Het nieuwe geluidje van NS Hispeed voor een aankondiging ("De internationale trein naar $stad...") :-)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zeg maar wat je wilt hebben
Die heb ik niet. Die oude welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het nieuwe geluidje van NS Hispeed voor een aankondiging ("De internationale trein naar $stad...") :-)
Je lacht je altijd dood idd in maastricht voor dat zigeunerblik naar Luikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het nieuwe geluidje van NS Hispeed voor een aankondiging ("De internationale trein naar $stad...") :-)
Die mag ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Die oude wel
Dat bijna net zo oud is als onze oudste sloopijzers (Plan T/V, red.).quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je lacht je altijd dood idd in maastricht voor dat zigeunerblik naar Luik![]()
"De Internationale Trein...." mja dat stuk sloopijzer daar links dus, mja...
Zal wel pas na het weekend worden, want ik moet het geluid even opzoeken, maar ik kan me de map en titel even niet herinneren, maar heb het bestand zeker wel.quote:
Klopt, hij is tof!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een maandnetabo is tof, ik heb er ook ooit 'ns een gehad. Helaas moest ik die zelf betalen.
Das toch werk voor Mat '64, DDM,DD-AR en bananen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:23 schreef Peterselieman het volgende:
Was voetbal in de Grolschveste in Enschede, oftewel supportersvervoer
Er gaan zo heel af en toe wel vaker VIRM's naar Enschede i.p.v. de koploper, om vervolgens als ledig materiaal terug te gaan naar Deventer... Wat de reden daarvoor is weet ik ook niet..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:10 schreef von_Preussen het volgende:
Vandaag zag ik rond de klok van 23 uur twee keer een VIRM tussen Deventer en Almelo, beiden op weg naar Deventer. Eentje was een nieuwe VIRM, wat deden deze in het oosten? Instructie in Enschede ofzo?
zou het kunnen dat dat de twee zijn die naar eurailscout gaan, en in zutphen omgebouwd worden?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:53 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Er gaan zo heel af en toe wel vaker VIRM's naar Enschede i.p.v. de koploper, om vervolgens als ledig materiaal terug te gaan naar Deventer... Wat de reden daarvoor is weet ik ook niet..
Vandaag stonden 2x mP in Zutphen.. Beiden waren meettreinen voor ERMTS.. Nou weet ik wel dat ze in Zutphen met het spoor bezig gaan van het weekend, maar daarvoor hebben ze toch geen ERMTS meettreinen voor nodig? Of hebben die dat puur als extra functie, naast het meten van ATB?
Zou goed kunnen, Strukton is gedeeltelijk eigenaar van Eurailscout.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:59 schreef dennistd het volgende:
[..]
zou het kunnen dat dat de twee zijn die naar eurailscout gaan, en in zutphen omgebouwd worden?
Is die niet al best een tijdje vervangen door een IC naar Brussel met Reeks 13? Op 9292ov.nl kom ik in ieder geval geen stoptrein meer tegen, en als ik het me goed herinner zag ik dat nieuwe materiaal daar een jaar of twee geleden al.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je lacht je altijd dood idd in maastricht voor dat zigeunerblik naar Luik![]()
"De Internationale Trein...." mja dat stuk sloopijzer daar links dus, mja...
De gemiddelde Tukker(quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:15 schreef Cothen het volgende:
[..]
Das toch werk voor Mat '64, DDM,DD-AR en bananen?
Volgens wikipedia rijdt er inderdaad nog een stoptrein Maastricht/Luik met AM, door de weeks 's ochtends en 's avonds en in het weekend de hele dag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:42 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Maandje geleden stondz on Klassiekjeer nog
Precies. Ieder uur. Ik zit eigenlijk altijd in dat ding, heb pas 1 keer in die Maastricht-Brussel expres gezeten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens wikipedia rijdt er inderdaad nog een stoptrein Maastricht/Luik met AM, door de weeks 's ochtends en 's avonds en in het weekend de hele dag.
Voor de Tukkers wordt ook wel VIRM ingezet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:15 schreef Cothen het volgende:
[..]
Das toch werk voor Mat '64, DDM,DD-AR en bananen?
Vrij vertaald: Het bedrijf Rhenus Keolis heeft de concessie voor o.a. de lijn Venlo - Hamm gewonnen en gaat daar vanaf 2009 voor 16 jaar met 4 vierdelige en 15 vijfdelige FLIRTs rijden.quote:Die Rhenus Keolis GmbH & Co. KG, Mainz, wird mit den neuen Fahrzeugen auf den Strecken des „Maas-Rhein-Lippe-Netzes“ Düsseldorf – Oberhausen – Dortmund - Hamm („Rhein-Emscher-Express“) und Venlo (NL) – Mönchengladbach – Düsseldorf – Hagen - Hamm („Maas-Wupper-Express“) zum Fahrplanwechsel 2009 für 16 Jahre den Fahrgastbetrieb aufnehmen. Damit wird erstmalig ein FLIRT im grenzüberschreitenden Verkehr zwischen Deutschland und den Niederlanden zum Einsatz kommen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |