en welkomquote:
M'n koffiequote:
Vrijdag moest een laptop af, en ging naar huis en kut collega zou dit laptop afmaken...quote:Op maandag 22 september 2008 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
owjeej.... kutcollega natuurlijk weer
quote:
jah, ik moet mn best doen om wakker te blijven, en jij stuitert zo rondquote:Op maandag 22 september 2008 09:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n koffieDat JIJ dat durft te zeggen...
jij was het vrijdag ook vergetenquote:Op maandag 22 september 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrijdag moest een laptop af, en ging naar huis en kut collega zou dit laptop afmaken...
Kom hier, en zie die laptop nog PRECIES het zelfde op mijn buro staan..
kut collega: Ja, sorry vergeten... en loopt weg
Dude, m'n hond is al het hele weekend onrustigquote:Op maandag 22 september 2008 09:24 schreef tripack het volgende:
[..]
sssst dat hoeven ze hier niet te weten.... heb je het helemaal in brabant kunnen horen dan?
Succes jongenquote:Op maandag 22 september 2008 09:29 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga in vergaderign .......
weet niet of het lukt
ik zal me dit weekend gedragenquote:Op maandag 22 september 2008 09:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude, m'n hond is al het hele weekend onrustigweet ik meteen waarom
heel goed jongenquote:
Dat dan weer wel, maar alsnog heb ik die laptop zie goed als af gekregen.quote:Op maandag 22 september 2008 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
jij was het vrijdag ook vergeten
Terug bij hem op z'n bureau zetten.. "sorry..geen zin" en weglopenquote:Op maandag 22 september 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vrijdag moest een laptop af, en ging naar huis en kut collega zou dit laptop afmaken...
Kom hier, en zie die laptop nog PRECIES het zelfde op mijn buro staan..
kut collega: Ja, sorry vergeten... en loopt weg
quote:Op maandag 22 september 2008 09:35 schreef Sgele het volgende:
Terug bij hem op z'n bureau zetten.. "sorry..geen zin" en weglopen
En ik?quote:Op maandag 22 september 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Barra
LL![]()
Crazy, dus jij zit je thee eigenlijk op te eten nu
zoiets jahquote:Op maandag 22 september 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Barra
LL![]()
Crazy, dus jij zit je thee eigenlijk op te eten nu
Whoops.. had je ook nog niet gezienquote:
* LovelyLady rilt al bij de gedachte ...quote:Op maandag 22 september 2008 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
zoiets jah
merk wel dat mn ogen nu iets makkelijker open blijven![]()
denk nog 2 of 3 van deze mixen en dan is het weer goed
Nu kom ik gelukkig de werkdag doorquote:Op maandag 22 september 2008 09:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Whoops.. had je ook nog niet gezien
Goeiemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |