abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 september 2008 @ 13:33:29 #2
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_61823503
das beter!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_61823510
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop overigens dat er een verband is tussen het niet opstellen van Lindgren en de blessure van Gabri, ik mag toch hopen dat het beoogde middenveld zo is:

Aissati
Lindgren Gabri
Ook het middenveld wat ik graag zie.
pi_61823525
Kampioenen!

Hopen dat de blessure van Mickey meevalt, maar ik vrees dat we hem voorlopig wel even kwijt zijn. Zoveel vertrouwen heb ik ook niet in de MS .
pi_61823547
Met het oog op donderdag wat zal dan de opstelling zijn, denk zo

Steek
Silva - van de Wiel - Vermealen - Urby
Enoh/gabri (mits fit) - Sarpong - Vertonghen
Suarez - KJH - Cvitanich-

Met het aantal blessures kan ik er niks beter van maken.
pi_61823590
Enoh vond ik wel echt een lichtpuntje
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_61823662
[TK] Ajax Kluppers seizoen 95-96
Snel jongens voordat TerroRobbie ze wegplukt.
pi_61823728
quote:
Snoop Dogg liet zich zondagavond tijdens zijn optreden in de Heineken Music Hall van zijn Amsterdamse kant zien. De rapper rookte, net als vele bezoekers in het publiek, een grote joint. Na de eerste helft van het optreden verscheen hij op het podium in een shirt van de Amsterdamse voetbalclub Ajax.

De 35-jarige artiest gaf een kort, maar goedgevuld concert. In niet meer dan een uur en tien minuten bracht hij zo'n twintig nummers ten gehore, waaronder 'Murder was the case', 'Drop it like it's hot', 'Who am I (what's my name)?' en 'Sexual eruption' van zijn laatste album 'Ego trippin''.

Snoop Dogg werd op het podium vergezeld door een band en een dj. Het Nederlandse trio De Jeugd van Tegenwoordig verzorgde het voorprogramma.
Zie je wel dat Urby foute vriendjes heeft..
  maandag 22 september 2008 @ 13:44:55 #9
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61823816
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kampioenen!

Hopen dat de blessure van Mickey meevalt, maar ik vrees dat we hem voorlopig wel even kwijt zijn. Zoveel vertrouwen heb ik ook niet in de MS .
Ik ga van het ergste uit iig.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61824085
quote:
Ook Oleguer heeft last van hamstring
Oleguer hield aan het duel met Feyenoord hamstringklachten over.

Amsterdam, 22 sep 2008
Oleguer heeft aan het duel met Feyenoord lichte klachten overgehouden aan zijn rechterhamstring. De verdediger ondergaat dinsdag een MRI-scan. Ook Miralem Sulejmani wordt dan verder onderzocht.

Sulejmani viel tijdens de Klassieker al heel snel geblesseerd uit. Gevreesd wordt dat hij een scheurtje in zijn rechterhamstring heeft opgelopen. Een MRI-scan moet meer duidelijkheid geven over de ernst van de kwetsuur en de verwachte hersteltijd.

De klachten van Oleguer lijken niet zo ernstig, maar voor de zekerheid wordt hij dinsdag verder onderzocht.
quote:
Terwijl de overige spelers al aan de warming-up waren begonnen, nam Marco van Basten de tijd om met Urby Emanuelson te praten. De verdediger was tijdens de wedstrijd 'verantwoordelijk' voor het onderuit halen van Michael Mols in het strafschopgebied. De flink bekritiseerde penalty leverde de 2-2 op.
pi_61824187
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  maandag 22 september 2008 @ 14:04:51 #15
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61824286
WTF HELD !
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61824300
Ik heb nu wel een beetje spijt dat ik niet naar het concert ben geweest.
pi_61824443
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:35 schreef versteegrob het volgende:

Steek

En dan tegen :

Vorm
Cornelisse - Keller - Wormgoor/Dickoh-Nesu
Silberbauer - Van Dijk - Cziommer
Loval/Boussaboun - Skoubo - George

Hoop op een mooie bekerwedstrijd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_61824610
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:54 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]
Marco communiceert
pi_61824710
Held, vervuiling van het shirt zal je bedoelen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61824800
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:36 schreef Cheiron het volgende:
Enoh vond ik wel echt een lichtpuntje
Mee eens. Weer werd het duidelijk dat wij wel wat nieuwe verdedigers kunnen gebruiken.
pi_61825095
Snap er echt niks van hoe sommigen nu al Enoh kunnen beoordelen, de man speelt 20 minuutjes mee...
pi_61825179
En leidde daarin ook nog eens een paar keer balverlies.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_61825372
Ja, daar heb ik ook niet al teveel van meegekregen in alle commotie eigenlijk.

Ik was te druk met de rode waas voor mijn ogen mbt Braamhaar denk ik .
Get woke, go broke!
pi_61825596
Ik vond Enoh met name op de training zaterdag erg sterk. Gisteren viel hij lekker fel in, dat vond ik positief. Verder kon ik er nog niet echt een oordeel over vellen.
pi_61825634
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Snap er echt niks van hoe sommigen nu al Enoh kunnen beoordelen, de man speelt 20 minuutjes mee...
Inderdaad.. Ik heb hem niet kunnen betrappen op briljante dingen waarvan ik zeg.. dat is pure klasse.

Ajax mist centraal een op bouwende kracht. Oleguer bakt er werkelijk niks van en de rust die hij nu krijgt vanwege zijn hamstring is misschien wel goed ook.
pi_61825734
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:07 schreef Chadi het volgende:

[..]

Inderdaad.. Ik heb hem niet kunnen betrappen op briljante dingen waarvan ik zeg.. dat is pure klasse.

Ajax mist centraal een op bouwende kracht. Oleguer bakt er werkelijk niks van en de rust die hij nu krijgt vanwege zijn hamstring is misschien wel goed ook.
Heb ook eens opgelegt en wel wel getelt geen 1 bal naar voren gezien. Altijd tikkie terug of breed, is die gozer bang ofzo
pi_61825966
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:07 schreef Chadi het volgende:

[..]

Oleguer is ook geen verdediger van de Nederlandse school. Bij Barcelona werd hij ook niet geacht de opbouw te verzorgen. Bal inleveren bij een middenvelder en weer in je verdedigende positie gaan staan. Je kan moeilijk opeens van hem gaan eisen dat hij opbouwend net zo goed is als een Heitinga.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_61826063
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:11 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Heb ook eens opgelegt en wel wel getelt geen 1 bal naar voren gezien. Altijd tikkie terug of breed, is die gozer bang ofzo
Hij straalt ook geen zekerheid uit of zo. Dat vind ik ook best jammer. Misschien dat er mis communicatie is of zo vanwege de taal.. voor de rest snap ik er niks van. Ballen die hij snel naar de vleugel moet gooien brengt hij met een tussen stop enzo.. maar ja kan me niet voorstellen dat iemand zo slecht kan zijn en bij Braca zo goed was om in de basis te starten zo vaak.
pi_61826092
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:22 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Oleguer is ook geen verdediger van de Nederlandse school. Bij Barcelona werd hij ook niet geacht de opbouw te verzorgen. Bal inleveren bij een middenvelder en weer in je verdedigende positie gaan staan. Je kan moeilijk opeens van hem gaan eisen dat hij opbouwend net zo goed is als een Heitinga.
Dan heeft Marco toch verkeerd ingeocht wat dat betreft.. bal inleveren gasten hebben we er een dozijn van. Maar opbouwend geen enkele !
pi_61826257
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:28 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dan heeft Marco toch verkeerd ingeocht wat dat betreft.. bal inleveren gasten hebben we er een dozijn van. Maar opbouwend geen enkele !
Ja, dat klopt. Maar echt goede opbouwende verdedigers (zoals Heitinga was en Van der Wiel kan worden) zijn zeldzaam, simpelweg omdat ze bijna alleen in Nederland (en dan ook lang niet door alle clubs) worden opgeleid. In bijna alle landen is het normaal dat een verdediger wordt gekozen om zijn verdedigende kwaliteiten, voor het opbouwen van een aanval hebben ze andere spelers (meestal de backs of één of twee (verdedigende) middenvelders). Werkt prima daar, alleen zijn wij het niet gewend.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_61826348
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:22 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Oleguer moet ook gewoon zijn man uitschakelen en dat is het. Daarom is het ook zo zonde dat Sno iedere keer speelt, want daarmee heb je al twee spelers op belangrijke posities die absoluut niet kunnen opbouwen. Hopen dat Gabri donderdag weer fit is.
pi_61826380
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Oleguer moet ook gewoon zijn man uitschakelen en dat is het. Daarom is het ook zo zonde dat Sno iedere keer speelt, want daarmee heb je al twee spelers op belangrijke posities die absoluut niet kunnen opbouwen. Hopen dat Gabri donderdag weer fit is.
Ja, maar dan moet ie dat dan wel doen iig. Jan van Halst had voor de wedstrijd ook al een paar mooie analyses waarbij bleek dat Oleguer zich als een d1 speler liet uitspelen... 1 schijnbeweging en hij loopt de verkeerde kant op..
Get woke, go broke!
pi_61826437
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet ie dat dan wel doen iig. Jan van Halst had voor de wedstrijd ook al een paar mooie analyses waarbij bleek dat Oleguer zich als een d1 speler liet uitspelen... 1 schijnbeweging en hij loopt de verkeerde kant op..
Klopt, maar ik geef hem nog wel de tijd. En daarbij komt, beteren hebben we op dit moment toch niet.
pi_61826570
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Klopt, maar ik geef hem nog wel de tijd. En daarbij komt, beteren hebben we op dit moment toch niet.
Nee, dat laatste klopt. Maar dat eerste, tijd nodig? Om iets te doen wat hij al jaren zou moeten kunnen? Ik zel hem wederom niet meteen afschrijven hoor, maar ik vraag me dan toch altijd af waarom hij niet meer speelde bij Barca .

Vind het gewoon jammer dat ze bij Ajax niet in staat zijn om een paar degelijke verdedigers te vinden.....
Get woke, go broke!
  maandag 22 september 2008 @ 15:54:24 #37
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61826769
Snoop een Ajacied. Als ie toevallig in de Ahoy had opgetreden had ie een Feyenoord-shirt aan gehad, en als ie in Eindhoven had gestaan een PSV-shirt.

Pijnlijk overigens om zo'n held in zo'n lelijk shirt te zien. Na z'n idiote country-nummer kon dit er ook nog wel bij.
  maandag 22 september 2008 @ 15:57:18 #38
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61826842
quote:
Emanuelson: "Penalty was een zware straf"

Urby Emanuelson zorgde er zondagmiddag voor dat Ajax uiteindelijk gelijkspeelde tegen Feyenoord. De Amsterdammers stonden tien minuten voor tijd nog met 1-2 voor, maar het werd uiteindelijk nog 2-2 na een benutte strafschop van Tommasson.

Emanuelson maakte de overtreding op Michael Mols, waarna arbiter Eric Braamhaar naar de strafschopstip wees. Volgens de linksback van Ajax was het geen strafschop. "De bal werd er ingepompt, ik draai me om en ik raak hem aan," aldus Emanuelson. Even daarvoor had Suarez aan de andere kant ook een strafschop moeten krijgen vond de linksback. "Zeker als je ziet wat er aan de andere kant gebeurt, was dit niet terecht. Daar werd Suarez echt beetgepakt. Bestolen? Ik voel me wel bestolen ja. Anders hadden we hier gewoon gewonnen."

Ook het spel van de Amsterdammers baart Emanuelson zorgen. "Zeker de eerste helft hebben we gewoon te weinig gevoetbald. Feyenoord heeft veel strijd geleverd."
pi_61826844
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:54 schreef Dr.Crane het volgende:
Snoop een Ajacied. Als ie toevallig in de Ahoy had opgetreden had ie een Feyenoord-shirt aan gehad, en als ie in Eindhoven had gestaan een PSV-shirt.

Pijnlijk overigens om zo'n held in zo'n lelijk shirt te zien. Na z'n idiote country-nummer kon dit er ook nog wel bij.
Jaja Crane praat jezelf maar hoop in, Snoop is gewoon een Ajacied en een fan van Amsterdam
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 22 september 2008 @ 15:57:33 #40
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61826850
quote:
Ja duh, eppo, dat snappen wij ook wel. Alsof we echt denken dat hij de basiself van Ajax-1 kan opnoemen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_61826863
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_61826889
Sure blijf dat tegen jezelf zeggen, bovendien is dat country nummer superdik!
pi_61826911
quote:

Snoop is een Ajacied
Kempi een PSVer
En ja jullie hebben MC Lee Towers
pi_61827011
quote:
.’ Toch was hij tegen Feyenoord redelijk dominant, zij het in een andere manier dan hij zelf aangeeft. Sarpong ging op de hand van Tim de Cler staan om hem een lesje te leren. ‘Naar mijn mening maakte hij een overtreding op Leonardo. Als de scheidsrechter dan niet fluit, moet het maar zo.’
Sarpong
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 22 september 2008 @ 16:04:46 #45
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61827065
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:02 schreef denthemen het volgende:

[..]

Sarpong
Kan iemand effe tegen 'm zeggen dat het niet zo slim is om dat hardop te zeggen.
  maandag 22 september 2008 @ 16:05:19 #46
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61827082
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:58 schreef Ruiseart het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61827113
quote:

[..]

Sarpong
Geweldig .. dit doet me goed. Zo een teringlijer moet je gewoon zijn in het top voetbal en dat soort dingen zijn bepalend later.
pi_61827133
quote:

[..]

Sarpong
Precies Sarpong
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61827235
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

ik snap het systeem nog steeds niet. Het is 1 gaat in de dekking ( breed ) en 1 gaat voetballen. Bij balverlies gaat 1 in de dekking en de ander 5 -10 meter er achter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chadi op 22-09-2008 16:16:48 ]
pi_61827239
quote:

[..]

Sarpong
Hij snapt het.
  maandag 22 september 2008 @ 16:12:54 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61827277
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef Chadi het volgende:

[..]

Geweldig .. dit doet me goed. Zo een teringlijer moet je gewoon zijn in het top voetbal en dat soort dingen zijn bepalend later.
En dat terwijl hij in het echt póeslief is, doet geen vlieg kwaad. Heel bedeesd, zacht stemmetje, altijd vriendelijk en correct. En ook nog eens diepgelovig..

En dan effe gewoon z'n noppen in die hand van 'm plaatsen. The man with two faces.
  maandag 22 september 2008 @ 16:13:20 #52
82589 S-Two
barba macacu
pi_61827293
quote:

[..]

Dat misschien wel ja, maar het is natuurlijk niet echt slim om dat zo in de media te zeggen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_61827308
Hij heeft in ieder geval wel de goede gepakt.
  maandag 22 september 2008 @ 16:15:16 #54
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61827330
quote:

[..]

Sarpong
En nu kappen met janken dat Braamhaar alleen jullie benadeeld heeft.
pi_61827380
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:15 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Hoezo? Het was toch ook een overtreding op Leo?
pi_61827387
quote:

[..]

Ik praat de actie van Sarpong absoluut niet goed maar als niemand het had gezien tijdens de wedstrijd dan weet je toch op dat moment niet dat je benadeeld wordt?
  maandag 22 september 2008 @ 16:17:31 #57
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_61827395
quote:

[..]

Als de scheids fluit voor die overtreding tegen Leo was er niets aan de hand joh
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 22 september 2008 @ 16:18:22 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61827426
quote:

[..]

Pleur op man. Je mag best een beetje stevig voetballen, maar dit soort overtredingen zijn overbodig en als je niet op past krijg je nog een kaart tegen ook. Nee lekker intelligent...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 22 september 2008 @ 16:19:57 #59
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61827462
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Pleur op man. Je mag best een beetje stevig voetballen, maar dit soort overtredingen zijn overbodig en als je niet op past krijg je nog een kaart tegen ook. Nee lekker intelligent...
Zelf zeker nooit gevoetbald.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61827471
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dit soort overtredingen zijn nodig. Even door stappen en doen alsof je er niks aan kan doen. Geen scheids die het bestraft.

Als ze een overtreding op je maken door vallen zodat je op zijn hoofd terecht komt enzo....
pi_61828031
Baart met trouwens wel zorgen dat we zonder Suaréz eigenlijk helemaal niemand hebben om een kans te creëren. Laat hem a.u.b. niet geblesseerd raken.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_61828186
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat laatste klopt. Maar dat eerste, tijd nodig? Om iets te doen wat hij al jaren zou moeten kunnen? Ik zel hem wederom niet meteen afschrijven hoor, maar ik vraag me dan toch altijd af waarom hij niet meer speelde bij Barca .

Vind het gewoon jammer dat ze bij Ajax niet in staat zijn om een paar degelijke verdedigers te vinden.....
Luisao (Braziliaans international van Benfica) kon voor 7 miljoen naar PSV van de zomer, maar die vonden hem te duur.

Had prima bij Ajax kunnen spelen imo.
pi_61828214
quote:

[..]

Zoiets is gewoon achter zijn rug om, Zo'n pingel ziet hij gewoon
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 22 september 2008 @ 16:46:22 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61828256
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef fathank het volgende:

[..]

Zelf zeker nooit gevoetbald.
Jawel hoor en het is niet nodig.
Je mag best hard zijn en iemand een beuk geven. Maar wel tijdens het spel en niet heel sneaky erna.

Waarom is het nodig? De Cler ging er echt niet minder van voetballen hoor...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_61828285
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Luisao (Braziliaans international van Benfica) kon voor 7 miljoen naar PSV van de zomer, maar die vonden hem te duur.

Had prima bij Ajax kunnen spelen imo.
9 miljoen volgens de ontdekker van iedereen.

Weet ook niet of hij haalbaar was voor Ajax, PSV had/heeft als voordeel dat ze CL spelen.
pi_61828361
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

9 miljoen volgens de ontdekker van iedereen.

Weet ook niet of hij haalbaar was voor Ajax, PSV had/heeft als voordeel dat ze CL spelen.
Negen miljoen kan ook, klinkt hetzelfde als je niet helemaal 100% aan het opletten bent.

En het is natuurlijk wel een Braziliaan, die vinden het wel fijn als ze in een gespreid bedje terecht komen... Maar als er met PSV te praten valt, zal dat met Ajax ook wel zo zijn.
  maandag 22 september 2008 @ 17:01:18 #67
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_61828666
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:35 schreef versteegrob het volgende:

Steek

Hoop zelf op:
Stekelenburg;
Enoh, Vermaelen, Vertonghen;
Van de Wiel;
Lindgren, Urby;
Cvitanich;
Suarez, Huntelaar, Sarpong / Leonardo
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 22 september 2008 @ 17:18:10 #68
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61829162
Enoh ineens rechtsback?
pi_61829906
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:18 schreef Silenus het volgende:
Enoh ineens rechtsback?
Wazige keuze weer van Barca
pi_61829928
Rechterrijtje. Wat ongelofelijk kut.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_61830788
Duurde het bij meer mensen meer dan een paar uur eer dat ze hun bevestigingsmailtje van de ajax webschop ontvingen ?
Of kan het zijn dat hij het bij een fout in de 25 cijferige! barcode het niet doet ?
pi_61831045
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:01 schreef Barca het volgende:

[..]

Hoop zelf op:
Stekelenburg;
Enoh, Vermaelen, Vertonghen;
Van de Wiel;
Lindgren, Urby;
Cvitanich;
Suarez, Huntelaar, Sarpong / Leonardo
jaja

-------------------Steek-----------------
vdWiel--Oleguer--Vermaelen--Urby
-----------Lindgren--Vertonghen------
------------------de Jong----------------
Suarez--------Huntelaar----Sarpong
pi_61831255
Oleguer heeft een dijbeenblessure. Lijkt me sterk dat hij donderdag kan spelen.

Silva in de basis en Van der Wiel naar zijn favoriete plek.
  maandag 22 september 2008 @ 19:00:38 #74
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61831726
Hopelijk Cvitanich in de basis donderdag. Ben nu toch wel benieuwd hoe die kan voetballen. En Sno kan toch onmogelijk in de basis blijven staan. Zet alsjeblieft toch gewoon Lindgren daar.
#FreeHat
pi_61831954
Sportweek: kwade tongen beweren dat het niet botert tussen Gabri en Van Basten...
Staat ook een interview met Sjon in.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61832040
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:

Eensch! Silva weer terug, altijd een stabiele factor..
A.F.C.A.
  maandag 22 september 2008 @ 19:12:52 #77
30220 Barca
pi_61832123
Enoh is volgens Ajax.nl een verdediger.
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef kevin6188 het volgende:
Sportweek: kwade tongen beweren dat het niet botert tussen Gabri en Van Basten...
Niet verrassend!
pi_61832566
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:

oja.
-------------------Stekelenburg----------------
Silva------vd Wiel------Vermaelen---Emanuelson
----------------Lindgren---Vertonghen-----------
-----------------------de Jong----------------------
----Suarez----------Huntelaar-----------Sarpong

Met Gabri, Oleguer, Sulejmani en Aissati hebben we echt veel blessures van basisspelers momenteel
pi_61832735
quote:
Mag hopen voor Marco dat het niet zo is, gister heeft hij weer laten zien dat hij qua wissels het nog steeds niet doorheeft.

Gister was wel een lache dagje opzich, alleen dat gekloot van Braamhaar tsja.

Zoals Huntelaar zei tegenover AT5:

Ik zou hem nu niet tegen moeten komen

Verder natuurlijk wel dramatisch slecht gespeeld
  maandag 22 september 2008 @ 19:35:23 #80
166976 DuvelDuvel
pi_61832795
quote:
Wat is de reden van het conflict dan? Gabri is alleen maar geblesseerd geweest onder Van Basten. Daar zal het wel iets mee te maken hebben dan.
#FreeHat
  maandag 22 september 2008 @ 19:37:08 #81
30220 Barca
pi_61832848
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Wat is de reden van het conflict dan? Gabri is alleen maar geblesseerd geweest onder Van Basten. Daar zal het wel iets mee te maken hebben dan.
Bassie kan gewoon niet met mensen communiceren!
pi_61832892
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Rechterrijtje. Wat ongelofelijk kut.

3 punten achter op de nummer 1, terwijl maar 1 van de 3 wedstrijden gewonnen is.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_61833071
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:37 schreef Barca het volgende:

[..]

Bassie kan gewoon niet met mensen communiceren!
HIj heeft wel erg veel probleempjes ja, zowel bij Oranje als nu weer bij Ajax... schiet je lekker wat mee op, straks mag ie KJH ook niet, en is Suarez ook niet zo gezellig bij het kaarten....

Nee, vooralsnog is mijn GEVOEL (jaja. dus geen objectief feit) bij MvB geen beste..
Get woke, go broke!
pi_61833134
Btw werd er net in FC Godenzonen gezegd dat Sulejmani nog niet 1 minuut 100% fit is geweest sinds hij bij Ajax is.

Lekker bezig weer hoor medische staf, nu ben je hem nog langer kwijt.
pi_61833241
Dat moet toch ontslag zijn? 16 miljoen verkloten......
Get woke, go broke!
  maandag 22 september 2008 @ 19:51:53 #86
30220 Barca
pi_61833285
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

HIj heeft wel erg veel probleempjes ja, zowel bij Oranje als nu weer bij Ajax... schiet je lekker wat mee op, straks mag ie KJH ook niet, en is Suarez ook niet zo gezellig bij het kaarten....

Nee, vooralsnog is mijn GEVOEL (jaja. dus geen objectief feit) bij MvB geen beste..
Zijn onkunde op het gebied van coaching (tactisch inzicht, vermogen om een goede opstelling neer te zetten, juiste wissels toe te passen), selecteren (spelers aantrekken en afvloeien) en omgang met mensen zijn me in de afgelopen 4 jaren meer dan duidelijk geworden. Zijn eerste maanden bij Ajax heeft hij aan dat beeld, volgens verwachting, nog geen wending kunnen geven.
pi_61833519
16. Bodul 0-1
37. Claassen. 0-2
53. Bodul 0-3
57. De Jong 0-4

Jong Ajax is lekker bezig vanavond
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61833585
Enoh vloog er tenminste vol in, dat mag ook wel tegen de kakkerlakken.

Sarpong verloor alle duels verdedigend van Wijnaldum, voor het middenveld komt hij zeker te kort.
pi_61833691
Bodul schiet ze er wel in..

73. Bodul 0-5

Opstelling Jong Ajax:
Sergio Padt, Nathaniel Will, Toby Alderweireld, Vurnon Anita, John Goossens, Daylon Claassen, Javier Martina, Daley Blind, Darko Bodul, Siem de Jong, Danilo Sousa Campos

Opstelling Jong AZ:
Albert Jan de Vries, Ilias Haddad, Milano Koenders, Kees Luijckx, Jeroen Tesselaar, Toni Kolehmainen, Jeremain Lens, Gaston Salasiwa, Ari da Silva, Brett Holman, Simon Poulsen
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_61833845
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:55 schreef Noshiba het volgende:
Stond vanochtend gewoon als allereerste bij de ArenA
Toen kwamen er wat mensen aandruppelen, werd wel gezellig, trein in T1 welteverstaan, mocht ook wel

Maar voorderest, ik had wel wat verwacht van dat volk daarzo, maar dat het zulk kutvolk is, de tering zeg, die vakken recht tegenover het uitvak valt nog wel mee, dat is meer sfeer, maar de rest van het stadion, godskelere.

ohja en:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
SPOILER
en
SPOILER
Haha als jij trein 1 niet in was gekomen was je echt de grootste josti ooit

Zo'n gast die voor me stond ging ineens pisse en 1 minuut later gingen die hekkies open, maar hij had zich er nog doorheen gebeukt zei die later tegen me haha.

En btw:
SPOILER
Plae@ zag er ook erg uitgeslapen uit in de trein btw
SPOILER
  maandag 22 september 2008 @ 20:11:50 #91
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61833882
Een echte held komt gewoon om 09.50u aanzetten en haalt middels een mooie spurt alsnog het onderste vak!
pi_61833932
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef Silenus het volgende:
Een echte held komt gewoon om 09.50u aanzetten en haalt middels een mooie spurt alsnog het onderste vak!
Joden rennen altijd weg!
pi_61833974
Ben je donderdag verplicht om op je eigen plek te gaan zitten met je seizoenskaart?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61834039
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:24 schreef N.i.c.k het volgende:
Duurde het bij meer mensen meer dan een paar uur eer dat ze hun bevestigingsmailtje van de ajax webschop ontvingen ?
Of kan het zijn dat hij het bij een fout in de 25 cijferige! barcode het niet doet ?
Nee, ik kreeg gelijk een bevestigingsmailtje. En als je je barcode invoert, dan staat er of het gelukt is of niet.
pi_61834071
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:33 schreef Jasza het volgende:

[..]

Zoals Huntelaar zei tegenover AT5:

Ik zou hem nu niet tegen moeten komen
Klopt inderdaad. Voor de camera's van EL en NOS kon ie zich nog redelijk inhouden maar hier proef je nog meer zijn frustratie.
pi_61834192
Nog meer mensen die een PM van Jorien hebben gehad?

eey sukkel

die gozer was geen 12 maar 17

ik ga hem een stadion verbod aannaaien omdat die buiten de combi heeft gereisd,

pi_61834208
Trouwens, knappe prestatie van Jong Ajax. Jong az speelt toch met een aardig team zo te zien.
  maandag 22 september 2008 @ 20:24:27 #98
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_61834231
Jorien is gewoon een vervuiling van de maatschappij. God was denk ik toen hij geschapen werd in een slechte mood.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_61834295
Geef jorien gewoon geen aandacht. Ajax is belangrijker. Je kan zijn pm's blokken.
pi_61834341
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

eey sukkel

pi_61834398
quote:

eey sukkel

haha Jorien die gister niet eens is gegaan
pi_61834521
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:17 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nee, ik kreeg gelijk een bevestigingsmailtje. En als je je barcode invoert, dan staat er of het gelukt is of niet.
Dankjewel,

't is ook al gelukt, kaartjes voor Borac. Don't ask why .
(omdat het vrij van een last op de schouders op rolletjes gaat lopen, waarbij de jonge gretige honden het onderste uit de kam gaan halen)
  maandag 22 september 2008 @ 20:34:03 #103
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61834542

Flauw.
pi_61834573
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:33 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Dankjewel,

't is ook al gelukt, kaartjes voor Borac. Don't ask why .
(omdat het vrij van een last op de schouders op rolletjes gaat lopen, waarbij de jonge gretige honden het onderste uit de kam gaan halen)
Ik ga ook naar Borac, maar kaarten waren al binnen voor de uitwedstrijd .

Ach, is wel leuk om met een medemod te gaan .
pi_61834716
Ik zie net dat het in 1997/98 voor het laatst was dat Ajax na de eerste drie wedstrijden negen punten haalde . Wat een drama.
pi_61834732
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
gast nogmaals wtf bedoel je hiermee
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Jullie zijn lachwekkend inderdaad.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61834853
Timmer had een rode kaart verwacht

Henk Timmer had zomaar een rode kaart kunnen ontvangen voor zijn overtreding op Leonardo tijdens de Klassieker tussen Feyenoord en Ajax (2-2) van zondag. De doelman van de Rotterdammers torpedeerde de Braziliaan nadat hij te laat kwam met zijn tackle. Scheidsrechter Eric Braamhaar trok echter slechts geel.

Timmer dacht een rode kaart te krijgen toen Braamhaar op zijn 'Rotterdamse' fluitje floot. 'Toen ik merkte dat Braamhaar floot voor een overtreding, had ik zelf ook verwacht dat ik rood zou krijgen', aldus Timmer tegenover FCUpdate.

Timmer was zelf echter van mening dat er gewoon doorgespeeld had kunnen worden. 'Wat er precies gebeurde tussen Leonardo en mij? Helemaal niks. Dat meen ik. Er was wel contact, maar Leonardo begon al te vallen voordat we elkaar raakten. Het was dus volledig onterecht dat Braamhaar floot. Dat zei ik ook direct tegen hem, voordat hij een kaart trok. Ik stormde op hem af en zei dat hij op Studio Sport wel zou zien, dat hij een verkeerde beslissing nam. Of Braamhaar, omdat ik dat zei, geel gaf in plaats van rood? Geen idee. Dat zou best kunnen', aldus Timmer.
pi_61835077
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef Ruiseart het volgende:
Bodul schiet ze er wel in..

73. Bodul 0-5

Opstelling Jong Ajax:
Sergio Padt, Nathaniel Will, Toby Alderweireld, Vurnon Anita, John Goossens, Daylon Claassen, Javier Martina, Daley Blind, Darko Bodul, Siem de Jong, Danilo Sousa Campos

Opstelling Jong AZ:
Albert Jan de Vries, Ilias Haddad, Milano Koenders, Kees Luijckx, Jeroen Tesselaar, Toni Kolehmainen, Jeremain Lens, Gaston Salasiwa, Ari da Silva, Brett Holman, Simon Poulsen
Die Jeroen Tesselaar was vroeger mijn buurjongen kom ik nu achter
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61835160
Jong AZ speelde dus met heel wat spelers van het eerste. Pwned.
pi_61835180
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Jong AZ speelde dus met heel wat spelers van het eerste. Pwned.
In principe allemaal reserves. Probeer dan maar gemotiveerd te zijn.
pi_61835219
Ik ben ervoor om jong ajax te laten spelen tegen borac!

[ Bericht 8% gewijzigd door Noshiba op 22-09-2008 21:09:37 ]
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61835272
Stekelenburg is jarig

Of is dat al vermeld
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61835359
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:59 schreef Noshiba het volgende:
Ik ben ervoor om jong ajax donderdag te laten spelen tegen borac!
Donderdag is Utrecht
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61835374

Congrats Steek.
pi_61835468
doublé
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  maandag 22 september 2008 @ 21:18:15 #116
52871 Blight
Supersized.
pi_61835752
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:40 schreef RayMania het volgende:
Ik zie net dat het in 1997/98 voor het laatst was dat Ajax na de eerste drie wedstrijden negen punten haalde . Wat een drama.
Toch kan het goed komen. Gebeurt immers ook niet vaak dat je tijdens de eerste drie wedstrijden al de klassieker speelt.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_61835848
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Congrats Steek.
wow... dat is een stukje airtime
pi_61835928
De tering die komt hoog zeg.. of is dat bedrog omdat d ecamera laag staat
pi_61835957
quote:
Uilenberg: Suárez verdiende penalty

maandag 22 september, door stip007, amsterdam, 21:19u, voetbal.nl

Scheidsrechterbaas Jaap Uilenberg vindt dat Ajacied Luis Suárez zondag in het duel met Feyenoord een strafschop verdiende. "Als je de beelden op televisie ziet, is het gewoon een penalty", zei hij maandag in het Eredivisie Live-programma Sport aan Tafel. "De vraag is, kan een scheidsrechter dat soort situaties altijd waarnemen?"

"Het is onmogelijk om altijd op de juiste positie te staan", vervolgde Uilenberg. "Iedere scheidsrechter zou op basis van de televisiebeelden voor een strafschop fluiten. Ook Eric Braamhaar." Laatstgenoemde gaf Feyenoord na het voorval met Suárez wel een penalty, waardoor het 2-2 werd. "Dat was een goede beslissing. Dat was ook een strafschop", vond Uilenberg.

"We hebben aan het begin van het seizoen instructies geven. Ieder duidelijk geval van vasthouden in het strafschopgebied is een penalty", sloot Uilenberg af.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61835971
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:18 schreef Blight het volgende:

[..]

Toch kan het goed komen. Gebeurt immers ook niet vaak dat je tijdens de eerste drie wedstrijden al de klassieker speelt.
Afgelope 2 seizoenen stonden we na 10 wedstrijden 2x bovenaan, dus zegt niks.
pi_61836034
Huilenberg
  maandag 22 september 2008 @ 21:31:35 #122
52871 Blight
Supersized.
pi_61836118
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:26 schreef Jasza het volgende:

[..]

Afgelope 2 seizoenen stonden we na 10 wedstrijden 2x bovenaan, dus zegt niks.
Pas na de winterstop ga ik me echt druk maken om de ranglijst, inderdaad.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_61836130
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:41 schreef Noshiba het volgende:

[..]

gast nogmaals wtf bedoel je hiermee
[..]
Dat je een ongelofelijke kneus bent als je een meisje van de catering gaat onder spugen. En een nog grotere kneus als je daarover op een forum gaat opscheppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 22-09-2008 21:35:34 (niet doen) ]
pi_61836227
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat je een ongelofelijke kneus bent als je een meisje van de catering gaat onder spugen. En een nog grotere kneus als je daarover op een forum gaat opscheppen.
wtf Ik een meisje onder spugen? haha nooit gast, het was een ouwe lul die dat deed maar ze verdiende het wel dus was het wel lachwekkend.

lezen heet dat

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 22-09-2008 21:36:01 (quote geedit) ]
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61836253
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:25 schreef Noshiba het volgende:

[..]

kan die lullen wat ie wil maar Huntelaar werd de eerste helft bij een standaard situatie voor het doel zowat uitgekleed.
pi_61836262
Rustig aan jongens, rustig.
pi_61836265
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:59 schreef Noshiba het volgende:
Ik ben ervoor om jong ajax te laten spelen tegen borac!
Ik niet, ga ik een keer naar Ajax toe

IK denk dat ik dan mijn geld ga terug vragen
  maandag 22 september 2008 @ 21:38:40 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61836344
Trouwens een lekkere tegenstander voor de beker, Utrecht. kan je seizoen meteen een fikse domper geven....
Get woke, go broke!
pi_61836372
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:36 schreef Jasza het volgende:
Rustig aan jongens, rustig.
Ik doe rustig maar hij gaat helemaal los om iets dat ik niet eens gedaan heb
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61836436
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik niet, ga ik een keer naar Ajax toe

IK denk dat ik dan mijn geld ga terug vragen
Welk geld?
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:38 schreef HeatWave het volgende:
Trouwens een lekkere tegenstander voor de beker, Utrecht. kan je seizoen meteen een fikse domper geven....
Wat moet Utrecht dan wel denken?
pi_61836445
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef Noshiba het volgende:

[..]

wtf Ik een meisje onder spugen? haha nooit gast, het was een ouwe lul die dat deed maar ze verdiende het wel dus was het wel lachwekkend.

lezen heet dat
Misschien moet jij lezen! Ik vind die gast die dat deed een kneus, ik zeg nergens dat jij het gedaan hebt! Maar jij vindt het nog leuk ook blijkbaar, want waarom zou je anders een "_O-" smiley plaatsen? Dan ben je toch hopeloos? En waarom verdiende ze het? Omdat ze een rotterdams accent had?
pi_61836461
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Stond er niet echt bij. Ziek zijn was de basis ervoor. Het ging op een heel stuk maar drie zinnen over Gabri. Maar het stond er wel in.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61836538
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:10 schreef Jasza het volgende:Zo'n gast die voor me stond ging ineens pisse en 1 minuut later gingen die hekkies open, maar hij had zich er nog doorheen gebeukt zei die later tegen me haha.
D'r was er vlak na achten ook nog ff eentje die iets heel anders leegde dan z'n blaas.
pi_61836562
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:38 schreef HeatWave het volgende:
Lekker boeien die beker. Ik wil kampioen worden.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_61836640
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Misschien moet jij lezen! Ik vind die gast die dat deed een kneus, ik zeg nergens dat jij het gedaan hebt! Maar jij vindt het nog leuk ook blijkbaar, want waarom zou je anders een "_O-" smiley plaatsen? Dan ben je toch hopeloos? En waarom verdiende ze het? Omdat ze een rotterdams accent had?
Whe? mag ik het niet leuk vinden? Je weet niet eens hoe het gegaan is maar toch vind je het dom dat is lach. Trek je nou niet een beetje voorbarige conclusies?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61836643
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:45 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Bekerfinale in de Kuip is altijd een hele leuke seizoensafsluiter, dus zeker wel boeiend die beker!
pi_61836667
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:48 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Whe? mag ik het niet leuk vinden? Je weet niet eens hoe het gegaan is maar toch vind je het dom dat is lach. Trek je nou niet een beetje voorbarige conclusies?
Vertel het eens. Wat is er gebeurd?
  maandag 22 september 2008 @ 21:49:08 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61836670
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:45 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Tuurlijk. maar nu alweer uitgeschakeld worden zal wederom een knauw zijn. Dit team loopt al voor geen mter, zelfvertrouwen is een noodzaak..
Get woke, go broke!
pi_61836858
Wel snel negatief hier hoor, of het ligt aan mij. Je verliest de eerste wedstrijd van het seizoen; oké, kan gebeuren. Daarna win je van Roda JC met héél veel kansen, dan een goede overwinning op Borac. Tegen Feyenoord sta je vijf minuten voor tijd 1-2 voor, krijg je geen penalty en krijg je een onterechte penalty tegen. Dus door scheidsrechterlijke dwalingen loopt het voor geen meter?
pi_61836993
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Bekerfinale in de Kuip is altijd een hele leuke seizoensafsluiter, dus zeker wel boeiend die beker!
Beker kan me gestolen worden.. je mag er hooguit UEFA cup voetbal mee spelen en je belast er de groep extra mee kwa wedstrijden.
  maandag 22 september 2008 @ 22:03:05 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61837081
De beker is een prijs en een finaledag in de Kuip is altijd super. Die paar extra wedstrijden moet je als topclub echt wel aankunnen hoor. Als je straks zo graag Europese top wil zijn komen er wel wat meer wedstrijden aan per seizoen.
pi_61837094
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
Wel snel negatief hier hoor, of het ligt aan mij. Je verliest de eerste wedstrijd van het seizoen; oké, kan gebeuren. Daarna win je van Roda JC met héél veel kansen, dan een goede overwinning op Borac. Tegen Feyenoord sta je vijf minuten voor tijd 1-2 voor, krijg je geen penalty en krijg je een onterechte penalty tegen. Dus door scheidsrechterlijke dwalingen loopt het voor geen meter?
Het isniet wat iedereen wenst.. ik ben zeker niet ontevreden maar als je ziet hoe we het hebben laten liggen 2 keer dan mag dat best zorgen baren.

Tegen Feyenoord had je het af moeten maken op eigen kracht.. dan kan je nog 3 pengels tegen krijgen van een dronken braamhaar zonder gevolgen.
  maandag 22 september 2008 @ 22:04:51 #143
166976 DuvelDuvel
pi_61837137
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tuurlijk. maar nu alweer uitgeschakeld worden zal wederom een knauw zijn. Dit team loopt al voor geen mter, zelfvertrouwen is een noodzaak..
Utrecht loopt ook niet echt. Als je nu in eigen huis van Utrecht verliest zou wel een hele slechte zaak zijn.
Ondanks de 5 verliespunten denk ik toch dat Ajax zeker gaat winnen van Utrecht. Al zijn we niet in de positie om ploegen te onderschatten.
#FreeHat
pi_61837191
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:03 schreef Silenus het volgende:
De beker is een prijs en een finaledag in de Kuip is altijd super. Die paar extra wedstrijden moet je als topclub echt wel aankunnen hoor. Als je straks zo graag Europese top wil zijn komen er wel wat meer wedstrijden aan per seizoen.
Ajax is geen top club voetballend gezien.
  maandag 22 september 2008 @ 22:07:29 #145
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61837229
In Nederland wel..
  maandag 22 september 2008 @ 22:11:42 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61837375
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
Niet als persoonlijke aanval bedoeld, echt niet. Maar kijk jij wel eens naar het VOETBAL, het spel? Hoe spelers elkaar vinden, de combinaties. het 1 keer raken. Hoe aanvallen voortkomen? Gewoon hoe een ploeg als Ajax "loopt". Ajax doet dit seizoen maar 1 ding, de bal naar voren pompen en hopen op KJH en Suarez en Suljemani. Er zit totaal geen voetbal, geen systeem niets in.

Dus nee, het loopt voor geen meter.
Get woke, go broke!
pi_61837462
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik vind 'm al een stuk minder wanneer het eind april ergens tussen het competitie-slot en de play-offs gepropt wordt. Kloteweer en het hoort gerwoon ook de echte afsluiter te zijn.
pi_61837520
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:14 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik vind 'm al een stuk minder wanneer het eind april ergens tussen het competitie-slot en de play-offs gepropt wordt. Kloteweer en het hoort gerwoon ook de echte afsluiter te zijn.
CL Playoffs zijn toch ook afgeschaft dit jaar?
pi_61837609
Klopt Sjimz.
pi_61837759
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
In Nederland wel..
Ja maar ik bedoel we willen verder dan Nederland. Europees gezien hebben we geen top clubs meer in Nederland.
  maandag 22 september 2008 @ 22:24:26 #151
52871 Blight
Supersized.
pi_61837798
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet als persoonlijke aanval bedoeld, echt niet. Maar kijk jij wel eens naar het VOETBAL, het spel? Hoe spelers elkaar vinden, de combinaties. het 1 keer raken. Hoe aanvallen voortkomen? Gewoon hoe een ploeg als Ajax "loopt". Ajax doet dit seizoen maar 1 ding, de bal naar voren pompen en hopen op KJH en Suarez en Suljemani. Er zit totaal geen voetbal, geen systeem niets in.

Ik kan me hier deels wel in vinden, HeatWave, maar het treurige is, is dat dit niveau wel de max lijkt in de huidige Eredivisie. Ik volg bijvoorbeeld de Premier League vrij intensief, en na die wedstrijden op de zaterdagmiddag gezien te hebben is het een wereld van verschil om daarna weer Eredivisie te zien. Misschien verwacht je te veel van Nederlandse clubs, gezien deze daling van niveau de laatste jaren pas echt is ingezet?

Ajax was blij vlagen goed tegen Feyenoord, bij vlagen ook minder. Tegen Roda JC waren we echter een ploeg die een spel vertoonde wat in de Eredivisie meer dan voldoende kan zijn voor een titel.
  maandag 22 september 2008 @ 22:26:07 #152
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61837859
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja maar ik bedoel we willen verder dan Nederland. Europees gezien hebben we geen top clubs meer in Nederland.
Ik snap dat we met deze spelersgroep niet een programma aankunnen waarin we op alle fronten tot mei meestrijden. Maar als Ajax zijnde moet je die paar wedstrijden om de KNVB-Beker echt wel aankunnen én nog om de titel kunnen spelen. Dat ben je met een begroting van 65 miljoen aan je stand verplicht.
  maandag 22 september 2008 @ 22:26:59 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61837896
Dat wordt volgende week een aantal stabiele négers bekijken. Mijn werkgever heeft ervoor gezorgd dat ik mijn mening a.s. donderdag kan funderen, hij heeft voor kaartjes gezorgd bij Ajax-Borac.

Ik hoop dat Sno speelt, ik wil dat koetswerk van hem eens in levende lijve zien.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61837978
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik snap dat we met deze spelersgroep niet een programma aankunnen waarin we op alle fronten tot mei meestrijden. Maar als Ajax zijnde moet je die paar wedstrijden om de KNVB-Beker echt wel aankunnen én nog om de titel kunnen spelen. Dat ben je met een begroting van 65 miljoen aan je stand verplicht.
Wat je aan je stand verplicht bent is theorie. In praktijk heb je er daar d egroep niet voor. Laten w ekijken wat we hebben in praktijk en vandaaruit kijken wat we er maximaal uit kunnen halen. Ajax heeft de afgelopen 10 jaar precies andersom gedaan. Wij zijn Ajax dus we moeten dit voor elkaar krijgen ongeacht het materiaal. Zo werkt het niet.
  maandag 22 september 2008 @ 22:34:18 #155
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61838143
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat je aan je stand verplicht bent is theorie. In praktijk heb je er daar d egroep niet voor. Laten w ekijken wat we hebben in praktijk en vandaaruit kijken wat we er maximaal uit kunnen halen. Ajax heeft de afgelopen 10 jaar precies andersom gedaan. Wij zijn Ajax dus we moeten dit voor elkaar krijgen ongeacht het materiaal. Zo werkt het niet.
In de praktijk hebben we daar ook écht wel de groep voor. Kom nou, we hebben gewoon één van de twee beste selecties van Nederland. Ten eerste zijn we geen degradatieclub die de KNVB-Beker kan laten lopen om alle zeilen bij te zetten om in de Eredivisie te blijven, ten tweede zijn we fucking Ajax en willen we gewoon elke wedstrijd winnen.

Je neemt jezelf als club al niet serieus als je dat zou doen, maargoed, Ajax doet dat niet.
pi_61838394
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

In de praktijk hebben we daar ook écht wel de groep voor. Kom nou, we hebben gewoon één van de twee beste selecties van Nederland. Ten eerste zijn we geen degradatieclub die de KNVB-Beker kan laten lopen om alle zeilen bij te zetten om in de Eredivisie te blijven, ten tweede zijn we fucking Ajax en willen we gewoon elke wedstrijd winnen.

Je neemt jezelf als club al niet serieus als je dat zou doen, maargoed, Ajax doet dat niet.
Je kan het niet laten lopen die KNVB beker maar het zou niet slecht uitkomen. Aan de andere andere kant heb je ook wel gelijk met een fitte selectie is het ideaal omdat je andere jongens aan het werk kan zetten.
pi_61838448
Huilenberg nu in het Sportjournaal.
pi_61838484
Kampioen 2008/2009
Klaar
pi_61838545
Ja praat het moment met Suarez maar weer goed.

De scheids kon het vanaf zijn positie niet waarnemen bla bla Tyf toch eind op.
pi_61838862
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja praat het moment met Suarez maar weer goed.

De scheids kon het vanaf zijn positie niet waarnemen bla bla Tyf toch eind op.
tsjah dan staat hij niet goed.. als hij niet goed staat moet ie geen "top" wedstrijden fluiten.
pi_61839125
quote:

Je bedoeld deze?

Sun 21 September 2008 15:37u door jorienvdherik
Jon Dahl Tomasson jalalalaa

hahahahahahaha mols weer met een duik, WEER EEN PENAL WEER GELIJK

HAAHAHHA

Wat een mafketel
  maandag 22 september 2008 @ 23:06:02 #162
166976 DuvelDuvel
pi_61839171
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:24 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik kan me hier deels wel in vinden, HeatWave, maar het treurige is, is dat dit niveau wel de max lijkt in de huidige Eredivisie. Ik volg bijvoorbeeld de Premier League vrij intensief, en na die wedstrijden op de zaterdagmiddag gezien te hebben is het een wereld van verschil om daarna weer Eredivisie te zien. Misschien verwacht je te veel van Nederlandse clubs, gezien deze daling van niveau de laatste jaren pas echt is ingezet?

Ajax was blij vlagen goed tegen Feyenoord, bij vlagen ook minder. Tegen Roda JC waren we echter een ploeg die een spel vertoonde wat in de Eredivisie meer dan voldoende kan zijn voor een titel.
Heerenveen en Az(adriaanse) kunnen het ook. Waarom de club met het meeste geld en zeer goede speler dan niet.
#FreeHat
  maandag 22 september 2008 @ 23:10:02 #163
166976 DuvelDuvel
pi_61839299
quote:
Wegereef fluit Ajax-FC Utrecht
De KNVB heeft de arbiters bekend gemaakt die een wedstrijd in de tweede ronde van het bekertoernooi mogen leiden. Jan Wegereef neemt de fluit ter hand bij het beladen duel Ajax-FC Utrecht.

De wedstrijd wordt op donderdag in de Amsterdam Arena afgewerkt. De winnaar van het treffen schaart zich onder de laatste 32 van de strijd om de KNVB Beker. Seizoenskaarthouders van de teams hoeven geen entree te betalen voor het duel.

Nog even de Steek feliciteren trouwens

[ Bericht 22% gewijzigd door DuvelDuvel op 22-09-2008 23:29:53 ]
#FreeHat
  maandag 22 september 2008 @ 23:46:00 #164
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61840252
quote:
Op maandag 22 september 2008 @ 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

eey sukkel

Die heb ik ook gehad .
  maandag 22 september 2008 @ 23:49:19 #165
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61840342
Misschien dat de arena dan een x volzit met een bekerwedstrijd.....Wel goed dat ze dit nu vaker gaan doen met dit soort wedstrijden waar normaal geen kip op af komt.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_61840646
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:46 schreef Houniet het volgende:

[..]

Die heb ik ook gehad .
Ik denk dat Jorien aan iedereen die een Ajax hart heeft, dit heeft toegestuurd.

Alsof ze 5-0 hebben gewonnen...
pi_61840774
ik heb geen PM gehad
pi_61840809
Laten we jorien niet al te veel aandacht geven.
pi_61841137
quote:

eey sukkel

-doe maar niet -

[ Bericht 15% gewijzigd door sjimz op 23-09-2008 00:27:46 ]
pi_61841210
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 00:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

-edit-
Rustig, rustig!

Aan het eind van het seizoen sturen we allemaal een pm aan Jorien

Wie het laatst lacht, lacht het best.

Ik ga dit in ieder geval niet vergeten!

[ Bericht 13% gewijzigd door sjimz op 23-09-2008 07:47:30 ]
pi_61841373
quote:

[..]

Ben je wel realitsch? bij welke club gebeurd dit wel? Alle top clubs verliezen tegenwoordig, milan, inter,, chelsea, man united, barca, real? en ajax moet altijd geweldig voetballen? welke club in de eredivisie wel goed? en hoe gaat de opbouw daar? allemaal perfecte aanvallen?

denk wat jij denkt niet mogelijk is, alleen in je dromen
pi_61841510
Om die jaarlijkse traditie er toch een beetje in te houden heb ik een poll gemaakt. De mensen die uiteindelijk op de juiste speler hebben gestemd mogen een dagje meelopen en proeven bij slagerij de Medische staf Ajax. Want ook dit seizoen zijn ze er weer vroeg bij. En dat laten wij niet uit het zonnetje natuurlijk.

Poll: Welke nuttige kracht valt als volgende geblesseerd af?
  • Silva
  • Van der Wiel
  • Vermaelen
  • Emanuelson
  • Vertonghen
  • Lindgren
  • De Jong
  • Suarez
  • Huntelaar
  • Sarpong
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 50% gewijzigd door Nashje op 23-09-2008 00:53:57 ]
  • pi_61841590
    Ik twijfel zelf tussen Van der Wiel en Vermaelen. Ik ga in ieder geval zeker voor een verdediger. Daar zitten we al krap in, dus daar willen ze toehappen. Hmm, moeilijk.
    pi_61841603
    Wat kan ik ermee winnen?
    pi_61842302
    kan je terug verwachten zo doek he
    over sunday

Rechtstreeks uit de PM box .
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
      dinsdag 23 september 2008 @ 07:14:25 #176
    30220 Barca
    pi_61842587
    quote:

[..]

En dat gaat het ook niet worden. Komen we simpelweg kwaliteit te kort voor.
    pi_61842628
    quote:

[..]

Nee, ik kijk niet naar het voetbal en naar het spel. Ik kijk alleen naar de uitslag, nou goed.

Jij verwacht dat Ajax met een nieuwe trainer en een aantal nieuwe, buitenlandse, spelers al de eerste weken sprankelend en hoogstaand voetbal speelt en iedereen met vier of vijf nul van de mat speelt. Zelfs al tegen Feyenoord in de derde competitiewedstrijd.

Tegen Roda en Borac liep het best aardig voor een seizoen dat pas twee weken onderweg is. Het zal wel aan mij liggen, maar ik zag genoeg combinaties en goede aanvallen en niet alleen ballen die naar voren werden gepompt. Tegen Feyenoord wel ja, maar hallo, dan heb je het niet over een matige club. En bij 1-2 kan ik mij ook nog wel voorstellen dat die ballen weggepomt worden na die druk van Feyenoord. Dat was niet de hele wedstrijd zo.
      dinsdag 23 september 2008 @ 09:01:12 #178
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_61843460
    Natuurlijk weet ik best dat je kijkt. Maar ik vind niet dat ik teveel eis nee.

Een ploeg als Ajax, met zoveel hele dure spelers, is gewoon niet in staat om een fatsoelijke opbouw te verzorgen. Je kan mij NIET wijsmaken dat deze spelers die nu achterin en op het middenveld staan niet in staat zijn elkaar een beetje te vinden. Waarom peren ze dan de hele tijd de bal naar voren (vooral Stekelenburg) en hopen ze dat KJ, Suarez en Sulejmani er iets leuks mee doen? Elke nitwit snapt toch dat dat voor elke ploeg (of het nou Roda, f'noord of Barat is) veel makkelijker te verdedigen is. Je ziet als tegenstander de bal logischerwijs aankomen en de aanvallers van Ajax staan constant eerst met hun rug naar de goal om te kijken waar de bal is, moeten zich dan nog omdraaien en dan de actie maken. Dat is dus 9 van de 10 keer te laat waardoor de tegenstander de bal heeft en kan counteren.

Dan heb je nog mensen als Sno, een jongen die toch al flink wat potjes heeft gebald lijkt me. Hij krijgt de bal, moet dan eerst altijd nog ff "iets" doen, en dan nog krijgt hij het voor elkaar de bal tegen de eerste de beste tegenstander aan te schieten. En daar is hij niet de enige in.

Ik nee, ik verwacht (boeiend, wat ik verwacht) echt geen hoge school voetbal elke wedstrijd 90 min lang. Maar wat Ajax laat zien vind ik dus eigenlijk al 4 potjes bedroevend. En nee, dat hoef je niet met me eens te zijn, maar ik vind dat het best allemaal iets beter kan zijn met deze selectie. Je hebt een redelijk lange voorbereiding gehad, speelt nu dus al weer 4 wedstrijden samen, maar enig automatisme zit er niet in. En dat verbaast me ja .
    Get woke, go broke!
      dinsdag 23 september 2008 @ 09:40:50 #179
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_61844108
    quote:
    "Suarez verdiende een strafschop"

door Mike Verweij
    AMSTERDAM - Eric Braamhaar moest het na afloop van Feyenoord-Ajax (2-2) ontgelden. Ajax voelde zich bestolen door de arbiter. "En dat vind ik wat overdreven", zegt scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg. "Er is geen scheidsrechter in Nederland die bewust fouten maakt. Het penaltymoment met Luis Suarez was cruciaal, maar er staan me ook momenten op het netvlies dat Ajax de wedstrijd kon beslissen. Ik begrijp de emotie, maar niet meer dan dat." Op verzoek van TELESPORT loopt de ex-arbiter de discutabele momenten langs.

1e minuut: Feyenoorder Diego Biseswar krijgt geel wegens een vermeende schwalbe in het strafschopgebied van Ajax. Uilenberg: "Een moedige beslissing van Eric om in een volle Kuip zo'n toon te zetten. Als een speler de scheidsrechter al zo vroeg in de wedstrijd in de maling probeert te nemen, is een gele kaart volkomen terecht. Het was een bewuste actie om een penalty te versieren, zonder dat er contact was met Gregory van der Wiel. Als je dit toestaat, zet je ook een toon. Maar wel de verkeerde."

17e minuut: Feyenoorder Roy Makaay schreeuwt om een penalty, nadat hij wordt vastgepakt door Ajacied Oleguer. Uilenberg: "Dat vonden wij - de leden van de technische staf - een veel te licht vergrijp voor een strafschop. De regel is zowel nationaal als internationaal dat de dúidelijke gevallen van vasthouden worden aangepakt. Om deze situatie te vergelijken met die van Geert den Ouden tijdens De Graafschap-ADO is niet fair, omdat elke situatie op zich staat. Wat ook in het voordeel van Eric pleit, is dat er in dit geval bij het geven van een penalty ook aan een andere sanctie moest worden gedacht: rood. Dat was buiten proporties."

43e minuut: Feyenoord-keeper Henk Timmer ontsnapt aan rood als hij Ajax-aanvaller Leonardo vloert. Uilenberg: "Als je de spelregels nakijkt, is er een aantal criteria voor een doorgebroken speler. Hij moet rechtstreeks op de goal afgaan, een duidelijke scoringskans hebben, met de nadruk op duidelijke, en niemand mag in staat zijn de situatie te voorkomen. Timmer maakte een overtreding, waar elders op het veld normaliter gewoon voor wordt gefloten en geen kaart aan te pas komt. Eric gaf wél geel, omdat een veelbelovende aanval werd onderbroken. Daar staat volgens de regels geel op en gezien de citeria niet meer dan dat."

81e minuut: Ajax-aanvaller Luis Suarez wordt in de houdgreep genomen door Feyenoord-verdediger André Bahia. Geen strafschop, vindt Braamhaar. Uilenberg: "Hier kunnen we kort over zijn, en daar baalt Eric ook vreselijk van: dit was een strafschop. Als hij het moment vanuit het camerastandpunt achter het doel had gezien, had hij zonder meer voor een penalty gefloten. Doordat Maarten Stekelenburg de bal ver uittrapte, Eric op grote afstand stond en de spelers 'in de rug' zag, beoordeelde hij de situatie helaas anders. Ja, het was een cruciaal moment. Ik kan me niet voorstellen dat het heeft meegespeeld dat het Suarez betrof. Het is in elk geval geen beleid om hem géén penalty's meer te geven."

85e minuut: Feyenoord krijgt wél een penalty als Urby Emanuelson (Ajax) Michael Mols (Feyenoord) vastpakt bij zijn arm en de spits theatraal naar de grond gaat. Uilenberg: "Dit was een kwestie van vasthouden en als je dat ziet als scheidsrechter moet je een strafschop geven. Dat Mols overdreven valt, maakt niet uit. Het gaat om de overtreding. Eric had deze van Emanuelson volledig in het vizier."

88e minuut: Ajax-doelpuntenmaker Klaas-Jan Huntelaar claimt een penalty, nadat hij door André Bahia aan zijn arm is getrokken. Uilenberg: "Zelfs op tv is het moment onduidelijk. Nogmaals, de regel is dat er alleen wordt bestraft als de overtreding helder is. Ik begrijp daarom dat Eric niet floot."
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_61844216
    Dat is volgens mij voor het eerst dat Uilenberg een fout toegeeft, normaal lult hij alles recht wat krom is.
    No bitch to me
    pi_61844300
    Donderdag eindelijk weer eens naar de Arena.
      dinsdag 23 september 2008 @ 09:52:11 #182
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_61844350
    quote:
    Hier kunnen we kort over zijn, en daar baalt Eric ook vreselijk van: dit was een strafschop
    Hij heeft toch echt gezegd alles teruggezien te hebben en achter zijn beslissingen te staan, dus ome Uilenbal liegt gewoon. Eric baalt er niets van, Eric heeft zijn toto gewonnen .
    Get woke, go broke!
    pi_61844449
    Dat van Urby vind ik echt nog steeds geen overtreding! Gelukkig stopt Mols er na dit jaar mee, kunnen we volgend jaar misschien eens geen pingel tegen krijgen tegen Feyenoord..
      dinsdag 23 september 2008 @ 09:57:45 #184
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_61844474
    quote:
    "Als je de spelregels nakijkt, is er een aantal criteria voor een doorgebroken speler. Hij moet rechtstreeks op de goal afgaan, een duidelijke scoringskans hebben, met de nadruk op duidelijke, en niemand mag in staat zijn de situatie te voorkomen."
    Normaal is een speler al doorgebroken als hij de laatste verdediger voorbij is en alleen de doelman nog voor zich heeft. Zondag had Leonardo alleen Henk Timmer en Theo Lucius (?) voor zich. Als Timmer hem niet had neergehaald, had hij alleen Lucius voor zich en dus was de kans nog groter dan wanneer hij een doelman voor zich heeft.
      dinsdag 23 september 2008 @ 09:58:48 #185
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_61844496
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 09:50 schreef Devz het volgende:
    Donderdag eindelijk weer eens naar de Arena.
    En dan erachter komen dat je SCC is geblokkeerd omdat je die bijeenkomst gemist hebt.
    pi_61844518
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 09:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En dan erachter komen dat je SCC is geblokkeerd omdat je die bijeenkomst gemist hebt.
    !
    Uiteraard was dat allemaal onzin, maar het heeft uiteindelijk wel geholpen, ik schat dat er zo'n 1000 man op de bijeenkomst waren. Goede zaak.
    pi_61844771
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 09:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij heeft toch echt gezegd alles teruggezien te hebben en achter zijn beslissingen te staan, dus ome Uilenbal liegt gewoon. Eric baalt er niets van, Eric heeft zijn toto gewonnen .
    Dit voelt echt als 3 punten bestolen in de kuip .
    pi_61844997
    Na die beelden nog 5x terug te hebben gezien kan ik nog steeds niet zien waar de exacte overtreding zit van Urby tegen Mols... er is zééér licht contact, en omdat Urby met zijn hand zwaait lijkt het net of Mols weggeduwd wordt, wat totaal niet zo is. Het is een duel

Daarbij, die Feyenoorders Waar zijn ze NU met hun 'Lucky Ajax' en 'KNJB'? Ik heb het geen één keer gehoord? Nu is het Lucky Feyenoord, maar dat zeggen ze dan weer niet hé.... nee nee. Te triest voor woorden. Als Ajax dit was overkomen was de hel ook los. Dan was het 'altijd weer die KNJB', 'Lucky Ajax'.,... en nu? Nu geen één woord over dit soort praktijken Triest volk...
    Love is in the air!
    pi_61845047
    Ik begrijp wel waarom Braamhaar dacht dat het een strafschop was voor Feyenoord want Urby legt als het ware zijn arm op de schouder van Mols, komt vervolgens vóór hem en zo lijkt het net of Urby Mols wegtrok. Als je goed kijkt zie je dat er niks aan de hand was en dat Mols als het ware gewoon achteruit stapt.
    Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
      dinsdag 23 september 2008 @ 10:34:41 #190
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_61845301
    Helaas heeft het geen zin meer om er verder over te dicussieren. Er zal echt geen werkgroep komen in Zeist, of een signaal dat ze er iets aan willen/kunnen doen. We moeten het maar pikken. En niet alleen Ajax dus, maar alle clubs. Ze zijn slecht, ze weten het, leef ermee, dat is de boodschap.

Fouten, dingen niet zien etc, daar kan ik wel mee leven. Maar beslissingen, die nemen ze vaak om onduidelijke gronden. Natuurlijk is een 100% penalty ook 5 min voor tijd een 100% penalty. Maar dit was geen 100%, hoe je het ook bekijkt, tijdens of achteraf. En dan ga je gewoon niet de Klassieker even zelf beslissen. Zeker niet als je dat 1 minuut eerder ook niet doet.

En daar schort het dus aan, fouten maken we allemaal, maar dubieuze beslissingen hoef je niet te maken....
    Get woke, go broke!
    pi_61845328
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

!
    Uiteraard was dat allemaal onzin, maar het heeft uiteindelijk wel geholpen, ik schat dat er zo'n 1000 man op de bijeenkomst waren. Goede zaak.
    Ik vond het anders best gezellig.
    pi_61845596
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 09:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Normaal is een speler al doorgebroken als hij de laatste verdediger voorbij is en alleen de doelman nog voor zich heeft. Zondag had Leonardo alleen Henk Timmer en Theo Lucius (?) voor zich. Als Timmer hem niet had neergehaald, had hij alleen Lucius voor zich en dus was de kans nog groter dan wanneer hij een doelman voor zich heeft.
    Inderdaad, het is een heel stuk makkelijker om te scoren als er 1 verdediger in het doel staat dan wanneer er 1 keeper in het doel staat. Zelfs Leo had hem er nog wel ingeschoven. Daarnaast kwam die speler nog van links aangerend volgens mij dus was hij 90% zeker te laat geweest.

En Timmer kwam als een debiel met twee benen ingesdoken, wtf! Dat is volgens mij overal op het veld een overtreding + kaart (zeker als je ziet voor wat voor minimale zaken al kaarten werden gegeven). Op naar de volgende wedstrijd, des te sneller ben ik dit vergeten (al denk ik ook nog steeds aan de Zeeuw en zn charge op Stekelenburg)
    pi_61845638
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 10:34 schreef HeatWave het volgende:
    Helaas heeft het geen zin meer om er verder over te dicussieren. Er zal echt geen werkgroep komen in Zeist, of een signaal dat ze er iets aan willen/kunnen doen. We moeten het maar pikken. En niet alleen Ajax dus, maar alle clubs. Ze zijn slecht, ze weten het, leef ermee, dat is de boodschap.

Fouten, dingen niet zien etc, daar kan ik wel mee leven. Maar beslissingen, die nemen ze vaak om onduidelijke gronden. Natuurlijk is een 100% penalty ook 5 min voor tijd een 100% penalty. Maar dit was geen 100%, hoe je het ook bekijkt, tijdens of achteraf. En dan ga je gewoon niet de Klassieker even zelf beslissen. Zeker niet als je dat 1 minuut eerder ook niet doet.

En daar schort het dus aan, fouten maken we allemaal, maar dubieuze beslissingen hoef je niet te maken....
    Helemaal mee eens.

Kan jorien geen brief schrijven naar de KNVB? Dat kan ie altijd zo goed.
      dinsdag 23 september 2008 @ 10:52:16 #194
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_61845667
    Uiteraard is het incident met Timmer ook belachelijk qua uitleg. Al met al bakte Braamhaar er gewoon geen moer van, dat vonden ook de f'noorders. Alleen heeft Ajax er iets meer nadeel van gehad...
    Get woke, go broke!
      dinsdag 23 september 2008 @ 10:53:41 #195
    174540 getl0st
    rot op en raak kwijt.
    pi_61845695
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 10:49 schreef Cheiron het volgende:

[..]
    (al denk ik ook nog steeds aan de Zeeuw en zn charge op Stekelenburg)
    Ja oude koeien en water...
    maar dat was ook al een 'top' wedstrijd die in het nadeel van Ajax werd beslist door de scheidsrechter.
    I've got more game than Monopoly.
    pi_61845706
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 10:52 schreef HeatWave het volgende:
    Uiteraard is het incident met Timmer ook belachelijk qua uitleg. Al met al bakte Braamhaar er gewoon geen moer van, dat vonden ook de f'noorders. Alleen heeft Ajax er iets meer nadeel van gehad...
    Iets meer maar... We zijn fucking 3 punten bestolen door die kolere lijer.
    pi_61845938
    zodra we weer wedstrijden gaan domineren zal de nadelige arbitrage steeds minder invloed hebben
      dinsdag 23 september 2008 @ 11:17:40 #198
    225735 Dr.Crane
    I'm listening...
    pi_61846146
    Pff zijn ze nog steeds aan het huilen over die penalty.
      dinsdag 23 september 2008 @ 11:18:28 #199
    225735 Dr.Crane
    I'm listening...
    pi_61846163
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 10:54 schreef Nashje het volgende:

[..]

Iets meer maar... We zijn fucking 3 punten bestolen door die kolere lijer.
    3? Dus jullie hadden 4 punten moeten hebben?
      dinsdag 23 september 2008 @ 11:26:34 #200
    166976 DuvelDuvel
    pi_61846338
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 00:37 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Ben je wel realitsch? bij welke club gebeurd dit wel? Alle top clubs verliezen tegenwoordig, milan, inter,, chelsea, man united, barca, real? en ajax moet altijd geweldig voetballen? welke club in de eredivisie wel goed? en hoe gaat de opbouw daar? allemaal perfecte aanvallen?

denk wat jij denkt niet mogelijk is, alleen in je dromen
    Even een rijtje teams van afgelopen seizoenen die goed tot heel goed voetbal hebben laten zien.
    AZ onder Adriaanse
    Heerenveen onder Verbeek
    Twente onder Rutten
    Groningen vorig seizoen voor de winterstop.
    PSV aantal seizoenen geleden onder Hiddink.

Bij deze clubs was verzorgd voetbal het uitgangspunt. En daar zaten absoluut slechte wedstrijden tussen maar je zag systemen en vastigheden die de coach er in had geslepen. Met mooie technische voetballers en daarnaast nog strijdlust. Dit is toch het uitgangspunt. En als je dan Europees tegen grotere teams je een keer wat meer onder druk staat of wat dan ook dan is er geen supporter die je hoort klagen. Maar in de eredivisie moet Ajax toch zeker in staat zijn om mooi herkenbaar voetbal te laten zien. Ik zeg niet 90 minuten lang een team zoek spelen maar iets van opbouw van achteruit en dan niet dat eeuwige geschuif maar de bal hard in spelen vrije man zoeken en doorschuiven. Twente deed dit bijvoorbeeld vorig seizoen ook gewoon heel goed. Dit wil ik zien. En ik geloof heilig dat als Ajax dit doet ze vanwege het feit dat ze extra kwaliteiten hebben kampioen worden.
    #FreeHat
    pi_61846587
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 11:17 schreef Dr.Crane het volgende:
    Pff zijn ze nog steeds aan het huilen over die penalty.
    Andersom zou dat natuurlijk niet zo zijn.
      dinsdag 23 september 2008 @ 11:59:45 #202
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_61847074
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 11:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Andersom zou dat natuurlijk niet zo zijn.
    Andersom zou er ook nog eens de hele "KNJB" discussie bijkomen.
    Get woke, go broke!
    pi_61847620
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 10:35 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik vond het anders best gezellig.
    Ik ook hoor. Even gezellig bijkletsen her en der op het vak. Voor één keer was het prima te doen. Moet niet elke week zijn natuurlijk .
    pi_61848566
    Vandaag meer duidelijkheid rondom de blessures van Oleguer en Sulejamni. Hopelijk valt de blessure van Sulejmani mee maar dat zal wel niet.
    pi_61848629
    Sulejmani ligt er toch al zeker 6 weken uit?
    pi_61848646
    Ik denk dat ze vandaag zeggen dat het meevalt. Hij zal er zo'n vier weken uitliggen. Maar dan zullen ze over vier weken wel zeggen dat het toch erger is dan gedacht en dat hij er alsnog 3 maanden uit ligt.
      dinsdag 23 september 2008 @ 13:15:56 #207
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_61848739
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 13:10 schreef Nashje het volgende:
    Sulejmani ligt er toch al zeker 6 weken uit?
    Hij wordt nu onderzocht in het ziekenhuis.
    pi_61848794
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Ik denk dat ze vandaag zeggen dat het meevalt. Hij zal er zo'n vier weken uitliggen. Maar dan zullen ze over vier weken wel zeggen dat het toch erger is dan gedacht en dat hij er alsnog 3 maanden uit ligt.
    Zwartkijker .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61848814
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
    Ik denk ook inderdaad dat ze zeggen dat ie er 2 tot 4 weken uit zal liggen. Vervolgens blijkt het veel ernstiger te zijn en speelt Sulejmani op z'n vroegst over een jaar pas weer.

Komt heel herkenbaar voor dit.
    pi_61848820
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 13:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zwartkijker .
    Dan hoeft iemand anders het niet meer te zeggen .
      dinsdag 23 september 2008 @ 13:29:46 #211
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_61849047
    quote:
    Uilenberg: 'Ook Ajax had strafschop moeten krijgen'
    . Tsja.
    quote:
    'Huntelaar in de winter naar Rome of Madrid'
    .
      dinsdag 23 september 2008 @ 13:31:12 #212
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_61849079
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 13:29 schreef Houniet het volgende:

[..]

. Tsja.
    [..]

.
    Na zijn uitspraken over de scheidsen "in dit land" is dat zeker een hele grote mogelijkheid ja.
    Get woke, go broke!
    pi_61849139
    Huntelaar blijft gewoon.
    pi_61849161
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 13:15 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hij wordt nu onderzocht in het ziekenhuis.
    Ja heb je zijn nummer?
    pi_61849251
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 13:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Na zijn uitspraken over de scheidsen "in dit land" is dat zeker een hele grote mogelijkheid ja.
    En dat allemaal dankzij dhr. Braamhaar . Hij wordt bedankt.
    pi_61849265
    Als het zo bagger blijft lopen als nu is de kans groot dat Huntelaar weg gaat ja, maar als het allemaal lekker loopt en er weer wedstrijden goed gewonnen worden zie ik hem gewoon blijven.
    pi_61849309
    quote:
    Wiedemeijer fluit Ajax - Vitesse

Amsterdam, 23 sep 2008

De competitiewedstrijd van aanstaande zondag tussen Ajax en Vitesse staat onder leiding van Reinold Wiedemeijer. Hij wordt geassisteerd door Erwin Zeinstra en Patrick Gerritsen. De vierde official in de Amsterdam ArenA is Serder Gözübüyük.

Het is enige tijd geleden dat Wiedemeijer een wedstrijd van Ajax leidde. De laatste keer was op 20 augustus 2006 toen er in de eigen Amsterdam ArenA met 5-0 gewonnen werd van RKC Waalwijk. In totaal was Wiedemeijer acht keer scheidsrechter bij een competitiewedstrijd van Ajax, deze werden allen omgezet in winst. Afgelopen seizoen, tijdens de wedstrijd Ajax - Feyenoord, moest Wiedemeijer als vierde official het stokje overnemen van de geblesseerde assistent-scheidsrechter
      dinsdag 23 september 2008 @ 13:42:43 #218
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_61849325
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja heb je zijn nummer?
    Nee grapjas, die informatie heb ik van Sportweek. Onze spaanse vriend is met Mickey mee.
      dinsdag 23 september 2008 @ 13:43:30 #219
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_61849345
    Vanmiddag even kaarten halen voor de beker.
    pi_61849908
    Ik dacht dat jij een scc had.
    pi_61850748
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 09:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
    En daar baalt Braamhaar ook van?

Na afloop op tv hadtie de beelden toch teruggezien en zei die alsnog dat het geen penalty was?

pi_61851091
    Ik wil het er niet eens over hebben heb expres de topics vermeden.
    AFC AJAX
    pi_61852741
    Die vieze snol Barbera lult ook vrolijk achteraf. Met dit elftal moet je ''gewoon'' met 3-0 winnen.
    pi_61852745
    quote:
    Blessure Sulejmani valt tegen

AMSTERDAM - Een forse tegenvaller voor Ajax. De blessure van Miralem Suljemani is ernstiger dan verwacht. Na onderzoek is gebleken dat de Servische aanvaller een scheur in zijn hamstring heeft. De medische staf van de Amsterdamse club verwacht dat Sulejmani zo'n acht weken aan de kant staat.

Telegraaf
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61852791
    Fucking klote zooi.

Gooi die medische staf er maar meteen uit. Stelletje klunzen .

[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 23-09-2008 19:05:33 ]
    pi_61852827
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]

pi_61852851
    Godverdomme! Hoe krijgen ze het voor elkaar
    Laten we bidden dat Suárez wel heel blijft!

Oh en Marco: Dario in de basis!
      dinsdag 23 september 2008 @ 16:21:22 #228
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_61852853
    Oleguer drie weken.
      dinsdag 23 september 2008 @ 16:21:46 #229
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_61852862
    Kolere, dat is toch niet normaal!

Wat houden ze wel heel bij Ajax?

In- en in triest dit...
    Get woke, go broke!
    pi_61852872
    quote:

[..]

Volgens diezelfde Barbera trouwens schijnt hij ook nooit aan zijn knie geopereerd te zijn toen hij bij Heerenveen de laatste maanden buitenspel stond. Als dit waar is:
    pi_61852899
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 16:21 schreef Silenus het volgende:
    Oleguer drie weken.
    Ook lekker .
    Steek
    Silva - vd Wiel - Vermaelen - Urby
    Gabri - Vertonghen
    De Jong
    Suárez - KJH - Cvitanich

Zo spelen dan maar? Of is Gabri ook ineens weer een paar weken langer geblesseerd? Dan Lindgren in de basis.
      dinsdag 23 september 2008 @ 16:25:04 #232
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_61852931
    Oleguer overigens één tot drie weken, maargoed, we houden maar drie weken aan.

Utrecht, Vites en Borac thuis overleven we wel, maar dan naar Heerenveen...
      dinsdag 23 september 2008 @ 16:25:19 #233
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_61852938
    Maar heel strak plan om alles en iedereen weg te sturen hoor Marco!

Ik riep het voor het seizoen al, we hebben binnen een paar speelrondes geen spelers genoeg om 11 man op te stellen.

kansloos dit...
    Get woke, go broke!
    pi_61852993
    Hoe graag ik ook Dario linksbuiten zie spelen, Marco kiest toch voor Leo.
    pi_61853015
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ook lekker .
    Steek
    Gabri - Vertonghen
    De Jong
    Suárez - KJH - Cvitanich

Zo spelen dan maar? Of is Gabri ook ineens weer een paar weken langer geblesseerd? Dan Lindgren in de basis.
    Misschien eens verstandig om 4-4-2 te gaan spelen zolang Sulejmani geblesseerd is?

--------Steekelenburg
    -------------Lindgren
    -----Gabri ---------- Vertonghen
    -------------De Jong
    ----- Huntelaar -- Suárez
    pi_61853027
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:
    Hoe graag ik ook Dario linksbuiten zie spelen, Marco kiest toch voor Leo.
    Ik vrees het ook ja. En anders voor Siem de Jong, zodat Sarpong op links kan.
    pi_61853041
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Of is Gabri ook ineens weer een paar weken langer geblesseerd?
    Ja, dat duurt ook wel ineens weer erg lang. Die was een paar dagen voor Roda nog terug op het trainingsveld, en toch mist ie vervolgens Roda, Borac en feyenoord. Oke ik snap dat ie weer wat ritme moet op doen, maar het zal mij niet benieuwen als ie over 10 wedstrijden nog niet heeft gespeeld.

Wat een triest gedoe weer zeg. Elk seizoen weer hetzelfde liedje met die blessures. Er is toch een nieuwe medische staf? Of traint Marco te hard?

We zijn toch godverdomme die mietjes van feyenooit niet..
    pi_61853450
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef Silenus het volgende:
    Oleguer overigens één tot drie weken, maargoed, we houden maar drie weken aan.

Utrecht, Vites en Borac thuis overleven we wel, maar dan naar Heerenveen...
    Lindgren en Vertonghen kunnen eventueel ook centraal achterin. Als Gabri er dan ook weer bij is.
    pi_61853690
    Gisteren deed Gabri nog niet met de groep mee. Dus donderdag zal hij niet in de basis staan lijkt me.
      dinsdag 23 september 2008 @ 16:55:58 #240
    225735 Dr.Crane
    I'm listening...
    pi_61853737
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 16:21 schreef HeatWave het volgende:
    Kolere, dat is toch niet normaal!

Wat houden ze wel heel bij Ajax?
    Het kan nog veel erger hoor, zie ons.
    pi_61854094
    Lekker weer dit, en dan zitten die schorsingen er ook weer aan te komen
    pi_61854195
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 16:54 schreef koningcambuur het volgende:
    Gisteren deed Gabri nog niet met de groep mee. Dus donderdag zal hij niet in de basis staan lijkt me.
    Mwah, op maandag wordt er wel vaker apart getraind toch?

En Suarez is ook alweer bijna geschorst met twee gele kaarten.
    pi_61854303
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef HeatWave het volgende:
    Maar heel strak plan om alles en iedereen weg te sturen hoor Marco!

Ik riep het voor het seizoen al, we hebben binnen een paar speelrondes geen spelers genoeg om 11 man op te stellen.

kansloos dit...
    alsof de aanval het probleem is. Suarez, Huntelaar en de rest zullen ook wel scoren. het wegdoen van spelers heeft Marco prima gedaan. sowieso.. wie missen we van die gasten? Luque en Perez? !

alle kritiek moet richting de medische staf. zij hadden de klachten van Sulejmani beter moeten onderzoeken/serieuzer moeten nemen. of Sulejmani heeft zelf gedaan alsof er niet veel aan de hand was om de klassieker niet mis te lopen..
    pi_61854344
    Dat betekend dat sulej er tegen psv ook niet bij is!

Psv is 16 november..
    Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
    pi_61854422
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 17:18 schreef GieJay het volgende:
    Dat betekend dat sulej er tegen psv ook niet bij is!

Psv is 16 november..
    Je mag je handjes dichtknijpen als hij er na de winterstop weer bij is.
      dinsdag 23 september 2008 @ 17:23:08 #246
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_61854464
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

alsof de aanval het probleem is. Suarez, Huntelaar en de rest zullen ook wel scoren. het wegdoen van spelers heeft Marco prima gedaan. sowieso.. wie missen we van die gasten? Luque en Perez? !

alle kritiek moet richting de medische staf. zij hadden de klachten van Sulejmani beter moeten onderzoeken/serieuzer moeten nemen. of Sulejmani heeft zelf gedaan alsof er niet veel aan de hand was om de klassieker niet mis te lopen..
    Ach ja, als we die spelers wel hadden gehouden had je nu al wel weer de verwijten gehad dat al die oude bokken ten koste gingen van de ontwikkeling van de jonge spelers. Boehoeee.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      dinsdag 23 september 2008 @ 17:23:21 #247
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_61854467
    Nu gaat de KNVB ook nog eens de uitspraken van Huntelaar onderzoeken....
    pi_61854505
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Silenus het volgende:
    Daar kon je op wachten natuurlijk.
    pi_61854522
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 17:16 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Dan is het juist zaak van de medische staf om in te grijpen.

En de schorsingen lijken dus al wat eerder te komen.
    pi_61854561
    ik hoop dat de verdediging en middenveld wat stabieler word. nu Oleguer er even uit is kan Van der Wiel centraal en Silva rechtsback... met een beetje geluk speelt Van der Wiel zo goed dat Oleguer er niet meer in komt. op het middenveld komen Gabri en Aissati binnen 3 weken terug dus ook daar zie ik nog mogelijkheden. dat het lastig gaat worden is zeker.. maar dat was het al duidelijk vanaf dag 1. iedereen die in de zomer dacht dat Ajax wel even makkelijk kampioen zou worden is niet serieus te nemen.
    pi_61854568
    quote:

[..]
    Balen zeg
    SPOILER
    pi_61854573
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 17:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Daar kon je op wachten natuurlijk.
    Even een vraagje: Verbeek werd toch geschorst toen hij het over marchanderen enzo had, maar had hij toen ook gelijk? Want voor Huntelaars uitspraken is een vrije sterke basis, zal ik maar zeggen. Zo heeft Uilenberg toegeven dat Braamhaar fout zat en hij zou dit zelf ook hebben ingezien. Kan me alleen ff niet precies voor de geest halen hoe het nu met Verbeek zat.
    pi_61854605
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 17:25 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dan is het juist zaak van de medische staf om in te grijpen.

En de schorsingen lijken dus al wat eerder te komen.
    het is sowieso raar dat er op de foto niks te zien was. daar is hard gefaald.
    pi_61854614
    quote:
    Bron?

Overigens zal Tim de Cler dan ook de lul zijn..

Anyway: Donderdag weer eens op Zuid Kaarten voor Heerenveen
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61854615
    pi_61854630
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 17:28 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

het is sowieso raar dat er op de foto niks te zien was. daar is hard gefaald.
    Misschien was er gewoon écht niks op te zien?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      dinsdag 23 september 2008 @ 17:29:03 #257
    6253 HeatWave
    Apex Predator
    pi_61854631
    Al met al is het alweer een heeeeerlijk seizoen .
    Get woke, go broke!
      dinsdag 23 september 2008 @ 17:29:15 #258
    43675 TAV74
    We're a virus with shoes
    pi_61854641
    quote:
    Het is wel een beetje een clubje der fatsoensrakkers aan het worden die KNVB met zijn aanklager. Hij bleef netjes in zijn taalgebruik, en volgens mij mag hij in de emotie na de wedstrijd best zijn mening geven.
    "The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
    pi_61854746
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef denthemen het volgende:

[..]

Misschien was er gewoon écht niks op te zien?
    Precies, lekker makkelijk om het maar op de medische staf af te schuiven.
    pi_61854760
    Gabri was al fit voor Feyenoord, maar werd toen ziek dus lijkt me dat hij donderdag wel gaat halen.

Ik neem aan dat de blessure van Oleguer er toe zal leiden dat Silva rechtsback staat en Van der Wiel centraal, dan worden we er op zich niet zwakker op. Maar de spoeling achterin wordt wel erg dun natuurlijk.
    pi_61854994
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef HeatWave het volgende:
    Al met al is het alweer een heeeeerlijk seizoen .
    Inderdaad
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
      dinsdag 23 september 2008 @ 18:00:25 #262
    225735 Dr.Crane
    I'm listening...
    pi_61855298
    Verbeek kwam er met een boete af, Huntelaar ook wel.
    pi_61855347
    De KNVB kent geen recht op meningsuiting? Die boevenbende moet eens opbokken.
    pi_61855390
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 17:28 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]
    quote:
    Tim de Cler vond dat Feyenoord vandaag keihard hard geknokt. 'Dit was zeker de beste wedstrijd van het seizoen voor Feyenoord. Dan is het jammer dat je door andere factoren deze wedstrijd niet wint', zo verwees hij naar de scheidsrechter. 'Er waren twee gevallen in de eerste helft dat je een penalty moet krijgen. Dan komt er een overtreding waar niet voor wordt gefloten en dan komen ze op 0-1 voor. Dat is een domper na een hele goede eerste helft. We zijn vervolgens geweldig uit de rust gekomen. Je komt dan terecht op 1-1 waarna wij de wedstrijd domineren. Dan is er weer een overtreding waarvoor gefloten moet worden en dan komt de bal na een paar klutsballen op de 1-2.' Geconfronteerd met de 'makkelijk' gegeven penalty aan Feyenoord in de slotfase liet De Cler weten: 'Als je er twee niet krijgt, mag je bij het derde twijfelgeval wel fluiten. Na 2-2 hebben we nog geprobeerd de 3-2 te forceren. Het is jammer dat die niet valt, anders wordt het een hele mooie middag. Maar we kunnen heel tevreden zijn. We zijn twee keer heel goed met de achterstand omgegaan. De gelijkmaker was zeer verdiend. Als er een hier had moeten winnen, waren wij het.'
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61855401
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 18:03 schreef Dvm86 het volgende:
    De KNVB kent geen recht op meningsuiting? Die boevenbende moet eens opbokken.
    Idd, zwaar belachelijk ; we leven hier niet in een dictatuur

Je mag je mening geven !

KNVB ;
    "You can call me Susan if it makes you happy"
    pi_61856093
    Overigens is het ook triest om een gesprek aan te gaan met de knvb.. De scheidsrechters doen het echt niet met opzet tegen Ajax, en meer clubs hebben last van die dwazen
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
      dinsdag 23 september 2008 @ 18:48:38 #267
    30220 Barca
    pi_61856281
    Dat het tijd kost om een ingespeeld team te krijgen is waar. Echter, dat gaat met deze ploeg niet lukken. Zowel de spelers als de so called coach komen daarvoor enorm veel kwaliteit tekort!

En wat betreft de knvb: dat is gewoon een zooitje salonfascisten met KeSSler als übersturmfuhrer.
    pi_61856300
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 18:40 schreef denthemen het volgende:
    Overigens is het ook triest om een gesprek aan te gaan met de knvb.. De scheidsrechters doen het echt niet met opzet tegen Ajax, en meer clubs hebben last van die dwazen
    Inderdaad. Zo zetten ze zich behoorlijk voor lul.

Net op het Sportjournaal de uitspraken van Klaas. Nou nou, wat erg .

Nu Mickey op het Sportjournaal
      dinsdag 23 september 2008 @ 18:50:27 #269
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_61856327
    quote:
    Precies, nergens voor nodig .

-edit- MEDI STAF . OPTIEFEN.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 23-09-2008 19:03:52 ]
    pi_61856477
    pi_61856493
    quote:
    Ik zie daar ook het nut niet van in.
      dinsdag 23 september 2008 @ 18:57:39 #272
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_61856508
    Vrijdag weer katslam in de les om 0830 .
    pi_61856565
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 18:50 schreef Houniet het volgende:

[..]
    -edit- MEDI STAF . OPTIEFEN.

[ Bericht 1% gewijzigd door sjimz op 23-09-2008 19:04:06 ]
      dinsdag 23 september 2008 @ 19:01:04 #274
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_61856596
    quote:
    Wel grappig, alleen doet het me op een of andere manier aan de kermis denken
    pi_61856742
    Wat een topdag
    pi_61856792
    Oleguer ook 3 weken eruit dus, vond hem tegen feyenoord best degelijk, maargoed nu Silva op rechts en dan vd Wiel in het centrum.

En dan maar hopen dat Sno er niet instaat
      dinsdag 23 september 2008 @ 19:10:39 #277
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_61856864
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:08 schreef Jasza het volgende:
    Oleguer ook 3 weken eruit dus, vond hem tegen feyenoord best degelijk, maargoed nu Silva op rechts en dan vd Wiel in het centrum.

En dan maar hopen dat Sno er niet instaat
    Die staat er gewoon in hoor donderdag .
    pi_61856868
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:01 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Wel grappig, alleen doet het me op een of andere manier aan de kermis denken
    Bouncy, bouncy, bouncy.
    pi_61857216
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 18:57 schreef Houniet het volgende:
    Vrijdag weer katslam in de les om 0830 .
    Hopelijk voor jou geen kater.

Al zie ik Ajax wel van FCU winnen al blijft het bekervoetbal.
    pi_61857279
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 18:05 schreef denthemen het volgende:

[..]

[..]

De Cler Welke overtreding bij 0-1? Die ziel wordt gewoon door Suarez van de bal gezet, niets meer
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_61857652
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:24 schreef kalinho het volgende:

[..]

De Cler Welke overtreding bij 0-1? Die ziel wordt gewoon door Suarez van de bal gezet, niets meer
    Ik ben benieuwd wat voor straf hij gaat krijgen van de KNVB .

Maar even serieus, het is natuurlijk te gek voor woorden dat je je mening niet meer mag geven over iemand die overduidelijk fouten maakt.

En over de Cler: Zo vaak op beslissende momenten de scheidsrechter mee hebben en dan nog zeiken? Wat een mongool!
      dinsdag 23 september 2008 @ 19:37:45 #282
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_61857691
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:22 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Hopelijk voor jou geen kater.

Al zie ik Ajax wel van FCU winnen al blijft het bekervoetbal.
    Wat heb je liever, woensdag verliezen van de amateurs of zondag?
    pi_61857820
    quote:
    Vanmiddag speelden Ajax A1 en Feyenoord A1 tegen elkaar. De ploegen van Frank de Boer en Jean-Paul van Gastel stonden vanmiddag nog gelijk in de ranglijst. Na negentig minuten voetbal liep Ajax, door een 2-1 winst, uit op het hoogste juniorenelftal van de Rotterdammers. Ajax kan, als AZ puntverlies lijdt tegen Sparta, de koppositie veroveren.
    De Boer doet het best leuk met de A1.
      dinsdag 23 september 2008 @ 19:43:07 #284
    30220 Barca
    pi_61857844
    Het is weer Nederland op zijn kleinst.
    pi_61857904
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat heb je liever, woensdag verliezen van de amateurs of zondag?
    Doe dan maar Zondag verliezen , ligt ook iets meer voor de hand.
    Het uitvak kunnen jullie wel sluiten want er komt volgensmij maar een halve bus
    pi_61857948
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:45 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]
    What else is new
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61858112
    quote:
    [ afbeelding ]
    Ze moeten ook allemaal Ajax hebben he?
    pi_61858199
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 18:05 schreef denthemen het volgende:

[..]

[..]
    De Cler altijd al een debiel gevonden.
      dinsdag 23 september 2008 @ 19:54:46 #289
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_61858210
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:45 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Doe dan maar Zondag verliezen , ligt ook iets meer voor de hand.
    Vorig jaar waren jullie met twee bussen .
    pi_61858439
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 19:54 schreef Houniet het volgende:

[..]

Vorig jaar waren jullie met twee bussen .
    Klopt , iedereen wou graag nog even afscheid nemen van Jaap Stam

En nu heeft niemand zien om een (grote) nederlaag te aanschouwen en daar ¤ 33,- euro voor te lappen.
    pi_61859087
    De Cler

Echt wat een droplul.
    pi_61859791
    Suli
    A.F.C.A.
    pi_61859958
    Waarom spelen wij niet tegen Jong Ajax ofzo? Top Oss of Omniworld zou ook wel prettig zijn
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_61859959
    quote:
    [ afbeelding ]
    OMG dat is toch gewoon zijn mening

volkomen terecht wat Huntelaar zei na afloop, het was gewoon de waarheid! TOP KJ
    Love is in the air!
    pi_61860169
    Wat Hans Kraaij zei was wel waar: Bijna elke spits is vrolijk na een doelpunt, of ze nou winnen of niet. KJH was echt pissed, wat wel aangeeft hoe gebrand hij is om te presteren met Ajax
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    pi_61860238
    Yep ik d8 al dat het zon 2 maanden ging worden met Sulej, die zien we pas in vorm terug na de winter dus. Dat is wel een tegenvaller :s

Mja Hamstring blessures doe je niet veel aan die komen altijd op de slechtste momenten.
    Hopelijk is dit effe de laatste 2 blessures anders gaan we lekker richting vorig jaar met al die blessures.
    pi_61860301
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 20:58 schreef Jnk18 het volgende:
    Yep ik d8 al dat het zon 2 maanden ging worden met Sulej, die zien we pas in vorm terug na de winter dus. Dat is wel een tegenvaller :s

Mja Hamstring blessures doe je niet veel aan die komen altijd op de slechtste momenten.
    Hopelijk is dit effe de laatste 2 blessures anders gaan we lekker richting vorig jaar met al die blessures.
    Slechtste moment? Dat vind ik nog wel meevallen. Het is nog aan het begin van de competitie. En ook in de Uefa Cup moeten we kunnen overwinteren zonder Mickey.
    pi_61860413
    Javier Martina hebben we ook nog.. was ik helemaal vergeten. waarom speelt hij niet ipv. Leonardo?
    pi_61860498
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 20:56 schreef denthemen het volgende:
    Wat Hans Kraaij zei was wel waar: Bijna elke spits is vrolijk na een doelpunt, of ze nou winnen of niet. KJH was echt pissed, wat wel aangeeft hoe gebrand hij is om te presteren met Ajax
    Mooie woorden waren dat inderdaad van Hans.
    pi_61860650
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 21:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Slechtste moment? Dat vind ik nog wel meevallen. Het is nog aan het begin van de competitie. En ook in de Uefa Cup moeten we kunnen overwinteren zonder Mickey.
    Mja ik bedoel dat hij net in vorm begon te komen en nu moet hij weer zolang revalideren en dan weer opnieuw beginnen, zo jammer want mickey brengt veel gevaar dat weten we.

En we moeten het zeker zonder Mickey kunnen doen. Dat zeker!

AJAX!
    pi_61861979
    quote:
    Op dinsdag 23 september 2008 21:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
    Javier Martina hebben we ook nog.. was ik helemaal vergeten. waarom speelt hij niet ipv. Leonardo?

Ajax!!
      dinsdag 23 september 2008 @ 21:54:06 #302
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_61862221
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')