Zeg maar dag tegen de productiviteit voor de rest van je werkdagquote:
Ja.quote:Op maandag 22 september 2008 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speciale software om te slowchatten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik sta er niet inquote:Op maandag 22 september 2008 12:52 schreef MPG het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 OA - 118
2 MPG - 117
3 eer-ik - 101
4 JortK - 74
5 DaMart - 66
6 vrolijke-frits - 63
7 Pheno - 62
8 Kuukske - 48
9 indahnesia.com - 43
10 juon_jacket1 - 41
Nog maar 1 tpoic achterstand op OA.
quote:Op maandag 22 september 2008 @ 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speciale software om te slowchatten?
Nah, dat gaat wel meevallen...quote:Op maandag 22 september 2008 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen de productiviteit voor de rest van je werkdag.
Ik ook niet. Vanaf wanneer is dat lijstje. (Alhoewel, volgens mij heb ik nog nooit een deel geopend hierquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.Oh jammer. Het leek me wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Whehequote:Op maandag 22 september 2008 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nah, dat gaat wel meevallen....
Dan ook weer eens RRT3 en Settlers 5 opnieuw installeren binnenkort.
1 2 3 4 5 | { Set(productivity.DaMart=0); PlayGames(); } |
Immerquote:
Boemskiquote:
Wow Jort. Wat een grote pupillen heb je!quote:
quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..].
Maar ik heb mijn spel aangemaakt, vanavond gaat burgemeester Mr. Tea Coffeetown eens opbouwen.
Als dat dan maar wel goed gaat trouwens... meestal zoek ik al snel leuke codes voor extra cash en zo, omdat ik het geduld niet heb om te wachten tot de inwoners eindelijk eens dokkenquote:
Dat is toch niet leukquote:Op maandag 22 september 2008 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat dan maar wel goed gaat trouwens... meestal zoek ik al snel leuke codes voor extra cash en zo, omdat ik het geduld niet heb om te wachten tot de inwoners eindelijk eens dokken.
Nee fora volspammen met scriptjes is lachenquote:
Dat was nog toen ik klein wasquote:Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee fora volspammen met scriptjes is lachen
Ik probeer het ook niet te doen, maar soms is er gewoon een zwak moment van frustratie dat ik geld nodig heb en dan is Google mijn grote vriend...quote:
AC meeting voor jou dan.quote:Op maandag 22 september 2008 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer het ook niet te doen, maar soms is er gewoon een zwak moment van frustratie dat ik geld nodig heb en dan is Google mijn grote vriend....
Nah, ik ga coffeetown op een normale wijze zal leiden, en als ik failliet ga dan begin ik gewoon opnieuwquote:
Je hebt je sweet 16 net gehadquote:
Nee, ik probeer mijn werk af te krijgen, zodat ik morgen al vrij ben ipv woensdag.quote:Op maandag 22 september 2008 12:46 schreef MPG het volgende:
Zou OA pauze aan het vieren zijn?
En dat zou je geen dag kostenquote:Op maandag 22 september 2008 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik probeer mijn werk af te krijgen, zodat ik morgen al vrij ben ipv woensdag.
In principe wel natuurlijk. Echter, de dame die dat hoort bij te houden heeft zelf geen idee wat ze doet... Ik lever dus een briefje in waar uit blijkt dat ik 9 werkdagen vrij ben.quote:
Avignon, Barcelona, Orléans.quote:Op maandag 22 september 2008 13:29 schreef Pheno het volgende:
En waar ga je heen in Frankrijk en Spanje btw?
Vind ik ook.quote:Op maandag 22 september 2008 13:30 schreef Pheno het volgende:
Overigens doe ik niet aan vakanties, vakantie is voor het hardwerkende tuig.
Ik las: koppijnquote:
Dat heb ik al een jaar.quote:
quote:
Dan staan we niet alleen!quote:
Meer kan je niet aan he? *fapfapfap* wordt teveel voor het hoofd....quote:
Daar heb ik ook 3 weken mee rondgelopen. Uiteindelijk maar een antibioticakuur gehaald bij de huisarts, omdat verkoudheid en astma geen fijna combinatie is.quote:Op maandag 22 september 2008 13:39 schreef OA het volgende:
Ik begon flink verkouden te worden zo vlak voor de vakantie. Hoofdpijn, keelpijn, snotterig...
Neem je SC4 voor me mee?quote:Op maandag 22 september 2008 13:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de stad in, lekker weer, dus eens kijken of er nog wat te verzamelen is.
Wat ga je verzamelen Ph?quote:Op maandag 22 september 2008 13:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de stad in, lekker weer, dus eens kijken of er nog wat te verzamelen is.
Tof. Weer langzaamaan helemaal klaar voor het Hollandse levenquote:
jaaah, er gaat beweging in komen.quote:Op maandag 22 september 2008 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof. Weer langzaamaan helemaal klaar voor het Hollandse leven![]()
.
Tof! Je weet dat er een fietspad vanaf Den Haag/Noordwijk deze kant op loopt hequote:
...en weer iemand die je kunt aansporen om te gaan fietsen!quote:Op maandag 22 september 2008 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof. Weer langzaamaan helemaal klaar voor het Hollandse leven![]()
.
Oma fietsen zijn het bestequote:Op maandag 22 september 2008 14:46 schreef BrandX het volgende:
rustig boys, tis maar een simpele oma-fiets. Daar ga ik echt geen kilometers op fietsen hoor!
quote:Op maandag 22 september 2008 14:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Simpele oma fiets is prima om lang op te fietsen ^^ !
true, fiets ook heerlijk! Alleen om kilometers te vreten gaan ze me te langzaam hoorquote:
Ook zeer true!quote:
Wehehe goed puntquote:
Ongeveer 1 bierglasquote:Op maandag 22 september 2008 14:52 schreef Klonk het volgende:
ik ben er nog niet uit hoeveel 200 miljard picoliter is
Ik moet ook weer nodig gaan fietsen, naast het hardlopen.quote:
Dat dacht ik van zwemmen dus ookquote:
Whehe. Bestel het voor de grap eens in het plaatselijke caféquote:Op maandag 22 september 2008 14:52 schreef Klonk het volgende:
Klussen is tof. Helemaal als je het zelf (goed) doet.quote:Op maandag 22 september 2008 @ 15:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
En weer klaar
Keuken voor de tweede en laatste keer gewit en twee zakken puin weggebracht![]()
Het schiet nu wel op
Hollandse krentquote:
quote:
Ja het is soms wel ff pielen hoor. Moeilijke hoeken maken en tegenslagen. Maar het gaat vooralsnog voorspoedig. En het is inderdaad leukquote:Op maandag 22 september 2008 15:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Klussen is tof. Helemaal als je het zelf (goed) doet.
Achja dat hoort er bij, als je alles uiteindelijk maar zo krijgt als je het wilt is klussen inderdaad heerlijkquote:Op maandag 22 september 2008 15:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja het is soms wel ff pielen hoor. Moeilijke hoeken maken en tegenslagen. Maar het gaat vooralsnog voorspoedig. En het is inderdaad leuk
Klussen is NIET leuk!quote:Op maandag 22 september 2008 15:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja het is soms wel ff pielen hoor. Moeilijke hoeken maken en tegenslagen. Maar het gaat vooralsnog voorspoedig. En het is inderdaad leuk
Wellus!!!quote:
<3.quote:Op maandag 22 september 2008 @ 15:17 schreef Fha het volgende:
[..]hoi! met je blije plaatjes dinges geval
Ik vind het prachtig meters te maken. Of projecten te doen waar ik van denk "hmm, zou ik dat wel kunnen? Lukt mij dat wel?" en dan gewoon doen.quote:Op maandag 22 september 2008 @ 15:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Rommel is heel herkenbaar ja, maar het resultaat maakt alles weer goedquote:Op maandag 22 september 2008 15:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
<3.
[..]
Ik vind het prachtig meters te maken. Of projecten te doen waar ik van denk "hmm, zou ik dat wel kunnen? Lukt mij dat wel?" en dan gewoon doen.
Tof..
Ik heb er vaak geen zin in hoor, trouwens, maar dat heeft niets te maken met het feit dat het niet leuk is. Meer met de rommel...
Hollands bierglasquote:Op maandag 22 september 2008 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hollandse krent![]()
Een half bierglas zul je bedoelen.
maar hoeveel picoliter zit er dan in een fatsoenlijk laten we zeggen Belgisch bierglas ?quote:Op maandag 22 september 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hollands bierglas![]()
Ik heb het ook niet bedacht
Piko maakt modellen in schaal 1:87. Dus als je 1/87e liter maal 200 miljard neemt, krijg je dus 2.298.850.575 liter en dat is wel een erg groot bierglas dusquote:Op maandag 22 september 2008 14:52 schreef Klonk het volgende:
hangt er vanaf hequote:Op maandag 22 september 2008 15:54 schreef Klonk het volgende:
maar hoeveel picoliter zit er dan in een fatsoenlijk laten we zeggen Belgisch bierglas ?
ik ben voor deze berekeningquote:Op maandag 22 september 2008 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Piko maakt modellen in schaal 1:87. Dus als je 1/87e liter maal 2 miljard neemt, krijg je dus 2298850575 liter en dat is wel een erg groot bierglas dus![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |