Dan kan ik ook Diablo 3 toevoegenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:06 schreef miodzio het volgende:
Je vergeet Starcraft 2 (alhoewel je dan niet kan spreken over straks) en Battlefield Heroes!
Terechte klacht.
nee et is :quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef incognitoomuch het volgende:
How do you kill, that which has no life?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef incognitoomuch het volgende:
Hij heeft wel een leven. Hij is hem nu aan het levelen ofcoursequote:Op dinsdag 23 september 2008 17:15 schreef Klapjostie het volgende:
Je vergeet om een leven te zoeken
You can't kill, what already has no life toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
nee et is :
You can't kill, what has already no life
Het is You can't kill,waht has already life no. toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef Rhythm het volgende:
[..]
You can't kill, what already has no life toch?
quote:
You can't kill, what has already no lifequote:Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef Klapjostie het volgende:
[..]
Het is You can't kill,waht has already life no. toch?
Wel MGS4, LPB etc.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle multiplatformen komen in een betere versie op de x360, en de ps3 exclusives zijn teh suxxorz. Geen fable 2 geen gears of war 2 geen alan wake
wat moet ik nou met fable2 en GOW, ik snap echt niet waarom mensen GOW vet vinden, ik vind het echt zwaar sucken. GOW1 ook. echt niet mijn genre. en fable 2, ja dat is wel een goed spel ja.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle multiplatformen komen in een betere versie op de x360, en de ps3 exclusives zijn teh suxxorz. Geen fable 2 geen gears of war 2 geen alan wake
Bijna vergeten!quote:
GOW vond ik ook niet geweldig, op de hoogste moeilijkheidsgraden is het herhalen herhalen herhalen en op de laagste is het telkens dezelfde soort vijanden neerknallen in een iets andere omgeving...quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
wat moet ik nou met fable2 en GOW, ik snap echt niet waarom mensen GOW vet vinden, ik vind het echt zwaar sucken. GOW1 ook. echt niet mijn genre. en fable 2, ja dat is wel een goed spel ja.
Heroes.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bijna vergeten!
* zotheid slingert Heroes.S03E01.720p.HDTV.X264-DIMENSION aan
Op het laatste filmpje lijkt het wel heel erg arcade.... echt een beetje rondlopen en knallen zonder enige tactiek dan ook ....quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:31 schreef miodzio het volgende:
[..]
Heroes.Kutserie.
Battlefield Heroes!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:25 schreef Hagelkaas het volgende:
NERD LEVEL +200
Ganz viel Ganzen!!!!111!11!!1!111!11!!!!quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:32 schreef On het volgende:
Vergeet de nieuwe ganzenbord niet! Nu met dubbel zoveel ganzen.
You can kill, what has not ready no life, toch?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:25 schreef xyz147 het volgende:
[..]
You can't kill, what has already no life
quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:53 schreef snorfiets het volgende:
[..]
You can kill, what has not ready no life, toch?
quote:Blizzard Exec #4: How do you kill that which has no life?
wtf is /b/ ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:04 schreef Hyman het volgende:
dr was een /b/ plaatje van hier ergens op fok, ik weet alleen niet meer waar
Battlefield.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:31 schreef miodzio het volgende:
[..]
Heroes.Kutserie.
Battlefield Heroes!!!![]()
![]()
Wheheh, de pc heeft genoeg toptitelsquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:08 schreef LethalNinja het volgende:
allemaal jaloerse pc only gamers die elke dag moeten levelen in WoW en daarom de echte topgames missen
Jammer genoeg zit je over het algemeen met een pc niet lekker op de bank met een fles bier en een zak chips op groot scherm en surround sound te spelen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:53 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Wheheh, de pc heeft genoeg toptitels
crysis, crysis warhead, far cry 2, bioshock, stalker clear sky
daarbij, de ps3 loopt over minder dan 2 jaar al weer zwaar achter op de pc, vette pcgames zijn altijd bij de tijd qua graphigs enzo, kijk maar naar de ps2, die was vroeger zwaar mooi en vet, maar na 2 jaar liep hij 2 jaar achter op de pcgames
Jij bent zeker zo'n puisterige nerd die elke twee maanden nieuwe videokaarten en processoren en weet ik veel wat ze allemaal hebben koopt omdat hij zijn geld toch niet aan bier uitgeeft.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:53 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Wheheh, de pc heeft genoeg toptitels
crysis, crysis warhead, far cry 2, bioshock, stalker clear sky
daarbij, de ps3 loopt over minder dan 2 jaar al weer zwaar achter op de pc, vette pcgames zijn altijd bij de tijd qua graphigs enzo, kijk maar naar de ps2, die was vroeger zwaar mooi en vet, maar na 2 jaar liep hij 2 jaar achter op de pcgames
Zo te lezen hoor jij bij de 2e groep, anders heb ik het idee dat er iets niet kloptquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef LethalNinja het volgende:
Gamer= iemand die geniet van moderne entertainment. Hij gaat trouwens ook uit maar dan iets van één keer per week. Daarnaast is het studeren/ gamen en gamen bij vrienden en misschien één of 2 dagen in de week een paar uur sporten
Nerd= Iemand die aan pc' knutselt maar ook iemand die onverzorgd is, geen vrienden heeft maar ook niet voor zichzelf op durft te komen. Nerds spelen starwars of Magic, mensen die WoW spelen zijn GEEKS en addicts
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef incognitoomuch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
Kun je ook bij groep 1 horen en WoW spelen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef LethalNinja het volgende:
Gamer= iemand die geniet van moderne entertainment. Hij gaat trouwens ook uit maar dan iets van één keer per week. Daarnaast is het studeren/ gamen en gamen bij vrienden en misschien één of 2 dagen in de week een paar uur sporten
Nerd= Iemand die aan pc' knutselt maar ook iemand die onverzorgd is, geen vrienden heeft maar ook niet voor zichzelf op durft te komen. Nerds spelen starwars of Magic, mensen die WoW spelen zijn GEEKS en addicts
en je hebt mongolen die zwart-wit denkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef LethalNinja het volgende:
Wie heeft het over geld? Of ben jij zo'n console noob.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:00 schreef Lyzio het volgende:
Mafia II, Call of Duty 5, Brothers in Arms, FIFA09. Ja, mooie dagen. Vooral als je geen geld hebt
Guilty as chargedquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:05 schreef miodzio het volgende:
[..]
Wie heeft het over geld? Of ben jij zo'n console noob.
Consolequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:05 schreef miodzio het volgende:
[..]
Wie heeft het over geld? Of ben jij zo'n console noob.
Yup. Ik spreek uit ervaring. (hoewel ik de laatste tijd wel heel weinig WoW gespeeld heb)quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:30 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kun je ook bij groep 1 horen en WoW spelen?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:22 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn wij gamers en dus geen nerds![]()
Dus jij hebt een 360?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kan je nog 2 jaartjes voor sparenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:06 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dan kan ik ook Diablo 3 toevoegen
Terechte klacht, fenomeen dat eigenlijk jaarlijks terugkeert zodra de feestdagen weer in zicht komen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:04 schreef LethalNinja het volgende:
Fallout 3/ fable 2/ gears of war 2/ farcry 2/ banjo kazooi/ shaun white snowboarding/ red alert 3
allemaal topgames die vrij snel achterelkaar komen en die ik wil hebben, kutzooi doordat ze zo snel achterelkaar uitkomen raffel je spellen af om de volgende te spelen.
Klacht: teveel topgames in een korte periode
Subklacht: die andere klachten in KLB zijn dom en deze is de enige die echt het klagen waard is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik vind het nou niet echt erg, genoeg bandbreedte om het allemaal binnen te halenquote:Op woensdag 24 september 2008 09:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Terechte klacht, fenomeen dat eigenlijk jaarlijks terugkeert zodra de feestdagen weer in zicht komen.
Dan alleen nog maar de tijd vinden om het te spelenquote:Op woensdag 24 september 2008 09:24 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Nou ik vind het nou niet echt erg, genoeg bandbreedte om het allemaal binnen te halen
Ach maak je maar geen zorgen, het studentenleven biedt genoeg vrije tijd aanquote:Op woensdag 24 september 2008 09:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan alleen nog maar de tijd vinden om het te spelen
Er zit standaard geen HD-DVD speler in, of die persoon wie je quotte moet er 1 hebben (quote:Op woensdag 24 september 2008 03:49 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dus jij hebt een 360?
Wees maar trots op de HD-DVD speler, het teringlawaai dat het maakt, het betaalde netwerk, en nog al die 360 die zijn teruggestuurd wegens RROD.
Terwijl ik lekker aan mn PS3 hang met Blu-Ray, speler, stil, totaal geen problemen mee en ga zo maar door.
Gran Turismo 5 is sowieso realistischer als dat schrale Forza 2.
Er komen nog zat leuke uit voor PS3.
Naruto, Pure, Devil May Cry 4, etc. Dus ja genoeg te spelen.
wheheh!11!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:31 schreef LethalNinja het volgende:
mensen die hier nerd zeggen maar een half uur later weer WoW gaan spelen
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef Klapjostie het volgende:
[..]
Het is You can't kill,waht has already life no. toch?
PSN werkt prima, met gasten uit japan helemaal geen lagquote:Op woensdag 24 september 2008 11:05 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Er zit standaard geen HD-DVD speler in, of die persoon wie je quotte moet er 1 hebben ()
Betalen voor een goede service is natuurlijk geen probleem, alhoewel een gratis dienst als PSN wel lekker zou zijn, maar ik vind PSN nog steeds minder dan XBL![]()
GT5, is dat die game waarbij je zonder schade rondrijd als je met 300KMp/u tegen de vangrail rijd?
Blu-Ray is overbodig, download liever een 1080p film dan er ¤30 voor te betalen, maar dit is een persoonlijke keuze die je maakt.
Zo, en nu weer verder met het console bashen![]()
Ohja, PCAllemaal standaard shooters waarbij je een GFX kaart nodig hebt die even groot is al een console
Ja dat is een minpunt van mijn 360. Om 100% in de game te zijn zet ik het geluid toch lekker hard. Geen stofzuigergeluid meer.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:42 schreef Sjibble het volgende:
En voor ik het vergeet.
Mijn PS3 is heerlijk stil, terwijl de 360 echt een kankerherrie produceert
Of doet je koptelefoon op (imo de beste oplossing voor zeikerige ouders/buren (muren zijn best dunquote:Op woensdag 24 september 2008 13:54 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja dat is een minpunt van mijn 360. Om 100% in de game te zijn zet ik het geluid toch lekker hard. Geen stofzuigergeluid meer.
Rond die tijd is Forza 3 uit, dus een oude game afzeiken is erg onlogisch.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:55 schreef Sjibble het volgende:
[..]
PSN werkt prima, met gasten uit japan helemaal geen lagLigt ook een beetje aan je eigen snelheid, en die van hun natuurlijk.
En voor het geval dat je het niet wist, het is een prologue versie, en die zijn ze nog steeds aan het updatenDus het schademodel komt deze herfst uit. De echte game komt pas over 2 jaar uit
![]()
Toch speel ik liever op mijn 37 - FullHD
Eerst es een lijstje maken met games die ik wil hebben
Ik heb hem nu ruim 2 jaar maar ik heb me nog nooit gestoord aan de zogenaamde herrie. Dat de 360 meer geluid maakt dan een andere console zal vast wel kloppen, maar storen doe ik me er niet aan.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:42 schreef Sjibble het volgende:
En voor ik het vergeet.
Mijn PS3 is heerlijk stil, terwijl de 360 echt een kankerherrie produceert
Achja, hij was in de aanbieding, heeft eerst 1100 gekost, toen 750quote:Op woensdag 24 september 2008 14:15 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Rond die tijd is Forza 3 uit, dus een oude game afzeiken is erg onlogisch.
PSN begint nu richting het niveau van XBL te kruipen en dat is goedHeb zelf geen PS3 maar ben er wel in geinteresseerd.
Ik heb een 40" Full HD( Als we toch onze LCD's neerzetten
)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Playstation_3#Cell_processorquote:
quote:Cell processor
De processor-kracht van de PlayStation 3 is meer dan veertig keer zo groot als die van de PlayStation 2. De PS3 gebruikt zeven van de acht cores die allen parallel op 3.23 GHz lopen. De achtste core is uitgeschakeld tijdens het controleproces na de productie. Producent IBM van de Cell processor gebruikt CPU's waarvan alle acht cores werken voor haar eigen supercomputers, terwijl de CPU's waarbij tijdens de productiecontrole een fout is aangetoond in één van de cores beschikbaar komen voor de Playstation 3. Hierdoor is het uitvalpercentage van de chips in productie minder hoog waardoor de totale productiekosten per CPU afnemen. De Cell kan met zeven cores maximaal 218 gigaflops (Floating Point Operations Per Second) berekenen. De Cell-chip is 221 mm² groot en bevat 234 miljoen transistors. Deze chip werd in eerste instantie gefabriceerd met de 90 nanometer SOI-technologie. Later werd gebruik gemaakt van de 65 nanometer SOI-technologie. De bedoeling van dit nieuwe ontwerp van de Cell processor was vooral voor kostenvermindering en minder warmte-afstoot. De zeven cores die gebruikt worden zullen alles leiden naar één kern, die uiteindelijk garant staat voor de kracht van de PS3.
En heeft nog steeds geweldige graphicsquote:Op woensdag 24 september 2008 15:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet niet waarom maar de meeste spellen gaan bij mij al na een uurtje vervelen
Behalve FlatOutdat was wel roflpwnage
Rightquote:Op woensdag 24 september 2008 14:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dus degene die beweert dat de games mooier zijn op de Xbox360, kunnen zelfs 3x mooier op de PS3.
Nadat je de game geinstalleerd (quote:Terwijl de 360 bijna vlammen vat doet de PS3 het op zn gemakkie zo koud als ijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |