welke kleur heb jij besteld?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:25 schreef Reinhilde het volgende:
Begin volgende week komt eindelijk mijn Binana! Ik kan niet wachten. Ben zo benieuwd of 'ie echt zo zacht is, en de kleur net zo mooi is als op internet. Owlet heb jij je Binana al binnen?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef Macka66 het volgende:
Gefeliciteerd LovelyLady!
(En dat terwijl je zondag nog een groenige doek wilde, 't is dus echt liefde op het eerste gezicht geweest met de Mobntreal)
mmm roze voor een jongen vind ik spannend, maar lenen is natuurlijk erg fijn! tegen die tijd gaan we maar weer eens meetenquote:Op maandag 22 september 2008 21:51 schreef cattie het volgende:
Jelief, een tricot is dan heerlijk en een tweedehandsje kan prima hoor. Waarschijnlijk heb ik tegen die tijd de roze wel weer terug (is nu uitgeleend) en dan mag je die wel lenen. (Ik heb nog een andere liggen.)
Mijn man vindt roze iets te spannend (hij gebruikte de doek wel bij Ive, maar wel onder protest), daarom heb ik er een bruin gestreepte bijgekocht (van Kozakken). Maar dan kun je in ieder geval even proberen wat je er van vindt. Ik denk dat ik in december die doek wel terug heb. Help me er maar aan herinneren als ik er niet zelf over begin dan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef Jelief het volgende:
[..]
mmm roze voor een jongen vind ik spannend, maar lenen is natuurlijk erg fijn! tegen die tijd gaan we maar weer eens meeten
Je doet de staart aan de kant die over je schouder zit over de beentjes. De kant die onder je schouder zit doe je onder de billen. Als een buideltje. Als je dat goed doet kan het kind er niet uitvallen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:56 schreef E.T. het volgende:
Die SHBC in dat filmpje he.. Haal je de doek dan ook nog een keer onder de benen door? Dat word me maar niet duidelijk in dat filmpje. Het lijkt of die man steeds de doek over het kind heen doet, waardoor het kind er theoretisch uit zou kunnen zakken omdat het nergens 'op' zit.
Op zich lijkt 't me namelijk wel een fijne knoop omdat je meteen de schouder tegen je rug aan bindt en kind dus niet even omhoog kan gaan kijken en dus te los zit
Ja, ik woon geloof ik in de buurt, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:56 schreef Webkim het volgende:
Waar woon je Nijna? Misschien woont er wel iemand met wat doeken bij je in de buurt. We bijten niet.
Ze heeft m'n stiefbroertjes ook gedragen met een draagzak/buidel vertelde ze.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als het er om gaat dat je stiefmoeder niet durft te knopen is een andere oplossing een ringsling ,of een korte doek met schuifknoop. Daarin zal ze Amber ook niet met het gezichtje naar voren kunnen dragen., maar kan Amber wel op de heup gedragen worden.
Overigens zijn zowel heupdragen als een draagzak pas goed te gebruiken als Amber haar nekje stevig genoeg is om het hoofdje omhoog te kunnen houden. Da's meestal ergens vanaf drie maanden, dus je hebt nog een halve maand om je stiefmoeder voor te lichten
Ik vind het wel heel erg leuk dat ze Amber wil gaan dragen!
Ik woon in een durrup tussen Arnhem en Nijmegen. Ik zie dat Grijs idd in de buurt woont als de profiel info klopt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:56 schreef Webkim het volgende:
Waar woon je Nijna? Misschien woont er wel iemand met wat doeken bij je in de buurt. We bijten niet.
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:28 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik woon in een durrup tussen Arnhem en Nijmegen. Ik zie dat Grijs idd in de buurt woont als de profiel info klopt.
Had ook al een keer een uitnodiging van Davinia, maar dat is ook wel weer een eindje hier vandaan geloof ik.
Zoiets heb ik ook in het witquote:Op woensdag 24 september 2008 11:15 schreef beefcake het volgende:
Bant, dat is toch zo'n dorp met drie sraten ofzo?![]()
Ik zat een jas te zoeken voor Quinten en kwam nog wat leuks voor p_iglet tegen![]()
[ afbeelding ]
Waar ligt Bant dan??? Ik heb er nog nooooooit van gehoord. Oh wacht na ff zoeken kom ik terecht ergens in de polder... da's bijna Frieslandquote:Op woensdag 24 september 2008 11:00 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]Amstelveen.
Al moet ik vrijdag wel in Bant (of all places) zijn, maar das een dagvullend programma, dus geen tijd om te meeten
Maar dat is toch niet goedkoop? Ik had mijne nieuw voor 44,-quote:Op woensdag 24 september 2008 12:29 schreef Webkim het volgende:
Op het dragen en voeden forum heeft iemand een Hopp Kaapstad te koop staan voor 52,50. *klik* Misschien iets voor iemand van hier?
babylegs?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, 6 paar sokken gehaald..ik kan babylegs gaan knutselen
Die heeft Amber dus ook; maar dan een lichter kleurtje; model van vorige winter van de H&Mquote:Op woensdag 24 september 2008 11:15 schreef beefcake het volgende:
Bant, dat is toch zo'n dorp met drie sraten ofzo?![]()
Ik zat een jas te zoeken voor Quinten en kwam nog wat leuks voor p_iglet tegen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |