Wat ik als tik heb is om in de bocht naar de grond te kijken ipv het einde van de bocht.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zoals ik al zei waar ik nog niet goed in ben; dieper/verder kijken, en borden ging goed. Moet alleen sneller anticiperen bij o.a. kruispunten.
Maar ja, je kan dan wel door een (ex)examinator tip krijgen van wat je nog kunt verbeteren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:46 schreef MaxC het volgende:
Zit te twijfelen of ik een TTT moet aanvragen, kost weer flink wat geld. Ik heb normaal gesproken totaal geen last van examenzenuwen en speciale verrichtingen gaan ook prima.
Heb je wel je speciale verrichtingen gehaald trouwens?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ja, je kan dan wel door een (ex)examinator tip krijgen van wat je nog kunt verbeteren.
Volgens mijn instructeur was een TTT in zo een geval nutteloos. Ik heb wel denk ik 2 keer een les gehad met een andere instructeur, dat geeft je ook een beetje een examengevoel en de tips zijn heel nuttig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:46 schreef MaxC het volgende:
Zit te twijfelen of ik een TTT moet aanvragen, kost weer flink wat geld. Ik heb normaal gesproken totaal geen last van examenzenuwen en speciale verrichtingen gaan ook prima.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:07 schreef speknek het volgende:
Eindelijk gehaald. Examinator zei ja, tja, het is je vierde keer, ik zou je naar het staatsexamen kunnen sturen, maarja, die vertellen je waarschijnlijk ook niets nieuws. Er zaten wat slordigheidjes in, maar overall denk ik dat je het wel kunt, dus ik geef je het voordeel van de twijfel.
Ik denk dat je na 5 lessen je daar helemaaaal niet voor hoeft te schamen hoorquote:Op zondag 2 november 2008 21:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had van de week m`n 5de les gehad, ging niet supergoed. In een drukke situatie liet ik de motor uitvallen, wou dus gas geven ipv alleen op de koppeling rijden. En in bochten kijk ik vaak naar de bocht ipv naar het einde van de bocht.
Heb jij 150 minuten rijles per keer?quote:Op maandag 3 november 2008 17:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Vandaag 2de rijles gehad!
Ik moet echt leren om de rechterkant in de gaten te houdenin de 150 minuten heeft de instructeur al 3x in kunnen grijpen
Voor de rest gaat het allemaal lekker
Doe je PABO?quote:Op maandag 3 november 2008 21:10 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Heb jij 150 minuten rijles per keer?
Ook niet helemaalquote:Op maandag 3 november 2008 21:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe je PABO?150/2 = 75 minuten per keer.
De meneer van het CBR drukte op de rem terwijl ik al aan het remmen was.. Nu stond ik +/- 20 meter voor de kruising stil en gaf ie mij de schuld dat ik ineens volop in de remmen ging na het examen ritje bij de evaluatiequote:
Nee uniquote:Op maandag 3 november 2008 21:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe je PABO?150/2 = 75 minuten per keer.
'Vandaag tweede rijles gehad'. Duidelijk zat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee uniEn zeg nou zelf dat je post niet zó duidelijk was dat ik meteen kon afleiden dat het om 150 minuten verdeeld over 2 lessen ging.
Ik had me instructeur ook mee, die ging ook nog tegen in zoals ik. Maar mocht niet batenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef YPrue het volgende:
En Tecnix: da's wel balen. Had je je instructeur mee in de auto of was je alleen met de examinator?
Haha okee...quote:Op donderdag 6 november 2008 02:09 schreef L-IS het volgende:
Hoppaaaaaaaah! Vandaag (gisteren dan whahaha) rijbewijs gehaald en morgen ff langs t gemeentehuis! Netjes en vet blij mee!De examinator stuurde mij langs mooie weggetjes maar ik trapte er niet in WHAHHAA PWND EXAMINATORTJE VAN ME!!
![]()
WTF! Wat is er al die vorige 7 keren fout gegaan?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:47 schreef Stofje het volgende:
Na 7 (!) examens gisteren eindelijk geslaagd. Godverdomme, wat een opluchting. Dit kostte me toch wel erg veel moeite, maar hij is binnen!.
nice feliquote:Op donderdag 6 november 2008 15:47 schreef Stofje het volgende:
Na 7 (!) examens gisteren eindelijk geslaagd. Godverdomme, wat een opluchting. Dit kostte me toch wel erg veel moeite, maar hij is binnen!.
Ik denk dat je het ook wel ergens bij jezelf moet gaan zoeken, 6 keer zakken en elke keer zat het tegen....wat waren exact de fouten die je maaktequote:Op zaterdag 8 november 2008 01:14 schreef Skywalker88 het volgende:
[..]
nice felije bent niet de enige met 7 keer
ik ben 2 weken geleden ook pas geslaagd voor me 7e keer
mja bij zat het elke keer tegen, gelukkig de laatste keer mee ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |