abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62457516
Er ligt inderdaad een grens naar mijn inziens. Ik heb nu bijvoorbeeld me rijbewijs gehaald (22e ophalen) en dan was ik even met me zus naar een parkeerterreintje toe om even klein stukje met de benzine auto te oefenen, het optrekken etc. Dat vind ik dan weer wel kunnen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:15:01 #177
147238 Robsterr
Rimbotikker
pi_62458305
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:47 schreef rene90 het volgende:
Er ligt inderdaad een grens naar mijn inziens. Ik heb nu bijvoorbeeld me rijbewijs gehaald (22e ophalen) en dan was ik even met me zus naar een parkeerterreintje toe om even klein stukje met de benzine auto te oefenen, het optrekken etc. Dat vind ik dan weer wel kunnen.
Dat is een ander verhaal.. Dan kun je volgens mij alleen een boete krijgen voor het niet kunnen tonen van het rijbewijs, en ben je wel verzekerd.
Jan met de Pet
Van de petterflet
:')
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:40:23 #178
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_62460773
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:53 schreef Robsterr het volgende:

[..]

Je zal net die één-op-de-miljoen zijn die een ongeluk veroorzaakt, ook al is het op een bedrijventerrein.

Ik zou het niet durven in ieder geval. En het is ook niet zo dat je veel leert van wat lafjes rondrijden op een verlaten industrieterrein, dus waarom zou je?
Ik leer in elk geval het grootste stuk, nl schakelen. Als ik alleen al 2 lesen bezig ben om weg te rijden, is ook moeilijk. En daarbuiten, ik leer ook vertrouwen te krijgen. Heb nu al een paar keer een ongeluk gehad 2 keer met de auto en 1 keer op brommer, en dan is het wel fijn als ik wat ga oefenen met iemand die ik goed ken.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_62464401
Pfff op een haartje na een flinke aanrijding gehad met lessen

Reed rustig door een 30km-zone, veel auto's dus ik kon niet heel veel zien. Moest links afslaan, had goed gekeken wou net afslaan rijd er ineens een auto met minimaal. 60 km/h per uur voorbij, terwijl ik ook nog voorrang had.

Ik kon nog net op tijd op de rem trappen(was nog eerder dan instructeur ) maar scheelde echt minder dan een meter.

Instructeur enorm boos, bleef maar schelden, zat bij mezelf te denken wat ik fout had gedaan maar hij bleek op die andere auto te schelden

Geen prettige ervaring
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62465459
Hmmm zoiets had ik ook een keer.

Op een kruispunt ging ik rechtdoor, had gewoon een volle lens, dus geen problemen zou je verwachten. Komt er opeens van de rechterkant zo een auto die even snel wilt omkeren door links-links gegaan. Ik geef gas bij en stuur weg waarbij me instructrice nog even extra zetje aan het stuur geeft.

Was ook krap aan.
Top 5 China producten
pi_62467181
Volle lens
Children of the night. What music they make.
pi_62468286
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:13 schreef DeHovenier het volgende:
Volle lens
Helemaal rond, geen pijl of iets erin
Top 5 China producten
pi_62496855
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:22 schreef speknek het volgende:
Onverantwoordelijk valt misschien nog wel mee, in een lesauto rijd je ook zelf. .
In een lesauto is de instructeur juridisch bestuurder, als feitelijk bestuurder zul je NOOIT op fouten of schade afgerekend worden.
Als je rijdt in een auto die niet aan de normen van lesgeven voldoet en er gebeurt iets:.........prettige wedstrijd.

Is ook een aparte autoverzekering voor, instructierisico zit dan bij de polis in.

Om te zeggen dat je in een lesauto ook zelf rijdt is als argument heel goed.
Je hebt het dan tenslotte over een lesauto, aanpassingen zijn gedaan, er zit een bevoegd persoon naast en de verzekering is anders geregeld.

Zie je de verschillen?
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:22:59 #184
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_62534301
Zo, eerste rijles sinds een paar jaar achter de rug. De lesauto is een Audi, en de rijleraar is erg relaxt. Ik moet wel nog erg wennen aan waar ik zit met de auto, dus dat ik niet te dicht op de stoep/auto's ga rijden. Verder heb ik al een heel aantal gehuchten rond Brunssum gehad, en daarmee meteen ook van die heel krappe weggetjes.
Ik ben eens benieuwd naar de volgende les!
The Police 08-06-2008
pi_62536078
Net een les gehad van een andere instructeur, eigen mijn instructeur was verhinderd. Hij gaf een aantal complimenten over o.a. de controle van de auto en de zijwegen die ik goed in de gaten heb. Altijd lekker.

Verder vertelde hij op het eind dat ik mijn eigen instructeur even moest bellen na achten... zal wel over het examen gaan, begon hij vorige week al over.
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:59:15 #186
8369 speknek
Another day another slay
pi_62536852
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 01:25 schreef vannelle het volgende:
Zie je de verschillen?
Ja, dat is dan ook precies wat ik zei. Ik denk dat een (geoefend) lesser niet veel sneller een ongeluk maakt dan iemand die wel z'n rijbewijs heeft gehaald, maar juridisch/verzekeringstechnisch gezien is het een heel ander verhaal.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_62614364
vandaag eindelijk geslaag dvoor me rijexamen! ben eerlijk gezegd niet echt blij ofso maar wel opgelucht dat ik eindelijk me rijbewijs heb was niet de eerste keer enso dus. het examen ging naar mijn gevoel best aardig, geen grote fouten gemaakt. de examinator vond alleen dat ik af en toe iets rustiger aan moest doen in de bebouwde kom, bochten rustiger nemen en soms meer afstand nemen bijvoorbeeld bij het file rijden op een weg. morgen maar ff langs het stadskantoor om aan te vragen hehe
pi_62615274
Gefeliciteerd Skywalker88!

Zelf heb ik vandaag mijn theorie behaald! In één keer, met maar drie fouten.
pi_62615354
Gefeliciteerd beiden!!! Het komt voor mij ook steeds dichterbij.. Ik weet gewoon dat ik goed genoeg rijd om het te halen, maar ik weet ook dat het er op het examen wel weer niet uit zal komen en ik toch zal zakken. Verschrikkelijk frustrerend allemaal..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_62615549
› wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen;
Ga volgende week vrijdag beginnen, om 12.00, wanneer alle kinderen naar huis gaan zeg maar
› hoeveel lessen je hebt gehad;
Nog 0
› hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
Die beste man heeft nog niks hoeven doen, zal volgende week vrijdag wel komen
pi_62617707
Ik ga toch maar eens beginnen aan m'n theorie
Children of the night. What music they make.
pi_62620923
Maandag 'eerste' rijles!
pi_62621575
Gefeliciteerd skywalker

Ik heb afgelopen woensdag me rijbewijs opgehaald, enne ja gelijk gereden die dag met me mams er even naast aangezien die die auto kent.

En vandaag 380 km in me eentje gereden . Ging wel lekker opzich alleen soms op heuveltjes nog wel even lastig met de benzineauto maja.
Top 5 China producten
pi_62623730
Vandaag voor het eerst in de nieuwe auto van m'n instructrice gereden. Ging wel ok, alleen die koppeling... Ik kwam haast niet weg na elk stoplicht.
pi_62659300
thnx allemaal voor de felicitaties
@xxiessiexx jij ook gefeliciteerd met je theorie ^^
pi_62660599
Ja bedankt allemaal

Nu kan ik natuurlijk niet wachten tot ik op mag voor praktijk
pi_62698127
Morgen vroeg heb ik mijn eerste TTT toets na 27 lessen.

Zelf vind ik dat ik het aardig wel kan maar zeker niet goed genoeg. Moet meer en verder kijken, meer op de borden letten en zo...

Ben gespannen en benieuwd naar morgen
pi_62717273
Ging totaal niet goed

Ik heb iig wat te doen nu...
pi_62717790
Wat was hun zijn/haar commentaar?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62718925
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:02 schreef denthemen het volgende:
Wat was hun zijn/haar commentaar?
Zoals ik al zei waar ik nog niet goed in ben; dieper/verder kijken, en borden ging goed. Moet alleen sneller anticiperen bij o.a. kruispunten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')