abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61859946

Het vorige deel: Slank de herfst in #235 Nooit te oud om het te leren

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Ook niet onbelangrijk: MEET op 11 oktober. Het meetingtopic vind je hier
Ja doei.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:52:29 #2
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61860027
Mooi buikdanspakkie, Miss_S!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61860062
En Kim is de eetschemadistributeur! Dat moet ook in de OP!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61860077
Ik wilde Gruyère kopen, heb ik per ongeluk Emmentaler gekocht (lag er vlak naast). Dat is dus gewoon heel vies hè? Avondsnack verpest.
pi_61860105
ik wil cote d'Or

en de AH is nog open tot 22.00uur...

maar ik houd me sterk...... denk ik
Ja doei.
pi_61860119
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:34 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat klinkt goed! En ook wel low-carb verantwoord enzo. Doe 's receptje posten?
Bedoel je de gaspacho of de zalm?
pi_61860153
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:53 schreef Merel het volgende:
En Kim is de eetschemadistributeur! Dat moet ook in de OP!
als men dat even op de wiki aanpast, staat dat er de volgende keer in
Ja doei.
pi_61860239
tvp, ik loop alweer ruim een topic achter

Kan iedereen gewoon beginnen met het schema wat KIM heeft? Dan heb ik wel interesse.
pi_61860306
tvp
pi_61860341
ik wil chocolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja doei.
pi_61860343
Ik woog 1-2 weken terug 70 zoveel
en gister middag 68.1
pi_61860348
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:54 schreef Laureline het volgende:

[..]

Bedoel je de gaspacho of de zalm?
allebei!
pi_61860355
..de
Ja doei.
pi_61860364
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
en gister middag 68.1
*jaloers*
Ja doei.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:03:06 #15
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61860410
Potver, gooide ik hem dicht? . Ik was even afgeleid door de kookwekker, excuus!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61860412
Kim als eetlijstjesdistributeur? Ik heb nog nietsgevonden in mijn mailboxje
pi_61860432
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil chocolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ook en ik denk dat ik ook gewoon een stukje (het derde van vandaag) neem, want ik moet die vieze Emmentalersmaak kwijt.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:03:52 #18
14746 k_i_m
pi_61860440
Ik zou trouwens een waardeloze single mom zijn. Ik heb nu net ein-de-lijk mijn eten naar binnen geschoven .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:04:01 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61860444
Leuk dat je toch nog mee kon doen met buikdansen Miss_S! Ben benieuwd of je nu ook spierpijn krijgt in je buik- en rugspieren. Ik doe 's avonds ook vaak buikdansoefeningen om mijn heupen los te maken en in het begin voelde ik het wel.

Overigens heb ik vandaag voor de eerste keer een echte skinny in maat 36 gepast. En het stond nog leuk ook Niet gekocht trouwens. Ik ben altijd bang dat dat soort kleding snel gedateerd is. Liever koop ik iets minder modieuze kleding.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:04:29 #20
14746 k_i_m
pi_61860458
Crap, mail staat niet aan .
In my life
Why do I smile
pi_61860468
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:03 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik ook en ik denk dat ik ook gewoon een stukje (het derde van vandaag) neem, want ik moet die vieze Emmentalersmaak kwijt.
* motorbloempje bewaart 't wel voor straks

een stukje kookchocolade
Ja doei.
pi_61860496
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
en gister middag 68.1
pi_61860501
Nee hoef je niet te zijn, want drie maanden terug woog ik 61 zoveel Zwaarder dan 68 was ik nooit tot toen heel even!

Ik vind mijn kont prima, mijn benen ook ook al mogen ze wel iets dunner, m'n gezicht is echt te bol, dat wil ik echt weg hebben. M'n bovenarmen zijn gewoon normaal, onderarmen iets aan de dunne kant en van m'n buik mag ook wel wat af.

Moar als ik een platte buik heb en dun hoofd, ga ik van cup a naar cup niks En dan steken m'n heupen uit en worden m'n polsjes zo dun. Maar dat kon je trainen of zo? Met fitness? Dat ik gewoon alles gewoon vorm zoals ik wil
pi_61860510
Skinny's passen bij mij in het rijtje waar ook Uggs e.d. in staan; debiele modetrends die eigenlijk helemaal niemand leuk staan.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:07:49 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61860582
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:05 schreef Isegrim het volgende:
Skinny's passen bij mij in het rijtje waar ook Uggs e.d. in staan; debiele modetrends die eigenlijk helemaal niemand leuk staan.
Ik vind ze PF erg leuk staan. En om eerlijk te zijn stond het mij ook erg goed. Ik had er een prachtige ronde kont in (nee,niet dik, rond) en mooie slanke benen. Met pumps leken ze nog lang ook
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')