En vooral ook héél lekker een Mojito, haha! Ik zal even kijken wanneer de pre order afloopt. Mijn financiën zijn momenteel niet écht geweldig.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:57 schreef lcicle het volgende:Woeiiiiii de MOJITO (mooie naam he!) is te pre-orderen!
15 oktober zag ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:13 schreef Floria het volgende:
Ik zal even kijken wanneer de pre order afloopt.
ja, op deze manier (goedkoop via Ebay) is het echt leuk om wat dingen uit te proberen. Mocht het niet bevallen dan verkoop ik gewoon weer door. En het draagdoekbudget is door verkoop van wat andere spullen nog steeds positief dus ik voel me vrij om wat te kopen, ruilen en verkopenquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
heb je maar weer even mooi gescoord zo
Dit kan alleen maar de goede kant op gaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:21 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben ook al van de draagdoekenmafia, en ik heb niet eens een kind
![]()
Gisteren met een (zwangere) vriendin naar prenatal geweest alwaar ook de vreselijke babybjorns hingen. Mijn vriendin: die zitten niet fijn. Waarop ik een heel verhaal afsteek over andere dragers (heb de draagdoeken zelf maar achterwege gelaten). Zij: maar ik heb zo'n esprit en die zit wel fijn.
Heb ik haar zojuist een mail gestuurd met een link naar Macka's site om eens te kijken voor een Yamo![]()
En er meteen bijgezet dat ze het ook voor haar 2-jarige zoontje kan gebruiken...
Waar moet dat heen met mij?![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:04 schreef Webkim het volgende:
Oude mevrouw op parkeerplaats, waar il Thomas van mijn rug sta te vissen om hem in de maxicosi te zetten: "Oooooh..! Daar zat een babietje in! Ik dacht dat u zo raar gevormd was..."
Als je toch al rekening gata houden met later doorverkopen dan moet je die Mojito júist kopen! Een exclusive raak je echt wel weer snel kwijt en waarschijnlijk ook wel zonder verlies. nog meer argumenten nodig?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:45 schreef Floria het volgende:
Oh oh!
Ik heb net geloof ik een Miami Hopp gekocht haha. Én de vatanai maruyama is onderweg
én ik wilde de girasol Mojito én nog een Medley van Macka. En ik heb nog niets eens kind (wat gaan de komen '14' weken nog lang duren).
Maar dan check ik bij man en die zegt: gewoon kopen. Daar heb ik toch ook niets aan! Misschien moet ik maar even wachten met de Mojito (balen!). Dat gááát me toch een leuke stash verkoop worden over een hele tijd als ik zo door ga.
oei!quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het vanmiddag ook nog eens geprobeerd en had Sasha net als Jennifer hangen. Maar dat vond ik te laag. Dus nog een keer overnieuw. En toen kukelde hij over mijn hoofd heen zo naar beneden. Ik had hem nog net voor hij head first op het bed stuiterde.
yay!quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:12 schreef k_i_m het volgende:
De bevestiging van mijn pré-order is binnen.
Ja, via de "contact" optie. Dat is eigenlijk hetzelfde als mailen, maar dan via een formuliertje op de website. Ik heb ook "een gewoon" mailtje terug gekregenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:16 schreef owlet het volgende:
[..]
yay!
Ik heb alleen een bevestiging via Olga zelf, is het nu ook mogelijk een preorder te plaatsen via de site?
okee, dan ben ik gerustgesteldquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, via de "contact" optie. Dat is eigenlijk hetzelfde als mailen, maar dan via een formuliertje op de website. Ik heb ook "een gewoon" mailtje terug gekregen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:21 schreef p_iglet het volgende:
Owlet er zijn verschillende soorten Medleys, ik heb ze bij Macka allemaal gevoeld.
Palermo is daarvan echt degene die het meest aan je eisen van vergevingsgezind en behoorlijk wat grip past.
Hij is keperweving net als girasol geloof ik, maar ik vind hem behoorlijk dicht in de buurt van mijn hopp komen.
Zeker steviger en degelijker als girasol en ellaroo. Zoveel grip dat ik in de puntjes kan knopen.
Ik vind het echt een heerlijke doek.
Je mag hem hier altijd wel een keertje uit komen proberen als je wilt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:22 schreef Webkim het volgende:
p_iglet, ik kreeg bericht: je Tom is vandaag op de post gegaan.
Ik heb hem dus nu eventjes in huis, ga hem morgen voor het eerst testenquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:16 schreef owlet het volgende:
[..]
Over Medley van Macka gesproken: ik ben sinds ik hem op fotootjes gezien heb zo weg van Medley Palermo. Echt héél erg wegEn ze hebben zo'n prettige prijs! maar ik ben een beetje huiverig voor hoe ze knopen en dragen. Als ik zo kijk naar wat ik heb dan pak ik gewoon graag een vergevingsgezinde doek met bij voorkeur behoorlijk wat grip. Wat kan ik verwachten van een Medley? Ik sta op de lijst om er een uit te proberen maar dat is pas ergens in maart of april geloof ik
![]()
[..]
Ik heb het knopen uitbesteed aan mijn wederhelftquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:46 schreef Macka66 het volgende:
Maneki, is het iets om de Indio te verringslingeren als je 'm voor korte periodes gaat gebruiken? Dan hoef je niet te knopen met je harkjes...
En een Indio is natuurlijk ook heel mooi als interieuraccent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |