Omdat we kwaliteit tekort komen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef _Mike_ het volgende:
Zelfs AZ kan opeens voetballen, waarom is het voor ons zo moeilijk...
Het ergste is dat je er helemaal niets aan kan doen, ze zijn oppermachtig daar. Incompetent en machtig... lekkere combi...quote:Op woensdag 24 september 2008 01:54 schreef TC03 het volgende:
Echt bizar dat de KNVB de uitspraken van Huntelaar gaat onderzoeken. Wat een stelletje frusti's zitten daar.
Ja. Net alsof Huntelaar niet gewoon een valide punt had. Ongelooflijk, wat een zuurpruimen. Als ze nou een beetje inlevingsvermogen hebben zouden ze het niet in hun botte harses halen.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:54 schreef TC03 het volgende:
Echt bizar dat de KNVB de uitspraken van Huntelaar gaat onderzoeken. Wat een stelletje frusti's zitten daar.
Iedereen vond het wederom slecht, Ajax, f'noord de supporters van beide clubs, de bladen, de mensen op TV. Maar in Zeist zijn ze weer op de pikjes getrapt. Dat getuigt toch van een fikse dosis boter op het hoofd...quote:Op woensdag 24 september 2008 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Net alsof Huntelaar niet gewoon een valide punt had. Ongelooflijk, wat een zuurpruimen. Als ze nou een beetje inlevingsvermogen hebben zouden ze het niet in hun botte harses halen.
Als zelfs Uilenberg zegt dat het een strafschop was, hoe haal je het dan in je hoofd om zo`n onderzoek te startenquote:Op woensdag 24 september 2008 08:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen vond het wederom slecht, Ajax, f'noord de supporters van beide clubs, de bladen, de mensen op TV. Maar in Zeist zijn ze weer op de pikjes getrapt. Dat getuigt toch van een fikse dosis boter op het hoofd...
Zelfs Jaap Uilenberg gaf Huntelaar gelijk wat betreft die penalty. Wordt die nu ook vervolgdquote:Op woensdag 24 september 2008 08:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen vond het wederom slecht, Ajax, f'noord de supporters van beide clubs, de bladen, de mensen op TV. Maar in Zeist zijn ze weer op de pikjes getrapt. Dat getuigt toch van een fikse dosis boter op het hoofd...
Onze selectie heeft duidelijk meer kwaliteit dan die van AZ hoor...quote:
Ja, dat is wel even een verschil met Ajax - Utrecht.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:30 schreef Cheiron het volgende:
Zag ik gisteren gewoon voor het eerst pas dat het PSV - Jong PSV was. Wat de neuk is dat voor loting
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel even een verschil met Ajax - Utrecht.
Maar het was wel een eerlijke loting van de KNJB. Echt. De balletjes waren niet warm ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:'Hooguit boete voor kritische Huntelaar'
Geschreven op woensdag, 24 september om 08:02
Ofschoon er een vooronderzoek is gestart naar de uitlatingen van Klaas-Jan Huntelaar, hoeft de spits niet te vrezen voor een schorsing, zo oordeelt De Telegraaf. De aanvoerder van Ajax liet zich na de wedstrijd van afgelopen zondag tegen Feyenoord (2-2) nogal kritisch uit over het optreden van scheidsrechter Eric Braamhaar. Klik hier! Huntelaar betichtte de leidsman van marchanderen en nam het hem kwalijk dat Feyenoord-doelman Henk Timmer geen rood had gekregen na een overtreding op Leonardo. Ik was behoorlijk geïrriteerd doordat we slecht speelden en doordat die scheids zo inconsequent was”, foeterde de spits na afloop. “Hij dúrfde hier denk ik geen rood aan Timmer te geven. Als je niet tegen die druk kunt, dan houdt het op.”
Dat was niet het enige wat de Achterhoeker dwars zat. Ook de makkelijk gegeven penalty nadat Michael Mols gewillig naar het gras ging, maakte hem zichtbaar boos. “Ik denk dat dit soort situaties bij ons drie keer is voorgekomen en dan durft-ie niet een strafschop te geven. Ik vond het echt dramatisch. We waren echt aan het vechten om te winnen en dan is het zuur dat iemand zo'n beslissende rol speelt.”
De ochtendkrant haalt in de woensdageditie het voorbeeld van Gertjan Verbeek van vorig seizoen aan. De coach, destijds in dienst van SC Heerenveen, bracht 'de voetbalsport in diskrediet' en kreeg een boete van 500 euro en een schorsing van twee duels voorwaardelijk, met de wetenschap dat hij al een keer berispt was.
Daarnaast had scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg begrip voor de emoties van Ajax, omdat Braamhaar ook in zijn ogen bij een 1-2 stand een penalty aan de Amsterdammers had moeten geven. Aan de hand van de verklaringen beslist de aanklager of er een schikkingsvoorstel komt en hij er een prestigezaak van maakt.
Poep in de broekquote:Op woensdag 24 september 2008 10:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb hier de Spits voor me liggen maar waar de neuk heeft Huntelaar geroepen dat Braamhaar ''een poep in de broek is''?![]()
Ik heb vrijwel alle interviews met hem bekeken en daar hoorde ik hem dit echt niet uit zijn mond komen.
Kneuzenkermis in Zeist
quote:Slijngard wil volgend seizoen terug naar Ajax
Ajax heeft jongeling Donovan Slijngard dit seizoen verhuurd aan Sparta Rotterdam. Hoewel de speler blij is dat hij in Rotterdam meer speelkansen krijgt, hoopt hij het komende seizoen toch op een terugkeer naar Amsterdam. De droom van de speler is en blijft namelijk om een basisplaats in Ajax 1 te verdienen.
"Ik ben goed opgevangen door de club", aldus Slijngard tegenover Voetbal Vandaag. "We hebben een leuke groep en de sfeer is prima. Met de punten komt het ook wel goed, want we hebben genoeg kwaliteit in de selectie. Wel is het jammer dat we zaterdag tegen Vitesse de overwinning lieten schieten. Of ik Julian Jenner in mijn broekzak had? Daar denk ik niet zo over na. Het teambelang staat altijd voorop."
De 21-jarige Slijngard werd in de voorbereiding wel opgenomen in de selectie van Ajax, maar hij kon geen minuten gegarandeerd worden. Daarom koos Marco van Basten om de speler bij Sparta ervaring te laten opdoen. "Van Basten wilde mij een jaar ervaring op laten doen. Volgend jaar ziet hij mij weer terug in Amsterdam."
Ben erg benieuwd naar zijn ontwikkeling komend seizoen. Overigens ben ik super blij dat wij Jenner destijds niet hebben gehaaldquote:
1 uitstekend seizoen bij NAC. Precies het niveau waarop hij kan uitblinken.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:03 schreef Dvm86 het volgende:
Wat heeft hij nou eigenlijk gepresteerd?
Wat een prestatie gezien hij al jaren op het hoogste niveau in Nederland speelt.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
1 uitstekend seizoen bij NAC. Precies het niveau waarop hij kan uitblinken.
Precies. En het was voor Ajax financieel gezien ook zeer aantrekkelijk om zo'n speler te halen voor maar 300.000 euro. Veel verlies kun je er dus niet op maken.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
1 uitstekend seizoen bij NAC. Precies het niveau waarop hij kan uitblinken.
quote:
Davids.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie was er vorig jaar (na Jaap Stam) eigenlijk aanvoerder? Ook al Huntelaar?
hoeveel man neemt utrecht mee?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Normaliter zou ik deze wedstrijd overslaan, maar aangezien FCU eindelijk weer eens wat supporters meeneemt, ga ik wel even kijken.
Ach, home is toch dichtquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Riro het volgende:
Ik kan helaas niet donderdag.
Zaterdag trouwens voorverkoop heerenveen-uit, nog mensen die gaan? Wel een kuttijd zondags 16.30
Danke, sjimz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |