Ik wist wel dat er íets moest zijn waar we het over eens zijnquote:Op maandag 22 september 2008 09:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
JAAAH VOOR ME 360 wilde ik em ookik heb gek op gitaar spelen
ook in het echt
owjeej.... kutcollega natuurlijk weerquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
1 akkoestischequote:Op maandag 22 september 2008 09:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jah is nog best lastig![]()
[..]
5 maar?
volgens mij welquote:Op maandag 22 september 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
1 akkoestische
1 electrische
1 GH PS2 guitaar
2 GH 360 gitaren
Da's toch 5?
ow je hebt ook nog echtequote:Op maandag 22 september 2008 09:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
1 akkoestische
1 electrische
1 GH PS2 guitaar
2 GH 360 gitaren
Da's toch 5?
Ik kan wel recht kijken, ik zie dan alleen alles een beetje wazigquote:
Haha nee zo erg is het nog net nietquote:Op maandag 22 september 2008 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ow je hebt ook nog echteik dacht dat je 5 guitar hero gitaren had
Mogguh Tripack!quote:Op maandag 22 september 2008 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ow je hebt ook nog echteik dacht dat je 5 guitar hero gitaren had
maakt niet uitquote:Op maandag 22 september 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Tripack!(sorry....maandag...moest recht kijken enzo... zag je nog niet
)
Oh is dat hetquote:Op maandag 22 september 2008 09:12 schreef tripack het volgende:
[..]
maakt niet uitbeter laat dan niet
![]()
ik had je ook nog niet herkent toen je recht keek
jah lekker weekend gehadquote:
Arme mevrouw Tripackquote:Op maandag 22 september 2008 09:15 schreef tripack het volgende:
[..]
jah lekker weekend gehadalleen weinig rust gehad
die heeft inderdaad ook heel hard meegewerkt in het huishoudenquote:
Jezus...quote:Op maandag 22 september 2008 09:17 schreef tripack het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad bij haar even goed huis gehouden![]()
en welkomquote:
M'n koffiequote:
Vrijdag moest een laptop af, en ging naar huis en kut collega zou dit laptop afmaken...quote:Op maandag 22 september 2008 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
owjeej.... kutcollega natuurlijk weer
quote:
jah, ik moet mn best doen om wakker te blijven, en jij stuitert zo rondquote:Op maandag 22 september 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n koffieDat JIJ dat durft te zeggen...
jij was het vrijdag ook vergetenquote:Op maandag 22 september 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrijdag moest een laptop af, en ging naar huis en kut collega zou dit laptop afmaken...
Kom hier, en zie die laptop nog PRECIES het zelfde op mijn buro staan..
kut collega: Ja, sorry vergeten... en loopt weg
Dude, m'n hond is al het hele weekend onrustigquote:Op maandag 22 september 2008 09:24 schreef tripack het volgende:
[..]
sssst dat hoeven ze hier niet te weten.... heb je het helemaal in brabant kunnen horen dan?
Succes jongenquote:Op maandag 22 september 2008 09:29 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga in vergaderign .......
weet niet of het lukt
ik zal me dit weekend gedragenquote:Op maandag 22 september 2008 09:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude, m'n hond is al het hele weekend onrustigweet ik meteen waarom
heel goed jongenquote:
Dat dan weer wel, maar alsnog heb ik die laptop zie goed als af gekregen.quote:Op maandag 22 september 2008 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
jij was het vrijdag ook vergeten
Terug bij hem op z'n bureau zetten.. "sorry..geen zin" en weglopenquote:Op maandag 22 september 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrijdag moest een laptop af, en ging naar huis en kut collega zou dit laptop afmaken...
Kom hier, en zie die laptop nog PRECIES het zelfde op mijn buro staan..
kut collega: Ja, sorry vergeten... en loopt weg
quote:Op maandag 22 september 2008 09:35 schreef Sgele het volgende:
Terug bij hem op z'n bureau zetten.. "sorry..geen zin" en weglopen
En ik?quote:Op maandag 22 september 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Barra
LL![]()
Crazy, dus jij zit je thee eigenlijk op te eten nu
zoiets jahquote:Op maandag 22 september 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Barra
LL![]()
Crazy, dus jij zit je thee eigenlijk op te eten nu
Whoops.. had je ook nog niet gezienquote:
* LovelyLady rilt al bij de gedachte ...quote:Op maandag 22 september 2008 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
zoiets jah
merk wel dat mn ogen nu iets makkelijker open blijven![]()
denk nog 2 of 3 van deze mixen en dan is het weer goed
Nu kom ik gelukkig de werkdag doorquote:Op maandag 22 september 2008 09:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Whoops.. had je ook nog niet gezien
Goeiemorgen
Vast wel jaquote:
lekker hoorquote:Op maandag 22 september 2008 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is verse groentensoep aan het maken
Uh... mits het niet te ver weg isquote:Op maandag 22 september 2008 10:14 schreef tripack het volgende:
lekker hoorkom je het ook langsbrengen?
dordrechtquote:Op maandag 22 september 2008 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh... mits het niet te ver weg is
Breda, komt u maaarrrr!quote:Op maandag 22 september 2008 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh... mits het niet te ver weg is
morguuh BCCquote:
Ja, het is bijvoorbeeld koud geweest!quote:Op maandag 22 september 2008 10:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie morgen uit het zonnige italie
nog spannende dingen gebeurt in het koude nederland ?
quote:
goed om te horen draakje!!!quote:Op maandag 22 september 2008 10:38 schreef draculettetje het volgende:
trouwens mn gesprek ging goed! meteen even weer wat aktie's uitgezet
ik was na een halve dag al gek van dat Ciao afgelopen zomervakantie.quote:Op maandag 22 september 2008 10:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heen reis viel wel mee
alleen onderweg naar het huis van mn ouders 2x gedouched
als het hier regend .......
maar verder is het zeer chil op het wifi gedeeltje na :S
maar is ff wat how to guides lezen
want om nou elke x te moeten dokken voor internet :S
verder voor de mensen die vroegen waar ik zat
ik zit in Santa Maria Die Castelabate
zal van de week jullie nog wel ff spammen met wat meer fotox
voor nu Ciao Van uit italie
nu hopen dat de uitkomsten ook goed zijnquote:Op maandag 22 september 2008 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goed om te horen draakje!!!
buongiorno!quote:Op maandag 22 september 2008 10:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heen reis viel wel mee
alleen onderweg naar het huis van mn ouders 2x gedouched
als het hier regend .......
maar verder is het zeer chil op het wifi gedeeltje na :S
maar is ff wat how to guides lezen
want om nou elke x te moeten dokken voor internet :S
verder voor de mensen die vroegen waar ik zat
ik zit in Santa Maria Die Castelabate
zal van de week jullie nog wel ff spammen met wat meer fotox
voor nu Ciao Van uit italie
arme jijquote:Op maandag 22 september 2008 10:49 schreef Sgele het volgende:
godskolere...sollicitantKan ook niet ff rustig posten hier
welke functie?quote:Op maandag 22 september 2008 10:49 schreef Sgele het volgende:
godskolere...sollicitantKan ook niet ff rustig posten hier
Tech supportquote:
das natuurlijk niet stoppen hehquote:Op maandag 22 september 2008 11:07 schreef Logician het volgende:
[..]
Goed, ik hou het al sinds mijn stoppoging uit op 2sigs per dag
Sinds juli!quote:Op maandag 22 september 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das natuurlijk niet stoppen heh![]()
ps. goeiemorgen allemaal
sinds 23 jaar nog geen peuk gerooktquote:
wat hij zegtquote:Op maandag 22 september 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sinds 23 jaar nog geen peuk gerookt
Wellus! van anderhalf pakje per dag naar 2 per dag is best extreemquote:Op maandag 22 september 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das natuurlijk niet stoppen heh![]()
ps. goeiemorgen allemaal
Gast...als jij niest, vallen je tanden er nog niet uit?quote:Op maandag 22 september 2008 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
zow, vergadering overleefd
thee met 5 suikerzakjes
nu stop ik weer ff met thee drinken
Nee jij vergalt je gezondheid wel met de hoeveelheden suiker die je tot je neemt elke dagquote:Op maandag 22 september 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sinds 23 jaar nog geen peuk gerookt
quote:Op maandag 22 september 2008 11:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tech supportLastig als ze geen Engels spreken... u bent de zwakste schakel, tot ziens
wat je wilt, maar in mijn ogen, stop je helemaal of gewoon niet.quote:Op maandag 22 september 2008 11:16 schreef Logician het volgende:
[..]
Wellus! van anderhalf pakje per dag naar 2 per dag is best extreem
Mijn planning is deze wk elke dag 2, volgende wk elke dag 1 en daarna 0.. Ik merk nl serieus dat die drang minder begint te worden met de dag nu.. (ben trouwens wel af en toe flink sjagerijnigen vreselijk verkouden inene
).
alleen vandaag hoorquote:Op maandag 22 september 2008 11:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee jij vergalt je gezondheid wel met de hoeveelheden suiker die je tot je neemt elke dag
Gelukkig weet ik wat ik aan mezelf hebquote:Op maandag 22 september 2008 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat je wilt, maar in mijn ogen, stop je helemaal of gewoon niet.
Sigaretje maar dan?quote:Op maandag 22 september 2008 11:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wat ik aan mezelf heb
Beetje jammer dat je niet leest wat de stappen zijn trouwens, aangezien ik dus wel helemaal ga stoppen..
en nu ophouden want ik ben vreselijk sjagerijnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |