abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 september 2008 @ 09:08:17 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61817961
Het niveau is idd belabberd. En dat is erg vreemd als je ziet wat er voor spelers bij Ajax rondlopen. Maar er zit totaal geen lijn in, geen systeem, geen automatisme. Taktiek? Ram de bal naar voren en hoop dat Suarez, KJH of Sulejmani er met individuele acties iets leuks mee doen!

Opbouwen van achterin, daarna op het middenveld de strijd winnen, dat was jaren de kracht van Ajax, dat hele middenveld is op dit moment dramatisch. Natuurlijk mis je mensen, maar een Sno is echt niets beter dan Lindgren en vertraagt het spel enorm. Mensen als Oleguer kunnen blijkbaar ook niet opbouwen.

Dus pass je de bal naar Stekelenburg, die ramt hem naar voren en dan zie je wel. Prachtige tactiek! Daar moet je idd een meestergenie als MvB voor zijn!

Het lijkt werkelijk nergens op bij Ajax, en dat is dus wel te zien aan de belabberde resultaten. En ja, dan heb je ook nog eens een zooi blessures, pak je gisteren 4 kaarten dus schorsingen zitten er ook aan te komen. Dus echt veel beter zie ik het niet worden de aankomende tijd. En dan blijf ik het eeuwig zonde vinden dat er zoveel spelers weg moesten bij Ajax....

Nee, dit is bij lange na niet het Ajax dat er zou moeten staan, en dat is niet alleen MvB's schuld, maar de punten die we pakken zijn ook niet zijn verdienste, die kan je bijschrijven op het conto van de individuele klasse. Maar we zijn nu al Gabri, Aisatti en Sulejmani kwijt, wat nou als Suarez wegvalt? Wie redt ons dan?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61818017
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:08 schreef HeatWave het volgende:
wat nou als Suarez wegvalt? Wie redt ons dan?
Rommedahl of Bakkiechoco?

Voor de rest heb je gelijk.
MOKUM XXX RATED
  maandag 22 september 2008 @ 09:12:14 #203
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_61818020
KJH? Cvitanich?

Ik herhaal nog maar eens: de grootste zwakte zit 'm in de achterhoede (geen killers, geen opbouwers) en op het middenveld (geen killer, geen creatieve speler met een dreigende actie).
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 22 september 2008 @ 09:12:14 #204
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61818021
Het zou me niets verbazen trouwens als Huntelaar een flinke boete boven z'n hoofd hangt. Kreeg Verbeek toen ook nadat ie flinke kritiek uitte op de arbitrage, ze wilden hem zelfs schorsen toen.
  maandag 22 september 2008 @ 09:22:06 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61818165
KJH is afhankelijk van aanvoer, die is voetballend echt niet in staat om het ff te flikken. Cvitanich kan ik niets van zeggen, die heb ik nog niet echt zien spelen. Maar het verbaast me dat die geen kans krijgt ook. Waarom haal je hem dan voor zoveel geld?

En de KNVB moet verdomme eens de stront uit de ogen halen, niet eens op gisteren gebaseerd maar het is echt met de week beroerder. Ik heb het niet over dingen niet zien ofzo, dat zijn vergeefbare zaken. Het gaat me puur om beslissingen! En die nemen ze slechter en slechter. En achteraf zijn ze nog steeds te zwak om toe te geven dat ze ernaast zaten.

Ik snap KJH prima dat ie zegt dat hij het niveau van de arbitrage zat is in Nederland!
Get woke, go broke!
pi_61818585
Al die fnoorders die een gelijkspel tegen ons al als overwinning zien
pi_61818671
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Maar het verbaast me dat die geen kans krijgt ook. Waarom haal je hem dan voor zoveel geld?
Dat verbaast bij dus ook.
- Aissati gehaald voor best wat geld; speelt niet (althans in de eerste wedstrijd)
- Cvitanich gehaald voor een hoop geld; speelt niet
- Vorig jaar Silva gehaald voor een hoop geld; speelt niet
Wat speelt wel; Leonardo, Sno en Sarpong.

Wat je zegt over de lijn klopt ook als een bus. Eigenlijk de hele wedstrijd gisteren geen mooi opgezette aanval gezien. Alleen maar individuele acties en lange ballen. Waardeloos om naar te kijken zo. Het zou mij verbazen als er meer dan 10 keer 3 passes achter elkaar aan zijn gekomen bij Ajax gisteren. Komop, de meeste jongens spelen nu al even met elkaar, de rest zit nu een klein half jaar bij elkaar, dan moet er gewoon wel WAT logica in zitten..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_61818703
Volgens Marco moet het kapitaal op het veld staan, helaas zien we dat niet terug.
pi_61818734
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:44 schreef Devz het volgende:
Vind je het heel gek? Jullie hebben met miljoenen gesmeten deze zomer, wij miste gister 5 basisspelers en ons middenveld was gemiddeld 19 jaren jong.

Mag je dan trots zijn op je elftal?
  maandag 22 september 2008 @ 09:56:03 #210
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61818799
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vind je het heel gek? Jullie hebben met miljoenen gesmeten deze zomer, wij miste gister 5 basisspelers en ons middenveld was gemiddeld 19 jaren jong.

Mag je dan trots zijn op je elftal?
idd ik snap het volledig, het is ook gewoon een klasseprestatie. het was gewoon heel slecht van ajax.
voor hoe lang heeft mvb eigk getekend?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 22 september 2008 @ 10:01:15 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61818905
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:44 schreef Devz het volgende:
Sja, ik vind het ook wat overtrokken, als f'noord in eigen huis zijnde. Maar ja, dat komt ook door alle onbenullen hier die van te voren ijlden over "historische overwinning, megascore, vernedering" etc etc. Die gasten moeten echt eens gaan nadenken of ze dit spelletje ook maar een HEEL klein beetje snappen....
Get woke, go broke!
pi_61819027
quote:
Ajax-jongetje mishandeld in De Kuip

Een enthousiast jongetje heeft zondagmiddag het juichen na een treffer van Ajax moeten bekopen met een slag in zijn gezicht. Een volwassen man kon het niet verkroppen dat de twaalfjarige supporter in een Feyenoord-vak zat te juichen.

De stewards kwamen bij het vechtpartijtje dat daarop volgde direct in actie. Nadat de rust terug was, werd voor de zekerheid de Mobiele Eenheid het vak ingestuurd.

De volwassen man is nog niet opgepakt, maar op de beelden is hij duidelijk vastgelegd, zo meldt het AD. De politie waarschuwt dan ook dat als de verdachte zich niet meldt en als de politie hem niet herkent, de beelden aan het grote publiek worden getoond. Het slachtoffer hield overigens niets aan de mishandeling over.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61819189
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die malloten in het Feyenoord topic praten het alweer goed
"Verdiende loon" en al dat soort ongein
Tokkievolk
  maandag 22 september 2008 @ 10:19:04 #214
164283 Luco
Buongiorno!
pi_61819229
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]
Dat dat sowieso in je botte harses opkomt... Dat joch is 12, kom op...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_61819233
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die malloten in het Feyenoord topic praten het alweer goed
"Verdiende loon" en al dat soort ongein
Tokkievolk
Ik praat het zeker niet goed. Maar je bent wel erg naief om te denken dat je zomaar kunt gaan juichen als Ajax scoord en je in een Feyenoord vak ziet. Een beetje dom is het natuurlijk wel.
pi_61819288
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik praat het zeker niet goed. Maar je bent wel erg naief om te denken dat je zomaar kunt gaan juichen als Ajax scoord en je in een Feyenoord vak ziet. Een beetje dom is het natuurlijk wel.
Dan nog had het hele vak waarin dat jong zit die volwassen kerel aan moeten pakken, tuig dat het er is.
Geweld tegen kinderen goedpraten is gewoon een psychische stoornis, sim-pel.
pi_61819291
Snap niet dat je als ouder je zoontje van 12 tussen de feyenoorders laat staan als ajacied zijnde of andersom.
nee echt niet !
pi_61819298
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Cvitanich kan ik niets van zeggen, die heb ik nog niet echt zien spelen. Maar het verbaast me dat die geen kans krijgt ook. Waarom haal je hem dan voor zoveel geld?
Wat als dat bod van 40 miljoen op Huntelaar begin augustus was gekomen? Ik denk dat hij dan vertrokken was eigenlijk, in dat geval was het goed geweest om alvast zijn vervanger in huis te hebben (Cvitanich).

Achteraf gezien was de aankoop misschien niet nodig, maar ik denk dat je ook allerminst blij was geweest wanneer de club Huntelaar had verkocht en dan pas een vervanger had aangetrokken. De beoogde opvolger was dan wellicht al weggekaapt door een andere club en hij had dan een aanzienlijk minder deel van de voorbereiding mee kunnen maken. Regeren is vooruitzien, ik snap de aankoop wel.

Enige echte fout van Ajax vind ik dat er geen kwaliteitsinjectie is gekomen in de verdediging, alleen Oleguer erbij als vervanger van Heitinga is te weinig. Toen Sno werd gehaald zei ik ook al dat Ajax beter een pure verdediger kon halen in plaats van Sno om vervolgens de positie verdedigend op het middenveld op te vullen met middenvelders die je al hebt. Nu staat notabene Lindgren op de bank terwijl je centraal achterin geen echte verdediger als back-up hebt voor Vermealen. In de Nederlandse competitie volsta je dan vaak nog met middenvelders achterin (Lindgren, Vermaelen), maar Europees gezien heb je echt behoefte aan pure verdedigers.
pi_61819332
-niet trollen-

[ Bericht 94% gewijzigd door sjimz op 22-09-2008 10:29:00 ]
pi_61819351
quote:
Op maandag 22 september 2008 08:53 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Ik

Dat het in de eerste helft 0-3 had moeten staan is natuurlijk pure onzin.
Onzin omdat... de schoten van hunterlaar goed tegen gehouden werden door Timmer?... afstandschoten maar net naast gingen?Ajax de betere kansen had ? van die kansen maar 1 benut werd? Feyenoord amper een kans creeerde?Ajax 2 x over op het doel schoot als een zwakzinnige.
Feyenoord had de eerste 15 min het beste spel maar de rest van de 2ehelft was voor Ajax. En de 0-1 van Sarpong was dus ook dik verdiend. Vraag me af of je de wedstrijd wel hebt gezien of alleen de samenvatting ?
nee echt niet !
pi_61819358
-dubbel
nee echt niet !
pi_61819417
-reactie op edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 22-09-2008 10:33:40 ]
nee echt niet !
pi_61819420
quote:
Jonkies wél op dreef in Klassieker

Door: Fokko Ebbens

Het niveau van de Klassieker was bedenkelijk. Twee Nederlandse talenten excelleerden echter op het middenveld van De Kuip.

Tijdens het duel tussen Feyenoord en Ajax regeerden de jonkies – talenten van eigen bodem welteverstaan. Georginio Wijnaldum vormde het hart van het Rotterdamse middenveld, terwijl Jeffrey Sarpong na het uitvallen van Miralem Sulejmani als spelmaker van de Amsterdammers fungeerde. Het geheim van het tweetal? Een flinke dosis talent, de absolute wil om te slagen en een vleugje bescheidenheid.

Wijnaldum

Georginio Wijnaldum is misschien wel het grootste talent van Feyenoord. De middenvelder is pas zeventien jaar, maar zondag stond hij aan de aftrap van alweer zijn tweede Klassieker. Hij speelde echter niet op zijn vertrouwde stekkie achter de spitsen. ‘Ik ben van nature een aanvallende middenvelder, maar vandaag speelde ik inderdaad voor de verdediging. Dit is goed voor mij, ik kan verdedigend nog wel wat leren. Zeker in een potje als Feyenoord – Ajax.’

Wijnaldum moest Sulejmani uitschakelen en dat deed hij met verve. ‘Dat ging inderdaad snel’, zegt de geboren Rotterdammer, doelend op de snelle blessure van de Ajacied. ‘Maar daarna moest ik me focussen op Sarpong en die is in mijn ogen niet veel minder.’

Zenuwachtig was hij niet voor zijn optreden in De Kuip, ook al was het middenveld van Feyenoord met ook de 18-jarige Leroy Fer wel erg jong. ‘Daar staan we niet bij stil, we hadden maar één doel: pakken die Ajacieden. Na afloop denk je er wel meer over na, is het toch wel bijzonder.’

Bijzonder was het zeker wat Wijnaldum liet zien. Hij bewaakte de balans tussen verdediging en aanval en was ook nog in staat in het strafschopgebied van de tegenstander op te duiken. Toch was hij niet erg over zichzelf te spreken. ‘Het kan beter, al waren de trainer en mijn teamgenoten tevreden. Ik moet zorgen dat ik alle duels win, dat is toch mijn verantwoordelijkheid als middenvelder. Bovendien wil ik aan mijn scorend vermogen werken, ik kom te vaak voor het doel zonder te scoren.’

Sarpong

Evenals Wijnaldum ontwikkelt ook Jeffrey Sarpong zich uitstekend in het prille seizoen. De middenvelder van Ajax krijgt van Marco van Basten het vertrouwen en dat betaalt zich uit. Sarpong is beweeglijk en met zijn goede actie is hij in staat een wedstrijd open te breken.

Dat resulteerde tegen Feyenoord in een knappe treffer met zijn linkerbeen. ‘Ik ben eigenlijk rechts, maar train veel met links. Dat betaalt zich nu uit met een doelpunt’, vertelt de 20-jarige Ajacied met een trotse glimlach.

Sarpong kent ook de keerzijde van de medaille. Hij debuteerde drie seizoenen terug in de hoofdmacht van Ajax, maar de laatste twee jaar speelde hij slechts één competitieduel voor de Amsterdammers. ‘Ik heb last van een blessure gehad, maar ben altijd blijven vechten, ik wilde niet opgeven.’

De vertraging die hij opliep, probeert de geboren Amsterdammer nu goed te maken. Sarpong is blij met zijn basisplaats, maar hij blijft kritisch. ‘Ik ben nog groeiende, ik kan én moet nog beter. Van Basten geeft me vertrouwen, dat is mooi. Ik moet het echter wel laten zien.’

Zo heeft Sarpong zichzelf een aantal verbeterpunten gegeven. ‘Ik wil dominanter zijn, meer ballen opeisen.’ Toch was hij tegen Feyenoord redelijk dominant, zij het in een andere manier dan hij zelf aangeeft. Sarpong ging op de hand van Tim de Cler staan om hem een lesje te leren. ‘Naar mijn mening maakte hij een overtreding op Leonardo. Als de scheidsrechter dan niet fluit, moet het maar zo.’

Het duel

Dan het duel Wijnaldum - Sarpong. Het duo vocht een aantal verbeten duels uit, tot een duidelijke winnaar kwam het echter niet volgens Wijnaldum. ‘Het was redelijk verdeeld. Alleen bij het eerste doelpunt van Ajax was ik hem even kwijt, dat mag niet.’

Sarpong voegt daar nog wat aan toe. ’Het was bijzonder om in zo’n belangrijke wedstrijd als twee jonge gasten tegenover elkaar te staan.’

Overigens was het niet de eerste keer dat Wijnaldum en Sarpong elkaar op het veld tegenkwamen. Wijnaldum: ‘Hoewel Jeffrey twee jaar ouder dan ik is, hebben we in de jeugd ook al tegen elkaar gespeeld. Daar kwamen we elkaar eigenlijk niet zoveel tegen, ik was namelijk ook nog aanvallende middenvelder hč.’
pi_61819439
-reactie op geedite reactie van de edit -

[ Bericht 81% gewijzigd door sjimz op 22-09-2008 10:34:25 ]
  maandag 22 september 2008 @ 10:32:05 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61819450
quote:
Wijnaldum moest Sulejmani uitschakelen en dat deed hij met verve.
Zo. die hele 10 min! Wat een gelul .
Get woke, go broke!
  maandag 22 september 2008 @ 10:34:31 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61819494
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gast, kom op hey. We hebben het over een 12 jarig jongetje. Die kutsupporter had het ook een beetje in perspectief kunnen zien. Weet dat ventje veel dat hij dat niet moet doen. Waarschijnlijk kwam hij gewoon met z'n vader naar een wedstrijd kijken. Misschien wel een kaartje voor z'n verjaardag gehad, weet jij veel. Mannetje helemaal verheugt dat hij zijn ajaxhelden gaat zien. Krijg je een knal in je gezicht omdat je blij bent

Voetbal is een leuke sport, maar sommige supporters...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_61819516
-reactie op edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door sjimz op 22-09-2008 10:41:45 ]
nee echt niet !
pi_61819553
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gast, kom op hey. We hebben het over een 12 jarig jongetje. Die kutsupporter had het ook een beetje in perspectief kunnen zien. Weet dat ventje veel dat hij dat niet moet doen. Waarschijnlijk kwam hij gewoon met z'n vader naar een wedstrijd kijken. Misschien wel een kaartje voor z'n verjaardag gehad, weet jij veel. Mannetje helemaal verheugt dat hij zijn ajaxhelden gaat zien. Krijg je een knal in je gezicht omdat je blij bent

Die vader is toch wel op een leeftijd om zoiets te snappen?
  maandag 22 september 2008 @ 10:37:39 #229
51286 w00h00
Digital man!
pi_61819565
Mod hoevaak ga je nog berichten van DIrk Kuijt verwijderen?

Beter geef je die trol een ban hier op FOK!
pi_61819583
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Joh, enige wat die kakkerlakken zien door hun haat is een jood die juicht en een makkelijk doelwit is.
Om te kotsen zulke figuren
pi_61819605
Hoe je het ook bekijkt het blijft natuurlijk niet slim om tijdens DE wedstrijd van het jaar waar miljoenen mensen naar uitkijken. Veel op het spel staat! Om dan even fijn in het vak van de tegenstander te gaan zitten en dan te juichen.De tijd dat dat nog kon is al jaaaren voorbij.
nee echt niet !
pi_61819637
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:37 schreef w00h00 het volgende:
Mod hoevaak ga je nog berichten van DIrk Kuijt verwijderen?

Beter geef je die trol een ban hier op FOK!
Je weet wel dat wij geen bans kunnen uitdelen he.
pi_61819671
quote:
Zo heeft Sarpong zichzelf een aantal verbeterpunten gegeven. ‘Ik wil dominanter zijn, meer ballen opeisen.’ Toch was hij tegen Feyenoord redelijk dominant, zij het in een andere manier dan hij zelf aangeeft. Sarpong ging op de hand van Tim de Cler staan om hem een lesje te leren. ‘Naar mijn mening maakte hij een overtreding op Leonardo. Als de scheidsrechter dan niet fluit, moet het maar zo.’
Foei.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 22 september 2008 @ 10:44:23 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61819730
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:42 schreef Suijk het volgende:

[..]

Foei.
Idd, wat een debiele actie, het enige wat je daarmee kan veroorzaken is een rode kaart en dus benadeel je je team. Hoe haalt ie het in zijn kop, en het dan ook nog eens vertellen. Samen met de uitbarsting van KJH kan je dit seizoen echt wel vergeten dat er nog 1 scheids is die objectief zal fluiten bij Ajax .
Get woke, go broke!
pi_61819791
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:39 schreef HighVolume het volgende:
Hoe je het ook bekijkt het blijft natuurlijk niet slim om tijdens DE wedstrijd van het jaar waar miljoenen mensen naar uitkijken. Veel op het spel staat! Om dan even fijn in het vak van de tegenstander te gaan zitten en dan te juichen.De tijd dat dat nog kon is al jaaaren voorbij.
Hey, prima. Het is een domme actie inderdaad. Maar dat er dan nog imbecielen zijn die een kind van 12 ( ) een volle vuistslag geven
pi_61819804
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hey, prima. Het is een domme actie inderdaad. Maar dat er dan nog imbecielen zijn die een kind van 12 ( ) een volle vuistslag geven
Precies
pi_61819828
quote:

[..]

Ja absoluut 100% met je eens.
nee echt niet !
pi_61819881
quote:

[..]

Waar staat dat het een volle vuistslag betrof?
pi_61819910
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waar staat dat het een volle vuistslag betrof?
Je hoeft het niet proberen goed te praten hoor. Die gast krijgt z'n straf wel (en dat jochie heeft hem al gehad )
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 22 september 2008 @ 10:53:38 #240
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61819960
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:02 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

zo werkt het natuurlijk niet. een speler van Ajax zou kwalitatief zo goed moeten zijn dat hij bij een Europese top of subtop club een belangrijke basisspeler zou zijn. eigenlijk moeten we spelers hebben voor wie de Eredivisie een te veel te laag niveau is... voorin hebben we die spelers maar achterin echter geen enkele. een speler die door het ijs zakt bij Barca zal dan ook gegarandeerd Ajax niet beter maken.

edit: er zijn ongetwijfeld uitzonderingen, maar ik zou zo scouten om de kwaliteit te waarborgen.
Als je zo denkt kun je beter ophouden want dat is een utopie.
Zoals jij denkt kun je bij een topclub in een topland doen, maar daar heeft Ajax helemaal niet de financiele middelen voor en daar is de Ere divisie al helemaal niet interessant voor.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_61819964
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:51 schreef Suijk het volgende:

[..]

Je hoeft het niet proberen goed te praten hoor. Die gast krijgt z'n straf wel (en dat jochie heeft hem al gehad )
Dat doe ik zeker niet, maar je moet er geen dingen over gaan verzinnen.
  maandag 22 september 2008 @ 10:58:12 #242
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61820063
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
-niet trollen-
Iedereen wil in eerste ring en aangezien ook de eerste honderd (?) van de tweede trein op de eerste ring mogen, is het even rennen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 22 september 2008 @ 10:58:42 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61820073
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die vader is toch wel op een leeftijd om zoiets te snappen?
Je kunt toch dat jochie niet niet zeggen dat hij niet mag juichen. Kom op. Hoe kun je het in vredesnaam goedpraten.

Het is toch moeilijk om als neutraal supporter, of rotterdammer die wel voor Ajax is, een kaartje te krijgen voor het Ajax vak? Waarom zo moeilijk doen, gedraag je gewoon...
pi_61820123
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Iedereen wil in eerste ring en aangezien ook de eerste honderd (?) van de tweede trein op de eerste ring mogen, is het even rennen.
Eerste tweehonderd dacht ik.
pi_61820204
Gaan hier nog meer mensen trouwens naar Ajax - utrecht donderdag ?
nee echt niet !
pi_61820245
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:05 schreef HighVolume het volgende:
Gaan hier nog meer mensen trouwens naar Ajax - utrecht donderdag ?
Jawel.
  maandag 22 september 2008 @ 11:10:04 #247
144213 Adidah
Het was wraak
pi_61820286
Slecht spelen en dan nog kunnen ze niet van ons winnen . Ik snap niet dat de kakkies hier blij mee kunnen zijn. Maar aan de andere kant is het wel weer logisch. Thuis een punt halen tegen het machtige Ajax, dat is natuurlijk een hele prestatie.
pi_61820420
quote:
Van Basten zet vraagtekens bij blessure Sulejmani

Marco van Basten is door zijn medische staf op het verkeerde been gezet, zo meldt De Telegraaf maandag. De medische afdeling van Ajax zette het licht op groen voor het meespelen van Miralem Sulejmani in de topper tegen Feyenoord. De Serviër moest echter al vroeg in de eerste helft afhaken met een blessure.

"Merkwaardig", zo citeert de ochtendkrant de hoofdtrainer. "Donderdag tegen Borac had hij al last. Vrijdag is er een foto gemaakt, waarop niets te zien was, maar nu is het toch mis." Sulejmani moest al na negen minuten met een blessure van het veld, nadat hij bij een duel met tegenstander Tim de Cler naar zijn rechterhamstring greep.

Afgelopen week had hij voorafgaand aan het uitduel met FK Borac in de eerste ronde van de UEFA Cup al gemeld dat hij enige last had van die spier. Doorgaans staan er tot zes weken voor een revalidatie van een hamstringblessure. Tegen Feyenoord werd Sulejmani vervangen door Leonardo, die als enige reserve de warming-up in De Kuip mee had gedaan met de basiskrachten van de Amsterdammers.
pi_61820446
Lekker dan
  maandag 22 september 2008 @ 11:18:33 #250
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61820469
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
En komt er ook nog bij dat ik ruzie kreeg met mun "wijf".
Daarna eventjes verhaal halen bij haar ouders waar ze naartoe was gegaan, en de boel wat verbouwd.
Opgepakt door de politie en wat uurtjes vastgezeten.
Dus zoals je begrijpt is heel mijn dag echt naar de kutjes.
Gast .
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:16 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dit is toch NIET te geloven !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')