Moeten jullie maar meer scoren.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou wel eerlijk zijn, aangezien ze er eerder onterecht 1 punt voor feyenoord hebben uitgesleept.
Ik zag net ook een mod met een Jorien onderschrift, weet alleen niet meer wiequote:Op woensdag 24 september 2008 13:12 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
OT: ik moet altijd nog steeds lachen om die quote van Jorien.
Nou nou nou nou, overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:19 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Moeten jullie maar meer scoren.Jullie mogen blij zijn met de individuele klasse van Suarez, wij waren als team gewoon veel sterker.
donder op man. Zet die bril eens af pannenkoek.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:19 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Moeten jullie maar meer scoren.Jullie mogen blij zijn met de individuele klasse van Suarez, wij waren als team gewoon veel sterker.
Wees er maar trots op nu het nog kan. Zondag onderuit in Grunn.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:19 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Op het middenveld werden vooral in de 2e helft bijna alle onderlinge duels door ons gewonnen, alleen de aanvallers deden er daarna weinig mee. Aan jullie kant vond ik Suarez echt het verschil maken waardoor Ajax aanvallend veel gevaarlijker was, en Sarpong deed het overigens ook aardig. Als wij Suarez hadden gehad en jullie Makaay hadden we gewonnen (jaja, als als alsquote:Op woensdag 24 september 2008 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nou nou nou, overdrijven is ook een vak.
Ik ben er wel bang voor.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wees er maar trots op nu het nog kan. Zondag onderuit in Grunn.
Schiet weer lekker op.quote:Ismaïl Aissati is woensdag in het Amsterdamse OLVG-ziekenhuis aan de rechterknie geopereerd. Tijdens de ingreep is bij de middenvelder van Ajax een stukje van de binnenmeniscus verwijderd. De verwachting is dat Aissati vijf tot zes weken moet revalideren.
De oud-PSV'er liep de blessure begin deze maand op, toen hij met Jong Ajax tegen Jong Volendam speelde.
Waar is die Siem de Jong eigenlijk gebleven? Dat vond ik vorig seizoen toch wel een groot talent.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er al iets bekend over Gabri tegen Utrecht. Mag toch hopen dat Gabri en Lindgren nu eindelijk een basisplaats hebben.
Tegen Sunderland in de voorbereiding stonden Sulejmani,Huntelaar,Suarez en Aissati samen op het veld. Wat een potentie had die aanval zeg dat zag je meteen al. Ze vonden mekaar ontzettend makkelijk. Nu duurt het weer tot december voor ze samen op het veld staan. Als Van Basten ze tenminste samen opstelt.Matigquote:
Middenveld? Na de 65e minuut werd alles lang gespeeld vanachteruit bij Feyenoord. Er was geen sprake van een middenveld meer.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Op het middenveld werden vooral in de 2e helft bijna alle onderlinge duels door ons gewonnen, alleen de aanvallers deden er daarna weinig mee. Aan jullie kant vond ik Suarez echt het verschil maken waardoor Ajax aanvallend veel gevaarlijker was, en Sarpong deed het overigens ook aardig. Als wij Suarez hadden gehad en jullie Makaay hadden we gewonnen (jaja, als als als).
Ik hoop voor jullie dat Suarez heel blijft (zeker met de andere blessure's) want als zo'n zwak elftal als PSV dit jaar in maart straks alweer bijna kampioen is dan is de eredivisie ook weinig meer aan.
Speelt heel goed bij jong Ajax. Zat niet bij de wedstijdselectie tegen Feyenoord. Vraag niet waaromquote:Op woensdag 24 september 2008 14:49 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Waar is die Siem de Jong eigenlijk gebleven? Dat vond ik vorig seizoen toch wel een groot talent.
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Speelt heel goed bij jong Ajax. Zat niet bij de wedstijdselectie tegen Feyenoord. Vraag niet waarom
Welke 2 Nederlanders nog meer?quote:Op woensdag 24 september 2008 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Drie Nederlanders worden genoemd bij Juventus, waaronder twee Ajacieden.
Zeegelaar. A-junior. Moet Juve met haar poten vanaf blijven dus!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Klaas Jan goed bij bijv As Roma past.Maarre welke Ajacied is er nog meer genoemd?
Zeegelaar en Fer.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:06 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Welke 2 Nederlanders nog meer?
Zie ik daar nu ook Fer bij staan, nee toch?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zeegelaar. A-junior. Moet Juve met haar poten vanaf blijven dus!
Toch wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:08 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Zie ik daar nu ook Fer bij staan, nee toch?
Wat moeten ze nou weer met Fer? Leuk talent maar voor een club als Juve?quote:
Het is toch niet te geloven hequote:Op woensdag 24 september 2008 15:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Sulejmani 8 weken eruit, Oleguer 3 weken, Aisatti 6 weken... de medische staf geniet met volle teugen van de nieuwe aankopen.
Dat was ik.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zag net ook een mod met een Jorien onderschrift, weet alleen niet meer wie
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:56 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
die sjaal, jammer hoor![]()
Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat topic was echt geniaal
Het maakt gewoon je dag weer helemaal goed. Zeker als het zo'n saaie woensdag is.quote:
Ik snap dat gezeik op de medische staf niet, alsof die er wat aan kunnen doen dat een Oleguer dit krijgt, een Donald en zo.. Dat van Sulejmani was waarschijnlijk gewoon echt niet op de foto te zien.. Wijzen is altijd makkelijkquote:Op woensdag 24 september 2008 16:30 schreef Scorpie het volgende:
Kunnen we de Slagers van de Medische Staf niet ontslaan?
Idd. Kijk, als er nou flinke blunders werden gemaakt zoals spelers die te vroeg fit verklaard werden en daardoor weer geblesseerd raakten dan kon ik het me voorstellen maar wat kan jullie medische staf er nou aan doen dat spelers op het veld geblesseerd raken. Misschien is dat zelfs meer de schuld van de (conditie)trainers, die spelers meer moeten laten trainen op kracht. Al werkt dat ook niet altijd, zie Verbeek.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik op de medische staf niet, alsof die er wat aan kunnen doen dat een Oleguer dit krijgt, een Donald en zo.. Dat van Sulejmani was waarschijnlijk gewoon echt niet op de foto te zien.. Wijzen is altijd makkelijk
Als hij dan maar niet vroegtijdig gewisseld wordt.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Wormgoor zal morgen vrijwel zeker in de basis starten, Keller en Schut zijn geblesseerd.
Het lijkt er anders wel verdacht veel op dat Sulejmani te vroeg fit is verklaard. En daarbij komt dat een blinde kon zien aankomen dat het niet goed ging met Mickey. Hij ging er donderdag niet voor niets eerder uit en ook zaterdag lag hij weer op de grond en voelde hij voortdurend aan zijn hamstring.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:47 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Idd. Kijk, als er nou flinke blunders werden gemaakt zoals spelers die te vroeg fit verklaard werden en daardoor weer geblesseerd raakten dan kon ik het me voorstellen maar wat kan jullie medische staf er nou aan doen dat spelers op het veld geblesseerd raken. Misschien is dat zelfs meer de schuld van de (conditie)trainers, die spelers meer moeten laten trainen op kracht. Al werkt dat ook niet altijd, zie Verbeek.
Bovendien is in het geval van Sulejmani 6 en 8 weken nou niet zo'n enorm verschil. 6 weken was een schatting, dan kan het dus ook 5,7 of 8 weken zijn.
Dan is ie misschien iets te vroeg ingebracht, maar dan treffen van Basten en ook Sulejmani zelf ook blaam vind ik. Weet je overigens zeker dat dit dezelfde blessure was als waar ie eerder last van had?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel verdacht veel op dat Sulejmani te vroeg fit is verklaard. En daarbij komt dat een blinde kon zien aankomen dat het niet goed ging met Mickey. Hij ging er donderdag niet voor niets eerder uit en ook zaterdag lag hij weer op de grond en voelde hij voortdurend aan zijn hamstring.
Bij Sulejmani schatten ze nu 8 weken, maar je moet niet gek op kijken als het uiteindelijk een week of 12 wordt. Zie vorig seizoen van der Wiel en dit seizoen Gabri en Aissati.
Een echte Ajacied idd, ik ben het met jullie eens.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:56 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
die sjaal, jammer hoor![]()
Waarom treft van Basten dan blaam? Die krijgt toch advies van zijn MS? Sulejmani is mi helemaal nog niet fit geweest sinds hij bij Ajax is. Of het nou dezelfde blessure is of niet, maakt dan helemaal niet zoveel uit.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:57 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dan is ie misschien iets te vroeg ingebracht, maar dan treffen van Basten en ook Sulejmani zelf ook blaam vind ik. Weet je overigens zeker dat dit dezelfde blessure was als waar ie eerder last van had?
Omdat van Basten geen risico's mag nemen als hem niet echt door zowel de speler zelf als de MS echt voor 100 procent verzekerd is dat ze fit zijn. Als ook maar 1 van de twee twijfelt dan gewoon niet opstellen... Je weet natuurlijk niet wat hem verteld is door beiden. Misschien wilde van Basten een klein risico nemen omdat het de Klassieker was?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom treft van Basten dan blaam? Die krijgt toch advies van zijn MS? Sulejmani is mi helemaal nog niet fit geweest sinds hij bij Ajax is. Of het nou dezelfde blessure is of niet, maakt dan helemaal niet zoveel uit.
Niet te filmen..quote:Op woensdag 24 september 2008 15:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Sulejmani 8 weken eruit, Oleguer 3 weken, Aisatti 6 weken... de medische staf geniet met volle teugen van de nieuwe aankopen.
Ik kan me van zondag een interview herinneren waarin Van Basten zei dat hij verkeerd was voorgelicht door de MS. Dus wat dat betreft kan Marco er helemaal niets aan doen.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:10 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Omdat van Basten geen risico's mag nemen als hem niet echt door zowel de speler zelf als de MS echt voor 100 procent verzekerd is dat ze fit zijn. Als ook maar 1 van de twee twijfelt dan gewoon niet opstellen... Je weet natuurlijk niet wat hem verteld is door beiden. Misschien wilde van Basten een klein risico nemen omdat het de Klassieker was?
Maar goed, stel dat dit al de fout is van de MS; waarom kunnen zij wat doen aan de blessure's van die 2 Spanjaarden en Aisatti? Die laatste was bij PSV ook al de helft van de tijd geblesseerd dacht ik.
Dan moet Sulejmani zelf maar aangeven dat hij niet kan spelen, hij is de enige die voelt hoe het zit.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel verdacht veel op dat Sulejmani te vroeg fit is verklaard. En daarbij komt dat een blinde kon zien aankomen dat het niet goed ging met Mickey. Hij ging er donderdag niet voor niets eerder uit en ook zaterdag lag hij weer op de grond en voelde hij voortdurend aan zijn hamstring.
Jans reageerde vorige week zondag direct door van de Laak en Levchenko ook te wisselen.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als hij dan maar niet vroegtijdig gewisseld wordt.
quote:De Jong en Anita terug in selectie
Siem de Jong en Vurnon Anita keren voor het bekerduel met FC Utrecht terug in de wedstrijdselectie. Zij nemen de plaats in van Miralem Sulejmani en Oleguer, die zondag allebei geblesseerd raakten.
De complete wedstrijdselectie voor het duel tegen FC Utrecht (donderdag vanaf 20.45 uur in de Amsterdam ArenA) ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Bruno Silva
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Klaas Jan Huntelaar
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Leonardo
Evander Sno
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Siem de Jong
Robbert Schilder
Zou jij dat als jonge speler (vlak voor je eerste klassieker) aangeven? Ik denk het niet. Jeugdig enthousiasme. Tuurlijk had Sulejmani ook wel iets aan kunnen geven, maar waar is de MS dan voor? Als zelfs ik het kan constateren, dan moeten zij dat toch ook kunnen zien?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan moet Sulejmani zelf maar aangeven dat hij niet kan spelen, hij is de enige die voelt hoe het zit.
Jullie hebben Jorienquote:Op woensdag 24 september 2008 16:58 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Een echte Ajacied idd, ik ben het met jullie eens.
Als dat echt zo is, dan is dat een blunder van de MS idd. Maar waarom geeft Sulejmani zelf niets aan?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me van zondag een interview herinneren waarin Van Basten zei dat hij verkeerd was voorgelicht door de MS. Dus wat dat betreft kan Marco er helemaal niets aan doen.
Omdat spelers een terugval kunnen hebben, last van een nieuwe blessure kunnen krijgen, zelf onverstandig kunnen zijn door te weinig aan hun fysieke gesteldheid te werken of gewoon door pure pech.quote:Aissati? Die was toch niet zo vaak geblesseerd? Wat ik niet begrijp is dat er gezegt wordt dat Gabri Roda-thuis misschien al kan halen en nu we anderhalve week verder zijn, hij waarschijnlijk nog steeds niet kan spelen. Met Aissati hetzelfde verhaal, hij zou drie weken geblesseerd zijn en drie weken later ligt hij er nog minstens vijf weken uit. Hoe kan dat?
Bij jullie is het ook meer een incident heb ik het idee. Bij ons lijkt het wel structureel al die blessures.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:20 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, dan is dat een blunder van de MS idd. Maar waarom geeft Sulejmani zelf niets aan?
[..]
Omdat spelers een terugval kunnen hebben, last van een nieuwe blessure kunnen krijgen, zelf onverstandig kunnen zijn door te weinig aan hun fysieke gesteldheid te werken of gewoon door pure pech.
Ik zeg niet dat jullie MS niets te verwijten valt, maar ik denk dat je te weinig inside info hebt om direct de hele schuld bij hen te leggen. Ondanks de vele blessure's bij Feyenoord ben ik eigenlijk wel tevreden over onze medische staf.
Nog steeds geen Gabriquote:
Fucking triest ditquote:Ajax ook tegen FC Utrecht zonder Gabri
24 september 2008
Ajax-trainer Marco van Basten kan donderdagavond in de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht nog steeds geen beroep doen op Gabri. De Spanjaard is nog altijd herstellende van een blessure aan zijn enkel.
Miralem Sulejmani (twee maanden), Ismaïl Aissati (zes weken) en Oleguer (een tot drie weken) ontbreken voorlopig ook nog bij Ajax. Vurnon Anita is wel blessurevrij en keert terug in de Amsterdamse selectie. Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircioglu zijn nog niet fit.
De spanning op de spieren vanwege de druk op de schouders van de spelers, kan ook een belangrijke factor zijn natuurlijk. Vooral bij jonge, onervaren spelers. Zeker als Marco niet veel met spelers spreekt denk ik dat een mental coach niet verkeerd is hoor, vooral niet voor onzekere types als bijvoorbeeld Aissati.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:32 schreef Blight het volgende:
Of het geheel aan de medische staf te wijten is valt natuurlijk te betwijfelen, maar feit is wel dat Ajax seizoen in seizoen uit wordt geplaagd door slepende blessures. Ze moeten dat toch écht eens onder de loep gaan nemen. Niet alleen de medische staf, maar ook het eetpatroon van de spelers, de workload bij de trainingen, het meer of minder tijd steken in fysieke training de herstelprocedures.. Noem het allemaal maar op.
Ja. Ajax Zaterdag speelt ook in de KNVB-beker.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:49 schreef ericajax het volgende:
http://www.fcupdate.nl/co(...)/09/24/ajax-vitesse/
kheb iets gemist?
Ik begrijp dit toch niet helemaal. Eerst was hij hersteld, maar toen kreeg hij griep dus kon hij zaterdag niet in actie komen. Is hij nu plotseling weer hersteld van de griep en heeft nu toch weer last van z'n blessure?quote:
Beter in deze fase dan in de (halve) finale!quote:Op woensdag 24 september 2008 09:30 schreef Cheiron het volgende:
Zag ik gisteren gewoon voor het eerst pas dat het PSV - Jong PSV was. Wat de neuk is dat voor loting
Ja, maar dat wil niet zeggen dat we de kwaliteit hebben om beter te gaan voetballen.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Onze selectie heeft duidelijk meer kwaliteit dan die van AZ hoor...
Jong psv had inderdaad de (halve) finale wel gehaaldquote:Op woensdag 24 september 2008 18:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Beter in deze fase dan in de (halve) finale!
Die kans is niet groot maar kwam Jong Ajax niet ook eens erg ver in het bekertoernooi? Kwartfinale?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jong psv had inderdaad de (halve) finale wel gehaald.
Halvequote:Op woensdag 24 september 2008 19:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Die kans is niet groot maar kwam Jong Ajax niet ook eens erg ver in het bekertoernooi? Kwartfinale?
Ajax Zaterdag is iets heel anders dan Jong Ajax.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Hup Jong Ajax, maak ze alvast ff mals voor zondag.
Ajax Amateursquote:Op woensdag 24 september 2008 19:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Hup Jong Ajax, maak ze alvast ff mals voor zondag.
Dat valt nog wel mee, maar het moet echt niet veel langer gaan durenquote:Op woensdag 24 september 2008 20:25 schreef Urquhart het volgende:
Gabri begint een beetje een Van der Wiel-verhaal te worden
quote:Wij zijn in de race om drie prijzen: het landskampioenschap, de UEFA Cup en de KNVB-beker. Iedere prijs kan een seizoen kleur geven.
Ja triest he.. wedden dat onze held Marco Leonardo gaat laten spelen ipv de Argentijns Topscoorder DARIO!..quote:Op woensdag 24 september 2008 08:51 schreef Scorpie het volgende:
Anders is Sulejmani 2 maanden uitgeschakeld
Zal me niks verbazen ookquote:Op woensdag 24 september 2008 22:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja triest he.. wedden dat onze held Marco Leonardo gaat laten spelen ipv de Argentijns Topscoorder DARIO!..
shit zeg..
UEFA cup vind ik ook niet erg hoor, zolang het maar niet die kut knvb beker isquote:Op woensdag 24 september 2008 22:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Alleen het landskampioenschap telt .. de rest moet daarvoor wijken.
UEFA cup geeft je geen CL. IK wil CL niks anders. CL CL CLquote:Op woensdag 24 september 2008 22:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
UEFA cup vind ik ook niet erg hoor, zolang het maar niet die kut knvb beker is
En dan natuurlijk met het slappe excuus komen dat Leo sneller is dan Dario.. (dan maakt het natuurlijk niet uit dat Leo om de balcontact balverlies heeft..)quote:
Ik irriteer me daar wel aanquote:Op woensdag 24 september 2008 23:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
En dan natuurlijk met het slappe excuus komen dat Leo sneller is dan Dario.. (dan maakt het natuurlijk niet uit dat Leo om de balcontact balverlies heeft..)![]()
Ja zelfde samenstelling.. wat zei ik je nou ene dag of 4 terug.. dat wil hij.. ondanks dat het bout voetballers zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 23:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
En dan natuurlijk met het slappe excuus komen dat Leo sneller is dan Dario.. (dan maakt het natuurlijk niet uit dat Leo om de balcontact balverlies heeft..)![]()
Vorige week 6-0 tegen Barcaquote:Op woensdag 24 september 2008 23:36 schreef _Mike_ het volgende:
Colin speelt bij Gion en ze staan alweer met 7-1 achter tegen Real
Dat denk ik ook. Ben benieuwd hoe Van der Wiel het centraal doet.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
Steek
Silva Van Der Wiel Vermaelen Emanuelson
Sno Vertonghen Sarpong
Suarez Huntelaar Leonardo
Dit zal wel de opstelling zijn afgaan op de laatste wedstrijden.
Denk dat Sarpong op de plek van Leo zal spelen en een creatieve middenvelder op 10 gaat spelen. Hopelijk de Jong.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
Steek
Silva Van Der Wiel Vermaelen Emanuelson
Sno Vertonghen Sarpong
Suarez Huntelaar Leonardo
Dit zal wel de opstelling zijn afgaan op de laatste wedstrijden.
Ik hoop het ook maar volgens mij was van Basten wel tevreden met Sarpong op die positie.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:45 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat Sarpong op de plek van Leo zal spelen en een creatieve middenvelder op 10 gaat spelen. Hopelijk de Jong.
Ben ook niet kapot van Sarpong.. in mijn ogen te veel balverlies en te veel de verkeerde keuzes..quote:Op woensdag 24 september 2008 23:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar volgens mij was van Basten wel tevreden met Sarpong op die positie.
En Lindgren ipv Snoquote:Op donderdag 25 september 2008 00:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ben ook niet kapot van Sarpong.. in mijn ogen te veel balverlies en te veel de verkeerde keuzes..
Ik ga zou gaan voor Dario en Siem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |