Komt omdat ik geen werk heb en dus tijd over om dit soort posts te makenquote:Op maandag 22 september 2008 05:30 schreef lynda het volgende:
Verkapt "kijk mij eens zeuren op de maandagmorgen en gewoon een zeikerd zijn"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 22 september 2008 07:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb geen zin meer....Mogguh DroxzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
STERF!quote:Op maandag 22 september 2008 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
O das lekkerquote:Op maandag 22 september 2008 07:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF!
Maarja, hoef morgen niet te werken
hahahaha, en maar afvragen waarom je zo zit te stuiteren?quote:Op maandag 22 september 2008 07:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
O das lekker
Gister zoveel cola op ... pis nog net geen pure cola
Mogguh!quote:
tot straksquote:Op maandag 22 september 2008 07:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Ik ben mijn trein halen, tot straks!
Nah, zit al MTV2 te kijken hier op m'n werk.quote:Op maandag 22 september 2008 07:43 schreef anthony68 het volgende:
He als jullie niets te doen hebben neem dan een kijkje op mijn radio en weblog zie links hieronder....
Gelukkig hoef ik niet te werken zit lekker een filmpje te kijken ben vrijdag geopereerd kan zeker een maand niet zitten nie en bijna nie loppen nie
had abces aan me bil
pijn!!!
die nieuwe clip van metellica is gaaf he met die soldaten...quote:Op maandag 22 september 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, zit al MTV2 te kijken hier op m'n werk.
Metallica is ook weer op TV
Zodra de geweldige leiders van dit land eindelijk eens besluiten dat het ballenlikkerij van de bovenste plank is om je eigen volk de dood in te jagen, om alleen maar een wit voetje bij meneer Bush te halenquote:Op maandag 22 september 2008 07:58 schreef anthony68 het volgende:
[..]
die nieuwe clip van metellica is gaaf he met die soldaten...
wordt het niet eens tijd dat die jongens terug komen??? en onze jongens?? wanneer is het genoog waneer er 10.000 doden zijn net als vietnam???
Zo ik kon echt m'n nest niet uit komen vanmorgenquote:Op maandag 22 september 2008 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Loop niet zo te gapen man, ik ga er scheel van kijken
Mogguh kerel
Mogguhquote:Op maandag 22 september 2008 08:24 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenik heb een extra dag vrij vandaag
Ja ff gebeld..mag ik alsjebliefffffquote:
Da's nie handig!quote:Op maandag 22 september 2008 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ff gebeld..mag ik alsjebliefffffja hoor zegt de baas. Ik moet straks ff met vriend naar ziekenhuis..denk dat hij een hersenschuddingetje ofzo heeft
Gister met z'n kop tegen de vooruit van de sjofel geklapt toen die ineens stilstond omdat de bak vooraan te laag hing en toen dook hij perongeluk een kuil in en klapte hij naar voren. En zo hard rijdt dat ding niet, maar hijs wel hard geraakt
zitten geeneens gordels in
Hijs gewoon beetje lomp af en toequote:
Pijnlijk! Hersenschuddingen kunnen best vervelend zijn, heb ze ook al in alle soorten en maten gehadquote:Op maandag 22 september 2008 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ff gebeld..mag ik alsjebliefffffja hoor zegt de baas. Ik moet straks ff met vriend naar ziekenhuis..denk dat hij een hersenschuddingetje ofzo heeft
Gister met z'n kop tegen de vooruit van de sjofel geklapt toen die ineens stilstond omdat de bak vooraan te laag hing en toen dook hij perongeluk een kuil in en klapte hij naar voren. En zo hard rijdt dat ding niet, maar hijs wel hard geraakt
zitten geeneens gordels in
Minders haha, ja ik ben geen dokter maar hijs misselijk en gisteravond deed ie zo raar...dus ik had zoiets van hmmmmquote:Op maandag 22 september 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pijnlijk! Hersenschuddingen kunnen best vervelend zijn, heb ze ook al in alle soorten en maten gehad
Hier nog eenquote:Op maandag 22 september 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pijnlijk! Hersenschuddingen kunnen best vervelend zijn, heb ze ook al in alle soorten en maten gehad
Lullig dat je er nu pas mee naar een dokter kan. Als je een hersenschudding hebt, mag je normaal niet langer dan 1,5 a 2 uur achter elkaar slapen. Moet iemand je ff wakker maken om te kijken of er niks uit geschudt isquote:Op maandag 22 september 2008 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Minders haha, ja ik ben geen dokter maar hijs misselijk en gisteravond deed ie zo raar...dus ik had zoiets van hmmmm
Ja ja ik weet het ook niet, maar hij is wakker geworden dus uhm, misschien valt het wel mee enzoquote:Op maandag 22 september 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier nog een
[..]
Lullig dat je er nu pas mee naar een dokter kan. Als je een hersenschudding hebt, mag je normaal niet langer dan 1,5 a 2 uur achter elkaar slapen. Moet iemand je ff wakker maken om te kijken of er niks uit geschudt is
Hopen dat het meevaltquote:Op maandag 22 september 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het ook niet, maar hij is wakker geworden dus uhm, misschien valt het wel mee enzomaar we gaan toch maar ff voor de zekerheid. Hij heeft ook erge last van zijn nek....daar kan je natuurlijk ook flinke hoofdpijn van krijgen
Vast wel..me baas zal wel denkenquote:Op maandag 22 september 2008 08:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hopen dat het meevaltZal wel goedkomen
Als ze zo beginnen te denken is het wel heel erg gesteld hoorquote:Op maandag 22 september 2008 08:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vast wel..me baas zal wel denkenpaar weken geleden ben ik ook maandag vrij geweest omdat me vader zondagavond spontaan in het ziekenhuis was opgenomen..nou ja. Als ze er wat van denken is dat hun probleem
Dat moet je niet door vertellenquote:Op maandag 22 september 2008 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ze zo beginnen te denken is het wel heel erg gesteld hoor![]()
Geef maar toe..je hebt je vriend met een schep voor z'n kop gerost zodat je vandaag vrij kon zijn
Oke, ik zal het er verder niet over hebbenquote:Op maandag 22 september 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat moet je niet door vertellen
Welkom keesquote:Op maandag 22 september 2008 08:45 schreef Aardbeikwark het volgende:
Hoi ! Ik ben Kees en ik heb niks te doen op mijn werk
Ow en ik heb spierpijn als een malle, kut dam tot dam loop.
Voor jou wel hoorquote:Op maandag 22 september 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
ik ben te moe om te werken
geldt dat ook als reden om nu naar huis te gaan?
quote:Op maandag 22 september 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
ik ben te moe om te werken
geldt dat ook als reden om nu naar huis te gaan?
ow da's ook goed!quote:Op maandag 22 september 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
zal ik ff voor je bellen? Noodsituatie? Uhm als je moe bent dan staat je huis in brand ofzo?
Geef z'n nummer maarquote:Op maandag 22 september 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wil jij dat dan tegen mijn baas zeggen?
Laat crazy dat maar doen, met z'n veel te bijdehandte 'goeie' morgenquote:Op maandag 22 september 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Wie heeft er zin om koffie voor mij te halen?![]()
Geef nr dat bel ik en zeg ik..DRAAKIES HUIS STAAT IN DE FIK!!! en je baas wie? UUH DRACULETTETJE? Die werkt hier niet! JAWEL. NIET. JAWEL....and so onquote:
Had ook niet anders van jou verwachtquote:Op maandag 22 september 2008 08:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Anders bel ik wel hoor, ik neem vaker mensen telefonisch in de zeikzie signature
![]()
Haha, niet echt, had ik nodig om wakker te blijvenquote:Op maandag 22 september 2008 07:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, en maar afvragen waarom je zo zit te stuiteren?
(morgen naar ziekenhuis voor pols, en in de avond..... voetballen kijken)
oke ik trek dat "goeie" inquote:Op maandag 22 september 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laat crazy dat maar doen, met z'n veel te bijdehandte 'goeie' morgen
Zou het?quote:Op maandag 22 september 2008 08:52 schreef draculettetje het volgende:
geloof dat als jullie allemaal bellen ik echt niet meer geloofwaardig over kom
Als wij maar geloofwaardig overkomen hequote:Op maandag 22 september 2008 08:52 schreef draculettetje het volgende:
geloof dat als jullie allemaal bellen ik echt niet meer geloofwaardig over kom
da's ook weer zoquote:Op maandag 22 september 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als wij maar geloofwaardig overkomen he
Te laat!! Koffie! NU!!quote:
Wat ben je ook een droppie hequote:Op maandag 22 september 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
Ik haal wel koffie..ik zit toch nog thuis
quote:Op maandag 22 september 2008 08:55 schreef debbie_19 het volgende:
Ik haal wel koffie..ik zit toch nog thuis
quote:
Pak suiker?quote:Op maandag 22 september 2008 08:57 schreef Crazy-M het volgende:
iemand nog een goede energy booster?????
Dat zal je lerenquote:Op maandag 22 september 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Natuurlijk, haal ik koffie kom ik terug, druk op F5, nou heb ik dus voor niks gehaald
Nu heb ik wel een kopje...maar de koffie is er onderweg uitgevallenquote:Op maandag 22 september 2008 08:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sarcast
* debbie werpt koffie naar Sgele
pwndquote:Op maandag 22 september 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Natuurlijk, haal ik koffie kom ik terug, druk op F5, nou heb ik dus voor niks gehaald
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 22 september 2008 08:57 schreef Crazy-M het volgende:
iemand nog een goede energy booster?????
Nou het kopje heb je in ieder gevalquote:Op maandag 22 september 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu heb ik wel een kopje...maar de koffie is er onderweg uitgevallen
Sarcast? valt wel mee hoor![]()
Jij kent ketamine niet zo goed volgens mij... Daar wordt je echt niet actief van hoorquote:Op maandag 22 september 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pak suiker?
Eurhm, die pakjes Dextro Energyof gewoon een berg ketamine wegslaan
!!
Echt waar? Die wilde ik ook halen! Nog niet gedaan...quote:Op maandag 22 september 2008 09:00 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
van het weekend guitar hero voor op de DS gehaaltis best geinig
Guitar Hero!quote:Op maandag 22 september 2008 09:00 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
van het weekend guitar hero voor op de DS gehaaltis best geinig
JAAAH VOOR ME 360 wilde ik em ookquote:Op maandag 22 september 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Guitar Hero!![]()
Heb vorige week GH3 voor m'n 360 gehaald.
Nu heb ik 5 gitaren thuis
hihi en heb je ze allemaal nodig?quote:Op maandag 22 september 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Guitar Hero!![]()
Ik bedoelde ook helemaal geen ketamine eigenlijk.. ketamine is namelijk verdovendquote:Op maandag 22 september 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij kent ketamine niet zo goed volgens mij... Daar wordt je echt niet actief van hoor
Check youtube eens op ketamine.... die filmpjes zijn echt heel extreem!
Als ik nou recht kijk...schenk je dan ook nog wat koffie in?quote:Op maandag 22 september 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou het kopje heb je in ieder geval
Probeer het eensquote:Op maandag 22 september 2008 09:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ik nou recht kijk...schenk je dan ook nog wat koffie in?
jah is nog best lastigquote:Op maandag 22 september 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? Die wilde ik ook halen! Nog niet gedaan...
5 maar?quote:Op maandag 22 september 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Guitar Hero!![]()
Ik wist wel dat er íets moest zijn waar we het over eens zijnquote:Op maandag 22 september 2008 09:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
JAAAH VOOR ME 360 wilde ik em ookik heb gek op gitaar spelen
ook in het echt
owjeej.... kutcollega natuurlijk weerquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
1 akkoestischequote:Op maandag 22 september 2008 09:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jah is nog best lastig![]()
[..]
5 maar?
volgens mij welquote:Op maandag 22 september 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
1 akkoestische
1 electrische
1 GH PS2 guitaar
2 GH 360 gitaren
Da's toch 5?
ow je hebt ook nog echtequote:Op maandag 22 september 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
1 akkoestische
1 electrische
1 GH PS2 guitaar
2 GH 360 gitaren
Da's toch 5?
Ik kan wel recht kijken, ik zie dan alleen alles een beetje wazigquote:
Haha nee zo erg is het nog net nietquote:Op maandag 22 september 2008 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ow je hebt ook nog echteik dacht dat je 5 guitar hero gitaren had
Mogguh Tripack!quote:Op maandag 22 september 2008 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ow je hebt ook nog echteik dacht dat je 5 guitar hero gitaren had
maakt niet uitquote:Op maandag 22 september 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Tripack!(sorry....maandag...moest recht kijken enzo... zag je nog niet
)
Oh is dat hetquote:Op maandag 22 september 2008 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
maakt niet uitbeter laat dan niet
![]()
ik had je ook nog niet herkent toen je recht keek
jah lekker weekend gehadquote:
Arme mevrouw Tripackquote:Op maandag 22 september 2008 09:15 schreef tripack het volgende:
[..]
jah lekker weekend gehadalleen weinig rust gehad
die heeft inderdaad ook heel hard meegewerkt in het huishoudenquote:
Jezus...quote:Op maandag 22 september 2008 09:17 schreef tripack het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad bij haar even goed huis gehouden![]()
en welkomquote:
M'n koffiequote:
Vrijdag moest een laptop af, en ging naar huis en kut collega zou dit laptop afmaken...quote:Op maandag 22 september 2008 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
owjeej.... kutcollega natuurlijk weer
quote:
jah, ik moet mn best doen om wakker te blijven, en jij stuitert zo rondquote:Op maandag 22 september 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n koffieDat JIJ dat durft te zeggen...
jij was het vrijdag ook vergetenquote:Op maandag 22 september 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrijdag moest een laptop af, en ging naar huis en kut collega zou dit laptop afmaken...
Kom hier, en zie die laptop nog PRECIES het zelfde op mijn buro staan..
kut collega: Ja, sorry vergeten... en loopt weg
Dude, m'n hond is al het hele weekend onrustigquote:Op maandag 22 september 2008 09:24 schreef tripack het volgende:
[..]
sssst dat hoeven ze hier niet te weten.... heb je het helemaal in brabant kunnen horen dan?
Succes jongenquote:Op maandag 22 september 2008 09:29 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga in vergaderign .......
weet niet of het lukt
ik zal me dit weekend gedragenquote:Op maandag 22 september 2008 09:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude, m'n hond is al het hele weekend onrustigweet ik meteen waarom
heel goed jongenquote:
Dat dan weer wel, maar alsnog heb ik die laptop zie goed als af gekregen.quote:Op maandag 22 september 2008 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
jij was het vrijdag ook vergeten
Terug bij hem op z'n bureau zetten.. "sorry..geen zin" en weglopenquote:Op maandag 22 september 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrijdag moest een laptop af, en ging naar huis en kut collega zou dit laptop afmaken...
Kom hier, en zie die laptop nog PRECIES het zelfde op mijn buro staan..
kut collega: Ja, sorry vergeten... en loopt weg
quote:Op maandag 22 september 2008 09:35 schreef Sgele het volgende:
Terug bij hem op z'n bureau zetten.. "sorry..geen zin" en weglopen
En ik?quote:Op maandag 22 september 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Barra
LL![]()
Crazy, dus jij zit je thee eigenlijk op te eten nu
zoiets jahquote:Op maandag 22 september 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Barra
LL![]()
Crazy, dus jij zit je thee eigenlijk op te eten nu
Whoops.. had je ook nog niet gezienquote:
* LovelyLady rilt al bij de gedachte ...quote:Op maandag 22 september 2008 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
zoiets jah
merk wel dat mn ogen nu iets makkelijker open blijven![]()
denk nog 2 of 3 van deze mixen en dan is het weer goed
Nu kom ik gelukkig de werkdag doorquote:Op maandag 22 september 2008 09:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Whoops.. had je ook nog niet gezien
Goeiemorgen
Vast wel jaquote:
lekker hoorquote:Op maandag 22 september 2008 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is verse groentensoep aan het maken
Uh... mits het niet te ver weg isquote:Op maandag 22 september 2008 10:14 schreef tripack het volgende:
lekker hoorkom je het ook langsbrengen?
dordrechtquote:Op maandag 22 september 2008 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh... mits het niet te ver weg is
Breda, komt u maaarrrr!quote:Op maandag 22 september 2008 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh... mits het niet te ver weg is
morguuh BCCquote:
Ja, het is bijvoorbeeld koud geweest!quote:Op maandag 22 september 2008 10:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen uit het zonnige italie
nog spannende dingen gebeurt in het koude nederland ?
quote:
goed om te horen draakje!!!quote:Op maandag 22 september 2008 10:38 schreef draculettetje het volgende:
trouwens mn gesprek ging goed! meteen even weer wat aktie's uitgezet
ik was na een halve dag al gek van dat Ciao afgelopen zomervakantie.quote:Op maandag 22 september 2008 10:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heen reis viel wel mee
alleen onderweg naar het huis van mn ouders 2x gedouched
als het hier regend .......
maar verder is het zeer chil op het wifi gedeeltje na :S
maar is ff wat how to guides lezen
want om nou elke x te moeten dokken voor internet :S
verder voor de mensen die vroegen waar ik zat
ik zit in Santa Maria Die Castelabate
zal van de week jullie nog wel ff spammen met wat meer fotox
voor nu Ciao Van uit italie
nu hopen dat de uitkomsten ook goed zijnquote:Op maandag 22 september 2008 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goed om te horen draakje!!!
buongiorno!quote:Op maandag 22 september 2008 10:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heen reis viel wel mee
alleen onderweg naar het huis van mn ouders 2x gedouched
als het hier regend .......
maar verder is het zeer chil op het wifi gedeeltje na :S
maar is ff wat how to guides lezen
want om nou elke x te moeten dokken voor internet :S
verder voor de mensen die vroegen waar ik zat
ik zit in Santa Maria Die Castelabate
zal van de week jullie nog wel ff spammen met wat meer fotox
voor nu Ciao Van uit italie
arme jijquote:Op maandag 22 september 2008 10:49 schreef Sgele het volgende:
godskolere...sollicitantKan ook niet ff rustig posten hier
welke functie?quote:Op maandag 22 september 2008 10:49 schreef Sgele het volgende:
godskolere...sollicitantKan ook niet ff rustig posten hier
Tech supportquote:
das natuurlijk niet stoppen hehquote:Op maandag 22 september 2008 11:07 schreef Logician het volgende:
[..]
Goed, ik hou het al sinds mijn stoppoging uit op 2sigs per dag
Sinds juli!quote:Op maandag 22 september 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das natuurlijk niet stoppen heh![]()
ps. goeiemorgen allemaal
sinds 23 jaar nog geen peuk gerooktquote:
wat hij zegtquote:Op maandag 22 september 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sinds 23 jaar nog geen peuk gerookt
Wellus! van anderhalf pakje per dag naar 2 per dag is best extreemquote:Op maandag 22 september 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das natuurlijk niet stoppen heh![]()
ps. goeiemorgen allemaal
Gast...als jij niest, vallen je tanden er nog niet uit?quote:Op maandag 22 september 2008 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
zow, vergadering overleefd
thee met 5 suikerzakjes
nu stop ik weer ff met thee drinken
Nee jij vergalt je gezondheid wel met de hoeveelheden suiker die je tot je neemt elke dagquote:Op maandag 22 september 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sinds 23 jaar nog geen peuk gerookt
quote:Op maandag 22 september 2008 11:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tech supportLastig als ze geen Engels spreken... u bent de zwakste schakel, tot ziens
wat je wilt, maar in mijn ogen, stop je helemaal of gewoon niet.quote:Op maandag 22 september 2008 11:16 schreef Logician het volgende:
[..]
Wellus! van anderhalf pakje per dag naar 2 per dag is best extreem
Mijn planning is deze wk elke dag 2, volgende wk elke dag 1 en daarna 0.. Ik merk nl serieus dat die drang minder begint te worden met de dag nu.. (ben trouwens wel af en toe flink sjagerijnigen vreselijk verkouden inene
).
alleen vandaag hoorquote:Op maandag 22 september 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee jij vergalt je gezondheid wel met de hoeveelheden suiker die je tot je neemt elke dag
Gelukkig weet ik wat ik aan mezelf hebquote:Op maandag 22 september 2008 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat je wilt, maar in mijn ogen, stop je helemaal of gewoon niet.
Sigaretje maar dan?quote:Op maandag 22 september 2008 11:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wat ik aan mezelf heb
Beetje jammer dat je niet leest wat de stappen zijn trouwens, aangezien ik dus wel helemaal ga stoppen..
en nu ophouden want ik ben vreselijk sjagerijnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |