Dat bedoel ik helemaal niet, domme koe. Het gaat om de snacks, daar heb je namelijk verschillende keuzes.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:35 schreef Nonneke het volgende:
dude die dingen zijn 1 eurohaal het allemaal
![]()
oh...en het lekkerste bij de FEBO ?
Alleen als je dronken bent, nuchter kun je beter ver bij de Febo uit de buurt blijven.quote:
ah daar hebben we de kneus met de lelijke keuken ook weerquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
Check mijn intellectueel-getinte boekencollectie!?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:31 schreef MrKawada het volgende:
[..]
ah daar hebben we de kneus met de lelijke keuken ook weer![]()
je laat wel blijken dat je nooit leest, daarom ben je gelijk onder de indruk van een paar boeken![]()
![]()
maar goed, hou eens op met flamen en scheer je weg
succes in de bibliotheekquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:44 schreef ColdFeet het volgende:
Jij vrolijkt heel CUL op met je constructieve posts, Kawadaatje
Afijn, succes met je bonnen't Is weer eens wat anders dan Mac-burgers uit de vriezer, nietwaar
Febo, geen Pedoquote:
Kokosmilkshake?quote:foto Op zaterdag 18 oktober 2008 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
kokosmilkshake is goed te doenstaékroketten zijn dr niet te vreten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop