quote:Op zondag 21 september 2008 19:23 schreef F1Bas het volgende:
Wat een kut dag, dank je wel Braamhaar.
quote:Op zondag 21 september 2008 19:29 schreef Breach het volgende:
Volgens mij hebben we vandaag gewoon gelijkgespeeld in dé enige echte topper die we in Nederland kennen en er wordt gedaan alsof we van Volendam verloren hebben. Het was allemaal niet best en ook ik wil het liefst de kakkerlakken vernederen maar al die figuren die al weer om de kop van Van Basten gaan roepen
quote:Op zondag 21 september 2008 19:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb al gezegd dat we ONDANKS de grafhond Braamhaar zelf ook kut speelde. dat is gewoon zo. Ajax speelt echt krachteloos. Maar als je dit weer terug ziet kan je maar 1 conclusie trekken, Braamhaar's hart ligt in rotterdam...
Maar Ajax speelt waardeloos, en dat mag je MvB rustig verwijten...
Ik roep niet om het hoofd van Van Basten, maar ben ook niet bepaald blij met 3-4. Komt bij dat Van Basten soms wat rare keuzes maakt. Van der Wiel had in de rust gewoon gewisseld moeten worden. Had ook al geel en had totaal geen vat op z'n man. Zet Silva er dan in.quote:Op zondag 21 september 2008 19:29 schreef Breach het volgende:
Volgens mij hebben we vandaag gewoon gelijkgespeeld in dé enige echte topper die we in Nederland kennen en er wordt gedaan alsof we van Volendam verloren hebben. Het was allemaal niet best en ook ik wil het liefst de kakkerlakken vernederen maar al die figuren die al weer om de kop van Van Basten gaan roepen
Natuurlijk had Ajax het verdiend ze stonden met 1-2 voor tot die grafhond besloot geen pingel te geven aan Ajax maar wel aan Feyenoord. Anders staat het 1-3 en is het gewoon beslist.quote:Op zondag 21 september 2008 19:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Even een eerlijk vraagje: Had ajax het verdient om te winnen? Heeft ajax gewonnen. Als je beide vragen met Nee beantwoord, zie ik het probleem niet
Zoveel écht grote kansen heeft Feyenoord niet gehad. Als Ajax het voorin iets slimmer had uitgespeeld, was de 1-3 ook nog gevallen. Met Vertonghen en Leonardo bijvoorbeeld op een gegeven moment.quote:Op zondag 21 september 2008 19:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Natuurlijk had Ajax het verdiend ze stonden met 1-2 voor tot die grafhond besloot geen pingel te geven aan Ajax maar wel aan Feyenoord. Anders staat het 1-3 en is het gewoon beslist.
Ok, dat is duidelijk. Ben het er totaal niet mee eens maar het is wel mooi om te zien hoe mensen kunnen beweren dat Ajax het verdiend had om te winnen.quote:Op zondag 21 september 2008 19:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Natuurlijk had Ajax het verdiend ze stonden met 1-2 voor tot die grafhond besloot geen pingel te geven aan Ajax maar wel aan Feyenoord. Anders staat het 1-3 en is het gewoon beslist.
Als je meer kansen afmaakt dan je tegenstander verdien je het om te winnen.quote:Op zondag 21 september 2008 19:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ok, dat is duidelijk. Ben het er totaal niet mee eens maar het is wel mooi om te zien hoe mensen kunnen beweren dat Ajax het verdiend had om te winnen.
Ja, en daarom mocht Timmer blijven staan, geeft ie Suarez geen penalty terwijl die 100% was en die kleine overtreding op Mols wel... buiten het feit dat Bahia alles mocht vandaag en tegen KJH het weer "raak wat je raken wil,ik fluit niet"was.quote:Op zondag 21 september 2008 19:30 schreef Breach het volgende:
[..]
![]()
En daarom geeft ie voor een overduidelijke overtreding op Makaay geen strafschop.. Sure
Ajax had gewoon verdiend gewonnen als de scheidsrechter zich aan de regels houdt en niet zoals nu de hele avond aan zijn lul kan trekken omdat hij weer eens het mannetje moest zijnquote:Op zondag 21 september 2008 19:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ok, dat is duidelijk. Ben het er totaal niet mee eens maar het is wel mooi om te zien hoe mensen kunnen beweren dat Ajax het verdiend had om te winnen.
Ok, draaien we het om: waaraan had Feyenoord het verdiend om op eigen kracht een 2-2 gelijkspel eruit te slepen?quote:Op zondag 21 september 2008 19:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan heeft ajax het dus niet verdiend. Ze hebben immers allebei even veel gescoordquote:Op zondag 21 september 2008 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je meer kansen afmaakt dan je tegenstander verdien je het om te winnen.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 21 september 2008 19:36 schreef Suijk het volgende:
G.Fawkes, het waren gewoon 2 slechte ploegen (waar Feyenoord nog enigszins een excuus had), waar er 1 partij wel z'n best deed en de andere partij vanaf het begin dacht, dat het wel goed zou komen en dat ook leek te gebeuren. Dan kan zoiets voorkomen.
-edit-quote:Op zondag 21 september 2008 19:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan heeft ajax het dus niet verdiend. Ze hebben immers allebei even veel gescoord
Cvitanich en Suarez op de flanken en Siem de Jong als aanvallende middenvelder hopelijk.quote:Op zondag 21 september 2008 19:39 schreef finsdefis het volgende:
Leonardo
Ik mag hopen dat Sulejmani snel terug is en dat van Basten niet weer Leonardo daar neer zet. Hij lijkt een beetje op Suarez maar dan een paar klasses lager, totaal geen rendement dus aangezien z'n acties niets uithalen. Zet dan gewoon Cvitanich daar neer, die verricht tenminste nuttig werk. Dan kunnen Vertonghen en Emanuelson op de linkervleugel inschuiven.
Ben benieuwd wie er op het middenveld gaan spelen als Gabri terug is.. Lindgren en Gabri waren een goed koppel maar dat is alweer een tijdje terug.
Uit een onterrechte pingel ja, ik hoop dat je je van de domme houdt, als je echt zo dom bent is dat erg triest.quote:Op zondag 21 september 2008 19:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan heeft ajax het dus niet verdiend. Ze hebben immers allebei even veel gescoord
Best aardig.quote:
Enoh vond ik best leuk invallen. Lekker fel, paar balletjes afgepakt. Opbouwend nog weinig over te zeggen.quote:Op zondag 21 september 2008 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cvitanich en Suarez op de flanken en Siem de Jong als aanvallende middenvelder hopelijk.
Al heb ik het gevoel dat Van Basten het niet in De Jong ziet zitten.
Hoe deed Enoh het eigenlijk?
Ja dat hoop ik dus ook, de Jong achter de spitsen en Lindgren en Gabri daar weer achter. Met Gabri als werkpaard heeft de verdediging het een stuk beter. Sno doet verdedigend goed werk maar brengt aanvallend echt niets anders dan balverlies.quote:Op zondag 21 september 2008 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cvitanich en Suarez op de flanken en Siem de Jong als aanvallende middenvelder hopelijk.
Al heb ik het gevoel dat Van Basten het niet in De Jong ziet zitten.
Hoe deed Enoh het eigenlijk?
Dan vergeet je dat hij Vertonghen tot 3 keer toe geen kaart geeft voor een forse overtreding, dat Suarez geen 2e geel krijgt omdat ie bij elke vrije trap loopt te kutten net voor de bal en dat Sno als een soort van ijshockeyspeler over het veld tekeer gaat zonder dat hij er een kaart voor krijgt.quote:Op zondag 21 september 2008 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en daarom mocht Timmer blijven staan, geeft ie Suarez geen penalty terwijl die 100% was en die kleine overtreding op Mols wel... buiten het feit dat Bahia alles mocht vandaag en tegen KJH het weer "raak wat je raken wil,ik fluit niet"was.
Ik ga echt niet alles weer op de scheids gooien, daar was Ajax weer eens te waardeloos voor, maar als er 1 team was dat voordeel had bij Braamhaar was het f'noord.
En dat wil ik juist zien.quote:Op zondag 21 september 2008 19:48 schreef jna het volgende:
Ik vond Enoh aardig invallen. Hij ging er wel een paar keer hard in bij de duels.
Zo kan je natuurlijk ook zeggen dat Bahia een kaart had mogen krijgen en Hofland ook niet mocht klagen dat het bij een keer geel bleef.quote:Op zondag 21 september 2008 19:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan vergeet je dat hij Vertonghen tot 3 keer toe geen kaart geeft voor een forse overtreding, dat Suarez geen 2e geel krijgt omdat ie bij elke vrije trap loopt te kutten net voor de bal en dat Sno als een soort van ijshockeyspeler over het veld tekeer gaat zonder dat hij er een kaart voor krijgt.
Een scheidsrechter kan nooit alles goed doen, maar gaan roepen dat ie een Rotterdams hart heeftNet als die PSV-ers die toen riepen dat hij Ajacied was omdat hij juichtte na een goal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca![]()
Hij had er eigenlijk na 2 minuten al afgemoeten met z'n idiote overtreding met 2 benenquote:Op zondag 21 september 2008 19:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dat wil ik juist zien.
Een echte bikkel in het team.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca![]()
Klopt, maar uiteindelijk is de verdeling foute beslissingen ongeveer 50-50. Dat Feyenoord een mazzeltje behaald uit zo'n foute beslissing is kut voor ons, maar het hoort erbij. Wat ik probeer aan te geven is dat het nergens op slaat om te roepen dat de scheidsrechter bevooroordeeld is. Dat mag je doen net na de wedstrijd maar als als we uren verder zijn vind ik het gewoon zielig als je dat blijft roepen.quote:Op zondag 21 september 2008 19:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zo kan je natuurlijk ook zeggen dat Bahia een kaart had mogen krijgen en Hofland ook niet mocht klagen dat het bij een keer geel bleef.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
-edit-
Het "legioen"
[ Bericht 7% gewijzigd door sjimz op 21-09-2008 20:06:15 (niet doen.) ]As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.![]()
En dan anderen tokkies noemenquote:Op zondag 21 september 2008 19:55 schreef Noshiba het volgende:
Tijdens de rust bij het etenstentje is een medewerkster een volle snotroggel in haar gezicht gespuugd![]()
![]()
![]()
Mooi hequote:Op zondag 21 september 2008 19:25 schreef GieJay het volgende:
OH MIJN GOD.. waarom kunnen die scheidsrechters niet gewoon hun fout toegeven? Jezus christus
"mols werd aan de kant gegooid"![]()
![]()
.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Forum Opties Forumhop: Hop naar: