abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:27:54 #241
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61941289
Mooooi Webkim!
Die zou ik niet gaan verven maar mooi zo houden. Maar dat ben ik hé.
En Owlet, mocht ik 14 Oktober toch nog wat cash over hebben dan komt die Mojito er ook nog. Maar goed, ik sta aan het begin van mijn draagdoeken leven, wie weet wat er nog komt!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:31:18 #242
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61941366
Gewoon allemááál kopen Owlet! Moet ik je eigen argument gaan herhalen voor de girasol mr x? Tis een exclusive! die verliest zijn waarde niet!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_61941596
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:16 schreef owlet het volgende:

[..]

Over Medley van Macka gesproken: ik ben sinds ik hem op fotootjes gezien heb zo weg van Medley Palermo. Echt héél erg weg En ze hebben zo'n prettige prijs! maar ik ben een beetje huiverig voor hoe ze knopen en dragen. Als ik zo kijk naar wat ik heb dan pak ik gewoon graag een vergevingsgezinde doek met bij voorkeur behoorlijk wat grip. Wat kan ik verwachten van een Medley? Ik sta op de lijst om er een uit te proberen maar dat is pas ergens in maart of april geloof ik
[..]
Ik heb hem dus nu eventjes in huis, ga hem morgen voor het eerst testen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_61941643
Oh maar Mr X stond al in preorder vanaf de eerste dag dat hij bekend werd gemaakt
Een medley gaat er ook zeker komen als hij inderdaad prettig in gebruik lijkt. En ik vertrouw P_iglets oordeel op dat gebied dus ik denk dat ik het uiteindelijk ook wel ga doen.
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:48:01 #245
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61941728
Owlet daar kan ik niet anders op reageren dan:
pi_61942231
Indio donkerblauw gaat mijn kant op komen Kan mij het schelen dat ik niet langer dan een half uurtje kan dragen Ik vind het fijn en Saar minstens zo
Saartje
pi_61942974
Wat fijn Maneki! Van die doek dan, jammer dat je niet lang kan dragen
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 22:46:59 #248
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61943381
Maneki, is het iets om de Indio te verringslingeren als je 'm voor korte periodes gaat gebruiken? Dan hoef je niet te knopen met je harkjes...
En een Indio is natuurlijk ook heel mooi als interieuraccent
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 22:49:18 #249
141844 Macka66
pi_61943437
Leuk dat er hier zoveel pre-orders zijn voor Mojito!

En owlet, Olaf is een beauty!
ik word een beetje hebberig als ik 'm zie
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61943568
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:46 schreef Macka66 het volgende:
Maneki, is het iets om de Indio te verringslingeren als je 'm voor korte periodes gaat gebruiken? Dan hoef je niet te knopen met je harkjes...
En een Indio is natuurlijk ook heel mooi als interieuraccent
Ik heb het knopen uitbesteed aan mijn wederhelft Toch best handig zo`n op wandelafstand werkende man
Verringslingen vind ik zonde! Ik gebruik de perraja voor korte snelle draagacties en hoef daar geen andere bij, hij voldoet prima
Saartje
pi_61947882
Webkim: bekende uitspraak van die mevrouw!
Gisteren in de AH kreeg ik van een oude dame: 'ik dacht al, wat draagt ze haar baby hoog, maar hij is er al!'
Die vond ik wel weer schattig.

Zonet trouwens Leander een tijdje in een FWCC in de Hoppediz gehad. Ging wel goed, maar Leander was er na 10 minuten wel zat van en bij mij sneed het wat in mijn oksels en nek. Ik doe dus nog ergens iets fout. (weet iemand wát precies? )

Nu bungelt hij weer lekker in de Slen. Vanmorgen had ik trouwens wel een filmpje op kunnen nemen: "hoe knoop je géén tricot-slen" Het ging 2x helemaal fout en ik weet nog niet wat het probleem was
  zaterdag 27 september 2008 @ 08:56:40 #252
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61947903
als ie in je nek snijdt, heb je de bovenrand van de horizontale band te strak aangetrokken. Gelijkmatiger straktrekken met de onderkant en de doek beter uitspreiden over rug en schouders verhelpt dit (dit overkomt mij ook regelmatig )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61947949
Ok, dank je wel
pi_61949086
Jaaah! Check dit:

Mijn Hoppediz is er makkelijk lang genoeg voor, je hebt één arm volledig vrij en bij de eerste poging in minder dan een halve minuut genoopt en meteen goed

Kan iemand mij trouwens toevoegen in de OP? Ik weet niet hoe ik een plaatje achter een linkje krijg.

Freecell heeft een:
-Hoppediz: http://i40.photobucket.co(...)84/zaterdagje004.jpg
Tricotslen: http://i40.photobucket.co(...)4/maartenslen001.jpg

pi_61950940
Hmmz, ik geing dus net boodschappen doen. Ik had Jen op mn rug, alleen M. had de binnenste band niet netjes strak gedaan, dus hing Jen een beetje scheef. Dus ik tijdens de wandeling besloten om haar opnieuw te knopen, maar dan gewoon voor. Dus ik doe dat, M. wilt helpen alleen net toen ik dacht dat ik even los kon laten deed M. dat ook en viel Jen bijna op de grond. Gelukkig had ik de doek al gekruist tussen de benen en sloeg ze alleen achterover maar ik schrok wel een beetje. Voortaan goed vragen "heb je dr vast??".
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:37:08 #256
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_61954378
Vanmiddag gingen we boodschappen doen en Iris had de doek meegenomen uit de auto, want ze wilde er wel in. Na een kwartiertje lag ze te slapen

Ik vond het zo leuk dat ze het zelf wilde, blijkbaar vind ze het erg fijn
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_61955423
Oeh, schrikken Ticootje! Andersom is ook erg vervelend: als mensen wel gaan helpen, terwijl je daar niet op zit te wachten. Mijn schoonmoeder had er een handje van aan de doek te gaan trekken als ik Thomas op of af mijn rug deed. Erg link, want dan weet ik dus niet meer wat er gebeurt: als ik het alleen doe weet ik pre-cies waar ik mee bezig ben en waar de stof is.

Iris, wat een lekker plekkie voor een dutje, zo op mama's rug. Boodschappen doen is ook erg vermoeiend! En wat was het een mooie dag voor Lollipop he: lekker zomers.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61955582
Ok, we zijn eruit voor een doek voor m'n vriend geloof ik! Een hoppediz kaapstad die op dragen-en-voeden wordt aangeboden!

Ik twijfelde of we niet beter een doek konden kopen die we dan allebei leuk vinden aangezien ik meer draag, maar m'n vriend vond de kaapstad toch wel meer wat voor hem, gezien ik van meer kleur houd.
Maar hij wil dan ook wel me een nieuwe doek geven voor m'n verjaardag, dat vond ie wel een goed idee (ben 11 okt. jarig) Nu nog even kijken welke; ik wil een aqua of groene, heb intussen al wat doeken geselecteerd (didymos waves aqua/lime, dolcino bali, girasol 21, hoppediz lima). Ik denk dat ik dan toch voor een groene kies; anders denkt iedereen dat amber een jongetje is (welke is trouwens het minst warm van die groene doeken? eigenlijk zoek ik er dan 1 die wat geschikter is voor wat warmer weer)

[ Bericht 6% gewijzigd door Llewella op 27-09-2008 18:48:45 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_61955618
Wat lief, LadyS!

Schrikken, Tico! Dat helpen kan ik ook nooit goed hebben. Mijn Oma wil dat ook steeds doen en dan het liefst zonder dat ik het door heb. Dan voel ik ineens geen Ronja meer op mijn rug bij het ontknopen. Doodeng en ook nog eens gevaarlijk!

Wat heerlijk Llewella, nieuwe doeken!
pi_61955685
Llwella, wat leuk he, om iets nieuws te gaan kiezen!
Als ik jou was zou ik dan voor de Didymos gaan: de waves zijn lekker luchtig. Miami en Kaapstad zijn al behoorlijk dik. En een Girasol ik natuurlijk ook altijd leuk.. Maar als je -em dan toch cadeau krijgt kan je net zo goed aan de Didy, toch?
Hardloper.
IG @webkim
pi_61957146
Jullie hebben gelijk wat betreft helpen. Je kan het beter zelf doen zodat je goed voelt of ze goed zit. Op mn rug zo als we boodschappen gaan doen moet M. dr wel even op mn rug vast houden. Maar verder kan ik zelf bester voelen of de doek strak genoeg zit.

Goede leer voor de volgende keer.
pi_61959100
Ik heb met Grijs afgesproken .

Vandaag heel even een tricotslen geprobeerd. Mirte vond het prima allemaal. En ik zuchtte: had ik maar eerder aan een doek gedacht... . Maar goed, we oefenen hard voor een tweede dus wie weet. En Mirte is ook nog lang geen tientonner dus ik denk dat ik al bijna om ben hoor... .
Eerst maar eens even kijken bij Grijs .
Fake it till you make it...
pi_61960354
Woei! Ik heb net babylegs gemaakt!
Hardloper.
IG @webkim
pi_61960418
Foto's!
It's all up to you
pi_61960624
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:21 schreef TearSong het volgende:
Foto's!
Morgen. Met spekkiebenen erin.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61960744
Rio is hier weer thuis, na een logeerpartijtje bij Maneki.

En hij is weer helemaal zacht en floppy
(hij was na een wasbeurt wat stug geworden)
pi_61960747
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:18 schreef Webkim het volgende:
hee goed zo!
Saartje
pi_61960802
yay! spekkiebenen in babylegs. Ben benieuwd
It's all up to you
pi_61960812
Thanks Maneki. En naar jou is er een pakketje onderweg!
Hardloper.
IG @webkim
pi_61960945
whoohoo! kenniewachten
Saartje
  zaterdag 27 september 2008 @ 23:22:14 #271
3011 E.T.
pi_61961460
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:18 schreef Webkim het volgende:
ik ook

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61961626
Die zijn leuk E.T!
It's all up to you
pi_61962163
Draagdoeken zijn voor veel meer dingen goed dan er door mama in gedragen te worden. Ik kan er ook

...lekker in schommelen.

... goed mee vastzitten in oma's schommel.

... mee voorkomen dat mijn speelgoed 1000x op de grond valt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61962252
Oh, enne:
Ze zijn dan nog wel niet zo heel keurig, en niet zo fleurig als die van E.T., maar wel heulemaal ge-doitmyselft. Van de week maak ik er nog meer, van leuke sokken. Dit was een cheap-ass oefenpaar.

Babylegs!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61964784
Ik had van de week ook wat kousen in huis gehaald om babylegs te maken; nu nog even goed kijken hoe je ze maakt; en even tijd maken. Gister al een wikkeldoek geknipt (nee geen doek, maar zo'n ding voor in de maxi-cosi), omdat de wikkeldoek inmiddels te klein wordt, even een grotere maken. Dan binnenkort maar eens weer achter de naaimachine kruipen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 28 september 2008 @ 08:49:47 #276
3011 E.T.
pi_61965017
dat playmobil-poppetje

Ik heb ook zo'n foto van Nienke schommelend in de box in een doek Ik durf alleen nu niet meer, veel te bang dat ze om wil draaien en dan uit de doek 'rolt'
  zondag 28 september 2008 @ 10:07:18 #277
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61965417
Webkim "ik dacht al dat u zo raar gevormd was"

Mijn medley komt maandag!!!!!

Allemaal mensen met nieuwe doeken, nog 1 nachtje slapen en dan heb ik er 2!!

Nijna, heb je mirte zelf in de tricot slen gekregen, of lees ik dat nu verkeerd?
Leuk als je ook gaat dragen, ik ben ook begonnen met 11 mnd, en eli is volgens mij een stukje zwaarder dan mirte (hij zit boven het gemiddelde)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 28 september 2008 @ 12:00:38 #278
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_61967007
Babylegs foto's met kindjes erin willen we

Nijna, wat fijn dat Mirte het leuk vond!

Ticootje, practice makes perfect.

BE, eng he, dat heb ik ook eens gehad. Ik kon Devin nog net bij zijn onderbeen vastgrijpen voordat hij op de grond gedonderd was, brrrr.......

Die truc die P_iglet noemt werkt goed idd. En wat ik de laatste tijd doe is op mijn hurken gaan zitten en Devin achter me laten staan met de doek om hem heen gewikkeld. "Geef je handjes maar aan mama" en dat doet hij dan waarna ik hem aan zijn schouder zo omhoog kan hijsen.

Gisteren heerlijk lang in het zonnetje gewandeld met mijn snotjochie op mijn rug. Handig hoor, zo'n 4.6 m lange snotdoek en dan ook nog eens mama d'r lange haar om je neus in te kunnen snuiten
We hadden veel bekijks in het park. Opvallend genoeg zaten verreweg de meeste baby''s in maxi cosi's die op de onderstellen van de wagens waren geklikt
Dat snap ik nou echt niet! Prachtig weer, lekker naar het park inclusief grote speeltuin.... hoe moeilijk is het dan om het voor de kleine ook comfortabel te maken en de wagenbak mee te nemen? Te oordelen aan de vele suv's op de parkeerplaats hadden de meesten plek zat voor de wagen. (en voor een draagdoek natuurlijk al helemaal )
Fijn hoor, de hele dag ineengepropt in zo'n cosi
.... met gevoel voor drama....
pi_61970687
Davinia, ik had even instructies gekregen van de eigenaresse en met het boekje erbij lukte het best aardig (voorkant he... ). Als ik ook echt aan de doek ga dan valt er vast nog heel wat te oefenen. Leve de instructiefilmpjes op het net en dit topic natuurlijk .
pi_61973431
quote:
Op zondag 28 september 2008 14:54 schreef Nijna het volgende:
Davinia, ik had even instructies gekregen van de eigenaresse en met het boekje erbij lukte het best aardig (voorkant he... ). Als ik ook echt aan de doek ga dan valt er vast nog heel wat te oefenen. Leve de instructiefilmpjes op het net en dit topic natuurlijk .
Met oefenen zonder Leander ging het knopen bij ons best beroerd. Met kind is het veel makkelijker dan met knuffelbeer/zak aardappelen/pop

Weet iemand met welke knoop je een heel jong kind op je rug kan knopen? Ik heb namelijk wel een foto gezien van iemand met een heel jong kindje op de rug, maar daar stond niet bij hoe te knopen.
pi_61973516
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Met oefenen zonder Leander ging het knopen bij ons best beroerd. Met kind is het veel makkelijker dan met knuffelbeer/zak aardappelen/pop

Weet iemand met welke knoop je een heel jong kind op je rug kan knopen? Ik heb namelijk wel een foto gezien van iemand met een heel jong kindje op de rug, maar daar stond niet bij hoe te knopen.
Dat kan zowel met een bwcc als een rucksack, als je maar zorgt dat er genoeg steun in het nekje is.
Op youtube vind je wel het e.e.a. als je zoekt op newborn backcarry.
Kan even geen linkjes voor je plakken nu: Thomas en ik zitten te eten. Nuja, hij dan.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61977296
Ik heb vanmiddag een uur! gewandeld door de duinen met Saar voorop !
Kwam eer een jochie voorbij, jaartje of 5, die zich hardop afvroeg of dat nou nog in de buik zat of niet
Oh da was echt genieten
Saartje
pi_61978689
Klinkt fijn Maneki.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61979113
Vrijdag ga ik de hoppediz kaapstad ophalen!

En voila; ook ik ben vanochtend achter de naaimachine gekropen:

Dit waren geen dames kousen, maar kinder kousen dus; had op de gok een maat uitgezocht.
Amber Mae
pi_61979696
Ik wil echt zo graag de girasol van slingomama bestellen (die van Icicle)... Hij past perfect mij mijn luiertas! Alleen financieen.... Alhoewel..kinderbijslag...
pi_61981099
Wat een leuke babylegs (op een prachtig meisje!), Llewella!
En wat een super romper! Mag ik vragen waar die vandaag komt?
pi_61982603
H&M! Die verkopen ze in setjes van 3 (3 verschillende)

Ohwja; oma heeft overigens toch een babybjorn gekocht voor Amber; een bruine. Ik begon over een mei-tai; maar ze denkt dus dat dat erg belastend is voor de rug etc, die babybjorn is pas echt goed stevig. Ik had al zo'n vermoeden dat ze meteen wel zouden gaan shoppen voor een drager (en nog veel meer Amber-spulletjes ).

[ Bericht 79% gewijzigd door Llewella op 28-09-2008 22:25:54 ]
Amber Mae
pi_61984931
Maar kruipen die babylegs niet alsnog omhoog in de doek? Ik zou er denk ik voetjes aan maken/laten. Ik moet maar eens wat extra maillots kopen voor aankomende winter...
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_61989561
* LovelyLady ligt vanaf vandaag weer voor de brievenbus te wachten........
pi_61989780
Wat leuk, al die nieuwe doeken bij iedereen.

Ipv babylegs heb ik veel maillots gekocht. Die draagt Anna sowieso veel en het is lekker warm.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61989866
Leuk die creatievelingen hier .

LL, koppie thee erbij ?
pi_61992869
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:37 schreef Nijna het volgende:
Leuk die creatievelingen hier .

LL, koppie thee erbij ?
lekker (ik denk dat er op maandags niet geleverd wordt)
pi_61994258
* Nijna zet dan maar een grote pot thee neer voor LL, kussentje en dekentje voor als je erg lang moet wachten en het koud krijgt...
pi_61994694
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:32 schreef YPPY het volgende:

Ipv babylegs heb ik veel maillots gekocht. Die draagt Anna sowieso veel en het is lekker warm.
Die ben ik ook aan het inslaan. Als het wat kouder is heeft Yara die vaak aan en dan zijn babylegs niet zo nodig. De babylegs gebruik ik eigenlijk alleen als het buiten tijd is voor wat warmers om de benen maar binnen niet (dan trek ik ze sneller en makkelijker uit dan een maillot)
It's all up to you
pi_61996541
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:18 schreef Nijna het volgende:
* Nijna zet dan maar een grote pot thee neer voor LL, kussentje en dekentje voor als je erg lang moet wachten en het koud krijgt...

ik vind die babylegs leuk zeg, maar ben niet zo handig om zelf iets te knutselen, dus ik denk dat ik aan de mallootjes ga
  maandag 29 september 2008 @ 19:50:24 #296
108648 cattie
lieve moeder
pi_62004920
Er is een nieuwe Didy! En hij is mooi!
  † In Memoriam † maandag 29 september 2008 @ 20:48:19 #297
141844 Macka66
pi_62006775
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:50 schreef cattie het volgende:
Er is een nieuwe Didy! En hij is mooi!
[ afbeelding ]
Ik vind de vissies eerlijk gezegd niet zo mooi. En Lilien ook niet
Maar Wellen Cassis
pi_62006884
Wellen Cassis staat ook nog op mijn want-list

Ik vond de blauwe vissen te zwak van kleur. Deze is iig. al een stuk beter
It's all up to you
pi_62007373
Vrijdag a.s. komen er hier wat draagdoekers 'van dat andere forum' op de thee. Wie zin heeft mag aansluiten hoor. Ik vind die grijze vissies wel okee en Cassis Waves doet het niet zo voor me, maar er komt een Linde Waves aan en dies dan wel weer jammie.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † maandag 29 september 2008 @ 21:11:57 #300
141844 Macka66
pi_62007482
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:08 schreef Webkim het volgende:
Vrijdag a.s. komen er hier wat draagdoekers 'van dat andere forum' op de thee. Wie zin heeft mag aansluiten hoor. Ik vind die grijze vissies wel okee en Cassis Waves doet het niet zo voor me, maar er komt een Linde Waves aan en dies dan wel weer jammie.
Kijk maar uit, Millefiori Stein deed het ook niet zo voor je
pi_62007681
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:11 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Kijk maar uit, Millefiori Stein deed het ook niet zo voor je
Klopt, tot ik die in het echt zag...
Dus als iemand Cassis koopt, mag die er gewoon niet mee in mijn buurt komen (TearSong! ).
Welke doeken vond jij als swatch niks, maar in het echt wel?
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')