Ja, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O, ik snap hem. Ik zat al in het subforum "fauna" en heb van daar uit op "Nieuw topic" geklikt, dan is de filter er automatisch al op.
gingen ze over het geile slaafje van de DA ?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:36 schreef HuHu het volgende:
Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #6.
Huh... waar zijn mijn posts heen?
Yups, dat was ik; het liep nogal uit de hand, dus ik heb het oversexte geneuzel (van ons) verwijderd en toen sloeg jouw post ook nergens meer op.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:36 schreef HuHu het volgende:
Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #6.
Huh... waar zijn mijn posts heen?
ik wilde hier eigenlijk nog even op terugkomen. ik vind dat je me erg onheus belaagd hebt. niet alleen met deze post, maar ook met de rest van de posts voor je gekalmeerd was. je begreep me gewoon verkeerd, of ik schreef het verkeerd. ik ben erg begaan met dier en milieu. als mijn dier veel pijn heeft en zelfs de duurste/beste dierenarts zegt dat je de pijn kan verzachten, maar niet echt kan wegnemen, dan kies ik nog even voor mijzelf inplaats van mijn zo geliefde dier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh kijk, nog zo'n kneusje wat even komt zieken. Als jij iets weet van mijn hond of mij, dan mag je terug komen. Voor nu moet je gewoon je bek houden [ afbeelding ]
Waar ging die hele discussie over? Ik ben het alweer vergeten. Linkje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wilde hier eigenlijk nog even op terugkomen. ik vind dat je me erg onheus belaagd hebt. niet alleen met deze post, maar ook met de rest van de posts voor je gekalmeerd was. je begreep me gewoon verkeerd, of ik schreef het verkeerd. ik ben erg begaan met dier en milieu. als mijn dier veel pijn heeft en zelfs de duurste/beste dierenarts zegt dat je de pijn kan verzachten, maar niet echt kan wegnemen, dan kies ik nog even voor mijzelf inplaats van mijn zo geliefde dier.
als het echt te pijnlijk wordt, dan kies ik dus wel mooi voor het welzijn van mijn dier en niet voor dat van mij. that's all. jammer dat je het zo persoonlijk opvatte.
ik geef toe dat ik wat grof de vraag stelde of hij echt heel erg veel pijn leed. daarmee liet ik het overkomen als ware jij een huisdierenmishandelaar. sorry.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar ging die hele discussie over? Ik ben het alweer vergeten. Linkje?
edit ; ik heb al.
ik snap niet waarom je zo reageerde. Je beticht mij van dierenmishandeling... terwijl je eigenlijk niet weet hoe mijn hond er aan toe is, en of hij pijn heeft of niet. Je neemt zomaar iets aan, en dat vind ik jammer.
Ben ik met je eens. Maar mijn hond heeft ondanks zn atrose en zn HD, vrijwel geen pijn. Hij staat op voedingsupplementen en op 1 carprodyl per dag (pijn stiller. Onderhouds dosering) het gaat zo ontzettend goed, ondanks dat hij traploopt en zwemt, en rent, ect... dat hij naar een half per dag magquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geef toe dat ik wat grof de vraag stelde of hij echt heel erg veel pijn leed. daarmee liet ik het overkomen als ware jij een huisdierenmishandelaar. sorry.
niet de bedoeling. was meer overdrachtelijk geschreven, in de zin van sommige mensen stellen hun eigen geluk boven dat van een huisdier, dat niet kan praten en heel erg veel pijn heeft. maar jij dus niet.
das afproat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar mijn hond heeft ondanks zn atrose en zn HD, vrijwel geen pijn. Hij staat op voedingsupplementen en op 1 carprodyl per dag (pijn stiller. Onderhouds dosering) het gaat zo ontzettend goed, ondanks dat hij traploopt en zwemt, en rent, ect... dat hij naar een half per dag mag
Ik ben er ook niet voor om een hond kosten wat kosten qua pijn bij me te houden. Wel qua geld though. Als Baloe een operatie van 8000 euro moet krijgt ie die. Maar aangezien Baloe vrijwel geen centje pijn heeft (enkel bij het heel druk doen wat we beperken) zie ik helemaal geen reden om hem in te laten slapen oid.
Snap je
Maar goed. Ik kom ook wel eens bagger uit de hoek
Kusje erop![]()
Ik heb 'm opgeschoondquote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef Poeke het volgende:
Seksueel agressieve dolfijnen. mag die dicht?
Ik heb er ook wel eens wat over gehoordquote:Op maandag 27 juli 2009 23:31 schreef Poeke het volgende:
[..]
Denk je dat het topic verder potentie heeft dan?
Ik heb geen ideequote:Op maandag 27 juli 2009 23:31 schreef Poeke het volgende:
Denk je dat het topic verder potentie heeft dan?
Anytime, ik hoop dat hij snel weer helemaal de oude isquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:01 schreef Qwea het volgende:
ja hey!
Ik wil jou ook ff bedanken, voor al je advies enzo van gisteren voor dikneus![]()
![]()
Gaat gelukkig stukken beter met hemquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Anytime, ik hoop dat hij snel weer helemaal de oude is
Ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:22 schreef senesta het volgende:
Het is weg, ook een aantal posts van jou trouwens
Ik vind het wel meevallen en volgens mij vond de TS het ook niet zo'n rampquote:
Primaquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen en volgens mij vond de TS het ook niet zo'n ramp
Geef het een kans, je topic is net open!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:09 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nog maar 5 reacties gehad, waarvan er 3 wel verwijderd kunnen worden..
Droomde mijn cavia ?
Dat heb je nou eenmaal op een openbaar forumquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik weet, maar ik heb zoiets van: niets zinvols te melden, blijf lekker weg ofzo..
dat had ik dan even gemistquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:05 schreef Burdie het volgende:
Betreffende user zit al een paar dagen te zieken in het topic.
quote:Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.siberiancats.nl, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
't Is meestal een avaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:35 schreef Skaai het volgende:
Ja ik had wel al begrepen dat er een plaatje was gelinkt, maar ik vroeg me af of iemand weet wat malware is
. Ik ga eens in DIG kijken of er een vraag-maar-raak topic is.
Kort gezegd is malware een fout stukje software wat zich op je pc nestelt, bijvoorbeeld een virus. Ik heb 't even gemeld aan de FA's want niet alleen chrome stuitert maar ook mijn virusscanner geeft een melding.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:35 schreef Skaai het volgende:
Ja ik had wel al begrepen dat er een plaatje was gelinkt, maar ik vroeg me af of iemand weet wat malware is
. Ik ga eens in DIG kijken of er een vraag-maar-raak topic is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |