Achja, hij was in de aanbieding, heeft eerst 1100 gekost, toen 750quote:Op woensdag 24 september 2008 14:15 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Rond die tijd is Forza 3 uit, dus een oude game afzeiken is erg onlogisch.
PSN begint nu richting het niveau van XBL te kruipen en dat is goedHeb zelf geen PS3 maar ben er wel in geinteresseerd.
Ik heb een 40" Full HD( Als we toch onze LCD's neerzetten
)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Playstation_3#Cell_processorquote:
quote:Cell processor
De processor-kracht van de PlayStation 3 is meer dan veertig keer zo groot als die van de PlayStation 2. De PS3 gebruikt zeven van de acht cores die allen parallel op 3.23 GHz lopen. De achtste core is uitgeschakeld tijdens het controleproces na de productie. Producent IBM van de Cell processor gebruikt CPU's waarvan alle acht cores werken voor haar eigen supercomputers, terwijl de CPU's waarbij tijdens de productiecontrole een fout is aangetoond in één van de cores beschikbaar komen voor de Playstation 3. Hierdoor is het uitvalpercentage van de chips in productie minder hoog waardoor de totale productiekosten per CPU afnemen. De Cell kan met zeven cores maximaal 218 gigaflops (Floating Point Operations Per Second) berekenen. De Cell-chip is 221 mm² groot en bevat 234 miljoen transistors. Deze chip werd in eerste instantie gefabriceerd met de 90 nanometer SOI-technologie. Later werd gebruik gemaakt van de 65 nanometer SOI-technologie. De bedoeling van dit nieuwe ontwerp van de Cell processor was vooral voor kostenvermindering en minder warmte-afstoot. De zeven cores die gebruikt worden zullen alles leiden naar één kern, die uiteindelijk garant staat voor de kracht van de PS3.
En heeft nog steeds geweldige graphicsquote:Op woensdag 24 september 2008 15:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet niet waarom maar de meeste spellen gaan bij mij al na een uurtje vervelen
Behalve FlatOutdat was wel roflpwnage
Rightquote:Op woensdag 24 september 2008 14:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dus degene die beweert dat de games mooier zijn op de Xbox360, kunnen zelfs 3x mooier op de PS3.
Nadat je de game geinstalleerd (quote:Terwijl de 360 bijna vlammen vat doet de PS3 het op zn gemakkie zo koud als ijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |