Als er over 20 minuten niemand anders met de titel komt, krijg je het punt.quote:
Helaas voor Iggy, bukgeit +1quote:Op maandag 22 september 2008 12:44 schreef bukgeit het volgende:
Dan kop ik 'm met graagte in: A Shocking Hobby.
Wat je hiermee bedoelt begrijp ik niet maar je antwoord is wel goed.quote:Op maandag 22 september 2008 13:55 schreef frame-saw het volgende:
Ik herken ze heel erg maar ik heb geen idee verder.
Ja nee, dit maakt je eerdere opmerking nou niet bepaald logischerquote:Op maandag 22 september 2008 14:15 schreef frame-saw het volgende:
O wauw, ja ik heb ze eens live gezien en herkende ze daar dus van. Maar had niet verwacht dat zij het waren (logisch).
Eerste klopt, tweede imo nietquote:Op maandag 22 september 2008 14:40 schreef bartrid het volgende:
Da's Noah and the whale. Van dat hele vervelende in 5 years time of zo.
quote:Self-described "Celtic Soul" triowas founded by Marc Sheehan (guitar) and Danny O'Donoghue (vocals) in Dublin in 2001. After working in the United States as producers, Sheehan and O'Donoghue relocated to Dublin and recruited Glen Power as their drummer. Forging a unique sound based on a diverse list of influences (including U2, the Neptunes, Timbaland, and Van Morrison),
saw their debut single, "We Cry," receive airplay in both Ireland and Britain, as well as a nod from BBC Radio DJ Jo Whiley.
The Amazing TVP'squote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef bartrid het volgende:
Nog zo'n slaapverwekkende bandWie?
[..]
Wel vergelijkbaar maar die is het niet. Hun naam komt een filmregisseur goed van pas...quote:
-skippybal- +1 en een nieuwe vraag.quote:
quote:was an American rock and roll band formed by singer, songwriter and guitarist Dez Cadena in 1983 and active until 1987.
Cadena had been a member of California based punk rock group Black Flag from about 1980 to 1983, first as singer, then as rhythm guitarist.
Wat was het typenummer van de Dakota?quote:Op maandag 22 september 2008 17:55 schreef MadMaster het volgende:
Dakota?
MadMaster +1quote:Op maandag 22 september 2008 18:47 schreef MadMaster het volgende:
DC3?
Heb begin juni met een Dakota van de Dutch Dakota Association een vlucht met zo'n ding boven het Gooi en de Flevopolder gemaakt. Werelds!!
Divine?quote:Op maandag 22 september 2008 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Geen Buster Pointdexter, wel een excentriek persoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |