abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 september 2008 @ 01:54:40 #41
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61868070
Echt bizar dat de KNVB de uitspraken van Huntelaar gaat onderzoeken. Wat een stelletje frusti's zitten daar.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 24 september 2008 @ 06:59:38 #42
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_61868603
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef _Mike_ het volgende:
Zelfs AZ kan opeens voetballen, waarom is het voor ons zo moeilijk...
Omdat we kwaliteit tekort komen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_61869405
Anders is Sulejmani 2 maanden uitgeschakeld
pi_61869430
quote:
Op woensdag 24 september 2008 01:54 schreef TC03 het volgende:
Echt bizar dat de KNVB de uitspraken van Huntelaar gaat onderzoeken. Wat een stelletje frusti's zitten daar.
Het ergste is dat je er helemaal niets aan kan doen, ze zijn oppermachtig daar. Incompetent en machtig... lekkere combi...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61869440
quote:
Op woensdag 24 september 2008 01:54 schreef TC03 het volgende:
Ja. Net alsof Huntelaar niet gewoon een valide punt had. Ongelooflijk, wat een zuurpruimen. Als ze nou een beetje inlevingsvermogen hebben zouden ze het niet in hun botte harses halen.
pi_61869483
quote:
Op woensdag 24 september 2008 08:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja. Net alsof Huntelaar niet gewoon een valide punt had. Ongelooflijk, wat een zuurpruimen. Als ze nou een beetje inlevingsvermogen hebben zouden ze het niet in hun botte harses halen.
Iedereen vond het wederom slecht, Ajax, f'noord de supporters van beide clubs, de bladen, de mensen op TV. Maar in Zeist zijn ze weer op de pikjes getrapt. Dat getuigt toch van een fikse dosis boter op het hoofd...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61869545
quote:
Op woensdag 24 september 2008 08:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Iedereen vond het wederom slecht, Ajax, f'noord de supporters van beide clubs, de bladen, de mensen op TV. Maar in Zeist zijn ze weer op de pikjes getrapt. Dat getuigt toch van een fikse dosis boter op het hoofd...
Als zelfs Uilenberg zegt dat het een strafschop was, hoe haal je het dan in je hoofd om zo`n onderzoek te starten
Echt hoor
pi_61869557
quote:
Op woensdag 24 september 2008 08:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zelfs Jaap Uilenberg gaf Huntelaar gelijk wat betreft die penalty. Wordt die nu ook vervolgd
pi_61869718
quote:
Op woensdag 24 september 2008 06:59 schreef Barca het volgende:

[..]

Omdat we kwaliteit tekort komen.
Onze selectie heeft duidelijk meer kwaliteit dan die van AZ hoor...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61869974
Wat zouden we zijn zonder de opmerkingen van HW.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_61870028
Zag ik gisteren gewoon voor het eerst pas dat het PSV - Jong PSV was. Wat de neuk is dat voor loting
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_61870280
Donderdagdag wss niet aanwezig. Heb geen trein meer terug. Is kijken of we een auto kunnen regelen .
pi_61870558
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:30 schreef Cheiron het volgende:
Zag ik gisteren gewoon voor het eerst pas dat het PSV - Jong PSV was. Wat de neuk is dat voor loting
Ja, dat is wel even een verschil met Ajax - Utrecht.

Maar het was wel een eerlijke loting van de KNJB. Echt. De balletjes waren niet warm ofzo.
pi_61870667
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:54 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ja, dat is wel even een verschil met Ajax - Utrecht.

Maar het was wel een eerlijke loting van de KNJB. Echt. De balletjes waren niet warm ofzo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61870668
Over die loting kan ik mij niet meer druk maken, dit is al jaren zoveel gekut
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61870756
quote:
'Hooguit boete voor kritische Huntelaar'
Geschreven op woensdag, 24 september om 08:02

Ofschoon er een vooronderzoek is gestart naar de uitlatingen van Klaas-Jan Huntelaar, hoeft de spits niet te vrezen voor een schorsing, zo oordeelt De Telegraaf. De aanvoerder van Ajax liet zich na de wedstrijd van afgelopen zondag tegen Feyenoord (2-2) nogal kritisch uit over het optreden van scheidsrechter Eric Braamhaar. Klik hier! Huntelaar betichtte de leidsman van marchanderen en nam het hem kwalijk dat Feyenoord-doelman Henk Timmer geen rood had gekregen na een overtreding op Leonardo. Ik was behoorlijk geïrriteerd doordat we slecht speelden en doordat die scheids zo inconsequent was”, foeterde de spits na afloop. “Hij dúrfde hier denk ik geen rood aan Timmer te geven. Als je niet tegen die druk kunt, dan houdt het op.”

Dat was niet het enige wat de Achterhoeker dwars zat. Ook de makkelijk gegeven penalty nadat Michael Mols gewillig naar het gras ging, maakte hem zichtbaar boos. “Ik denk dat dit soort situaties bij ons drie keer is voorgekomen en dan durft-ie niet een strafschop te geven. Ik vond het echt dramatisch. We waren echt aan het vechten om te winnen en dan is het zuur dat iemand zo'n beslissende rol speelt.”

De ochtendkrant haalt in de woensdageditie het voorbeeld van Gertjan Verbeek van vorig seizoen aan. De coach, destijds in dienst van SC Heerenveen, bracht 'de voetbalsport in diskrediet' en kreeg een boete van 500 euro en een schorsing van twee duels voorwaardelijk, met de wetenschap dat hij al een keer berispt was.

Daarnaast had scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg begrip voor de emoties van Ajax, omdat Braamhaar ook in zijn ogen bij een 1-2 stand een penalty aan de Amsterdammers had moeten geven. Aan de hand van de verklaringen beslist de aanklager of er een schikkingsvoorstel komt en hij er een prestigezaak van maakt.
pi_61871320
Ik heb hier de Spits voor me liggen maar waar de neuk heeft Huntelaar geroepen dat Braamhaar ''een poep in de broek is''?

Ik heb vrijwel alle interviews met hem bekeken en daar hoorde ik hem dit echt niet uit zijn mond komen.

Kneuzenkermis in Zeist
pi_61871437
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb hier de Spits voor me liggen maar waar de neuk heeft Huntelaar geroepen dat Braamhaar ''een poep in de broek is''?

Ik heb vrijwel alle interviews met hem bekeken en daar hoorde ik hem dit echt niet uit zijn mond komen.

Kneuzenkermis in Zeist
Poep in de broek
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  woensdag 24 september 2008 @ 10:32:54 #59
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61871507
Zeker op het veld .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 24 september 2008 @ 10:33:33 #60
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61871524
quote:
Slijngard wil volgend seizoen terug naar Ajax

Ajax heeft jongeling Donovan Slijngard dit seizoen verhuurd aan Sparta Rotterdam. Hoewel de speler blij is dat hij in Rotterdam meer speelkansen krijgt, hoopt hij het komende seizoen toch op een terugkeer naar Amsterdam. De droom van de speler is en blijft namelijk om een basisplaats in Ajax 1 te verdienen.

"Ik ben goed opgevangen door de club", aldus Slijngard tegenover Voetbal Vandaag. "We hebben een leuke groep en de sfeer is prima. Met de punten komt het ook wel goed, want we hebben genoeg kwaliteit in de selectie. Wel is het jammer dat we zaterdag tegen Vitesse de overwinning lieten schieten. Of ik Julian Jenner in mijn broekzak had? Daar denk ik niet zo over na. Het teambelang staat altijd voorop."

De 21-jarige Slijngard werd in de voorbereiding wel opgenomen in de selectie van Ajax, maar hij kon geen minuten gegarandeerd worden. Daarom koos Marco van Basten om de speler bij Sparta ervaring te laten opdoen. "Van Basten wilde mij een jaar ervaring op laten doen. Volgend jaar ziet hij mij weer terug in Amsterdam."
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61871873
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:33 schreef Houniet het volgende:

[..]
Ben erg benieuwd naar zijn ontwikkeling komend seizoen. Overigens ben ik super blij dat wij Jenner destijds niet hebben gehaald
pi_61872114
Donderdag en in Heerenveen ook van de partij
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61872227
Die Leonardo is dus echt niet goed genoeg voor Ajax. Als je faalt bij Feyenoord dan zegt dat toch wel genoeg. Ik snap echt niet waarom sommigen deze kerel blijven ophemelen. Wat heeft hij nou eigenlijk gepresteerd?

Juist.
pi_61872270
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:03 schreef Dvm86 het volgende:
Wat heeft hij nou eigenlijk gepresteerd?
1 uitstekend seizoen bij NAC. Precies het niveau waarop hij kan uitblinken.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_61872318

Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61872361
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:05 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Wat een prestatie gezien hij al jaren op het hoogste niveau in Nederland speelt.
pi_61872462
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:05 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Precies. En het was voor Ajax financieel gezien ook zeer aantrekkelijk om zo'n speler te halen voor maar 300.000 euro. Veel verlies kun je er dus niet op maken.
pi_61872483
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:07 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Anywayz zou belachelijk zijn als Huntelaar hiervoor uberhaupt wordt bestraft
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_61872592
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:07 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
pi_61872892
Heeft iemand misschien een linkje van de grote versie van de selectiefoto van dit seizoen (2008-2009 dus)? Wil hem als bureaublad op de computer, maar ik kan alleen maar kleintjes vinden.
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
pi_61873529
Wie was er vorig jaar (na Jaap Stam) eigenlijk aanvoerder? Ook al Huntelaar?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61873777
Op zich is Utrecht wel lekker om aan het vertrouwen te werken. Daarna weer thuis tegen Vitesse goed spelen en in een flow komen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_61873960
Nog met zijn allen de trein van utregg opwachten en stoute liedjes zingen?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61873983
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie was er vorig jaar (na Jaap Stam) eigenlijk aanvoerder? Ook al Huntelaar?
Davids.
pi_61874018
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Davids.
Edje
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61874153
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Normaliter zou ik deze wedstrijd overslaan, maar aangezien FCU eindelijk weer eens wat supporters meeneemt, ga ik wel even kijken.
hoeveel man neemt utrecht mee?
pi_61874799
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:14 schreef ASroma het volgende:

[..]

hoeveel man neemt utrecht mee?
800
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61874807
Hmmm Az begint ook goed te spelen ik zie Ajax daar ook zo snel niet van winnen
AFC AJAX
pi_61874821
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Riro het volgende:
Ik kan helaas niet donderdag.

Zaterdag trouwens voorverkoop heerenveen-uit, nog mensen die gaan? Wel een kuttijd zondags 16.30
Ach, home is toch dicht

Ik ga niet naar Heerenveen. Achterlijke kuttijd, zondags half 5
pi_61874848
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Davids.
Danke, sjimz.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')