Ik heb hem dus nu eventjes in huis, ga hem morgen voor het eerst testenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:16 schreef owlet het volgende:
[..]
Over Medley van Macka gesproken: ik ben sinds ik hem op fotootjes gezien heb zo weg van Medley Palermo. Echt héél erg wegEn ze hebben zo'n prettige prijs! maar ik ben een beetje huiverig voor hoe ze knopen en dragen. Als ik zo kijk naar wat ik heb dan pak ik gewoon graag een vergevingsgezinde doek met bij voorkeur behoorlijk wat grip. Wat kan ik verwachten van een Medley? Ik sta op de lijst om er een uit te proberen maar dat is pas ergens in maart of april geloof ik
![]()
[..]
Ik heb het knopen uitbesteed aan mijn wederhelftquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:46 schreef Macka66 het volgende:
Maneki, is het iets om de Indio te verringslingeren als je 'm voor korte periodes gaat gebruiken? Dan hoef je niet te knopen met je harkjes...
En een Indio is natuurlijk ook heel mooi als interieuraccent
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Met oefenen zonder Leander ging het knopen bij ons best beroerd. Met kind is het veel makkelijker dan met knuffelbeer/zak aardappelen/popquote:Op zondag 28 september 2008 14:54 schreef Nijna het volgende:
Davinia, ik had even instructies gekregen van de eigenaresse en met het boekje erbij lukte het best aardig (voorkant he...). Als ik ook echt aan de doek ga dan valt er vast nog heel wat te oefenen. Leve de instructiefilmpjes op het net en dit topic natuurlijk
.
Dat kan zowel met een bwcc als een rucksack, als je maar zorgt dat er genoeg steun in het nekje is.quote:Op zondag 28 september 2008 16:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Met oefenen zonder Leander ging het knopen bij ons best beroerd. Met kind is het veel makkelijker dan met knuffelbeer/zak aardappelen/pop
Weet iemand met welke knoop je een heel jong kind op je rug kan knopen? Ik heb namelijk wel een foto gezien van iemand met een heel jong kindje op de rug, maar daar stond niet bij hoe te knopen.
quote:Op maandag 29 september 2008 09:37 schreef Nijna het volgende:
Leuk die creatievelingen hier.
LL, koppie thee erbij?
Die ben ik ook aan het inslaan. Als het wat kouder is heeft Yara die vaak aan en dan zijn babylegs niet zo nodig. De babylegs gebruik ik eigenlijk alleen als het buiten tijd is voor wat warmers om de benen maar binnen niet (dan trek ik ze sneller en makkelijker uit dan een maillot)quote:Op maandag 29 september 2008 09:32 schreef YPPY het volgende:
Ipv babylegs heb ik veel maillots gekocht. Die draagt Anna sowieso veel en het is lekker warm.
quote:Op maandag 29 september 2008 13:18 schreef Nijna het volgende:
* Nijna zet dan maar een grote pot thee neer voor LL, kussentje en dekentje voor als je erg lang moet wachten en het koud krijgt...
Ik vind de vissies eerlijk gezegd niet zo mooi. En Lilien ook nietquote:Op maandag 29 september 2008 19:50 schreef cattie het volgende:
Er is een nieuwe Didy! En hij is mooi!![]()
[ afbeelding ]
Kijk maar uit, Millefiori Stein deed het ook niet zo voor jequote:Op maandag 29 september 2008 21:08 schreef Webkim het volgende:
Vrijdag a.s. komen er hier wat draagdoekers 'van dat andere forum' op de thee. Wie zin heeft mag aansluiten hoor. Ik vind die grijze vissies wel okee en Cassis Waves doet het niet zo voor me, maar er komt een Linde Waves aan en dies dan wel weer jammie.
Klopt, tot ik die in het echt zag...quote:Op maandag 29 september 2008 21:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, Millefiori Stein deed het ook niet zo voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |