Dat doe ik zeker niet, maar je moet er geen dingen over gaan verzinnen.quote:Op maandag 22 september 2008 10:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hoeft het niet proberen goed te praten hoor. Die gast krijgt z'n straf wel (en dat jochie heeft hem al gehad)
Iedereen wil in eerste ring en aangezien ook de eerste honderd (?) van de tweede trein op de eerste ring mogen, is het even rennen.quote:
Je kunt toch dat jochie niet niet zeggen dat hij niet mag juichen. Kom op. Hoe kun je het in vredesnaam goedpraten.quote:Op maandag 22 september 2008 10:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die vader is toch wel op een leeftijd om zoiets te snappen?
Eerste tweehonderd dacht ik.quote:Op maandag 22 september 2008 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedereen wil in eerste ring en aangezien ook de eerste honderd (?) van de tweede trein op de eerste ring mogen, is het even rennen.
Jawel.quote:Op maandag 22 september 2008 11:05 schreef HighVolume het volgende:
Gaan hier nog meer mensen trouwens naar Ajax - utrecht donderdag ?
quote:Van Basten zet vraagtekens bij blessure Sulejmani
Marco van Basten is door zijn medische staf op het verkeerde been gezet, zo meldt De Telegraaf maandag. De medische afdeling van Ajax zette het licht op groen voor het meespelen van Miralem Sulejmani in de topper tegen Feyenoord. De Serviër moest echter al vroeg in de eerste helft afhaken met een blessure.
"Merkwaardig", zo citeert de ochtendkrant de hoofdtrainer. "Donderdag tegen Borac had hij al last. Vrijdag is er een foto gemaakt, waarop niets te zien was, maar nu is het toch mis." Sulejmani moest al na negen minuten met een blessure van het veld, nadat hij bij een duel met tegenstander Tim de Cler naar zijn rechterhamstring greep.
Afgelopen week had hij voorafgaand aan het uitduel met FK Borac in de eerste ronde van de UEFA Cup al gemeld dat hij enige last had van die spier. Doorgaans staan er tot zes weken voor een revalidatie van een hamstringblessure. Tegen Feyenoord werd Sulejmani vervangen door Leonardo, die als enige reserve de warming-up in De Kuip mee had gedaan met de basiskrachten van de Amsterdammers.
Gastquote:Op zondag 21 september 2008 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
En komt er ook nog bij dat ik ruzie kreeg met mun "wijf".
Daarna eventjes verhaal halen bij haar ouders waar ze naartoe was gegaan, en de boel wat verbouwd.
Opgepakt door de politie en wat uurtjes vastgezeten.
Dus zoals je begrijpt is heel mijn dag echt naar de kutjes.
quote:
Klaas Jan komt er gewoon strafvrij vanaf net zoals dat met Marco ook het geval bij het betreden van het veld tegen Willem II.quote:Op maandag 22 september 2008 09:12 schreef Dr.Crane het volgende:
Het zou me niets verbazen trouwens als Huntelaar een flinke boete boven z'n hoofd hangt. Kreeg Verbeek toen ook nadat ie flinke kritiek uitte op de arbitrage, ze wilden hem zelfs schorsen toen.
Precies, al dacht ik dat die slager van ons naar Alkmaar was gegaanquote:Op maandag 22 september 2008 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Godskolere! Wat een slagers! Eerst Gabri, daarna de nog nooit geblesseerd geweest zijnde Aisatti, nu Suljemani! Ik zie de bui alweer hangen, voor de winterstop moeten we met heel Ajax A1 spelen omdat alles en iedereen stuk is.
Die MvB is toch zo machtig, knikker die gasten er dan op staande voet uit man! Dit kan toch niet? 16,2 miljoen euro kost hij en door zo'n prutser kan hij er zo maar 6 weken uitliggen!
Ja, blijkbaar was dat niet de enige ofzo, ik weet niet hoe en wat. Maar na al deze dramatische blunders moeten ze toch eens gaan ingrijpen? Ze werken toch samen met het VU of UVA ofzo, nou weg daar dus! Maakt me niet uit waarheen, maar dit is echt onvergeeflijk....quote:Op maandag 22 september 2008 11:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, al dacht ik dat die slager van ons naar Alkmaar was gegaan
Ja, dat riep ik 2 jaar geleden ook al. Maar goed, dat zal niet 123 lukken. Maar dit kan toch niet langer zo? we zijn 4 potjes verder en zijn al 4 spelers kwijt...quote:Op maandag 22 september 2008 11:27 schreef Mr-Sander het volgende:
We kunnen beter samenwerken met Milan. Wij moeten ook een Milanello met goede dokters e.d. hebben!
Eruit, allemaal eruit!quote:Hoofd Medische staf/Clubarts Alfons de Kort
Clubarts Niels Wijne
Fysiotherapeut A-selectie Frank van Deursen
Fysiotherapeut A-selectie Jos Kortekaas
Pedicure / Masseur Rob Koster
Oja, opspringen en verkeerd vallen is natuurlijk de schuld van de medische staf. Echt wat een gezwets hier allemaal weer. Dat van Sulejmani klopt, dat is waarschijnlijk een verkeerde beslissing/blunder geweest, maar voor de rest komen blessures overal voor. Kijk naar Feyenoord nu, waar ook iets van 5 basisspelers geblesseerd zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 11:36 schreef kevin6188 het volgende:
Dan nog te bedenken dat Vermaelen ook een keer of drie verzorgd moest worden.
Ingescheurde nagels doen zeer hoor.quote:
Ach, zoals met elke issue hier kunnen we het gelukkig met elkaar oneens zijn. Waarom duren blessures altijd veel langer dan aangegeven? Gabri zou niet zo lang duren, die speelt nog niet mee. Aisatti was geen drama, kan nog 6 (ZES) weken gaan duren. Sulejmani was dus al geblesseerd en die laten ze zo weer spelen.quote:Op maandag 22 september 2008 11:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Oja, opspringen en verkeerd vallen is natuurlijk de schuld van de medische staf. Echt wat een gezwets hier allemaal weer. Dat van Sulejmani klopt, dat is waarschijnlijk een verkeerde beslissing/blunder geweest, maar voor de rest komen blessures overal voor. Kijk naar Feyenoord nu, waar ook iets van 5 basisspelers geblesseerd zijn.
Zo bedoel ik het helemaal niet.quote:Op maandag 22 september 2008 11:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Oja, opspringen en verkeerd vallen is natuurlijk de schuld van de medische staf. Echt wat een gezwets hier allemaal weer. Dat van Sulejmani klopt, dat is waarschijnlijk een verkeerde beslissing/blunder geweest, maar voor de rest komen blessures overal voor. Kijk naar Feyenoord nu, waar ook iets van 5 basisspelers geblesseerd zijn.
Vergeet december niet waarin we 2 seizoenen op rij dramatisch slecht presteerdenquote:Op maandag 22 september 2008 11:45 schreef Cyberia18 het volgende:
D'r had gewoon nog een centrale verdediger aangetrokken moeten worden. Gezien de blessuregevoeligheid van Vermaelen en nu al het wegvallen van Oleguer hou ik me hart vast. En dan heb ik het nog niet over Van der Wiel gehad over hoe lang hij heel blijft.
Oktober en november worden al twee cruciale maanden...
Dat was ik ook nog vergeten.quote:Op maandag 22 september 2008 11:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vergeet december niet waarin we 2 seizoenen op rij dramatisch slecht presteerden
Ok, my bad, maar omdat er een aantal posts over de medische staf waren leek het zo. En ik heb ook het gevoel dat de medische staf niet echt fantastisch is, maar alles wordt altijd zo extreem overdreven.quote:Op maandag 22 september 2008 11:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het helemaal niet.Ik quote toch ook geen bericht niks waarin iemand vraagtekens plaats bij de begeleiding? Kom op zeg.
Ik bedoel meer te zeggen dat Vermaelen nogal blessuregevoelig is. Op een bepaald moment werd ook naar de kant het bekende wisselgebaar gemaakt, maar even later kwam hij toch terug.
Nou die ene weekquote:
quote:Nieuwe namen voor functie algemeen directeur Ajax
De namen van Keje Molenaar, Jons Hensel, Peter R. de Vries en Kees Jansma passeerden al de revue, maar nog steeds is Ajax op zoek naar een geschikte kandidaat voor de functie van algemeen directeur.
Volgens Jack van Gelder, zondagavond in Studio Voetbal, zijn er weer drie namen op de shortlist bijgeschreven. Jaap de Groot, chef van de sportredactie van De Telegraaf, André Bolhuis, oud-hockeyinternational, voormalig voorzitter van de Koninklijke Nederlandse Hockeybond (KNHB) en tandarts en Toon Gerbrands, oud-bondscoach van de volleybalmannen en tegenwoordig directeur bij AZ staan volgens de presentator op de lijst. (MB)
Alleen Frank van Deursen zat er vorig jaar al. Rob Koster (pedicure) ook.quote:Op maandag 22 september 2008 11:34 schreef Suijk het volgende:
Hoofd Medische staf/Clubarts : Alfons de Kort
Clubarts : Niels Wijne
Fysiotherapeut A-selectie : Frank van Deursen
Fysiotherapeut A-selectie : Jos Kortekaas
Ken ze verder ook niet, geen idee of dit dezelfden zijn als vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |