Dat zegt 'ie toch.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:47 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Wat dan? Het is natuurlijk figuurlijk, maar daar komt het wel van toch?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:13 schreef seatsniffer het volgende:
Ik kom net door zo een Coca-Cola Zero reclame erachter wat dat 007 logo van James Bond nou inhoudt.
Begreep nooit wat dat rare aanhangsel rechts van de 7 in 007 moest voorstellen, maar zie nu pas dat zo de 7 en dat aanhangsel een pistool zijn...
Zoiets dus:
............_ ___.....
......0 0 7-'..........
..........................
zo zing ik 'm ook altijd mee, the dogs say goodnightquote:Op woensdag 24 september 2008 14:39 schreef SilkTie het volgende:
In "What a wonderful world" dacht ik altijd dat Louis Armstrong zong:
"The green blessed day, the dogs say goodnight".
Totdat ik laatst de songtekst las en zag staan:
"The green blessed day, the dark sacred night."
Kijk, dat is toch een stuk logischer.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alfabetquote:Het woord alfabet is ontleend aan alpha (α) en beta (β), de eerste twee letters van het Griekse alfabet.
Iemand URL of Youtube linkje naar die reklame?quote:Op maandag 29 september 2008 19:00 schreef PiRANiA het volgende:
Marina, marina, marina..
marina marina de mix
marinademix![]()
oja verkeerd geinterpreteert.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is juist geen merk maar een soort toast...
Ja daar komt het van...alleen wie gebruikt tegenwoordig het woord vlakgom nog, meestal zeg je toch gummetje...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:47 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Wat dan? Het is natuurlijk figuurlijk, maar daar komt het wel van toch?
Soms ook het omgekeerdequote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Chocomel, veel mensen bedoelen dan Chocolademelk.
quote:
Pakje in de magnetron? Dat kan heul niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:34 schreef yorP het volgende:
[..]
Soms ook het omgekeerde![]()
Warme chocolademelk = pakje chocomel in magnetron
Het kan natuurlijk wel, maar ik zou het niet doen..quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Pakje in de magnetron? Dat kan heul niet.
Heb ik nooit last van: zelfbediening.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:28 schreef Dworkin het volgende:
Dat je bij een tankstation niet zomaar kunt tanken, maar dat de pomp eerst moet worden vrijgegeven door het meisje achter de kassa.
Een pomp wordt vrijgegeven zodra er betaald is door de vorige tanker.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:28 schreef Dworkin het volgende:
Dat je bij een tankstation niet zomaar kunt tanken, maar dat de pomp eerst moet worden vrijgegeven door het meisje achter de kassa.
Veel mensen snappen die nog steeds niet, proberen met een sigaret in de hand te tanken en dan maar klagen dat het ding kapot is, want er komt geen benzine uit...![]()
ik heb ook op een tankstation gewerkt en daar hoefde je alleen bij het openen de pomp vrij te geven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:28 schreef Dworkin het volgende:
Veel mensen snappen die nog steeds niet, proberen met een sigaret in de hand te tanken en dan maar klagen dat het ding kapot is, want er komt geen benzine uit...![]()
Hoe voorkwam je daar dan dat iemand bijvoorbeeld met een brandende sigaret ging tanken, of in een emmer (heeft een collega mee gemaakt)quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:21 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik heb ook op een tankstation gewerkt en daar hoefde je alleen bij het openen de pomp vrij te geven.
Toen ik daar 1,5 jaar geleden werkte was de maatschappij nog niet zo vertyft als nuquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:58 schreef Dworkin het volgende:
[..]
Hoe voorkwam je daar dan dat iemand bijvoorbeeld met een brandende sigaret ging tanken, of in een emmer (heeft een collega mee gemaakt)
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:28 schreef Trafasi het volgende:
ik dacht vroeger dat als je je arm oid brak, dat dan deze doormidden gebroken was... in 2 stukken, zoals glas breekt...
Haha, dat dacht ik ook altijd...quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:28 schreef Trafasi het volgende:
ik dacht vroeger dat als je je arm oid brak, dat dan deze doormidden gebroken was... in 2 stukken, zoals glas breekt...
quote:
Dat had ik ook, snapte niet wat daar nu zo zielig (ontroerend als in tranentrekkend) aan was. Later snapte ik pas dat was als in niet roerend (verplaatsbaar) was. Het kan zich niet verroeren.quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vond het vroeger altijd raar als zet bij huizen hadden over dat ze ontroerend goed waren
R u kiddin me?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een tijd lang niet het hoofd van Beatrix gezien op de guldens, maar een stel bergen. Toen kon ik nog niet zo lang lezen en de manier waarop je de gulden moest houden om die tekst te kunnen lezen vond ik erg onlogisch
Het is dan ook onroerend goed en niet ontroerend goedquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:14 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dat had ik ook, snapte niet wat daar nu zo zielig (ontroerend als in tranentrekkend) aan was. Later snapte ik pas dat was als in niet roerend (verplaatsbaar) was. Het kan zich niet verroeren.
En op de andere kant stond geen munt maar een of ander logoquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:00 schreef maok het volgende:
Ik dacht vroeger juist dat het een struik was.Ik snapte dan ook een keer niet hoe je 'kop of munt' moest doen met zo'n munt aangezien er geen kop kant op zat.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:23 schreef Miesjel het volgende:
Dat een houdgreep niets te maken heeft met hout.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is dan ook onroerend goed en niet ontroerend goedWeer 1 erbij voor dit topic
OMG, dat vond ik tot nu toe zo'n vage naam...quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:19 schreef Nepthys het volgende:
Ik legde pas later de link tussen de term nutsbedrijf en het hebben van openbaar nut in plaats van chocoladerepen met nootjes.
hehe nooit gehoord van de A6 zeker? Die weg waar altijd file staat enzo....quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:21 schreef Merel1808 het volgende:
Ik kwam er afgelopen week achter dat er meerdere wegen zijn die naar Flevoland gaan, ik dacht altijd dat je alleen bij Harderwijk over kon steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |