Dat kun je helemaal niet goed zien.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:54 schreef donpsp het volgende:
Wat ik dan weer niet snap is dat je geen blindestok of hoorapparaten hebt.
Dus jij blijft speciaal bij de deur wachten om laatkomers in het ootje te nemen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:58 schreef TC03 het volgende:
Ik druk altijd op het 'sluiten' knopje net voordat een rennende persoon bij de deur is. Hij denkt dat hij te laat is en sloft sip weg.
Dat dus.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:58 schreef TC03 het volgende:
Ik druk altijd op het 'sluiten' knopje net voordat een rennende persoon bij de deur is. Hij denkt dat hij te laat is en sloft sip weg.
geweldigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:58 schreef TC03 het volgende:
Sowieso, een dove met een hoorapparaat?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet goed zien.
Het is maar net wat je verstaat onder 'doof'. Veel 'doven' (d.i. mensen die communiceren mbv gebarentaal) horen nml best nog wel wat met een hoorapparaat; alleen niet genoeg om zich zonder gebarentaal te kunnen reddenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Sowieso, een dove met een hoorapparaat?
kga het morgen gelijk proberen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je 13x binnen 5 seconden op de knop drukt, gaat ie alsnog open. Da's eigenlijk een geheim trucje maar steeds meer mensen weten het.
Vroeger drukte ik altijd op de sluiten knop als er iemand aan kwam, je zag die mensen toen naar de volgende set deuren hollen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:35 schreef Merkie het volgende:
De deuren van sprinters gaan altijd na een tijdje uit zichzelf dicht en die kan je dan gewoon opendrukken.
Er zijn genoeg mensen die niet weten hoe dat deur-systeem werkt. Je hebt ze er ook tussen die ervan overtuigd zijn dat de deuren bij een op volle snelheid rijdende trein gewoon opengaan als je even op het knopje drukt. Dus dat ze het dan op het perron even proberen: zo raar is het niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:54 schreef donpsp het volgende:
Klacht: Mensen die door zowel geluid als zicht kunnen zien dat de trein al dicht is omdat hij vertrekt, maar toch nog proberen de deur te openen.
Hoeveel kleuren kon je zien bij het uitstappen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:40 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Vroeger drukte ik altijd op de sluiten knop als er iemand aan kwam, je zag die mensen toen naar de volgende set deuren hollen.
Dat is "voor de zekerheid".quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:39 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Mensen die aan andere mensen vragen of de trein met eindbestemming Zuid WTC naar Zuid WTC gaat snap ik ook niet.
Laatst ook, ik stond in de trein richting Zandvoort op Amsterdam Centraal, komen er nog twee van die marokkanen aan die vroegen of deze trein ook naar Rotterdam ging.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:39 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Mensen die aan andere mensen vragen of de trein met eindbestemming Zuid WTC naar Zuid WTC gaat snap ik ook niet.
Zo ja man dan was je echt stoer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:28 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Laatst ook, ik stond in de trein richting Zandvoort op Amsterdam Centraal, komen er nog twee van die marokkanen aan die vroegen of deze trein ook naar Rotterdam ging.![]()
Had eigenlijk ja moeten zeggen
Jij kijkt mensen op stations?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:54 schreef donpsp het volgende:
Disclaimer: Ik moet er wel altijd om lachen op het perron
Dan had je thuis ook wat te vertellen.. Had je moeten doen joh..!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:28 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Laatst ook, ik stond in de trein richting Zandvoort op Amsterdam Centraal, komen er nog twee van die marokkanen aan die vroegen of deze trein ook naar Rotterdam ging.![]()
Had eigenlijk ja moeten zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |