quote:Op maandag 22 september 2008 19:03 schreef DroogDok het volgende:
Geniale reclame
"Nee knul, dat is een navigatie systeem"
Ik ben dus een leek op het gebied van auto'squote:Op maandag 22 september 2008 19:06 schreef 9611Niels het volgende:
En die Ferrari in de OP is niet eens een echte Ferrari, maar een die is omgebouwd door Pininfarina
Weet ik, dat is een Opel Vivaroquote:Op maandag 22 september 2008 19:10 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
die ferrari uit je op is helemaal geen echte ferrari![]()
Als men ook zo over vrouwen zou denken werd het een dolle boel.quote:Op maandag 22 september 2008 19:11 schreef geelkuikentje het volgende:
Joh een ferrari en een vivaro zijn allebei dingen met 4 wielen, een stuur, je kan er in zitten en er moet brandstof in en je betaalt er wegenbelasting voor dus allebei een auto. Niet zo miepen
Ik heb natuurlijk wel voorkeurquote:Op maandag 22 september 2008 19:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als men ook zo over vrouwen zou denken werd het een dolle boel.
Doe mij die onderste maar. Kthnx, bye.quote:Op maandag 22 september 2008 19:19 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel voorkeur![]()
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Kan je beter op internet kijken en dan zie je dat je ouder 'broekpaling' op internet heette.quote:Op maandag 22 september 2008 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
Die kinderen klinken trouwens zwaar achterlijk.
Leuk als ze later kids hebben en die horen die reclame van vroeger. Die rennen gillend weg van hun achterlijke vader.
je moederquote:Op maandag 22 september 2008 19:29 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Kan je beter op internet kijken en dan zie je dat je ouder 'broekpaling' op internet heette.
Nee, geelkuikentje klinkt intelligent.quote:Op maandag 22 september 2008 19:29 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Kan je beter op internet kijken en dan zie je dat je ouder 'broekpaling' op internet heette.
Kuikentjes zijn wel geel. Dus dat heeft hij goed opgemerkt.quote:Op maandag 22 september 2008 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, geelkuikentje klinkt intelligent.
Nee man, die lotus is geilquote:Op maandag 22 september 2008 19:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Doe mij die onderste maar. Kthnx, bye.
quote:Op maandag 22 september 2008 19:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kuikentjes zijn wel geel. Dus dat heeft hij goed opgemerkt.
mooie auto'squote:Op maandag 22 september 2008 19:19 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel voorkeur![]()
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
open er een topic over!quote:Op maandag 22 september 2008 19:30 schreef MikeyMo het volgende:
ach als ik voor elke kutradioreclame een topic moest openen was ik nog wel ff bezig
quote:Op maandag 22 september 2008 19:48 schreef BobbyB het volgende:
Het gaat erom dat die kinderen de naam verkeerd uitspreken. Niet dat Vivaro of Ferrari nu zoveel op elkaar lijken, maar toch
Ik was er vroeger altijd voor aan het sparen met van die vette vlaggetjes eropquote:Op woensdag 24 september 2008 15:43 schreef xyz147 het volgende:
Ik had dat als kind zijnde ook weleens,
"WHAAOOAA!!!1 check die dikke limousine"
"eeeuh.... dat is een begrafenisauto. "
"oh"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |