Ik zeg toch ook het onbepaalde "men"quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk iedereen die carnaval viert.Wat een mensenkennis heb je toch.
Het gros idd, maar ook een redelijk gedeelte dat wel gezellig is in het jaar dat het gros burgerlullig doet.
Ze moet haar bericht niet editten, ze vroeg het aan niemand. Dus ik voelde me zo vrij om dat te doen.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook het onbepaalde "men"
Ik vind het een niet leuk 'feest', waarbij tegenwoordig meer gekloot wordt dan wat anders. Maar dat ligt meer aan die boven-de-rivieren-mongolen
Keurig, netjesquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze moet haar bericht niet editten, ze vroeg het aan niemand. Dus ik voelde me zo vrij om dat te doen.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
niks gemerkt van gekloot dit jaar hoor
Jaloersquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze moet haar bericht niet editten, ze vroeg het aan niemand. Dus ik voelde me zo vrij om dat te doen.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook het onbepaalde "men"
Ik vind het een niet leuk 'feest', waarbij tegenwoordig meer gekloot wordt dan wat anders. Maar dat ligt meer aan die boven-de-rivieren-mongolen
Ik edit zo vaak als ik wil ja, pinguin.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen derde heb gemaaktquote:
Ben jij nou een koffiemod?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:15 schreef MPG het volgende:
godver.
die lijst met vorige topics heeft nog wat aandacht nodig.
komende week maar eens naar kijken dan.
Ja.quote:
Apple betatestersquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ken de kleurtjes van de nespresso nog niet goed
Niet met kaas aubquote:
Naast d ebrie/sinaasappel heb ik ook nog kalfsfilet met uitjes of tonijnsalade.quote:
Als dat kalf op een toastje past wil ik die welquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast d ebrie/sinaasappel heb ik ook nog kalfsfilet met uitjes of tonijnsalade.
Pick your choice.
Een hele zak zou ik zeggenquote:
Welnee.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik begin altijd in 2000![]()
Zonder codes. Codes zijn voor n00bs.
Het was weer lekkerquote:[..]
Eet smakelijk
Ga je lekker uit je bek meuren, zullen de vrouwen blij mee zijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een hele zak zou ik zeggen
Terwijl doordeweeks iedereen tot laat blijft. Het zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
Mjah, dit gaat het niet meer worden vanavond he
Nee dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Terwijl doordeweeks iedereen tot laat blijft. Het zal wel aan mij liggen.
Nja, you got a point (bengeltje was de sluitster), maargoed. Pheno had het topic eerder geopend (dus lager topicnummertje) en gaat die door.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat die pinguin niet kan lezen
Ach jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, you got a point (bengeltje was de sluitster), maargoed. Pheno had het topic eerder geopend (dus lager topicnummertje) en gaat die door.
Die pinguin kan gewoon niet lezen en beschuldigde mij van een edit. Mij, alsof ik zoiets zou doen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, you got a point (bengeltje was de sluitster), maargoed. Pheno had het topic eerder geopend (dus lager topicnummertje) en gaat die door.
Natuurlijk zou jij dat niet doenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die pinguin kan gewoon niet lezen en beschuldigde mij van een edit. Mij, alsof ik zoiets zou doen. [ afbeelding ]
Vind je die niet super vrouwelijk?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk zou jij dat niet doen
Alleen die emo
Dis is gewoon engquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je die niet super vrouwelijk? [ afbeelding ]
Heb je nu een wasbordje?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenavond, even 2 uur lang wiifit gedaan
Die wel he, met die zoeloe lippen.quote:
Die nogal jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:36 schreef Bengeltje het volgende:
Die wel he, met die zoeloe lippen.
Haha dat nog niet, maar het heeft me toch even laten kriebelen.quote:
melo is schattig.quote:
Kriebelen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Haha dat nog niet, maar het heeft me toch even laten kriebelen.
Ga erover nadenken om toch binnenkort een Wii aan te gaan schaffen,.
Ja. Ik heb altijd gedacht dat een Wii dom is. Dus ik overweeg er nu even over na te denken haha.quote:
Hier waren ze er snel op uitgekeken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:42 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ja. Ik heb altijd gedacht dat een Wii dom is. Dus ik overweeg er nu even over na te denken haha.
quote:Op zondag 21 september 2008 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
Droom![]()
Nog wel naar een film geweest? En welke wilde je heen?
quote:
Dan maar terrassen jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
Terug van de bios, die uitverkocht wasen het terras dat heerlijk verwarmd en gezellig was
tuurlijkquote:Op zondag 21 september 2008 00:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Alles goed verder met je dreamer.
quote:
snackensnackensnackenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
*trek heeft in een snack*
Niet doen.. niet doen.. niet doen...
quote:Op zondag 21 september 2008 00:08 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Goed hoor. Heb vandaag GeWii't.
Klein beetje moe, we hebben twee uur lang hardgelopenquote:Op zondag 21 september 2008 00:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]ja, ik las het. Leuk hè, mijn zusje heeft er ook eentje, als ik er op visite ga moeten we het ook altijd ff doen en natuurlijk verlies ik altijd.. behalve met boksen en poolen
![]()
Ben je er moe van nu? Er zit zo weinig puf in je posts?
quote:Op zondag 21 september 2008 00:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
snackensnackensnacken
oeh, en nu? Morgen spierpijn?quote:Op zondag 21 september 2008 00:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Klein beetje moe, we hebben twee uur lang hardgelopen.
Waarom niet dan?quote:Op zondag 21 september 2008 00:14 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb er laatst wel over getwijfeld, maar ik doe het niet.
Ik ken mezelf, ik ga dat hier niet in mijn uppie zitten doen. En dan vind ik het zonde van mijn geld als ik weet dat ie heel snel toch in de kast komt te staan.quote:
Dan kom je gewoon eens bij mij Wii'en.quote:Op zondag 21 september 2008 00:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, ik ga dat hier niet in mijn uppie zitten doen. En dan vind ik het zonde van mijn geld als ik weet dat ie heel snel toch in de kast komt te staan.
Een Nintendo DS komt er nog wel hoor.. Braintrain
quote:Op zondag 21 september 2008 00:20 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon eens bij mij Wii'en.
het is half twee hier inmiddels inderdaadquote:Op zondag 21 september 2008 08:34 schreef Valkire het volgende:
middag ? de tijd gaat soms wel erg snel
Indahquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |