hoeveel man neemt utrecht mee?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Normaliter zou ik deze wedstrijd overslaan, maar aangezien FCU eindelijk weer eens wat supporters meeneemt, ga ik wel even kijken.
Ach, home is toch dichtquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Riro het volgende:
Ik kan helaas niet donderdag.
Zaterdag trouwens voorverkoop heerenveen-uit, nog mensen die gaan? Wel een kuttijd zondags 16.30
Danke, sjimz.quote:
En Twente ook niet, en we moeten over 3 maanden nog eens tegen schubbekutteveen en die spelen ook kutquote:Op woensdag 24 september 2008 12:41 schreef BonJovi het volgende:
Hmmm Az begint ook goed te spelen ik zie Ajax daar ook zo snel niet van winnen
Amstelland of Vervolg.quote:
5 Man ken ik, half familiequote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:41 schreef BonJovi het volgende:
Hmmm Az begint ook goed te spelen ik zie Ajax daar ook zo snel niet van winnen
Mwoah moet toch toegeven dat het mij verbaast dat het DSB-stadion aardig vol zit na het rampseizoen vorig jaar.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Die gaan dit weekend gewoon onderuit in Tilburg. En dan hoor je niemand meer klapperen, zo gaat dat nou eenmaal in kaasstad.
Goed zo, ik werd er gewoon een beetje verdrietig van, die spreekkoren...quote:Vooronderzoek naar spreekkoren Feyenoord
Uitgegeven: 24 september 2008 10:37
Laatst gewijzigd: 24 september 2008 12:03
AMSTERDAM - De KNVB is een vooronderzoek begonnen naar de spreekkoren en afgestoken vuurwerk tijdens de wedstrijd Feyenoord-Ajax (2-2) zondag in De Kuip. Daar waren enige tijd racistische teksten te horen.
Ook de spreekkoren bij de bekerwedstrijd tussen Helmond Sport en FC Omniworld (2-2) dinsdag worden onderzocht.
Alle partijen hebben tot 7 oktober om een verklaring in te leveren, aldus een woordvoerster van de KNVB.
Pff.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goed zo, ik werd er gewoon een beetje verdrietig van, die spreekkoren...
Dat zou wel eerlijk zijn, aangezien ze er eerder onterecht 1 punt voor feyenoord hebben uitgesleept.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Pff.Gaat de KNVB proberen alsnog de 3 punten voor Ajax eruit te slepen ofzo? Kunnen ze zich niet druk gaan maken over het de scheidsrechtersopleiding?
Lever die beker ook maar vast in dan.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou wel eerlijk zijn, aangezien ze er eerder onterecht 1 punt voor feyenoord hebben uitgesleept.
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lever die beker ook maar vast in dan.
quote:Aissati geopereerd aan zijn knie
Aissati staat nog vijf tot zes weken aan de kant.
Amsterdam, 24 sep 2008
Ismaïl Aissati is woensdag in het Amsterdamse OLVG geopereerd. Bij de middenvelder is met succes in zijn rechterknie een stukje van de binnenmeniscus verwijderd.
De verwachting is dat Aissati nu nog vijf tot zes weken moet revalideren. Hij liep de blessure begin deze maand op toen hij met Jong Ajax tegen Jong Volendam speelde.
Het gaat weer precies hetzelfde liedje als de afgelopen jaren worden qua de strijd om de titel.quote:
Feyenoord is nog een betere optie in dat geval.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Als je de ziektewet in wil: ga bij Ajax trainen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |