abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61921469
Slingomama.nl doet het heel niet bij mij
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_61921604
Filmpje over babydragen in de jaren 60.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61923389
Het filmpje blijft hier maar bufferen jammer genoeg, Zag er wel lollig uit.
Ik heb hier een verschrikkelijk ouderwets en superleuk boek over baby's uit 1977 en daar worden redenen waarom de baby huilt genoemd. Eén van de redenen is daar ook 'behoefte aan lichaamscontact' Dat boek is geschreven midden in de rust-reinheid-regelmaat tijd, maar ze zijn heel erg voor de baby dicht bij je dragen en dergelijke. Echt lollig
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:13:53 #204
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61924086
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:57 schreef lcicle het volgende:
Woeiiiiii de MOJITO (mooie naam he!) is te pre-orderen!
En vooral ook héél lekker een Mojito, haha! Ik zal even kijken wanneer de pre order afloopt. Mijn financiën zijn momenteel niet écht geweldig.
Gefeliciteerd!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_61924124
Wat een leuk filmpje!
pi_61924387
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:13 schreef Floria het volgende:
Ik zal even kijken wanneer de pre order afloopt.
15 oktober zag ik
pi_61924511
Herfst, herfst, wat heb je te koop?
Duizend kilo blaadjes op een hoop
Zakken vol wind
Ja, mijn kind
'k Weet niet of jij dat aardig vindt

Maar er zijn betere dingen die de herfst te koop heeft

neeee.... dit snoezige babietje is niet van mij en de meneer met de coltrui (gelukkig) ook niet. Maar de didymos olaf 4,20 wel Het kostte wat heen en weer gemail met een Duitse mevrouw die eigenlijk niet naar NL wilde versturen maar uiteindelijk ging ze toch overstag.

Ik ga weer onder de brievenbus wonen
pi_61924565
Owlet hij is echt mooi Echt herfstig ja
pi_61924646
Owlet wat een mooie kleurtjes, echt herfst-achtig... heb je maar weer even mooi gescoord zo gefeliciteerd
pi_61925094
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
heb je maar weer even mooi gescoord zo
ja, op deze manier (goedkoop via Ebay) is het echt leuk om wat dingen uit te proberen. Mocht het niet bevallen dan verkoop ik gewoon weer door. En het draagdoekbudget is door verkoop van wat andere spullen nog steeds positief dus ik voel me vrij om wat te kopen, ruilen en verkopen
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:21:37 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_61927023
Ik ben ook al van de draagdoekenmafia , en ik heb niet eens een kind
Gisteren met een (zwangere) vriendin naar prenatal geweest alwaar ook de vreselijke babybjorns hingen. Mijn vriendin: die zitten niet fijn. Waarop ik een heel verhaal afsteek over andere dragers (heb de draagdoeken zelf maar achterwege gelaten). Zij: maar ik heb zo'n esprit en die zit wel fijn.

Heb ik haar zojuist een mail gestuurd met een link naar Macka's site om eens te kijken voor een Yamo
En er meteen bijgezet dat ze het ook voor haar 2-jarige zoontje kan gebruiken...

Waar moet dat heen met mij?
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:27:30 #212
144006 chacama
Ondernemend!
pi_61927169
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:21 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben ook al van de draagdoekenmafia , en ik heb niet eens een kind
Gisteren met een (zwangere) vriendin naar prenatal geweest alwaar ook de vreselijke babybjorns hingen. Mijn vriendin: die zitten niet fijn. Waarop ik een heel verhaal afsteek over andere dragers (heb de draagdoeken zelf maar achterwege gelaten). Zij: maar ik heb zo'n esprit en die zit wel fijn.

Heb ik haar zojuist een mail gestuurd met een link naar Macka's site om eens te kijken voor een Yamo
En er meteen bijgezet dat ze het ook voor haar 2-jarige zoontje kan gebruiken...

Waar moet dat heen met mij?
Dit kan alleen maar de goede kant op gaan

Vanochtend (en gisteren) bij de oppas een lief klein babymeiske van 4 maanden in mijn draagdoek.nl gehangen. En ze sliep binnen 5 minuten. Hihi, wat is het toch heerlijk om zo'n klein drummeltje weer bij je te mogen steken. Na een halfuurtje moest ik ze helaas wegleggen, omdat ik moest gaan werken, nog geen minuut later werd ze wakker. Jammer hoor.
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:36:54 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_61927401
Icicle, wat fijn dat het is opgelost!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61928690
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:36 schreef Troel het volgende:
Icicle, wat fijn dat het is opgelost!
Inderdaad, zal wel een pak van je hart zijn!
pi_61930632
Ik heb geoefend vandaag!!

Op de rug, Jen trekt er een gek gezicht bij.

Zo zag die er van achter uit. Ze hangt nog een beetje laag...

En Jen voorop.

[ Bericht 23% gewijzigd door Ticootje op 26-09-2008 13:54:23 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61930659
Cool Tico! Heulemaal alleen?
Hardloper.
IG @webkim
pi_61930702
De kleur staat jullie ook zo leuk, ticootje. En dat terwijl felgeel best een moelijke kleur is volgens mij.
Beviel het knopen en dragen?
pi_61930783
Ja, helemaal zelf gedaan. Ik moet gewoon rustig de tijd ervoor nemen. Anders doe ik het te snel en zit de doek gedraait en gaat het snijden enzo...
pi_61930947
Nog een tip Ticootje: door als je de banden eenmaal over de rug hebt nog even te hupsen en ondertussen aan te trekken voor je de knoop maakt kan je Jens knieen wat hoger krijgen. Het is het fijnst als die hoger dan de billen zijn. Dat draagt voor jou minder zwaar, zit voor haar lekkerder en zorgt ervoor dat ze niet kan afzetten met haar knieen in je rug.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61931086
Dank je! Ik moet nog wat meer oefenen, maar ik vond het al heel wat. Jen ligt nu op bed, en ik heb geen pop.... Dus straks nog maar eens proberen.

Hebben deze knopen ook een naam?? Daar ben ik helemaal niet in thuis.
pi_61931969
Ziet er goed uit Ticootje . Ik heb op mn verlanglijstje maar centjes gezet... ik wil echt een doek. Een met een heleboel kleurtjes het liefst...
Fake it till you make it...
pi_61932864
Ik had net Jen weer voorop geknoopt met inderdaad de benen hoger. Alleen nu had ik de binnenste doek niet strak genoeg, dus hing ze wat ver naar achter. Ik heb er geen foto van, de batterij is op (echt dat ding vreet batterijen.).
pi_61939176
Altijd leuk, reacties op dragen:

Kassameisje op teleurgestelde toon: "Ik had je al zien lopen met die doek om, dus ik dacht 'er komt zo een lief klein babietje aan', maar hij is al hartstikke groot!"

Oude mevrouw op parkeerplaats, waar il Thomas van mijn rug sta te vissen om hem in de maxicosi te zetten: "Oooooh..! Daar zat een babietje in! Ik dacht dat u zo raar gevormd was..."
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:10:27 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61939297
Ik heb het vanmiddag ook nog eens geprobeerd en had Sasha net als Jennifer hangen. Maar dat vond ik te laag. Dus nog een keer overnieuw. En toen kukelde hij over mijn hoofd heen zo naar beneden. Ik had hem nog net voor hij head first op het bed stuiterde.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:10:34 #225
144006 chacama
Ondernemend!
pi_61939301
Ziet er goed uit ticootje.

Webkim, heerlijk die reacties.
pi_61939356
de tip die ik kreeg voor kindjes op je rug binden en vast hebben voor ze weg glijden/kruipen is:
kind op de commode zetten, op de doek, met de bovenrail op de hoogte van hun schouders. Dan ervoor gaan staan. Zeg maar tussen de benen van je kindje en de bovenrail aantrekken. Dan zit je kindje meteen vast op de juiste hoogte.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:13:31 #227
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61939359
. . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:17:01 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61939435
Oh, da's een slimme p_iglet.
Ik probeerde het nu volgens een van de filmpjes van die belgische mevrouw. Met de doek om je heupen tussen je benen. Kind in je nek en dan alsof je je rug af droogt. Maar zo ver kwam ik dus niet.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:24:49 #229
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61939614
Ik leg Nienke op de doek en pak haar dan bij haar bovenarmen en 'slinger' haar op m'n rug met doek en al (die pak ik tegelijk met de armen).

Bij een SHBC gaat Nienke steeds scheef hangen, ik weet alleen niet wat ik fout doe
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:45:09 #230
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61940121
Oh oh!
Ik heb net geloof ik een Miami Hopp gekocht haha. Én de vatanai maruyama is onderweg
én ik wilde de girasol Mojito én nog een Medley van Macka. En ik heb nog niets eens kind (wat gaan de komen '14' weken nog lang duren).
Maar dan check ik bij man en die zegt: gewoon kopen. Daar heb ik toch ook niets aan! Misschien moet ik maar even wachten met de Mojito (balen!). Dat gááát me toch een leuke stash verkoop worden over een hele tijd als ik zo door ga.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_61940440
Wat juich je kim?
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:12:35 #232
14746 k_i_m
pi_61940845
De bevestiging van mijn pré-order is binnen .
In my life
Why do I smile
pi_61940911
Hardloper.
IG @webkim
pi_61940948
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:04 schreef Webkim het volgende:
Oude mevrouw op parkeerplaats, waar il Thomas van mijn rug sta te vissen om hem in de maxicosi te zetten: "Oooooh..! Daar zat een babietje in! Ik dacht dat u zo raar gevormd was..."
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:45 schreef Floria het volgende:
Oh oh!
Ik heb net geloof ik een Miami Hopp gekocht haha. Én de vatanai maruyama is onderweg
én ik wilde de girasol Mojito én nog een Medley van Macka. En ik heb nog niets eens kind (wat gaan de komen '14' weken nog lang duren).
Maar dan check ik bij man en die zegt: gewoon kopen. Daar heb ik toch ook niets aan! Misschien moet ik maar even wachten met de Mojito (balen!). Dat gááát me toch een leuke stash verkoop worden over een hele tijd als ik zo door ga.
Als je toch al rekening gata houden met later doorverkopen dan moet je die Mojito júist kopen! Een exclusive raak je echt wel weer snel kwijt en waarschijnlijk ook wel zonder verlies. nog meer argumenten nodig?
En maruyama onderweg....

Over Medley van Macka gesproken: ik ben sinds ik hem op fotootjes gezien heb zo weg van Medley Palermo. Echt héél erg weg En ze hebben zo'n prettige prijs! maar ik ben een beetje huiverig voor hoe ze knopen en dragen. Als ik zo kijk naar wat ik heb dan pak ik gewoon graag een vergevingsgezinde doek met bij voorkeur behoorlijk wat grip. Wat kan ik verwachten van een Medley? Ik sta op de lijst om er een uit te proberen maar dat is pas ergens in maart of april geloof ik
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het vanmiddag ook nog eens geprobeerd en had Sasha net als Jennifer hangen. Maar dat vond ik te laag. Dus nog een keer overnieuw. En toen kukelde hij over mijn hoofd heen zo naar beneden. Ik had hem nog net voor hij head first op het bed stuiterde.
oei!
De methode die P_iglet omschrijft werkt goed! Het is nu ook de manier waarop ik Ronja op mijn rug zet, dat gaat nu net even lekkerder dan haar tillen. Je kan dan ook meteen zorgen dat de doek goed tot in de knieholtes zit.
pi_61940974
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:12 schreef k_i_m het volgende:
De bevestiging van mijn pré-order is binnen .
yay!
Ik heb alleen een bevestiging via Olga zelf, is het nu ook mogelijk een preorder te plaatsen via de site?
pi_61941015
Ik wacht nog op mijn Hopp Florenz van Gbay.

Die van zichzelf helemaal mijn ding niet is, maar als ik -em straks heb geverfd is -ie ongeveer zo :
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:19:36 #237
14746 k_i_m
pi_61941071
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:16 schreef owlet het volgende:

[..]

yay!
Ik heb alleen een bevestiging via Olga zelf, is het nu ook mogelijk een preorder te plaatsen via de site?
Ja, via de "contact" optie. Dat is eigenlijk hetzelfde als mailen, maar dan via een formuliertje op de website. Ik heb ook "een gewoon" mailtje terug gekregen .
In my life
Why do I smile
pi_61941114
Owlet er zijn verschillende soorten Medleys, ik heb ze bij Macka allemaal gevoeld.

Palermo is daarvan echt degene die het meest aan je eisen van vergevingsgezind en behoorlijk wat grip past.
Hij is keperweving net als girasol geloof ik, maar ik vind hem behoorlijk dicht in de buurt van mijn hopp komen.
Zeker steviger en degelijker als girasol en ellaroo. Zoveel grip dat ik in de puntjes kan knopen.
Ik vind het echt een heerlijke doek.

Je mag hem hier altijd wel een keertje uit komen proberen als je wilt.
pi_61941146
p_iglet, ik kreeg bericht: je Tom is vandaag op de post gegaan.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61941246
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:19 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, via de "contact" optie. Dat is eigenlijk hetzelfde als mailen, maar dan via een formuliertje op de website. Ik heb ook "een gewoon" mailtje terug gekregen .
okee, dan ben ik gerustgesteld
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:21 schreef p_iglet het volgende:
Owlet er zijn verschillende soorten Medleys, ik heb ze bij Macka allemaal gevoeld.

Palermo is daarvan echt degene die het meest aan je eisen van vergevingsgezind en behoorlijk wat grip past.
Hij is keperweving net als girasol geloof ik, maar ik vind hem behoorlijk dicht in de buurt van mijn hopp komen.
Zeker steviger en degelijker als girasol en ellaroo. Zoveel grip dat ik in de puntjes kan knopen.
Ik vind het echt een heerlijke doek.

Je mag hem hier altijd wel een keertje uit komen proberen als je wilt.
Goed om te horen! Stiekem wil ik Palermo (net als Girasol Mr.X) ook zo graag omdat het echt de kleuren zijn waar mijn zus graag in loopt. En die hoopt snel zwanger te zijn. Het lijkt me zo leuk om een lekker ingedragen doek aan haar uit te kunnen lenen/te kunnen geven
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:22 schreef Webkim het volgende:
p_iglet, ik kreeg bericht: je Tom is vandaag op de post gegaan.
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:27:54 #241
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61941289
Mooooi Webkim!
Die zou ik niet gaan verven maar mooi zo houden. Maar dat ben ik hé.
En Owlet, mocht ik 14 Oktober toch nog wat cash over hebben dan komt die Mojito er ook nog. Maar goed, ik sta aan het begin van mijn draagdoeken leven, wie weet wat er nog komt!
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:31:18 #242
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61941366
Gewoon allemááál kopen Owlet! Moet ik je eigen argument gaan herhalen voor de girasol mr x? Tis een exclusive! die verliest zijn waarde niet!
pi_61941596
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:16 schreef owlet het volgende:

[..]

Over Medley van Macka gesproken: ik ben sinds ik hem op fotootjes gezien heb zo weg van Medley Palermo. Echt héél erg weg En ze hebben zo'n prettige prijs! maar ik ben een beetje huiverig voor hoe ze knopen en dragen. Als ik zo kijk naar wat ik heb dan pak ik gewoon graag een vergevingsgezinde doek met bij voorkeur behoorlijk wat grip. Wat kan ik verwachten van een Medley? Ik sta op de lijst om er een uit te proberen maar dat is pas ergens in maart of april geloof ik
[..]
Ik heb hem dus nu eventjes in huis, ga hem morgen voor het eerst testen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_61941643
Oh maar Mr X stond al in preorder vanaf de eerste dag dat hij bekend werd gemaakt
Een medley gaat er ook zeker komen als hij inderdaad prettig in gebruik lijkt. En ik vertrouw P_iglets oordeel op dat gebied dus ik denk dat ik het uiteindelijk ook wel ga doen.
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:48:01 #245
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61941728
Owlet daar kan ik niet anders op reageren dan:
pi_61942231
Indio donkerblauw gaat mijn kant op komen Kan mij het schelen dat ik niet langer dan een half uurtje kan dragen Ik vind het fijn en Saar minstens zo
Saartje
pi_61942974
Wat fijn Maneki! Van die doek dan, jammer dat je niet lang kan dragen
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 22:46:59 #248
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61943381
Maneki, is het iets om de Indio te verringslingeren als je 'm voor korte periodes gaat gebruiken? Dan hoef je niet te knopen met je harkjes...
En een Indio is natuurlijk ook heel mooi als interieuraccent
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 22:49:18 #249
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61943437
Leuk dat er hier zoveel pre-orders zijn voor Mojito!

En owlet, Olaf is een beauty!
ik word een beetje hebberig als ik 'm zie
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61943568
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:46 schreef Macka66 het volgende:
Maneki, is het iets om de Indio te verringslingeren als je 'm voor korte periodes gaat gebruiken? Dan hoef je niet te knopen met je harkjes...
En een Indio is natuurlijk ook heel mooi als interieuraccent
Ik heb het knopen uitbesteed aan mijn wederhelft Toch best handig zo`n op wandelafstand werkende man
Verringslingen vind ik zonde! Ik gebruik de perraja voor korte snelle draagacties en hoef daar geen andere bij, hij voldoet prima
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')