Normaliter zou ik deze wedstrijd overslaan, maar aangezien FCU eindelijk weer eens wat supporters meeneemt, ga ik wel even kijken.quote:
Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:07 schreef Houniet het volgende:
OP Update!
Tevens komt mijn zusje voor het eerst in de Arena donderdag.
Ben van de partij.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:25 schreef Houniet het volgende:
Wie gaan er allemaal van hier?
Moet ik nog serieus gaan antwoorden?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:25 schreef Houniet het volgende:
Wie gaan er allemaal van hier?
Pics!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:07 schreef Houniet het volgende:
OP Update!
Tevens komt mijn zusje voor het eerst in de Arena donderdag.
418quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:37 schreef Jasza het volgende:
Ik ga wel, al heb ik er niet al teveel zin in, maar Donderdag zal dat wel komen.
Welk vak zit je Houniet.
22:58quote:
Niet waar.quote:
De samenvatting mis je wel inderdaad, en ik vind zaterdagavond een veel leukere tijd voor Heerenveen-uit. Maar ik ga wel ja.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Riro het volgende:
Ik kan helaas niet donderdag.
Zaterdag trouwens voorverkoop heerenveen-uit, nog mensen die gaan? Wel een kuttijd zondags 16.30
Jup ik ga ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Riro het volgende:
Ik kan helaas niet donderdag.
Zaterdag trouwens voorverkoop heerenveen-uit, nog mensen die gaan? Wel een kuttijd zondags 16.30
Vooral dat het niet op zaterdagavond is is jammer ja. Voor en na de wedstrijd de stad in en daarna een hotelletje pakkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
De samenvatting mis je wel inderdaad, en ik vind zaterdagavond een veel leukere tijd voor Heerenveen-uit. Maar ik ga wel ja.
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 24 september 2008 00:22 schreef toma het volgende:
Voor de komende wedstrijd
---------------------Stekelenburg-------------------
Silva--------vdWiel-------Vermaelen----Emanuelson
---------------Lindgren-----Vertonghen-----------
----------------------de Jong------------------------
Suarez--------------Huntelaar------------Cvitanich
en ik wil strijd zien!
Sarpong speelde wel aardig tegen Feijenoord, hij had veel dreiging. Sno daarentegen haalde constant het tempo uit het spel en hij dekte z'n man ook niet goed.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Maar Sno en Sarpong zullen wel starten![]()
Je kan zondagochtend ook de stad in hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:38 schreef Riro het volgende:
[..]
Vooral dat het niet op zaterdagavond is is jammer ja. Voor en na de wedstrijd de stad in en daarna een hotelletje pakkenmaakt heerenveen 1 van de gezelligste uitwedstrijden dus vind dit wel jammer..
Omdat we kwaliteit tekort komen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef _Mike_ het volgende:
Zelfs AZ kan opeens voetballen, waarom is het voor ons zo moeilijk...
Het ergste is dat je er helemaal niets aan kan doen, ze zijn oppermachtig daar. Incompetent en machtig... lekkere combi...quote:Op woensdag 24 september 2008 01:54 schreef TC03 het volgende:
Echt bizar dat de KNVB de uitspraken van Huntelaar gaat onderzoeken. Wat een stelletje frusti's zitten daar.
Ja. Net alsof Huntelaar niet gewoon een valide punt had. Ongelooflijk, wat een zuurpruimen. Als ze nou een beetje inlevingsvermogen hebben zouden ze het niet in hun botte harses halen.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:54 schreef TC03 het volgende:
Echt bizar dat de KNVB de uitspraken van Huntelaar gaat onderzoeken. Wat een stelletje frusti's zitten daar.
Iedereen vond het wederom slecht, Ajax, f'noord de supporters van beide clubs, de bladen, de mensen op TV. Maar in Zeist zijn ze weer op de pikjes getrapt. Dat getuigt toch van een fikse dosis boter op het hoofd...quote:Op woensdag 24 september 2008 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Net alsof Huntelaar niet gewoon een valide punt had. Ongelooflijk, wat een zuurpruimen. Als ze nou een beetje inlevingsvermogen hebben zouden ze het niet in hun botte harses halen.
Als zelfs Uilenberg zegt dat het een strafschop was, hoe haal je het dan in je hoofd om zo`n onderzoek te startenquote:Op woensdag 24 september 2008 08:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen vond het wederom slecht, Ajax, f'noord de supporters van beide clubs, de bladen, de mensen op TV. Maar in Zeist zijn ze weer op de pikjes getrapt. Dat getuigt toch van een fikse dosis boter op het hoofd...
Zelfs Jaap Uilenberg gaf Huntelaar gelijk wat betreft die penalty. Wordt die nu ook vervolgdquote:Op woensdag 24 september 2008 08:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iedereen vond het wederom slecht, Ajax, f'noord de supporters van beide clubs, de bladen, de mensen op TV. Maar in Zeist zijn ze weer op de pikjes getrapt. Dat getuigt toch van een fikse dosis boter op het hoofd...
Onze selectie heeft duidelijk meer kwaliteit dan die van AZ hoor...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |