En vooral ook héél lekker een Mojito, haha! Ik zal even kijken wanneer de pre order afloopt. Mijn financiën zijn momenteel niet écht geweldig.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:57 schreef lcicle het volgende:Woeiiiiii de MOJITO (mooie naam he!) is te pre-orderen!
15 oktober zag ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:13 schreef Floria het volgende:
Ik zal even kijken wanneer de pre order afloopt.
ja, op deze manier (goedkoop via Ebay) is het echt leuk om wat dingen uit te proberen. Mocht het niet bevallen dan verkoop ik gewoon weer door. En het draagdoekbudget is door verkoop van wat andere spullen nog steeds positief dus ik voel me vrij om wat te kopen, ruilen en verkopenquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
heb je maar weer even mooi gescoord zo
Dit kan alleen maar de goede kant op gaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:21 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben ook al van de draagdoekenmafia, en ik heb niet eens een kind
![]()
Gisteren met een (zwangere) vriendin naar prenatal geweest alwaar ook de vreselijke babybjorns hingen. Mijn vriendin: die zitten niet fijn. Waarop ik een heel verhaal afsteek over andere dragers (heb de draagdoeken zelf maar achterwege gelaten). Zij: maar ik heb zo'n esprit en die zit wel fijn.
Heb ik haar zojuist een mail gestuurd met een link naar Macka's site om eens te kijken voor een Yamo![]()
En er meteen bijgezet dat ze het ook voor haar 2-jarige zoontje kan gebruiken...
Waar moet dat heen met mij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |