abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61921469
Slingomama.nl doet het heel niet bij mij
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_61921604
Filmpje over babydragen in de jaren 60.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61923389
Het filmpje blijft hier maar bufferen jammer genoeg, Zag er wel lollig uit.
Ik heb hier een verschrikkelijk ouderwets en superleuk boek over baby's uit 1977 en daar worden redenen waarom de baby huilt genoemd. Eén van de redenen is daar ook 'behoefte aan lichaamscontact' Dat boek is geschreven midden in de rust-reinheid-regelmaat tijd, maar ze zijn heel erg voor de baby dicht bij je dragen en dergelijke. Echt lollig
  vrijdag 26 september 2008 @ 09:13:53 #204
186094 Floria
Ghost of shark
pi_61924086
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:57 schreef lcicle het volgende:
Woeiiiiii de MOJITO (mooie naam he!) is te pre-orderen!
En vooral ook héél lekker een Mojito, haha! Ik zal even kijken wanneer de pre order afloopt. Mijn financiën zijn momenteel niet écht geweldig.
Gefeliciteerd!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_61924124
Wat een leuk filmpje!
pi_61924387
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:13 schreef Floria het volgende:
Ik zal even kijken wanneer de pre order afloopt.
15 oktober zag ik
pi_61924511
Herfst, herfst, wat heb je te koop?
Duizend kilo blaadjes op een hoop
Zakken vol wind
Ja, mijn kind
'k Weet niet of jij dat aardig vindt

Maar er zijn betere dingen die de herfst te koop heeft

neeee.... dit snoezige babietje is niet van mij en de meneer met de coltrui (gelukkig) ook niet. Maar de didymos olaf 4,20 wel Het kostte wat heen en weer gemail met een Duitse mevrouw die eigenlijk niet naar NL wilde versturen maar uiteindelijk ging ze toch overstag.

Ik ga weer onder de brievenbus wonen
pi_61924565
Owlet hij is echt mooi Echt herfstig ja
pi_61924646
Owlet wat een mooie kleurtjes, echt herfst-achtig... heb je maar weer even mooi gescoord zo gefeliciteerd
pi_61925094
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
heb je maar weer even mooi gescoord zo
ja, op deze manier (goedkoop via Ebay) is het echt leuk om wat dingen uit te proberen. Mocht het niet bevallen dan verkoop ik gewoon weer door. En het draagdoekbudget is door verkoop van wat andere spullen nog steeds positief dus ik voel me vrij om wat te kopen, ruilen en verkopen
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:21:37 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_61927023
Ik ben ook al van de draagdoekenmafia , en ik heb niet eens een kind
Gisteren met een (zwangere) vriendin naar prenatal geweest alwaar ook de vreselijke babybjorns hingen. Mijn vriendin: die zitten niet fijn. Waarop ik een heel verhaal afsteek over andere dragers (heb de draagdoeken zelf maar achterwege gelaten). Zij: maar ik heb zo'n esprit en die zit wel fijn.

Heb ik haar zojuist een mail gestuurd met een link naar Macka's site om eens te kijken voor een Yamo
En er meteen bijgezet dat ze het ook voor haar 2-jarige zoontje kan gebruiken...

Waar moet dat heen met mij?
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:27:30 #212
144006 chacama
Ondernemend!
pi_61927169
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:21 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben ook al van de draagdoekenmafia , en ik heb niet eens een kind
Gisteren met een (zwangere) vriendin naar prenatal geweest alwaar ook de vreselijke babybjorns hingen. Mijn vriendin: die zitten niet fijn. Waarop ik een heel verhaal afsteek over andere dragers (heb de draagdoeken zelf maar achterwege gelaten). Zij: maar ik heb zo'n esprit en die zit wel fijn.

Heb ik haar zojuist een mail gestuurd met een link naar Macka's site om eens te kijken voor een Yamo
En er meteen bijgezet dat ze het ook voor haar 2-jarige zoontje kan gebruiken...

Waar moet dat heen met mij?
Dit kan alleen maar de goede kant op gaan

Vanochtend (en gisteren) bij de oppas een lief klein babymeiske van 4 maanden in mijn draagdoek.nl gehangen. En ze sliep binnen 5 minuten. Hihi, wat is het toch heerlijk om zo'n klein drummeltje weer bij je te mogen steken. Na een halfuurtje moest ik ze helaas wegleggen, omdat ik moest gaan werken, nog geen minuut later werd ze wakker. Jammer hoor.
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:36:54 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_61927401
Icicle, wat fijn dat het is opgelost!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61928690
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:36 schreef Troel het volgende:
Icicle, wat fijn dat het is opgelost!
Inderdaad, zal wel een pak van je hart zijn!
pi_61930632
Ik heb geoefend vandaag!!

Op de rug, Jen trekt er een gek gezicht bij.

Zo zag die er van achter uit. Ze hangt nog een beetje laag...

En Jen voorop.

[ Bericht 23% gewijzigd door Ticootje op 26-09-2008 13:54:23 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61930659
Cool Tico! Heulemaal alleen?
Hardloper.
IG @webkim
pi_61930702
De kleur staat jullie ook zo leuk, ticootje. En dat terwijl felgeel best een moelijke kleur is volgens mij.
Beviel het knopen en dragen?
pi_61930783
Ja, helemaal zelf gedaan. Ik moet gewoon rustig de tijd ervoor nemen. Anders doe ik het te snel en zit de doek gedraait en gaat het snijden enzo...
pi_61930947
Nog een tip Ticootje: door als je de banden eenmaal over de rug hebt nog even te hupsen en ondertussen aan te trekken voor je de knoop maakt kan je Jens knieen wat hoger krijgen. Het is het fijnst als die hoger dan de billen zijn. Dat draagt voor jou minder zwaar, zit voor haar lekkerder en zorgt ervoor dat ze niet kan afzetten met haar knieen in je rug.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61931086
Dank je! Ik moet nog wat meer oefenen, maar ik vond het al heel wat. Jen ligt nu op bed, en ik heb geen pop.... Dus straks nog maar eens proberen.

Hebben deze knopen ook een naam?? Daar ben ik helemaal niet in thuis.
pi_61931969
Ziet er goed uit Ticootje . Ik heb op mn verlanglijstje maar centjes gezet... ik wil echt een doek. Een met een heleboel kleurtjes het liefst...
Fake it till you make it...
pi_61932864
Ik had net Jen weer voorop geknoopt met inderdaad de benen hoger. Alleen nu had ik de binnenste doek niet strak genoeg, dus hing ze wat ver naar achter. Ik heb er geen foto van, de batterij is op (echt dat ding vreet batterijen.).
pi_61939176
Altijd leuk, reacties op dragen:

Kassameisje op teleurgestelde toon: "Ik had je al zien lopen met die doek om, dus ik dacht 'er komt zo een lief klein babietje aan', maar hij is al hartstikke groot!"

Oude mevrouw op parkeerplaats, waar il Thomas van mijn rug sta te vissen om hem in de maxicosi te zetten: "Oooooh..! Daar zat een babietje in! Ik dacht dat u zo raar gevormd was..."
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:10:27 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61939297
Ik heb het vanmiddag ook nog eens geprobeerd en had Sasha net als Jennifer hangen. Maar dat vond ik te laag. Dus nog een keer overnieuw. En toen kukelde hij over mijn hoofd heen zo naar beneden. Ik had hem nog net voor hij head first op het bed stuiterde.
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:10:34 #225
144006 chacama
Ondernemend!
pi_61939301
Ziet er goed uit ticootje.

Webkim, heerlijk die reacties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')