Mooiquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:53 schreef Troel het volgende:
Ik vind de Hopp zelf wel warmer dan de slen...
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:17 schreef p_iglet het volgende:
en als je hem zo'n verschrikkelijk baby teddyberen ski pak aan 1 stuk aandoet?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:17 schreef p_iglet het volgende:
en als je hem zo'n verschrikkelijk baby teddyberen ski pak aan 1 stuk aandoet?
Die van mij stond te koop in de sectie "met weeffout" maar ik kan er met de beste wil van de wereld geen fout in vinden.. Misschien dat er ergens een draad dubbel zit ofzo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:03 schreef Noli. het volgende:
Die van jou had ook een weeffout dan Cattie?
Ik vraag het tevoren nooit, maar bied gewoon. En als ik win stuur ik ze een keurig mailtje met verzendopties naar Nederland plus bijbehorende kosten. Hoeven zij het uitzoekwerk niet meer te doen en naar het postkantoor moeten ze toch. Is tot nu toe altijd goedgegaan (keer of 6).quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
Nog 2 uur... en de persoon op ebay reageert niet op de mail....
Mooi kga gelijk mijn vriendje mailen dat ie moet bieden!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:41 schreef Webkim het volgende:
Ik vraag het tevoren nooit, maar bied gewoon. En als ik win stuur ik ze een keurig mailtje met verzendopties naar Nederland plus bijbehorende kosten. Hoeven zij het uitzoekwerk niet meer te doen en naar het postkantoor moeten ze toch. Is tot nu toe altijd goedgegaan (keer of 6).
Haha, idd, dat vroeg ik me vorige week in de Efteling ook af. Anna liep in gewone kleren met een standaard zomerjasje, maar sommige van die kinderen lopen er dan al bij of het -15 is en er een sneeuwstorm op komst is. En oh ja, ook standaard urenlang in een buggy (onder drie dekens!) want zelf lopen kunnen kinderen ook niet meer kennelijk. maar dat is misschien offtopic in een draagdoekentopicquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat trekken ze die koters aan als het nog kouder wordt vraag ik me dan af?
Als je wacht tot de veiling bíjna voorbij is heb je kans dat je de mooiste prijs krijgtquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi kga gelijk mijn vriendje mailen dat ie moet bieden!
8 Euro 60 via Deutsche Post. Doet er 2 dagen over.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi kga gelijk mijn vriendje mailen dat ie moet bieden!
[edit] enig idee wat het vanuit duitsland kost naar nederland verzenden? waar vind ik zo iets? ups ?
Hmja.. dat zegt mijn vriendje ook, terwijl ie zelf net geboden heeft...quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:48 schreef Webkim het volgende:
[..]
8 Euro 60 via Deutsche Post. Doet er 2 dagen over.
En inderdaad: pas gaan bieden in de laatste minuut, anders drijf je zelf de prijs mee op.
Nope, dinsdag!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:49 schreef lcicle het volgende:
Waren jullie toevallig vrijdag in de Efteling, Jarno?
welke kleur heb jij besteld?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:25 schreef Reinhilde het volgende:
Begin volgende week komt eindelijk mijn Binana! Ik kan niet wachten. Ben zo benieuwd of 'ie echt zo zacht is, en de kleur net zo mooi is als op internet. Owlet heb jij je Binana al binnen?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:52 schreef Macka66 het volgende:
Gefeliciteerd LovelyLady!
(En dat terwijl je zondag nog een groenige doek wilde, 't is dus echt liefde op het eerste gezicht geweest met de Mobntreal)
mmm roze voor een jongen vind ik spannend, maar lenen is natuurlijk erg fijn! tegen die tijd gaan we maar weer eens meetenquote:Op maandag 22 september 2008 21:51 schreef cattie het volgende:
Jelief, een tricot is dan heerlijk en een tweedehandsje kan prima hoor. Waarschijnlijk heb ik tegen die tijd de roze wel weer terug (is nu uitgeleend) en dan mag je die wel lenen. (Ik heb nog een andere liggen.)
Mijn man vindt roze iets te spannend (hij gebruikte de doek wel bij Ive, maar wel onder protest), daarom heb ik er een bruin gestreepte bijgekocht (van Kozakken). Maar dan kun je in ieder geval even proberen wat je er van vindt. Ik denk dat ik in december die doek wel terug heb. Help me er maar aan herinneren als ik er niet zelf over begin dan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:04 schreef Jelief het volgende:
[..]
mmm roze voor een jongen vind ik spannend, maar lenen is natuurlijk erg fijn! tegen die tijd gaan we maar weer eens meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |