SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2008 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Slowchat is vanaf heden VERBODEN!
Een Onno die op de centjes moet letten en een 3 weken oude xbox die met accesoires en games 405 euro kostte voor 250 best een goede deal vind. Zelfs als MS de prijzen in de tussentijd heeft verlaagd met 50 euro cashbackquote:Op zondag 21 september 2008 16:53 schreef RickoKun het volgende:
Welke onno gaat nu ook een 2de hands aanschaffen
Maar goed. Ik denk dat ook ik Soul Calibur ga halen, lijkt me wel een vet spel. Is er iemand die het een kut spel vind? Trouwens wel fokking lang geleden dat ik een vechtspel heb gespeeld hier thuis. (volgens mij was de laatste keer toen ik een super nintendo had)
Hmmmm daar geef ik je gelijk in.quote:Op zondag 21 september 2008 16:55 schreef santax het volgende:
[..]
Een Onno die op de centjes moet letten en een 3 weken oude xbox die met accesoires en games 405 euro kostte voor 250 best een goede deal vind. Zelfs als MS de prijzen in de tussentijd heeft verlaagd met 50 euro cashback![]()
Graag gedaan!quote:Op zondag 21 september 2008 17:11 schreef santax het volgende:
Hehe, wie maakt het eerste lijstje met games die santax perse moet hebben
zelf kom ik niet verder dan dit:
Geowars
GTA IV
Worms XBLA
Ik heb nog een tof idee voor een toernooitje en Worms komt er in voorquote:Op zondag 21 september 2008 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Slowchat is vanaf heden VERBODEN!
Burnout Paradise = aanraderquote:Op zondag 21 september 2008 17:11 schreef santax het volgende:
Hehe, wie maakt het eerste lijstje met games die santax perse moet hebben
zelf kom ik niet verder dan dit:
Geowars
GTA IV
]quote:Op zondag 21 september 2008 17:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Burnout Paradise = aanrader
Ze moeten nog wel uitkomen...maar
Far Cry 2 is zeker een must have
en Mirrors Edge
Het zou de standaard TVP moeten worden voor heel GAM!quote:
Die tieten hebben chick heeft de potentie mijn relatie te verziekenquote:Op zondag 21 september 2008 18:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zou de standaard TVP moeten worden voor heel GAM!
Koop het dan ook op de 360quote:Op zondag 21 september 2008 17:19 schreef santax het volgende:
[..]
worms![]()
*heeft alle worms voor pc ooit origineel gekocht*
Dat was geen slowchatquote:
Graagquote:Op zondag 21 september 2008 17:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb nog een tof idee voor een toernooitje en Worms komt er in voor![]()
Binnenkort eens bespreken onder potje Worms?
Kun je dat oneerlijk toelichten want die paar keer dat een spel oneerlijk was heb ik het meteen uitgezet!quote:Op zondag 21 september 2008 17:52 schreef Wessiej het volgende:
Deze week dan NHL 09, Star Wars en Burnout Paradise maar gehaalt, alle 3 erg toffe games, al is Star Wars wel repetitief en een beetje oneerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zondag 21 september 2008 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop het dan ook op de 360800 punten maar en het wordt nog super veel gespeeld! En je kan meedoen aan het vetste toernooi dat er bestaat!
[..]
Dat was geen slowchat![]()
[..]
Graagz.s.m!
[..]
Kun je dat oneerlijk toelichten want die paar keer dat een spel oneerlijk was heb ik het meteen uitgezet!
Oja Wessiej nog een vraagje over Mercenaries 2:Die zijn weg ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Geen Addertje onder het grasquote:Op zondag 21 september 2008 20:06 schreef JDizzle het volgende:
Kzag vandaag dus de Arcade liggen voor 180. Krijg je nu echt die 30 euro cash teruggestuurd van Microsoft, of ligt er ergens een adder?
Het wordt ook steeds leuker! Dat is echt knap gedaan want telkens want je krijgt steeds weer nieuwe shit er bijquote:Op zondag 21 september 2008 20:12 schreef Digixz het volgende:
Mercs <3. Schitterend spel
Vanmiddag ook Saints 2 maar ff besteld bij Gamehubs.
Nope. Iets soortgelijks hadden ze paar jaar geleden ook gedaan met de originele Xbox. Toen kreeg iedereen die een formulier invulde en een kassabon erbij deed een controller en games.quote:Op zondag 21 september 2008 20:06 schreef JDizzle het volgende:
Kzag vandaag dus de Arcade liggen voor 180. Krijg je nu echt die 30 euro cash teruggestuurd van Microsoft, of ligt er ergens een adder?
Ik denk trouwens dat Bungie bezig is met een (XBLA) game, waarbij je kan paintballen met je avatarquote:Op zondag 21 september 2008 19:04 schreef Sala-adin het volgende:
Hoi, knuffelmoslim is er ook weer
[ afbeelding ]
Vandaag geownd met paintball
quote:Op zondag 21 september 2008 20:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat Bungie bezig is met een (XBLA) game, waarbij je kan paintballen met je avatar
Nergens op gebaseerd trouwens
of misschien Rarequote:
Geownd met je hopper los?quote:Op zondag 21 september 2008 19:04 schreef Sala-adin het volgende:
Hoi, knuffelmoslim is er ook weer
[ afbeelding ]
Vandaag geownd met paintball
Nee man dit was mijn 2e keerquote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geownd met je hopper los?![]()
Speel je het vaker eigen wapen etc. anders mischien keer wedstrijdje doen
Voor jou wel ja!quote:Op zondag 21 september 2008 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
September is ruk.
ja wat zeg ik nou netquote:Op zondag 21 september 2008 21:20 schreef Sala-adin het volgende:
Het boeit me geen ene reet wat ze gaan doen enige wat ik wil is gewoon mijn games spelen en meer niet.
Wtf heb ik nou aan avatars
Ik vind het opzich wel cool dat je dan echt je eigen identiteit heb in die games, net als met Mii's maar dan uitgebreiderquote:Ik verwacht iig dat MS flink gebruik gaat maken van die avatars in XBLA-games
Maar kun je alleen van die dwazen maken? Of bijvoorbeeld ook een Masterchief pak aan ofzo? Of een ander vet stuk armor + Helmquote:Op zondag 21 september 2008 21:51 schreef kepler het volgende:
[..]
ja wat zeg ik nou net
[..]
Ik vind het opzich wel cool dat je dan echt je eigen identiteit heb in die games, net als met Mii's maar dan uitgebreider
Terug Vind Postquote:Op zondag 21 september 2008 21:58 schreef YOgamerYO het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat tvp betekent?
Ps: ik dacht dat je met met SC soul Caliber bedoelde.
geen ideequote:Op zondag 21 september 2008 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar kun je alleen van die dwazen maken? Of bijvoorbeeld ook een Masterchief pak aan ofzo? Of een ander vet stuk armor + Helm
quote:Op zondag 21 september 2008 23:49 schreef existenz het volgende:
Ligt of hij bij de douane ligt, dan kan het nog minimaal 1 maand duren, maar normaal gespreken is echt 2 weken de max.
Flashbangs = keyquote:Op zondag 21 september 2008 18:01 schreef koen_pijl het volgende:
Wat is Mile High Club fucking moeilijk zeg!
quote:Op maandag 22 september 2008 00:00 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
wtf, een maand.
Ik heb BiA, Far Cry 2, Saints Row 2 en Fable 2 ook besteld zonder verzekering.
Terug vorderen en opnieuw als bestelling plaatsen mét verzekering?
quote:Op zondag 21 september 2008 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar kun je alleen van die dwazen maken? Of bijvoorbeeld ook een Masterchief pak aan ofzo? Of een ander vet stuk armor + Helm
Nee dat UPS vakje (7 euro) niet aangevinktquote:Op maandag 22 september 2008 00:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij dacht dat het al verzonden was, niets aan de hand, je krijgt het gewoon binnen, heb je UPS delivery gedaan?
Rare is sowieso bezig met een Avatar game (niet de animequote:Op zondag 21 september 2008 21:06 schreef kepler het volgende:
[..]
of misschien Rare
Ik verwacht iig dat MS flink gebruik gaat maken van die avaters in XBLA-games (zoals bv dat 100-1 spel). Zo'n paintball multiplayer game zou daar perfect voor zijn, dan ook een race-game
Zijn die avatars gelijk nuttig
http://www.microsoftpointsxbox.com/quote:Op maandag 22 september 2008 13:52 schreef RickoKun het volgende:
Voor 30 EURO!? Ik zag vanmiddag in de mediamarkt zo'n ding en die kostte 80 euro?
(en 20 euro voor 3 maand)
bleeehh daar moet je met een creditcard betalen, ofniet?quote:Op maandag 22 september 2008 13:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
http://www.microsoftpointsxbox.com/
Hoe kan ik paypal selecteren dan? ik kom alleen uit op google checkout?quote:Op maandag 22 september 2008 14:05 schreef Reintji het volgende:
Of paypal, of google checkout. Opsturen van dollars werkt niet, iDeal evenmin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |