oja verkeerd geinterpreteert.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is juist geen merk maar een soort toast...
Ja daar komt het van...alleen wie gebruikt tegenwoordig het woord vlakgom nog, meestal zeg je toch gummetje...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:47 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Wat dan? Het is natuurlijk figuurlijk, maar daar komt het wel van toch?
Soms ook het omgekeerdequote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Chocomel, veel mensen bedoelen dan Chocolademelk.
quote:
Pakje in de magnetron? Dat kan heul niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:34 schreef yorP het volgende:
[..]
Soms ook het omgekeerde![]()
Warme chocolademelk = pakje chocomel in magnetron
Het kan natuurlijk wel, maar ik zou het niet doen..quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Pakje in de magnetron? Dat kan heul niet.
Heb ik nooit last van: zelfbediening.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:28 schreef Dworkin het volgende:
Dat je bij een tankstation niet zomaar kunt tanken, maar dat de pomp eerst moet worden vrijgegeven door het meisje achter de kassa.
Een pomp wordt vrijgegeven zodra er betaald is door de vorige tanker.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:28 schreef Dworkin het volgende:
Dat je bij een tankstation niet zomaar kunt tanken, maar dat de pomp eerst moet worden vrijgegeven door het meisje achter de kassa.
Veel mensen snappen die nog steeds niet, proberen met een sigaret in de hand te tanken en dan maar klagen dat het ding kapot is, want er komt geen benzine uit...![]()
ik heb ook op een tankstation gewerkt en daar hoefde je alleen bij het openen de pomp vrij te geven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:28 schreef Dworkin het volgende:
Veel mensen snappen die nog steeds niet, proberen met een sigaret in de hand te tanken en dan maar klagen dat het ding kapot is, want er komt geen benzine uit...![]()
Hoe voorkwam je daar dan dat iemand bijvoorbeeld met een brandende sigaret ging tanken, of in een emmer (heeft een collega mee gemaakt)quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:21 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik heb ook op een tankstation gewerkt en daar hoefde je alleen bij het openen de pomp vrij te geven.
Toen ik daar 1,5 jaar geleden werkte was de maatschappij nog niet zo vertyft als nuquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:58 schreef Dworkin het volgende:
[..]
Hoe voorkwam je daar dan dat iemand bijvoorbeeld met een brandende sigaret ging tanken, of in een emmer (heeft een collega mee gemaakt)
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:28 schreef Trafasi het volgende:
ik dacht vroeger dat als je je arm oid brak, dat dan deze doormidden gebroken was... in 2 stukken, zoals glas breekt...
Haha, dat dacht ik ook altijd...quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:28 schreef Trafasi het volgende:
ik dacht vroeger dat als je je arm oid brak, dat dan deze doormidden gebroken was... in 2 stukken, zoals glas breekt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |