Ja, dat zag ik ook. toch ook wel "nice"quote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef hondjes het volgende:
deissyy, je bent anders...
leuke ava.
Oei Ruud, dat is niet zo mooi.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heden toch iets not so nice. Uurtje verslapen. Baas boos, klantjes boos
That's not so nicequote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heden toch iets not so nice. Uurtje verslapen. Baas boos, klantjes boos
Trusten BQ, slaap lekker meidquote:Op donderdag 25 september 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:
Zo'n lekker inslaaapvalnummmer.
Trusten.
Thanks hondjesquote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef hondjes het volgende:
deissyy, je bent anders...
leuke ava.
Ik moet nog een uurtje wakker blijven, dus klik straks pasquote:Op donderdag 25 september 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:
Zo'n lekker inslaaapvalnummmer.
Trusten.
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
That's not so nice![]()
Maar het kan natuurlijk een keer gebeuren en volgens mij gebeurt het jou bijna nooit.
Jij hebt gewoon veel te lekker gedroomd en wilde niet wakker wordenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bijna nooit
Maar gisteren was ik toch een beetje in de wolken. Misschien daarom.
Ben je verliefd ?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bijna nooit
Maar gisteren was ik toch een beetje in de wolken. Misschien daarom.
Ach dat valt allemaal wel meequote:Op donderdag 25 september 2008 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon veel te lekker gedroomd en wilde niet wakker worden
daaagquote:Op donderdag 25 september 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
iedereen weg meteen..... oké ik ga al
doeiiiiiiii![]()
![]()
Je bent gewoon verliefdquote:Op donderdag 25 september 2008 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach dat valt allemaal wel meeMaar dat wil niet zeggen dat ik "mijn" Marghe niet enorm bewonder. Als topsportster in "Pechino 2008" heeft ze geweledige resultaten behaald EN heeft ze haar zegje gedaan over Tibet, is de Dalai Lama een held voor haar en ben ik een beetje boos op haar ouders, omdat ze geen vleugeltjes op haar mooie rugje hebben kunnen naaien.
Maar als ze vleugeltjes had gehad, had ze haar schermpakje niet gepastquote:Op donderdag 25 september 2008 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach dat valt allemaal wel meeMaar dat wil niet zeggen dat ik "mijn" Marghe niet enorm bewonder. Als topsportster in "Pechino 2008" heeft ze geweledige resultaten behaald EN heeft ze haar zegje gedaan over Tibet, is de Dalai Lama een held voor haar en ben ik een beetje boos op haar ouders, omdat ze geen vleugeltjes op haar mooie rugje hebben kunnen naaien.
Moet je bij Ruudje zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:25 schreef Manu82 het volgende:
Wie kan even een samenvatting geven over marge?
Kan ik er morgenvroeg wat over zeggen
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als ze vleugeltjes had gehad, had ze haar schermpakje niet gepast
Trusten Ruudquote:
Laat maar, google is sneller...quote:Op donderdag 25 september 2008 23:41 schreef dieenebart het volgende:
wie heeft een linknaar een Baas topic???Wil ff lachen!!
en verder zoeken jullie het maar uit
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:59 schreef Coos het volgende:
VanRinsum ik wil vanavond TOTALE bediening!!![]()
Ik ben moe, dus begin maar met het koude pils en zet de frituur maar aan voor de vlammetjes.![]()
Zóooo, je hebt nogal wat eisen Coos.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:59 schreef Coos het volgende:
VanRinsum ik wil vanavond TOTALE bediening!!![]()
Ik ben moe, dus begin maar met het koude pils en zet de frituur maar aan voor de vlammetjes.![]()
edit: topless bediening graag (niet van jou maar een van de meisjes)![]()
Dat hoeft nu ook weer niet maar een kut clip zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zóooo, je hebt nogal wat eisen Coos.
Moeten de meisjes ook kwastjes aan de tepels hebben?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat hoeft nu ook weer niet maar een kut clip zou wel leuk zijn.![]()
Ik zag al een kutclip met butplug voor me.
http://www.brian-amanda.nl/quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:28 schreef Manu82 het volgende:
Zijn er al wat geniale quotes uit het B&A forum/gastenboek te vinden
quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:29 schreef blomst het volgende:
[..]
http://www.brian-amanda.nl/
is niet meer
Jawel gelezen op de site en in het topic ex-dgk-ers in de media,quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:44 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Niemand hier leest zeker de Telegraaf?
Dat kan ik verder niet vinden op de site, misschien staat dit in de papieren versie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:53 schreef Manu82 het volgende:
Ja, dat heb ik ook gelezen, maar onder aan het stuk staat dat er meer te lezen valt op de pagina privé
Dat van die aangifte wist ik nog niet, wat erg!quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jawel gelezen op de site en in het topic ex-dgk-ers in de media,
zijn 5 weken uit elkaar en Amanda doet aangifte voor bedreiging
en keel dichtknijpen en is in elkaar geslagen, eerder deed hij een
kussen op haar gezicht.-O-
quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat kan ik verder niet vinden op de site, misschien staat dit in de papieren versie.
Dat is niet erg. Dit kan nog wel een gate worden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Tja, als je op een positieve manier niet in het nieuws komt, dan maar zo....
Met jeugdzorg standby.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Dit kan nog wel een gate worden.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:39 schreef Manu82 het volgende:
Gaan ze al gebeld worden door een radioprogramma of moeten we wachten tot Cc te lang in haar auto blijft zitten
Ben ik eens een keertje op tijd op mijn werkquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:39 schreef Manu82 het volgende:
Gaan ze al gebeld worden door een radioprogramma of moeten we wachten tot Cc te lang in haar auto blijft zitten
Lief kil meisje,quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:00 schreef noekje het volgende:
Ah Cc! Luister eens. Ik ben nog steeds het medelijden ruim voorbij wb Amanda. Ben ik nu hard en ongevoelig?
Verwarrende groetjes,
Van een kil meisje
Ja, jammer.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:06 schreef Copycat het volgende:
En waarom zijn mijn vriendjes en vriendinnetjes van Brian-Amanda.nl uit de lucht?
Ik had ze graag nog even willen steunen.
Is ook een nietszeggend antwoord. Het was ook toen klip en klaar. Filmpjes te over. Zoals bijvoorbeeld die ene in bed, dat Brian haar overduidelijk in haar maag stompt en vervolgens nog even de camera's checkt of zijn lage actie onopgemerkt is gebleven.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:08 schreef hondjes het volgende:
kreeg als antwoord, hoe weet je dat ze er niets tegen deden.(dacht wat een nietszeggend antwoord)
Ho ho, het was Amanda toch zelf die alles goed ging praten. Nee want zo erg was het allemaal niet. Zij waren de ware en enige echte liefde. Je kunt niet iemand helpen die niet geholpen wil worden. Ze bood nog altijd zelf haar kont aan. Ook nadat hij een dag achter had gezeten en zij zich weer in zijn armen stortte.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:08 schreef hondjes het volgende:
godsamme , schrik hier toch van,
heb nog aan huub gevraagd, waarom ze hier niets tegen hebben gedaan, regie en bewoners
kreeg als antwoord, hoe weet je dat ze er niets tegen deden.(dacht wat een nietszeggend antwoord)
goedemorgen iedereen. ff wakker worden en koffie.
Ja graag. We houden wel jouw tieten, hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:16 schreef Copycat het volgende:
Da's ook weer zo, noek ...
Shit. Kunnen wij niet samensmelten?
Amanda gaat aangifte doen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb wat gemist. Amanda is depressief door 't agressieve gedrag van Brian?
En natuurlijk een heul goedemorgen.
Nee, buiten de villa.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van de mishandeling in de villa?
Neem nog een bakkiequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:28 schreef Gert het volgende:
Hopelijk kijkt hij een keer niet goed uit bij het oversteken. Opgeruimd staat netjes.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:28 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Loyaliteit kun je Amanda niet ontzeggen. Domheid ook niet. Maar nu is het mooi geweest.
O nee, ze is jaloers op Tamara. Er is niéts gebeurd.
Brian gaat nog wel meer slachtoffers maken. Mannen en vrouwen.
Hopelijk kijkt hij een keer niet goed uit bij het oversteken. Opgeruimd staat netjes.
Hij slaat op het kussen om er vorm in te krijgen!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:32 schreef beequeen het volgende:
Ja ja, hij sloeg zichzelf, duhhhhh. Van YT is alles verdwenen maar ome Sjon is Clipser vergeten.
http://www.clipser.com/watch_video/82036
Het is echt een RAT. Jewscky, kom er maar in.![]()
![]()
Die zat ook op die B&A site. Maar daar werd ze gisteren uitgekotst omdat ze zich op de fandag zou hebben misdragenquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:27 schreef beequeen het volgende:
Een reactie op de Hyves van die RAT.
Erika (45)
vandaag, 08:46
brian wat ok geboerd ik hou van jouen je mama en kennethmaar dit was voor je de mooist frau leuker als alle andere
Dit geloof je toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |