SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2008 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Slowchat is vanaf heden VERBODEN!
Een Onno die op de centjes moet letten en een 3 weken oude xbox die met accesoires en games 405 euro kostte voor 250 best een goede deal vind. Zelfs als MS de prijzen in de tussentijd heeft verlaagd met 50 euro cashbackquote:Op zondag 21 september 2008 16:53 schreef RickoKun het volgende:
Welke onno gaat nu ook een 2de hands aanschaffen
Maar goed. Ik denk dat ook ik Soul Calibur ga halen, lijkt me wel een vet spel. Is er iemand die het een kut spel vind? Trouwens wel fokking lang geleden dat ik een vechtspel heb gespeeld hier thuis. (volgens mij was de laatste keer toen ik een super nintendo had)
Hmmmm daar geef ik je gelijk in.quote:Op zondag 21 september 2008 16:55 schreef santax het volgende:
[..]
Een Onno die op de centjes moet letten en een 3 weken oude xbox die met accesoires en games 405 euro kostte voor 250 best een goede deal vind. Zelfs als MS de prijzen in de tussentijd heeft verlaagd met 50 euro cashback![]()
Graag gedaan!quote:Op zondag 21 september 2008 17:11 schreef santax het volgende:
Hehe, wie maakt het eerste lijstje met games die santax perse moet hebben
zelf kom ik niet verder dan dit:
Geowars
GTA IV
Worms XBLA
Ik heb nog een tof idee voor een toernooitje en Worms komt er in voorquote:Op zondag 21 september 2008 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Slowchat is vanaf heden VERBODEN!
Burnout Paradise = aanraderquote:Op zondag 21 september 2008 17:11 schreef santax het volgende:
Hehe, wie maakt het eerste lijstje met games die santax perse moet hebben
zelf kom ik niet verder dan dit:
Geowars
GTA IV
]quote:Op zondag 21 september 2008 17:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Burnout Paradise = aanrader
Ze moeten nog wel uitkomen...maar
Far Cry 2 is zeker een must have
en Mirrors Edge
Het zou de standaard TVP moeten worden voor heel GAM!quote:
Die tieten hebben chick heeft de potentie mijn relatie te verziekenquote:Op zondag 21 september 2008 18:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zou de standaard TVP moeten worden voor heel GAM!
Koop het dan ook op de 360quote:Op zondag 21 september 2008 17:19 schreef santax het volgende:
[..]
worms![]()
*heeft alle worms voor pc ooit origineel gekocht*
Dat was geen slowchatquote:
Graagquote:Op zondag 21 september 2008 17:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb nog een tof idee voor een toernooitje en Worms komt er in voor![]()
Binnenkort eens bespreken onder potje Worms?
Kun je dat oneerlijk toelichten want die paar keer dat een spel oneerlijk was heb ik het meteen uitgezet!quote:Op zondag 21 september 2008 17:52 schreef Wessiej het volgende:
Deze week dan NHL 09, Star Wars en Burnout Paradise maar gehaalt, alle 3 erg toffe games, al is Star Wars wel repetitief en een beetje oneerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zondag 21 september 2008 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop het dan ook op de 360800 punten maar en het wordt nog super veel gespeeld! En je kan meedoen aan het vetste toernooi dat er bestaat!
[..]
Dat was geen slowchat![]()
[..]
Graagz.s.m!
[..]
Kun je dat oneerlijk toelichten want die paar keer dat een spel oneerlijk was heb ik het meteen uitgezet!
Oja Wessiej nog een vraagje over Mercenaries 2:Die zijn weg ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Geen Addertje onder het grasquote:Op zondag 21 september 2008 20:06 schreef JDizzle het volgende:
Kzag vandaag dus de Arcade liggen voor 180. Krijg je nu echt die 30 euro cash teruggestuurd van Microsoft, of ligt er ergens een adder?
Het wordt ook steeds leuker! Dat is echt knap gedaan want telkens want je krijgt steeds weer nieuwe shit er bijquote:Op zondag 21 september 2008 20:12 schreef Digixz het volgende:
Mercs <3. Schitterend spel
Vanmiddag ook Saints 2 maar ff besteld bij Gamehubs.
Nope. Iets soortgelijks hadden ze paar jaar geleden ook gedaan met de originele Xbox. Toen kreeg iedereen die een formulier invulde en een kassabon erbij deed een controller en games.quote:Op zondag 21 september 2008 20:06 schreef JDizzle het volgende:
Kzag vandaag dus de Arcade liggen voor 180. Krijg je nu echt die 30 euro cash teruggestuurd van Microsoft, of ligt er ergens een adder?
Ik denk trouwens dat Bungie bezig is met een (XBLA) game, waarbij je kan paintballen met je avatarquote:Op zondag 21 september 2008 19:04 schreef Sala-adin het volgende:
Hoi, knuffelmoslim is er ook weer
[ afbeelding ]
Vandaag geownd met paintball
quote:Op zondag 21 september 2008 20:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat Bungie bezig is met een (XBLA) game, waarbij je kan paintballen met je avatar
Nergens op gebaseerd trouwens
of misschien Rarequote:
Geownd met je hopper los?quote:Op zondag 21 september 2008 19:04 schreef Sala-adin het volgende:
Hoi, knuffelmoslim is er ook weer
[ afbeelding ]
Vandaag geownd met paintball
Nee man dit was mijn 2e keerquote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geownd met je hopper los?![]()
Speel je het vaker eigen wapen etc. anders mischien keer wedstrijdje doen
Voor jou wel ja!quote:Op zondag 21 september 2008 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
September is ruk.
ja wat zeg ik nou netquote:Op zondag 21 september 2008 21:20 schreef Sala-adin het volgende:
Het boeit me geen ene reet wat ze gaan doen enige wat ik wil is gewoon mijn games spelen en meer niet.
Wtf heb ik nou aan avatars
Ik vind het opzich wel cool dat je dan echt je eigen identiteit heb in die games, net als met Mii's maar dan uitgebreiderquote:Ik verwacht iig dat MS flink gebruik gaat maken van die avatars in XBLA-games
Maar kun je alleen van die dwazen maken? Of bijvoorbeeld ook een Masterchief pak aan ofzo? Of een ander vet stuk armor + Helmquote:Op zondag 21 september 2008 21:51 schreef kepler het volgende:
[..]
ja wat zeg ik nou net
[..]
Ik vind het opzich wel cool dat je dan echt je eigen identiteit heb in die games, net als met Mii's maar dan uitgebreider
Terug Vind Postquote:Op zondag 21 september 2008 21:58 schreef YOgamerYO het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat tvp betekent?
Ps: ik dacht dat je met met SC soul Caliber bedoelde.
geen ideequote:Op zondag 21 september 2008 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar kun je alleen van die dwazen maken? Of bijvoorbeeld ook een Masterchief pak aan ofzo? Of een ander vet stuk armor + Helm
quote:Op zondag 21 september 2008 23:49 schreef existenz het volgende:
Ligt of hij bij de douane ligt, dan kan het nog minimaal 1 maand duren, maar normaal gespreken is echt 2 weken de max.
Flashbangs = keyquote:Op zondag 21 september 2008 18:01 schreef koen_pijl het volgende:
Wat is Mile High Club fucking moeilijk zeg!
quote:Op maandag 22 september 2008 00:00 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
wtf, een maand.
Ik heb BiA, Far Cry 2, Saints Row 2 en Fable 2 ook besteld zonder verzekering.
Terug vorderen en opnieuw als bestelling plaatsen mét verzekering?
quote:Op zondag 21 september 2008 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar kun je alleen van die dwazen maken? Of bijvoorbeeld ook een Masterchief pak aan ofzo? Of een ander vet stuk armor + Helm
Nee dat UPS vakje (7 euro) niet aangevinktquote:Op maandag 22 september 2008 00:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij dacht dat het al verzonden was, niets aan de hand, je krijgt het gewoon binnen, heb je UPS delivery gedaan?
Rare is sowieso bezig met een Avatar game (niet de animequote:Op zondag 21 september 2008 21:06 schreef kepler het volgende:
[..]
of misschien Rare
Ik verwacht iig dat MS flink gebruik gaat maken van die avaters in XBLA-games (zoals bv dat 100-1 spel). Zo'n paintball multiplayer game zou daar perfect voor zijn, dan ook een race-game
Zijn die avatars gelijk nuttig
http://www.microsoftpointsxbox.com/quote:Op maandag 22 september 2008 13:52 schreef RickoKun het volgende:
Voor 30 EURO!? Ik zag vanmiddag in de mediamarkt zo'n ding en die kostte 80 euro?
(en 20 euro voor 3 maand)
bleeehh daar moet je met een creditcard betalen, ofniet?quote:Op maandag 22 september 2008 13:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
http://www.microsoftpointsxbox.com/
Hoe kan ik paypal selecteren dan? ik kom alleen uit op google checkout?quote:Op maandag 22 september 2008 14:05 schreef Reintji het volgende:
Of paypal, of google checkout. Opsturen van dollars werkt niet, iDeal evenmin.
kerel, ik dok alles met paypal, en enigste wat ik heb is een rabobank account aangesloten met paypal, en niet eens een creditkaart, gewoon bank.quote:Op maandag 22 september 2008 14:16 schreef RickoKun het volgende:
Kan je met internetbankieren wat op paypal knallen?
Ik heb geen flauw idee, mijn paypal is voor mij hetzelfde als met creditcard betalen. Het wordt aan het begin van de volgende maand gewoon van me rekening geschrevenquote:Op maandag 22 september 2008 14:16 schreef RickoKun het volgende:
Kan je met internetbankieren wat op paypal knallen?
Bij mij nietquote:Op maandag 22 september 2008 14:18 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, mijn paypal is voor mij hetzelfde als met creditcard betalen. Het wordt aan het begin van de volgende maand gewoon van me rekening geschreven
Ik heb me account dan ook al ruim 8 jaarquote:Op maandag 22 september 2008 14:21 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Bij mij nietik gewoon lekker bank en geen rente
. en het word na een paar dagen afgeschreven.
Dus je gaat eerst hier iets vragen en daarna zelf even kijken?quote:
Ik was het alquote:Op maandag 22 september 2008 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
Hands-on van Far Cry 2
Ik begin gehyped te worden.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=197582quote:Op maandag 22 september 2008 15:54 schreef Strolie75 het volgende:
Hands-on van Far Cry 2
Ik begin gehyped te worden.
ze worden natuurlijk al in de TV-spellen gebruikt, maar ik verwacht nog veel meer eigenlijkquote:Op maandag 22 september 2008 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Rare is sowieso bezig met een Avatar game (niet de anime) omdat ze laatst liepen te huilen dat het idee ouders is dan Mii's
Ik denk een party-game ofzo, want daar zullen de Avatars in het begin vooral voor gebruikt gaan worden.
Je gamertag blijft altijd bestaan totdat de aarde vernietigd word.quote:Op maandag 22 september 2008 16:22 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme, hoe kan ik een gamertag verwijderen. Ik heb al ooit eens een gamertag aangemaakt (toen ik niet eens een xbox had) en kan ik dus niet mijn e-mail adres gebruiken (hotmail).
Als ik die oude verwijder is mijn email dus weer vrij en kan ik mijn email voor deze nieuwe (+ allemaal saved games en shit) gebruiken. Iemand?!
Ik zou even snel een bullshit hotmail aanmaken en die gebruiken voor je oude gamertag (kan je vast wel verwijderen), en dan een nieuwe maken met je echte email.quote:Op maandag 22 september 2008 16:22 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme, hoe kan ik een gamertag verwijderen. Ik heb al ooit eens een gamertag aangemaakt (toen ik niet eens een xbox had) en kan ik dus niet mijn e-mail adres gebruiken (hotmail).
Als ik die oude verwijder is mijn email dus weer vrij en kan ik mijn email voor deze nieuwe (+ allemaal saved games en shit) gebruiken. Iemand?!
Kan niet anders dan dat het een slechte game wordquote:
Heb je wel eens een Tiger Woods game gespeeld? Enorm frustrerend aangezien het bijna willekeurig is of hij er wel of niet in gaat, de ene keer rolt hij er recht op af en gaat hij er langs, de andere kaar gaat hij er toevallig wel in, na een paar uur had ik er genoeg van en meteen op marktplaats gezetquote:Op maandag 22 september 2008 17:25 schreef lennartb.nl het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA controller tegen 't raam
Kankertabletennis, eerste spel dat me zo frustreert
Als ik zon spel goedkoop had zien staan had ik m wel gekocht maar ik denk niet dat dat m nu nog wordtquote:Op maandag 22 september 2008 18:10 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Tiger Woods game gespeeld? Enorm frustrerend aangezien het bijna willekeurig is of hij er wel of niet in gaat, de ene keer rolt hij er recht op af en gaat hij er langs, de andere kaar gaat hij er toevallig wel in, na een paar uur had ik er genoeg van en meteen op marktplaats gezet
Je kijkt toevallig wel hoe de ondergrond loopt als je gaat putten he?quote:Op maandag 22 september 2008 18:10 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Tiger Woods game gespeeld? Enorm frustrerend aangezien het bijna willekeurig is of hij er wel of niet in gaat, de ene keer rolt hij er recht op af en gaat hij er langs, de andere kaar gaat hij er toevallig wel in, na een paar uur had ik er genoeg van en meteen op marktplaats gezet
Heel wat Tiger Woods games gespeeld, geen last van frustraties gehad.quote:Op maandag 22 september 2008 18:10 schreef Niek. het volgende:
[..]
Welke van de 2 tags is nu je echte?quote:Op maandag 22 september 2008 19:03 schreef RickoKun het volgende:je moet ook op de wind letten, geak!!!!
Mmmm toch wel benieuwd dan. Maar nee ik heb nog teveel ongespeelde games liggen.quote:Op maandag 22 september 2008 20:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heel wat Tiger Woods games gespeeld, geen last van frustraties gehad.
Soms baal je er wel van dat het geen hole in one is, birdie of eagle is ook mooi.
Verder goed kijken wat voor wind er is en of de baan omlaag of omhoog gaat.
TW 2008 nu bij de FRS voor nog geen 15,-
Leuke game voor een leuke prijs.
Ik ben al jaren uitge-wii-edquote:Op maandag 22 september 2008 20:32 schreef santax het volgende:
Zucht, gisteren dus een xbox overgekocht op FOK!, kreeg ik vandaag een pm (wel erg netjes van hem) dat het geld pas om 1700 op zijn rekening was aangekomen (bank naar giro, altijd traag) en toen was het postkantoor al dicht. Nu kan ie hem morgen pas op de post doen
En ik ben uitge-wii-ed.
Lolquote:
Ook kut; om 4u thuiskomen en in de brievenbus een kaartje aantreffen dat ups om 10 voor 4 was langsgeweest met je xboxquote:Op maandag 22 september 2008 20:32 schreef santax het volgende:
Zucht, gisteren dus een xbox overgekocht op FOK!, kreeg ik vandaag een pm (wel erg netjes van hem) dat het geld pas om 1700 op zijn rekening was aangekomen (bank naar giro, altijd traag) en toen was het postkantoor al dicht. Nu kan ie hem morgen pas op de post doen
En ik ben uitge-wii-ed.
wii niet. hell bijna alle lui die ik ken die een wii hadden hebben het ding verpatst!quote:
Ik heb niet eens een Wii gehadquote:Op maandag 22 september 2008 20:37 schreef santax het volgende:
[..]
Lol
Nouja ik ga hem niet aan de wilgen hangen, maar wil nu wel weer eens wat anders spelen dan mario of zelda
Op het woordje Wii reageren de meeste hier nogal heftigquote:Op maandag 22 september 2008 20:55 schreef santax het volgende:
Mijn god, hier zitten me echt teveel fanboys
Ach ik ben ook kind geweest. In mijn tijd had je een kamp voor MSX en voor Commodore. Ik begrijp de mensen die met hun geld een commodore hebben gekocht nog steeds nietquote:Op maandag 22 september 2008 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op het woordje Wii reageren de meeste hier nogal heftig
Snap je wel mensen die een commodore kregenquote:Op maandag 22 september 2008 21:01 schreef santax het volgende:
[..]
Ach ik ben ook kind geweest. In mijn tijd had je een kamp voor MSX en voor Commodore. Ik begrijp de mensen die met hun geld een commodore hebben gekocht nog steeds niet
Maar met nieuwe systemen heb ik dat niet meer. Wii heeft geniale besturing, een paar topgames en heel veel party games. Lekker om effe tussendoor te doen.
Xbox en ps zijn gewoon totaal andere systemen, waarom men die steeds wil vergelijken met de wii is mij een raadsel. Het is alsof je een vrachtwagen vergelijkt met een mini, ja tuurlijk ze rijden allebei, maar ze zijn met een totaal ander doel voor ogen ontworpen.
MSX-2quote:Op maandag 22 september 2008 21:01 schreef santax het volgende:
Ach ik ben ook kind geweest. In mijn tijd had je een kamp voor MSX en voor Commodore. Ik begrijp de mensen die met hun geld een commodore hebben gekocht nog steeds niet
Maar met nieuwe systemen heb ik dat niet meer. Wii heeft geniale besturing, een paar topgames en heel veel party games. Lekker om effe tussendoor te doen.
Xbox en ps zijn gewoon totaal andere systemen, waarom men die steeds wil vergelijken met de wii is mij een raadsel. Het is alsof je een vrachtwagen vergelijkt met een mini, ja tuurlijk ze rijden allebei, maar ze zijn met een totaal ander doel voor ogen ontworpen.
Hehe, nouja, gouls en goblins was er wel geinig opquote:Op maandag 22 september 2008 21:07 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Snap je wel mensen die een commodore kregenIk heb iedergeval niet voor betaald
Besteldquote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Fable 2 LE voor 50 euro incl. UPS verzending:
http://www.gamehubs.com/XBOX360/fable-ii-limited-edition.html
Dat zat ik me ook af te vragenquote:Op maandag 22 september 2008 21:18 schreef santax het volgende:
[..]
Rare vraag, heb jij hem gemod ofzo? Of kan iedereen de ntsc- versie spelen
Gamehubs games zijn regio vrij.quote:Op maandag 22 september 2008 21:18 schreef santax het volgende:
[..]
Rare vraag, heb jij hem gemod ofzo? Of kan iedereen de ntsc- versie spelen
Hij werkt gewoon op PAL consoles.quote:Op maandag 22 september 2008 21:19 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook af te vragen
Bijna altijd en in dit geval (ik heb er nog geen gezien die het niet was)quote:
Ze richten zich op de Europese markt, indien het niet regio vrij is krijg je je geld terug.quote:Op maandag 22 september 2008 21:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Bijna altijd en in dit geval (ik heb er nog geen gezien die het niet was)
Niks, en hoe vergelijkt een appel zich tot een peer?quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Reintji het volgende:
Hebben die pubgames (zitten in de limited versie toch) nu echt veel meer toegevoegde waarde? Hoe vergelijkt Fable zich tot zelda?
// Offtopicquote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef santax het volgende:
@Reintji
Metal gear 1 en 2. Ik heb ze nog, origineel
En SD-Snatcher, ohhh hoeveel uren ik daar in heb gestoken. Tower of Gazzel, oh oh oh...
*gaat blue-emu opstarten en geil naar de msx prompt kijken*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resten van spontane zolder verkoop ouders..![]()
// Ontopic
quote:Fable II has gone gold, Peter Molyneux has revealed.
We've just got off the phone with the Lionhead legend, who told us that the hotly anticipated upcoming Xbox 360 exclusive, out on October 24, went gold as of 7pm last night, and has been released for manufacturing.
And now, in celebration of that fact, the Fable II development team is tonight heading straight to the pub.
When asked if Fable 2 was finished Molyneux told us: "It is as of 7pm last night. We are now officially gold. It's released to manufacturing. Fable is absolutely finished and done and dusted.
"There's a lot of people here who are going to want to celebrate. And I'll be honest with you, the reason I have to go at six is because we're all off down the pub."
So, how does Molyneux feel now that his game is finally out the door? Like he's just witnessed a miracle.
"It always feels like a little bit of a miracle when you finish a game," he said. "This is the biggest game we've ever done. Lots of times it just seemed impossible that it was ever going to get finished."
You'd assume that Molyneux would be up for a large one given how long the game has been in development. Not so, the hard working main man revealed.
"The trouble is these things never stop. Just because we've gone gold doesn't mean there aren't a million other things to do. I've got to be pretty sharp tomorrow because we've got what's called a strategy day so sadly I don't think I am going to be having a large one. And it is Monday night as well. Let's not forget that. Hard to go large on a Monday.
"We're having our proper party on October 16 in London so I think I'll save it all up for that."
We'll have more from our gargantuan interview with the typically outspoken Molyneux, where he answers direct questions from VideoGamer.com readers themselves, tomorrow, and probably the next day, and the next day, too. Excited? Good. Perfect time to read Tom's hands-on preview of Fable II right here.
http://www.videogamer.com/news/22-09-2008-9421.html
Aii dat is nasty!quote:Op maandag 22 september 2008 21:27 schreef Reintji het volgende:
[..]spontane zolder verkoop ouders..![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Gewoon regiovrij dus.
Hij zal in ieder geval niet meer uitgesteld wordenquote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef kepler het volgende:
[..]
nice, maar we hebben er zo weinig aan![]()
Ik zeg nie dat je hem moet verpatsen maar dat doen er wel veel in me omgeving.quote:Op maandag 22 september 2008 20:50 schreef santax het volgende:
Oh dat gaat me dan weer te ver Teun. Zelda TP blijft de beste game-ervaring die ik de laatste 10 jaar heb meegemaakt. Geni-fucking-aal spel. Zelfde met Mario Galaxy. Nog nooit zulk knap leveldesign gezien in een platformer. Wat dat betreft vind ik het echt een leuk apparaat, maar er zijn te weinig goede titels op. Xbox heeft wat dat betreft een veel groter aanbod.
Verpatsen ga ik in elk geval niet doen. Daarvoor is ie te leuk, en de exclusives die Nintendo heeft, zijn wel serieuze exclusives.
true, maar dat had ik ook niet verwachtquote:Op maandag 22 september 2008 21:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij zal in ieder geval niet meer uitgesteld worden
quote:Op maandag 22 september 2008 21:34 schreef emokid het volgende:
Aight morgen dus die Halo 3 matchmaking overhaul. Komen de achievements ook morgen?
Oblivion, Fallout 3 (28 oktober) Fable 2 (24 oktober) Blue Dragon (10 euro) Eternal Sonata (goedkoop ook)quote:Op maandag 22 september 2008 22:08 schreef santax het volgende:
Wat is trouwens eigenlijk een goede RPG op de xbox? Iets dat al uit is
Iemand misschien tips voor me?
Mass Effect als je van westers houdt.quote:Op maandag 22 september 2008 22:08 schreef santax het volgende:
Wat is trouwens eigenlijk een goede RPG op de xbox? Iets dat al uit is
Iemand misschien tips voor me?
Cyb meent hier dus geen reet van!quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Enchanted Arms!!
Serieus, wat maakt het verschil dan? ik kan me niet herinderen dat ik ergens een keuze had om wat te doen of laten, maar ik kan het fout hebbenquote:Op maandag 22 september 2008 23:09 schreef Un4 het volgende:
De game heeft overigens meerder eindes, heb er nu één van gezien. Deze week het laatste level nog maar eens spelen.
quote:Op maandag 22 september 2008 23:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Serieus, wat maakt het verschil dan? ik kan me niet herinderen dat ik ergens een keuze had om wat te doen of laten, maar ik kan het fout hebbenVerder ben ik het geheel (als star wars liefhebber zijnde) met je eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
quote:Op maandag 22 september 2008 23:20 schreef Un4 het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Zijn de eindbazen lastig? Want dan haak ik al afquote:Op maandag 22 september 2008 23:09 schreef Un4 het volgende:
Force Unleashed net uitgespeeld! Wat een vette game... Verhaal is echt super als je een beetje op de hoogte bent van de gebeurtenissen uit de films. Er worden zelfs dingen verklaart die ik eerder in een serie of iets dergelijks zou verwachten. Echt heel vet gedaan. Sowieso verplichte kost dus voor de Star Wars liefhebber.
De game heeft overigens meerder eindes, heb er nu één van gezien. Deze week het laatste level nog maar eens spelen.
Daarna verder met Mercs 2 en dan FIFA volgende week!
Mietjequote:Op dinsdag 23 september 2008 08:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zijn de eindbazen lastig? Want dan haak ik al af![]()
Volgens Rkatier was het wel te doen maar zat er toch wel 1 lastige tussen!
Ik hou absoluut niet van eindbazen neequote:Op dinsdag 23 september 2008 08:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mietje
Dat is zeker waarom je Worms speelt? Een game zonder eindbazen.
Valt wel mee, in het begin zijn ze soms lastig maar door gewoon uit te proberen weet je wat hun zwakke punten zijn. Soms ga je echter wel heel cheap dood. Maar de meeste zijn eigenlijk wel tof gedaan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zijn de eindbazen lastig? Want dan haak ik al af![]()
Volgens Rkatier was het wel te doen maar zat er toch wel 1 lastige tussen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Valt wel mee, in het begin zijn ze soms lastig maar door gewoon uit te proberen weet je wat hun zwakke punten zijn. Soms ga je echter wel heel cheap dood. Maar de meeste zijn eigenlijk wel tof gedaan.Dan ga ik hem deze week wel even halen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Sad? Ik wacht al een paar jaar nu. Die extra 4 weken kan ook geen kwaad. Kan me voorstellen dat ze even de tijd nodig hebben om alle DVD's te creeren voor deze grote release.quote:Op maandag 22 september 2008 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
En dan nog bijna 5 weken wachten op de release. Sad.
Ik heb wel een GH2 gitaar voor je te koopquote:Op maandag 22 september 2008 22:46 schreef ZigoSOS het volgende:
Heeft iemand een gitaar van GH3 waar ie van af wil?
En die gitaar is nog chiller ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:00 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb wel een GH2 gitaar voor je te koop
PM me maar als je interesse hebt
Yup! (net nog gekeken, nog geen update) Gaat "live" om 2:00am volgens de bungie site. Volgens mij zitten die gasten aan de westkustchicago dus, zou al online moeten zijn dan. Er staat ook weer een stukje tekst op de site;quote:Op maandag 22 september 2008 21:34 schreef emokid het volgende:
Aight morgen dus die Halo 3 matchmaking overhaul. Komen de achievements ook morgen?
Complete lijst achievements. Er wordt ook gesproken over een "mythic" mappack en op de verjaardag van Halo3 (de 2725e?) zou er nog een map uitkomen.quote:<\\> UNSC OFFICE OF NAVAL INTELLIGENCE
<\\> TAC-OPS LOGISTICS DATABASE [ONI.SEC.PRTCL-1A]
<\ * PRIORITY! * RESOURCE RE-ALLOCATION REQUEST
>> SENT: [DARE.V.500341(S1)]
>> RECEIVED: HEAVY CRUISER “SAY MY NAME” [SMN.ACTUAL]
\ PARTIAL VTT TRANSCRIPT AS FOLLOWS...
[SMN.ACTUAL]: “The situation on the ground isn’t my concern.”
[DARE.V.500341(S1)]: “I understand, Admiral. But I need --”
[EXPLOSION (4.0098s)]
[SMN.UNKNOWN]:[UNINTELLIGIBLE > PANIC(?)]
[SMN.ACTUAL]: “Empty archer pods six through twelve!”
[SMN.ACTUAL]: “Ready the MAC, and come about!”
[SMN.UNKNOWN]:[UNINTELLIGIBLE > INSUBORDINATION(?)]
[SMN.ACTUAL]: “It may have passed us, Lieutenant, but it’s still in range.”
[SMN.ACTUAL]: “Come about. And shoot it in the ass.”
[EXPLOSION (2.3482s)]
[STATIC (3.8761s)]
[SMN.UNKNOWN]:[UNINTELLIGIBLE > COMPLIANCE(?)]
[DARE.V.500341(S1)]: “Admiral, about my squad?”
[DARE.V.500341(S1)]: “I’ve forwarded their NCO’s name to your --”
[SMN.ACTUAL]: “Enough, Captain!”
[SMN.ACTUAL]: “If I survive this attack..."
[SMN.ACTUAL]: “I will deploy per my orders from Fleet HQ!”
[DARE.V.500341(S1)]: “Sir. I don’t report to Fleet.”
[DARE.V.500341(S1)]: “And the men I want? Now they don’t either.”
[DARE.V.500341(S1)]: “Please. Read my request.”
[STATIC (2.8179s)]
[EXPLOSION (3.0194s)]
[STATIC (7.4501s)]
[SMN.ACTUAL]: “Didn’t think you S1 types ever left your cave.”
[DARE.V.500341(S1)]: “Desperate times...”
[SMN.ACTUAL]: “Alright, Captain. You’ve got your squad.”
[SMN.ACTUAL]: “If I survive the attack."
[EXPLOSION (2.9016s)]
[SMN.ACTUAL]: “And right now? That’ll take a genuine act of God.”
[DARE.V.500341(S1)]: “I’ll see what I can do.”
\ ~ REQUEST COMPLETE
\ DATABASE CLOSED \>
quote:You may have already heard about more or perhaps you have even seen more Halo 3 achievements than the ten listed above. We’re not ready to comment on any other achievements right now – all will become clear in due time. Stay tuned.
dat is juist het leukste deel van een game samen met ontdekkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hou absoluut niet van eindbazen nee
Hiermee willen ze dus hun legendary mappack verkoop boosten. Ik ga echt niet betalen voor de legendary mappack voor halo 3.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:19 schreef emokid het volgende:
Er zijn blijkbaar meer achievements dan ze aankondigden oid. http://www.xbox360fanboy.(...)expected-and-mythic/
Dit bevestigt dus dat Halo 3 de eerste game is met 1750 haalbare punten. Skulls op MP maps, dat wordt leuk.
Dan doe je dat niet , maar ik denk dat veel mensen dat dan wel weer doen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Hiermee willen ze dus hun legendary mappack verkoop boosten. Ik ga echt niet betalen voor de legendary mappack voor halo 3.
Dan moet je maar niet tegen deze baas spelen anders word je gepwned in onheilige proporties!quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hou absoluut niet van eindbazen nee
Ik heb HALO 3 nog niet eens uit de verpakking gehaaldquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:14 schreef Reintji het volgende:
[..]
Yup! (net nog gekeken, nog geen update) Gaat "live" om 2:00am volgens de bungie site. Volgens mij zitten die gasten aan de westkustchicago dus, zou al online moeten zijn dan. Er staat ook weer een stukje tekst op de site;
[..]
Complete lijst achievements. Er wordt ook gesproken over een "mythic" mappack en op de verjaardag van Halo3 (de 2725e?) zou er nog een map uitkomen.
Edit: Bungie.net
[..]
Waarom zo vaak ''quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb HALO 3 nog niet eens uit de verpakking gehaald
ik ben geen negert mien jong, ik ben latino jij weet het tochquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom zo vaak ''''? Zo ken ik je niet, negert.
quote:
Ik hou niet van wolken. Wolken zijn voortekenen van regen dus het hele spel zuigt nu dus!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:39 schreef Rossdale het volgende:
Zit Braid niet barstensvol met wolkjes?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:43 schreef KneusTeun het volgende:
waarom zou je uberhaupt je vinger erin stoppen?
Je hebt een misvormd hoofd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik kon niet goed zien waar ik de kabel in moest steken dus ging ik voelen
![]()
Hey en gasten, hoe moet je in godsnaam die headset op je kop zetten?
Het lukt me maar niet om hem normaal om mn kop te krijgen, en laat ik nou zeggen dat ik geen dikke plofkop heb ofzo...
Ik stop zo vaak me leuter in de contact van me X360 voor wat cybersex maar krijg geen schokquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:56 schreef RickoKun het volgende:
-edit-
Tip:
Stop niet je vinger in het contact van de netwerkkabel van je xbox360 als de voeding er nog in zit, je krijgt de schok van je leven![]()
![]()
Wat je moet doen is met zorgen dat dat ene beestje daarboven nog leest, die met behulp van het platformpje wat in die puzzelstukjes naar beneden laten vallen en dan op hem springen zodat je omhoog stuitert en het puzzelstukje pakt!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:35 schreef emokid het volgende:
Hoe pak je dat puzzelstukje in dat level met die wolken, je hebt dus van die wolkjes die uit de kanon spatten, World 1 is dit nog. Je hebt rechtsboven een stuk die je dmv de puzzel kunt pakken (schuiven en dan op platform). Maar daaronder boven de deur zit nog eentje, hoe kom ik daar?
Over Braid gaat dit btw.
I know! Het wordt echt alleen nog maar moeilijker en tofferquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:11 schreef emokid het volgende:
Godver, zo simpel en toch zo moeilijk. Wat een game dat Braid. Bedankt![]()
Enige kans dat je hem de verkoop in doet?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef KneusTeun het volgende:
de mp vind ik in gta ook nie zo heul denderend.
EIgenlijk maar paar keer gedaan.
Maar ik moet eerlijk toegeven dat het hele spel nie veel speel,heeft nu veel stof verzameld.
http://www.budgetgaming.n(...)+cable_hardware.htmlquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:04 schreef Badabingea het volgende:
Waar kun je een standaard scart kabel kopen joh? Ik moet hem zondag verkopen, maar ik kan me scart kabel nergens vinden, iemand die me uit de brand kan helpen. En hem bijvoorbeeld niet meer gebruikt en hem aan mij wilt verkopen? Of een site waar je ze kunt bestellen?
Nope sorry deze blijft gewoon onderop de stapel!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef santax het volgende:
[..]
Enige kans dat je hem de verkoop in doet?
Tjek. Floodgate & The Storm it isquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:11 schreef Sala-adin het volgende:
Reintje in om paar levels van halo op legendary te spelen?
http://majornelson.com/ar(...)ice-maintenance.aspxquote:On Monday, 9/29/2008 from 12:01 AM PST for up to 24 hours, Xbox Live will be offline for maintenance. As a result, Xbox LIVE and the ‘My Xbox’ section of Xbox.com will be unavailable, and the Xbox forums will be in read only mode (you won’t be able to post.) The remainder of Xbox.com will be available with limited interruptions.
This service maintenance is in preparation for the new Xbox experience which will be available later this fall.
Let me reiterate: When the service returns, you will not have any new features and you will not have the new Xbox experience update. That will happen later this Fall.
Nee bedankt, wil de GH3 (draadloos enzo)quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:00 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb wel een GH2 gitaar voor je te koop
PM me maar als je interesse hebt
Mijn GH3 gitaar z'n knoppen werken nog maar heel slecht, reageren steeds niet vanwege slecht contact met de afneembare hals. Heel veel mensen hebben dit probleem. Ik heb een GH2 gitaar gekocht omdat mn GH3 gitaar niet meer goed werkte.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:02 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Nee bedankt, wil de GH3 (draadloos enzo)
bij media markt ( ja di ekut winkel ) vervangen ze hem dan voor de nieuwe verbeterde versie.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:06 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mijn GH3 gitaar z'n knoppen werken nog maar heel slecht, reageren steeds niet vanwege slecht contact met de afneembare hals. Heel veel mensen hebben dit probleem. Ik heb een GH2 gitaar gekocht omdat mn GH3 gitaar niet meer goed werkte.
Dus die draad neem ik wel voor lief
Ik had m'n GH3 niet 2ehands moeten kopenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
bij media markt ( ja di ekut winkel ) vervangen ze hem dan voor de nieuwe verbeterde versie.
De zoveelste FAIL! 1 voor 1 vallen die spellen door de mandquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft Brothers in Arms een 7/10.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=243269
Nu is al mijn hoop op Fallout 3 gevestigdquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:46 schreef Un4 het volgende:
DIe games krijgen ook teveel hype gebaseerd op de graphics en slicke trailers. Op een gegeven moment kan je gewoon niet meer opboksen tegen alle verwachtingen. BiA 1 en 2 waren ook niet wereldschokkend maar gewoon goede games voor mensen die een shooter met meer diepgang wilden. Dit nieuwe deel lijkt dan ook gewoon een prima next gen opvolger daarvan.
Haha, jij altijdquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nu is al mijn hoop op Fallout 3 gevestigd
Voorlopig bij mij ook hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Of Worms 2quote:
een FAIL ook... En iedereen maar afvragen waarom zoveel spellen zulke absurde hoge cijfers krijgenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De zoveelste FAIL! 1 voor 1 vallen die spellen door de mand
Games tellen sinds 2007 niet meer mits ze een 10 krijgen, erg triestquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:58 schreef kepler het volgende:
[..]
een FAIL ook... En iedereen maar afvragen waarom zoveel spellen zulke absurde hoge cijfers krijgenEen 7 is nog steeds een goede game hoor
Ja, ze worden ook allemaal veel te veel gehypt en dan kan het alleen maar tegenvallen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Games tellen sinds 2007 niet meer mits ze een 10 krijgen, erg triest
Ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:58 schreef kepler het volgende:
[..]
een FAIL ook... En iedereen maar afvragen waarom zoveel spellen zulke absurde hoge cijfers krijgenEen 7 is nog steeds een goede game hoor
ja en dat komt door mensen zoals jijquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens![]()
Ooit misschien maar tegenwoordig is een 7 gewoon gemiddeld maar niet echt goed te nomen
Alles komt door mijquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:11 schreef kepler het volgende:
[..]
ja en dat komt door mensen zoals jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alles komt door mijJe moet nog steeds A-Train HX speuleh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
Fallout 3 Week: Tools of Survival van IGN, en is ook een trailer te vinden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Eerste review is wel een 9.4quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:03 schreef emokid het volgende:
Far Cry 2 is een matige shooter, beweegt houterig en geen recoil.
BIA heeft tot nu toe 3 9's, 2x 8,5 1x 8 en 1x een 7 gehaald.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens![]()
Ooit misschien maar tegenwoordig is een 7 gewoon gemiddeld maar niet echt goed te nomen
Ja, maar als een reeks die eerst altijd achten en negens kreeg nu opeens een 7 krijgt is het toch wel een FAIL hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:58 schreef kepler het volgende:
Zit wi-fi ook niet ingebouwd in de Elite?quote:Op woensdag 24 september 2008 08:17 schreef LoggedIn het volgende:
waarom is de xbox 360 elite zo verschrikkelijk duur vergeleken met de rest? Je krijgt een controller te weinig en geen games, alleen maar omdat er een wat grotere hd in zit en een laagje zwarte verfHet gaat natuurlijk om de hdmi aansluiting, maar dat ms verwacht dat je puur daar ff 100 euro extra voor neerlegt...
Vind het toch wel erg ver gaan
Wat is trouwens precies de functie van die schijf? Games in een xbox speel je toch gewoon vanaf de dvd
Volgens mij niet...quote:Op woensdag 24 september 2008 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zit wi-fi ook niet ingebouwd in de Elite?
.quote:The other strange omission with the Elite is the lack of Wi-Fi access in the box (you can get a Wi-Fi attachment).
Op dit moment is de Elite 50,- duurder dan een Pro versie. Extra's;quote:Op woensdag 24 september 2008 08:17 schreef LoggedIn het volgende:
waarom is de xbox 360 elite zo verschrikkelijk duur vergeleken met de rest? Je krijgt een controller te weinig en geen games, alleen maar omdat er een wat grotere hd in zit en een laagje zwarte verfHet gaat natuurlijk om de hdmi aansluiting, maar dat ms verwacht dat je puur daar ff 100 euro extra voor neerlegt...
Vind het toch wel erg ver gaan
Wat is trouwens precies de functie van die schijf? Games in een xbox speel je toch gewoon vanaf de dvd
Met de huidige en aankomende game-releases gewoon niet goed genoegquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:58 schreef kepler het volgende:
[..]
Game is gewoon te lang in ontwikkeling geweest. Sommige elementen zijn inmiddels beter uitgewerkt in andere games. Ik heb het gevoel dat het nu een hybride is tussen de oude BiA en Call of Duty.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:38 schreef Chocobo het volgende:
Met de huidige en aankomende game-releases gewoon niet goed genoeg
Heb er zelf ook nooit een goed gevoel over gehad. IGN is ook niet enthousiast!quote:Op woensdag 24 september 2008 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Game is gewoon te lang in ontwikkeling geweest. Sommige elementen zijn inmiddels beter uitgewerkt in andere games. Ik heb het gevoel dat het nu een hybride is tussen de oude BiA en Call of Duty.
PODVERquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Fallout 3 Week: Tools of Survival van IGN, en is ook een trailer te vinden.
Ik vind dat je gewoon moet kijken of je van het type game houdt of niet, en niet zo blind staren op cijfers.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Met de huidige en aankomende game-releases gewoon niet goed genoeg
Het zal voor iedereen persoonlijk zijn, maar als je fan van de serie bent is zo'n cijfer toch een kleine tegenvaller. Zelf heb ik het niet zo op BiA. En ja,.... ik heb genoten van Assassin's Creed dus nee,... reviews of cijfers boeien mij persoonlijk niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon moet kijken of je van het type game houdt of niet, en niet zo blind staren op cijfers.
Alsof je aan games die een 7 krijgen geen plezier kan beleven
zijn genoeg games met een 7 of waar ik me reuze mee vermaakquote:Op woensdag 24 september 2008 11:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon moet kijken of je van het type game houdt of niet, en niet zo blind staren op cijfers.
Alsof je aan games die een 7 krijgen geen plezier kan beleven
Reviews van Brother in Arms tot nu toe :quote:Op woensdag 24 september 2008 12:06 schreef Chocobo het volgende:
Overigens ook een straf voor de makers,... veel beloftes zijn gewoon niet waargemaakt!
quote:9.0 GameproTV
9.0 Game Cinema HD
9.0 OXM
8.5 UGO (B+)
8.5 PCGamerUK
8.4 Gamez.nl
8.1 TeamXBox
8.0 Videogamer.net
7.9 Blankin out here
7.75 Game Informer
7.6 IGN
7.0 Eurogamer
Edge #194quote:Op woensdag 24 september 2008 12:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Reviews van Brother in Arms tot nu toe :
[..]
Eurogamer heb ik zelf ook als graadmeter, maar reviews boeien mij voor de rest niet zo heel veel, ik ervaar het toch anders, of het gras nou plat is of het kleurenpallet is raar, als ik mij ermee vermaak vind ik het bestquote:Op woensdag 24 september 2008 12:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Edge #194
- Star Wars: The Force Unleashed [5]
- Brothers in Arms: Hells Highway [6]
Eurogamer:
- Star Wars: The Force Unleashed [7]
- Brothers in Arms: Hells Highway [7]
Dat zijn mijn graadmeters. En wil ik enthousiast raken voor een game dan moet of het genre me heel erg aanspreken, of de game moet goede cijfers en positieve reviews van bovengenoemde media krijgen.
Bijvoorbeeld:
- Yakuza 2 [8] (zowel Eurogamer als Edge)
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:33 schreef Sackboy het volgende:
Call of Duty: World at War
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die zou ik echt graag hebbenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:38 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
$139.99
36" Long, 10" Tall, about 13 pounds, and constructed from "weapons grade" plastic
Side Handle Folds In & Out and Slides Back & Forth
Trigger Activates Motorized "Chainsaw" Sound and Vibration Feature, and Removable Clip
Created from the actual 3D data used in the Gears of War 2 videogame