Details... detailsquote:Op maandag 22 september 2008 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat is natuurlijk onzin
Ten eerste zou je dan 1/873 moeten nemen aangezien de uitgaat van een volume en niet van een lengte. Dus dan zou je uitkomen op 200.000.000.000 / 658.503 en dat is ruim 303.719 liter.
En ten tweede is dat Piko van jou met een K erin
Have fun!quote:Op maandag 22 september 2008 @ 16:16 schreef Fha het volgende:
Nou mij niet hahaNu ga ik lekker mn boek uit lezen
![]()
Biblio-theek!quote:Op maandag 22 september 2008 @ 17:29 schreef Fha het volgende:
Boek uit. Bah nu moet ik nog twee dagen wachten voor de volgende binnen komen.
quote:
It's about that time ja.quote:Op maandag 22 september 2008 @ 17:45 schreef Pheno het volgende:
Wel een nieuwe winterjas en wat truien gekocht in de stad.
Ik was weer mooi op tijd. Mijn maat was er nog. Over twee weken zit je idd weer met de restjesquote:Op maandag 22 september 2008 17:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
It's about that time ja.
Moet maar eens de stad in binnenkort.
quote:
Ik heb mijn winterjas van vorig jaar nogquote:Op maandag 22 september 2008 17:48 schreef Pheno het volgende:
Ik was weer mooi op tijd. Mijn maat was er nog. Over twee weken zit je idd weer met de restjes
De mijne was geheel op, kapot, oud. En koud, dus hij voldeed ook niet meerquote:Op maandag 22 september 2008 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb mijn winterjas van vorig jaar nogOf is dat iets raars?
Sowieso.. beauty pedgant volk..quote:
En als ze dan ook mooi zouden zijn....quote:
Ga terug naar je SpangaSquote:
Weet ik veel, zocht net een kinderprogramma op tvgids.nlquote:Op maandag 22 september 2008 18:21 schreef Fha het volgende:
SpangaS.. dat is toch een serie over een school oid?
quote:Op maandag 22 september 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel, zocht net een kinderprogramma op tvgids.nl
Is ie er al dan?quote:Op maandag 22 september 2008 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
moet kopen.. ik heb geen keus.. het staat zo mooi op de plank..
Nee die niet neequote:
Jammerquote:
De boeken die ik bedoelde zijn van Feistquote:Op maandag 22 september 2008 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer
Iets anders wel leuks? Zelfde genre?
quote:Op maandag 22 september 2008 17:04 schreef OA het volgende:
Werk niet afgekregen.
Morgenochtend dus ook weer op kantoor...
Nog nooit iets van gelezen. Mis ik wat?quote:Op maandag 22 september 2008 18:34 schreef Fha het volgende:
[..]
De boeken die ik bedoelde zijn van Feist
Ik vind van wel jaquote:Op maandag 22 september 2008 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog nooit iets van gelezen. Mis ik wat?
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 18:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Hoe gaat het met je citroenthee?
Dat is lachuh.quote:Op maandag 22 september 2008 18:50 schreef Fha het volgende:
[..]je hoort hem klotsen als ik in mn buik prik
Alleen ik mag het doen!!!quote:Op maandag 22 september 2008 18:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is lachuh.Ik kom je zo even prikken
Egoīst!!!quote:
Succes!quote:
Ik ga hardlopen en je mag lekker niet mee.quote:
Dat wil ik lekker ook helemaal nietquote:Op maandag 22 september 2008 19:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga hardlopen en je mag lekker niet mee.
Ik stink straks lekker meer dan jijquote:Op maandag 22 september 2008 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wil ik lekker ook helemaal nietIk lig lekker te klotsen op de bank
en.. en ik stink zo ook wel naar zweet
![]()
Dat mag ik hopen ja hahaquote:Op maandag 22 september 2008 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik stink straks lekker meer dan jij
klotsklotsklostklotsquote:
Jij wilt fha wel laten klotsen hequote:Op maandag 22 september 2008 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
klotsklotsklostklots
In dr thee-buikje prikkenquote:
Hou op hoorquote:
Icetea is fris, dat kan later nogquote:Op maandag 22 september 2008 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ook maar eens thee zetten. Al heb ik ook nog Icetea staan
Neukzequote:
Nah, pijn wederom, ik voel me geheel rot. I'm off.quote:
Trustequote:
Mjah dat dacht ik stiekem al... Sterktequote:Op maandag 22 september 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, pijn wederom, ik voel me geheel rot. I'm off.
Die kerel heb ik nog op de foto gezet:quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 21:10 schreef Ladylike het volgende:ik zwaai even
Weinig tijd om te fokken de komende tijd
Maandag terug verhuizen, dus moet klussen in mn huis.
Ben blij als ik terug ben
Ja, vast welquote:Op maandag 22 september 2008 21:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik laat wel af en toe mn gezicht zien, anders vergeten jullie me misschien
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
Die kwam ik net ook tegen. Ik dacht nog: Nostalgiequote:
Als je blond bent en een lekker wijf, ben je voor de rest van je leven klaarquote:Op maandag 22 september 2008 21:40 schreef Fha het volgende:
Wat is die Bridget Maasland toch een fucking dom wijf zeg. niet te filmen.
Ja dus waarom is zij nu op tv dan?quote:Op maandag 22 september 2008 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je blond bent en een lekker wijf
Ben je wezen Fok!ken op je werk?quote:Op maandag 22 september 2008 21:15 schreef Ladylike het volgende:
Ik laat wel af en toe mn gezicht zien, anders vergeten jullie me misschien
Geluk bij ongeluk dat ik onslagen ben, heb nu iig tijd om te klussen
quote:Ben weer weg![]()
quote:
Heb mijn gitaar nog maar eens ter hand genomen.. voor de veranderingquote:
quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 21:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb mijn gitaar nog maar eens ter hand genomen.. voor de verandering
Is wel lekker na een avondje doorwerken
| Forum Opties | |
|---|---|