Babylegs foto's met kindjes erin willen we
Nijna, wat fijn dat Mirte het leuk vond!
Ticootje, practice makes perfect.
BE, eng he, dat heb ik ook eens gehad. Ik kon Devin nog net bij zijn onderbeen vastgrijpen voordat hij op de grond gedonderd was, brrrr.......
Die truc die P_iglet noemt werkt goed idd. En wat ik de laatste tijd doe is op mijn hurken gaan zitten en Devin achter me laten staan met de doek om hem heen gewikkeld. "Geef je handjes maar aan mama" en dat doet hij dan waarna ik hem aan zijn schouder zo omhoog kan hijsen.
Gisteren heerlijk lang in het zonnetje gewandeld met mijn snotjochie op mijn rug. Handig hoor, zo'n 4.6 m lange snotdoek en dan ook nog eens mama d'r lange haar om je neus in te kunnen snuiten
We hadden veel bekijks in het park. Opvallend genoeg zaten verreweg de meeste baby''s in maxi cosi's die op de onderstellen van de wagens waren geklikt
Dat snap ik nou echt niet! Prachtig weer, lekker naar het park inclusief grote speeltuin.... hoe moeilijk is het dan om het voor de kleine ook comfortabel te maken en de wagenbak mee te nemen? Te oordelen aan de vele suv's op de parkeerplaats hadden de meesten plek zat voor de wagen. (en voor een draagdoek natuurlijk al helemaal

)
Fijn hoor, de hele dag ineengepropt in zo'n cosi
.... met gevoel voor drama....