Je doet de staart aan de kant die over je schouder zit over de beentjes. De kant die onder je schouder zit doe je onder de billen. Als een buideltje. Als je dat goed doet kan het kind er niet uitvallen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:56 schreef E.T. het volgende:
Die SHBC in dat filmpje he.. Haal je de doek dan ook nog een keer onder de benen door? Dat word me maar niet duidelijk in dat filmpje. Het lijkt of die man steeds de doek over het kind heen doet, waardoor het kind er theoretisch uit zou kunnen zakken omdat het nergens 'op' zit.
Op zich lijkt 't me namelijk wel een fijne knoop omdat je meteen de schouder tegen je rug aan bindt en kind dus niet even omhoog kan gaan kijken en dus te los zit
Ja, ik woon geloof ik in de buurt, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:56 schreef Webkim het volgende:
Waar woon je Nijna? Misschien woont er wel iemand met wat doeken bij je in de buurt. We bijten niet.
Ze heeft m'n stiefbroertjes ook gedragen met een draagzak/buidel vertelde ze.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als het er om gaat dat je stiefmoeder niet durft te knopen is een andere oplossing een ringsling ,of een korte doek met schuifknoop. Daarin zal ze Amber ook niet met het gezichtje naar voren kunnen dragen., maar kan Amber wel op de heup gedragen worden.
Overigens zijn zowel heupdragen als een draagzak pas goed te gebruiken als Amber haar nekje stevig genoeg is om het hoofdje omhoog te kunnen houden. Da's meestal ergens vanaf drie maanden, dus je hebt nog een halve maand om je stiefmoeder voor te lichten
Ik vind het wel heel erg leuk dat ze Amber wil gaan dragen!
Ik woon in een durrup tussen Arnhem en Nijmegen. Ik zie dat Grijs idd in de buurt woont als de profiel info klopt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:56 schreef Webkim het volgende:
Waar woon je Nijna? Misschien woont er wel iemand met wat doeken bij je in de buurt. We bijten niet.
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:28 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik woon in een durrup tussen Arnhem en Nijmegen. Ik zie dat Grijs idd in de buurt woont als de profiel info klopt.
Had ook al een keer een uitnodiging van Davinia, maar dat is ook wel weer een eindje hier vandaan geloof ik.
Zoiets heb ik ook in het witquote:Op woensdag 24 september 2008 11:15 schreef beefcake het volgende:
Bant, dat is toch zo'n dorp met drie sraten ofzo?![]()
Ik zat een jas te zoeken voor Quinten en kwam nog wat leuks voor p_iglet tegen![]()
[ afbeelding ]
Waar ligt Bant dan??? Ik heb er nog nooooooit van gehoord. Oh wacht na ff zoeken kom ik terecht ergens in de polder... da's bijna Frieslandquote:Op woensdag 24 september 2008 11:00 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]Amstelveen.
Al moet ik vrijdag wel in Bant (of all places) zijn, maar das een dagvullend programma, dus geen tijd om te meeten
Maar dat is toch niet goedkoop? Ik had mijne nieuw voor 44,-quote:Op woensdag 24 september 2008 12:29 schreef Webkim het volgende:
Op het dragen en voeden forum heeft iemand een Hopp Kaapstad te koop staan voor 52,50. *klik* Misschien iets voor iemand van hier?
babylegs?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, 6 paar sokken gehaald..ik kan babylegs gaan knutselen
Die heeft Amber dus ook; maar dan een lichter kleurtje; model van vorige winter van de H&Mquote:Op woensdag 24 september 2008 11:15 schreef beefcake het volgende:
Bant, dat is toch zo'n dorp met drie sraten ofzo?![]()
Ik zat een jas te zoeken voor Quinten en kwam nog wat leuks voor p_iglet tegen![]()
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op donderdag 25 september 2008 13:56 schreef owlet het volgende:
Freecell, wat een mooierd!
Je zou kunnen proberen om te de buidel waar hij in zit zo diep te maken (door de randen hoog op te trekken) dat hij zijn beentjes er niet uit zou kunnen duwen.
Maar er zijn ook wel babietjes die het gewoon niet prettig vinden om zo opgefrummeld te zitten. Ik zou zelf in dat geval gerust de beentjes buiten de doek doen maar alleen als het lukt om dat zo te doen dat hij nog wel in een soort kikkerzit zit. Dus de beentjes zo veel mogelijk opgetrokken en het kontje zo laag mogelijk ten opzichte van de knietjes.
Hoe lang is je doek? Want zonder die wetenschap is er denk ik weinig te zeggen over of te weing stof over hebt na het knopen
Da's inderdaad niet zo heel lang. Maar ook niet ondoenlijk, ik kan met mijn 3.60 Ellaroo Ronja nog steeds in een kanguru (buik) of een rucksack (rug) dragen en zowel Ronja als ik zijn behoorlijk groter dan Leander of jijquote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je wel
Ik weet niet precies hoelang mijn doek is, zal er ff een meetlint langs halen...
ongeveer 3,80 langs 1 kant gemeten. Is inderdaad niet zo lang
Nuja het kan net. Is ook wel handig voor TARA, want die kan de Slen nog letterlijk 3x om zich heen knopen als Leander in de kommahouding zit.
Zijn er ook knopen waarbij je iets minder stof nodig hebt dan bij de FWCC?
Een kruis zonder te wikkelen bijvoorbeeld: hier bij Mamatoto naar beneden scrollen voor de Front (Proper) Cross Tie On First en de Front Short Cross Tie On First.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je wel
Ik weet niet precies hoelang mijn doek is, zal er ff een meetlint langs halen...
ongeveer 3,80 langs 1 kant gemeten. Is inderdaad niet zo lang
Nuja het kan net. Is ook wel handig voor TARA, want die kan de Slen nog letterlijk 3x om zich heen knopen als Leander in de kommahouding zit.
Zijn er ook knopen waarbij je iets minder stof nodig hebt dan bij de FWCC?
Inquote:Op donderdag 25 september 2008 14:53 schreef E.T. het volgende:
dan woon jij vast in (of bij) Alkmaar
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:30 schreef k_i_m het volgende:
Die groene doek! Ik weet niet waar ik op moet klikken.
quote:Kijkt u rustig rond, u hoeft alleen in te loggen of u als nieuwe klant aan te melden wanneer u besluit een bestelling te plaatsen ! Uw winkelwagen wordt automatisch overgenomen nadat u inlogt of zich als nieuwe klant aanmeldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |