Hee hee, dat is geen intergrasie hè! Jij moet nu naar de Dúitse super, en dan koop je een fles Borussa Dortmund om de boel te cleanen.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:27 schreef CarOnline het volgende:
Ajax!
Ik ga mn badkamer boenen!
Rode met bloemengeur
in elk geval niet íedereenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:21 schreef Manu82 het volgende:
is iedereen nou naar dat dansen aan het kijken?
Ja maar ja maar de buurt Laden is al dicht!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee hee, dat is geen intergrasie hè! Jij moet nu naar de Dúitse super, en dan koop je een fles Borussa Dortmund om de boel te cleanen.
Ja, vanaf 30 September weer overal down te loadenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pffff, ga desperate housewives kijken![]()
Hoop niet dat ze Stuntelaar weer schoppenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:28 schreef Gert het volgende:
is 't nog wat, die neuzen? ah... 0-0- nog. Komt zeker door de scheidsrechter.
Wel man, rtl7quote:
Geen grap, ik zet hem net aanquote:Op donderdag 25 september 2008 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel man, rtl7. Of was dit een grap, dan een matige
.
die ruikt lekkerquote:Op donderdag 25 september 2008 21:27 schreef CarOnline het volgende:
Ajax!
Ik ga mn badkamer boenen!
Rode met bloemengeur
Of een duwtje geven op de middellijn. Kan-ie weer janken om een pienantie.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze Stuntelaar weer schoppen
Ik zou het wel kunnen begrijpen, die gast heeft zo'n irritante smoel, die nodigt uit om geslagen of geschopt te wordenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze Stuntelaar weer schoppen
We noemen hem hier ook altijd grafbek 2quote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen begrijpen, die gast heeft zo'n irritante smoel, die nodigt uit om geslagen of geschopt te worden![]()
Klinkt best wel agressief
we hebben een klein Ribasientje tussen onsquote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen begrijpen, die gast heeft zo'n irritante smoel, die nodigt uit om geslagen of geschopt te worden![]()
en wie is grafbek 1?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We noemen hem hier ook altijd grafbek 2
Ik vind jou ook liefquote:Op donderdag 25 september 2008 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
we hebben een klein Ribasientje tussen ons![]()
Ja, klinkt tamelijk agressief, maar ik begrijp je wel, zeker geen makkelijke dag he?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |