abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2008 @ 19:22:21 #1
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_61805882
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_61805897
Wat een kut dag, dank je wel Braamhaar.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_61805912
Goed zwaar genaaid door de scheids dus
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 21 september 2008 @ 19:24:20 #4
125053 stefmans
pi_61805926
Owja en Mols met zijn grafkop
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_61805953
Mooi eerlijk verhaal van KJH.

En die boer van een braamhaar moet verdomme eens kritisch zijn op zich zelf, de hond... walgelijk mannetje .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61805979
OH MIJN GOD.. waarom kunnen die scheidsrechters niet gewoon hun fout toegeven? Jezus christus

"mols werd aan de kant gegooid"
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_61805980
En dan hoor je Braamhaar. Die snapt er echt heel weinig van blijkbaar
stupidity has become as common as common sense was before
  Forum Admin zondag 21 september 2008 @ 19:26:05 #8
35723 crew  GGMM
pi_61805983
'Dat was in mijn optiek...', 'Dat was in mijn optiek...', 'Dat was in mijn optiek...'
Geef je onkunde gewoon toe man
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61805987
-edit-

[ Bericht 88% gewijzigd door sjimz op 21-09-2008 19:27:25 (niet doen) ]
pi_61805989
Nooit meer laten fluiten die hond

Medische staf

Silva, Lindgren en Cvitanich in de basis graag.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61806010
Anders gaan we voortaan gewoon weer uit van onze eigen kracht in plaats van commentaar geven op de scheidsrechter.
Gewoon van de eerste tot de laatste minuut met 100% inzet spelen en ook écht voetballen, dus niet na een tijdje gewoon maar roekeloos wat lange ballen geven en hoopvol toekijken hoe de Ajax-aanvallers er op hun elfendertigst achteraan hobbelen om er vervolgens niets nuttigs mee te kunnen doen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_61806063
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:23 schreef F1Bas het volgende:
Wat een kut dag, dank je wel Braamhaar.
pi_61806068
Helemaal niet erg als een scheidsrechter voor dit soort dingen fluit. Maar doe het dan aan twee kanten wel of niet en laat niet meewegen of het duel in De Kuip wordt gespeeld en of de thuisclub in het voor- of nadeel is. Zolang hij consequent is, zal iedereen accepteren wat Braamhaar doet. Zelfde geldt voor je ongelijk toegeven. Prima dat hij een fout maakt, dat kan gebeuren. Maar geef het verdomme toe. Toon aan dat je daar groot genoeg voor bent.

Overigens sprongen de tranen me in de ogen bij de 1-1.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 21 september 2008 @ 19:28:42 #14
125053 stefmans
pi_61806080
Het gezeik op Sno snap ik niet echt, toen hij eruit werd gehaald tegen Borac ging het meteen fout en vandaag gewoon weer. Hij speelde totaal niet slecht de 1ste helft en hij was gewoon lekker fel en dat heb je soms nodig
  zondag 21 september 2008 @ 19:28:49 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61806084
Ik heb al gezegd dat we ONDANKS de grafhond Braamhaar zelf ook kut speelde. dat is gewoon zo. Ajax speelt echt krachteloos. Maar als je dit weer terug ziet kan je maar 1 conclusie trekken, Braamhaar's hart ligt in rotterdam...

Maar Ajax speelt waardeloos, en dat mag je MvB rustig verwijten...
Get woke, go broke!
  zondag 21 september 2008 @ 19:28:59 #16
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61806087
al met al hadden we natuurlijk nooit in de situatie mogen komen dat Braamhaar invloed heeft op het resultaat. Maar dat Braamhaar uit zijn nek zwamt is ook duidelijk.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61806091
Volgens mij hebben we vandaag gewoon gelijkgespeeld in dé enige echte topper die we in Nederland kennen en er wordt gedaan alsof we van Volendam verloren hebben. Het was allemaal niet best en ook ik wil het liefst de kakkerlakken vernederen maar al die figuren die al weer om de kop van Van Basten gaan roepen
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_61806100
Gewoon kop omhoog, dit is nou eenmaal geweest.. Winnen van Utrecht en Vitesse oprollen!! 2 punten achter op Psv, 1 punt minder dan vorige week We gaan gewoon kampioen worden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61806109
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:29 schreef Breach het volgende:
Volgens mij hebben we vandaag gewoon gelijkgespeeld in dé enige echte topper die we in Nederland kennen en er wordt gedaan alsof we van Volendam verloren hebben. Het was allemaal niet best en ook ik wil het liefst de kakkerlakken vernederen maar al die figuren die al weer om de kop van Van Basten gaan roepen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61806136
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb al gezegd dat we ONDANKS de grafhond Braamhaar zelf ook kut speelde. dat is gewoon zo. Ajax speelt echt krachteloos. Maar als je dit weer terug ziet kan je maar 1 conclusie trekken, Braamhaar's hart ligt in rotterdam...

Maar Ajax speelt waardeloos, en dat mag je MvB rustig verwijten...

En daarom geeft ie voor een overduidelijke overtreding op Makaay geen strafschop.. Sure
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_61806138
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:29 schreef Breach het volgende:
Ik roep niet om het hoofd van Van Basten, maar ben ook niet bepaald blij met 3-4. Komt bij dat Van Basten soms wat rare keuzes maakt. Van der Wiel had in de rust gewoon gewisseld moeten worden. Had ook al geel en had totaal geen vat op z'n man. Zet Silva er dan in.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 21 september 2008 @ 19:30:57 #22
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_61806150
Even een eerlijk vraagje: Had ajax het verdient om te winnen? Heeft ajax gewonnen. Als je beide vragen met Nee beantwoord, zie ik het probleem niet
pi_61806159
Bah bah bah! Via Teletekst moeten volgen omdat ik moest werken, maar ja was goed klote!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_61806166
Opvallend trouwens dat de NOS niet het moment met Huntelaar in de zestien liet zien waardoor zijn commentaar na afloop ('drie gevalletjes') een beetje Calimero overkomt.
  zondag 21 september 2008 @ 19:32:23 #25
125053 stefmans
pi_61806185
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Even een eerlijk vraagje: Had ajax het verdient om te winnen? Heeft ajax gewonnen. Als je beide vragen met Nee beantwoord, zie ik het probleem niet
Natuurlijk had Ajax het verdiend ze stonden met 1-2 voor tot die grafhond besloot geen pingel te geven aan Ajax maar wel aan Feyenoord. Anders staat het 1-3 en is het gewoon beslist.
pi_61806211
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:32 schreef stefmans het volgende:

[..]

Natuurlijk had Ajax het verdiend ze stonden met 1-2 voor tot die grafhond besloot geen pingel te geven aan Ajax maar wel aan Feyenoord. Anders staat het 1-3 en is het gewoon beslist.
Zoveel écht grote kansen heeft Feyenoord niet gehad. Als Ajax het voorin iets slimmer had uitgespeeld, was de 1-3 ook nog gevallen. Met Vertonghen en Leonardo bijvoorbeeld op een gegeven moment.
  zondag 21 september 2008 @ 19:34:39 #27
159979 G.Fawkes
pi_61806229
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:32 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ok, dat is duidelijk. Ben het er totaal niet mee eens maar het is wel mooi om te zien hoe mensen kunnen beweren dat Ajax het verdiend had om te winnen.
  Forum Admin zondag 21 september 2008 @ 19:35:27 #28
35723 crew  GGMM
pi_61806246
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:34 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Ok, dat is duidelijk. Ben het er totaal niet mee eens maar het is wel mooi om te zien hoe mensen kunnen beweren dat Ajax het verdiend had om te winnen.
Als je meer kansen afmaakt dan je tegenstander verdien je het om te winnen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 21 september 2008 @ 19:35:48 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61806251
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:30 schreef Breach het volgende:

[..]

En daarom geeft ie voor een overduidelijke overtreding op Makaay geen strafschop.. Sure
Ja, en daarom mocht Timmer blijven staan, geeft ie Suarez geen penalty terwijl die 100% was en die kleine overtreding op Mols wel... buiten het feit dat Bahia alles mocht vandaag en tegen KJH het weer "raak wat je raken wil,ik fluit niet"was.

Ik ga echt niet alles weer op de scheids gooien, daar was Ajax weer eens te waardeloos voor, maar als er 1 team was dat voordeel had bij Braamhaar was het f'noord.

Maar MvB snapt er gewoon geen fuck van, dat is al na 4 potjes duidelijk..... maar ondanks dat had Ajax hier met 3-1 moeten winnen...
Get woke, go broke!
  zondag 21 september 2008 @ 19:36:07 #30
125053 stefmans
pi_61806259
quote:

[..]

Ajax had gewoon verdiend gewonnen als de scheidsrechter zich aan de regels houdt en niet zoals nu de hele avond aan zijn lul kan trekken omdat hij weer eens het mannetje moest zijn
pi_61806269
G.Fawkes, het waren gewoon 2 slechte ploegen (waar Feyenoord nog enigszins een excuus had), waar er 1 partij wel z'n best deed en de andere partij vanaf het begin dacht, dat het wel goed zou komen en dat ook leek te gebeuren. Dan kan zoiets voorkomen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_61806276
quote:

[..]

Ok, draaien we het om: waaraan had Feyenoord het verdiend om op eigen kracht een 2-2 gelijkspel eruit te slepen?
  zondag 21 september 2008 @ 19:37:11 #33
159979 G.Fawkes
pi_61806279
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als je meer kansen afmaakt dan je tegenstander verdien je het om te winnen.
Dan heeft ajax het dus niet verdiend. Ze hebben immers allebei even veel gescoord
  zondag 21 september 2008 @ 19:37:54 #34
159979 G.Fawkes
pi_61806296
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:36 schreef Suijk het volgende:
G.Fawkes, het waren gewoon 2 slechte ploegen (waar Feyenoord nog enigszins een excuus had), waar er 1 partij wel z'n best deed en de andere partij vanaf het begin dacht, dat het wel goed zou komen en dat ook leek te gebeuren. Dan kan zoiets voorkomen.
Daar ben ik het mee eens.
  Forum Admin zondag 21 september 2008 @ 19:39:10 #35
35723 crew  GGMM
pi_61806314
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:37 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Dan heeft ajax het dus niet verdiend. Ze hebben immers allebei even veel gescoord
-edit-

[ Bericht 11% gewijzigd door sjimz op 21-09-2008 19:42:29 (niet zo op de man spelen) ]
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 21 september 2008 @ 19:39:54 #36
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_61806332
Leonardo
Ik mag hopen dat Sulejmani snel terug is en dat van Basten niet weer Leonardo daar neer zet. Hij lijkt een beetje op Suarez maar dan een paar klasses lager, totaal geen rendement dus aangezien z'n acties niets uithalen. Zet dan gewoon Cvitanich daar neer, die verricht tenminste nuttig werk. Dan kunnen Vertonghen en Emanuelson op de linkervleugel inschuiven.
Ben benieuwd wie er op het middenveld gaan spelen als Gabri terug is.. Lindgren en Gabri waren een goed koppel maar dat is alweer een tijdje terug.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_61806420
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:39 schreef finsdefis het volgende:
Leonardo
Ik mag hopen dat Sulejmani snel terug is en dat van Basten niet weer Leonardo daar neer zet. Hij lijkt een beetje op Suarez maar dan een paar klasses lager, totaal geen rendement dus aangezien z'n acties niets uithalen. Zet dan gewoon Cvitanich daar neer, die verricht tenminste nuttig werk. Dan kunnen Vertonghen en Emanuelson op de linkervleugel inschuiven.
Ben benieuwd wie er op het middenveld gaan spelen als Gabri terug is.. Lindgren en Gabri waren een goed koppel maar dat is alweer een tijdje terug.
Cvitanich en Suarez op de flanken en Siem de Jong als aanvallende middenvelder hopelijk.
Al heb ik het gevoel dat Van Basten het niet in De Jong ziet zitten.
Hoe deed Enoh het eigenlijk?
  Forum Admin zondag 21 september 2008 @ 19:45:16 #38
35723 crew  GGMM
pi_61806450
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:37 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Uit een onterrechte pingel ja, ik hoop dat je je van de domme houdt, als je echt zo dom bent is dat erg triest.
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Best aardig.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61806513
quote:

[..]

Cvitanich en Suarez op de flanken en Siem de Jong als aanvallende middenvelder hopelijk.
Enoh vond ik best leuk invallen. Lekker fel, paar balletjes afgepakt. Opbouwend nog weinig over te zeggen.
  zondag 21 september 2008 @ 19:48:45 #40
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61806537
Ik vond Enoh aardig invallen. Hij ging er wel een paar keer hard in bij de duels.
Jawel, je keek.
  zondag 21 september 2008 @ 19:50:40 #41
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_61806577
quote:

[..]

Ja dat hoop ik dus ook, de Jong achter de spitsen en Lindgren en Gabri daar weer achter. Met Gabri als werkpaard heeft de verdediging het een stuk beter. Sno doet verdedigend goed werk maar brengt aanvallend echt niets anders dan balverlies.

Die verdediging zal dan wel uit Emanuelson, Vermaelen, van der Wiel en Silva bestaan aangezien Oleguer geblesseerd is. Sowieso vind ik Oleguer niet zo spectaculair, alhoewel hij vertrouwen uitstraalt is ie lang niet altijd te vertrouwen bij snelle spelers.

Enoh wilde zich duidelijk bewijzen Liet geen steken vallen en ontweek gevaarlijke situaties. Reageerde ook aardig snel als er tegenstanders in de buurt waren. Een handige aanvulling dus op het eerste gezicht.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_61806597
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en daarom mocht Timmer blijven staan, geeft ie Suarez geen penalty terwijl die 100% was en die kleine overtreding op Mols wel... buiten het feit dat Bahia alles mocht vandaag en tegen KJH het weer "raak wat je raken wil,ik fluit niet"was.

Ik ga echt niet alles weer op de scheids gooien, daar was Ajax weer eens te waardeloos voor, maar als er 1 team was dat voordeel had bij Braamhaar was het f'noord.
Dan vergeet je dat hij Vertonghen tot 3 keer toe geen kaart geeft voor een forse overtreding, dat Suarez geen 2e geel krijgt omdat ie bij elke vrije trap loopt te kutten net voor de bal en dat Sno als een soort van ijshockeyspeler over het veld tekeer gaat zonder dat hij er een kaart voor krijgt.

Een scheidsrechter kan nooit alles goed doen, maar gaan roepen dat ie een Rotterdams hart heeft Net als die PSV-ers die toen riepen dat hij Ajacied was omdat hij juichtte na een goal.
pi_61806622
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:48 schreef jna het volgende:
Ik vond Enoh aardig invallen. Hij ging er wel een paar keer hard in bij de duels.
En dat wil ik juist zien.
Een echte bikkel in het team.
pi_61806677
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:51 schreef Breach het volgende:

[..]

Dan vergeet je dat hij Vertonghen tot 3 keer toe geen kaart geeft voor een forse overtreding, dat Suarez geen 2e geel krijgt omdat ie bij elke vrije trap loopt te kutten net voor de bal en dat Sno als een soort van ijshockeyspeler over het veld tekeer gaat zonder dat hij er een kaart voor krijgt.

Een scheidsrechter kan nooit alles goed doen, maar gaan roepen dat ie een Rotterdams hart heeft Net als die PSV-ers die toen riepen dat hij Ajacied was omdat hij juichtte na een goal.
Zo kan je natuurlijk ook zeggen dat Bahia een kaart had mogen krijgen en Hofland ook niet mocht klagen dat het bij een keer geel bleef.
pi_61806688
Stond vanochtend gewoon als allereerste bij de ArenA
Toen kwamen er wat mensen aandruppelen, werd wel gezellig, trein in T1 welteverstaan, mocht ook wel
In de trein een beetje kankeren op tokkies met zo een walgelijk shirt aan.
Kom je daar aan, zijn het 100 16-jarige die godverdomme joden lopen altijd weg zingen !
Links het uitvak had je een walgelijke tokkie met een goud kakkies shirt met een giga mat in z'n nek die met z'n pa een beetje mans liep te doen Net als die neger links van het uitvak, waar die kale op het begin helemaal gestoord werd.

Tijdens de 1-0 kreeg dat 12 jarige jochie echt gewoon volle vuistslagen in z'n gezicht van volwassenen echt te idioot voor woorden, ik kan daar zo pisnijdig om worden stom tyfusvolk.

Tijdens de rust bij het etenstentje is een medewerkster een volle snotroggel in haar gezicht gespuugd

Voorderest, v/d wiel was slecht, urby ! zegt genoeg (mensen die vinden dat urby goed speelde ik heb de wedstrijd opgenomen ik wil je best aantonen waar hij z'n fouten maakte en dan mogen jullie mij vertellen wanneer hij iets goeds deed kijken wie het langst aan het woord is)

Maar voorderest, ik had wel wat verwacht van dat volk daarzo, maar dat het zulk kutvolk is, de tering zeg, die vakken recht tegenover het uitvak valt nog wel mee, dat is meer sfeer, maar de rest van het stadion, godskelere.

ohja en:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en
SPOILER
en
SPOILER
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61806700
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

En dat wil ik juist zien.
Een echte bikkel in het team.
Hij had er eigenlijk na 2 minuten al afgemoeten met z'n idiote overtreding met 2 benen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61806717
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:55 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zo kan je natuurlijk ook zeggen dat Bahia een kaart had mogen krijgen en Hofland ook niet mocht klagen dat het bij een keer geel bleef.
Klopt, maar uiteindelijk is de verdeling foute beslissingen ongeveer 50-50. Dat Feyenoord een mazzeltje behaald uit zo'n foute beslissing is kut voor ons, maar het hoort erbij. Wat ik probeer aan te geven is dat het nergens op slaat om te roepen dat de scheidsrechter bevooroordeeld is. Dat mag je doen net na de wedstrijd maar als als we uren verder zijn vind ik het gewoon zielig als je dat blijft roepen.
pi_61806820
-edit-

Het "legioen"

[ Bericht 7% gewijzigd door sjimz op 21-09-2008 20:06:15 (niet doen.) ]
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61806849
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:55 schreef Noshiba het volgende:
Tijdens de rust bij het etenstentje is een medewerkster een volle snotroggel in haar gezicht gespuugd
En dan anderen tokkies noemen
  zondag 21 september 2008 @ 20:02:12 #50
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61806853
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:25 schreef GieJay het volgende:
OH MIJN GOD.. waarom kunnen die scheidsrechters niet gewoon hun fout toegeven? Jezus christus

"mols werd aan de kant gegooid"
Mooi he .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')