Dat was vooraf toch al bekend?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:54 schreef One_conundrum het volgende:
En daarom wordt Lierpool weer geen kampioen
http://www.atdhe.net/live-tv-258.htmlquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
stream voor arsenal please?
Heb jij toevallig een SopCast link kunnen vinden? Deze stream moet steeds bufferen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/live-tv-258.html
Probeer deze eens; sop://broker1.sopcast.com:3912/6029quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een SopCast link kunnen vinden? Deze stream moet steeds bufferen.
Kuyt wou wat teveel doenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:54 schreef One_conundrum het volgende:fucking 0-0!
En daarom wordt Liverpool weer geen kampioen
Z'n derde van het seizoen alweer.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was vooraf toch al bekend?
quote:
Wat is er?quote:
zie uitgebreide post verderquote:
Wat een onzinplaatje. Het klopt dat voor de Kerst de kampioenskansen vaak (ook niet altijd; zie 2001/2002) tot 0 zijn gereduceerd, maar dat er echt gedacht wordt dat ze kampioen worden is ook weer niet zo. Budget technisch zitten ze al een tijd onder SCUM en CFC, dus dat die kampioen worden is dan niet heel raar. Budget technisch scoren ze gewoon "on par" en dat zal ook zo blijven tot er een oliesjeik komt die de boel overkoopt. Dat is ook de reden waarom CFC leuk scoort; zonder die financial backing zouden ze ook gewoon om een top 4 plek spelen ipv het kampioensschap. Dat de club zelf voordat het seizoen roept dat dit best wel eens kampioen zou kunnen worden is logisch vanuit PR-redenen: zeggen dat zevoor een top 4 plek spelen is tuurlijk ook niet echt motiverendquote:
Dat ze deze week gelijk spelen verbaast me ook niet meer hoor, maar dat SCUM had vorige weekend absoluut geen recht op de drie punten. Ze zaten toen gewoon het grootste deel van de wedstrijd in de tang bij LFC en ik vermoed dat ze ook niet van CFC zulen winnen. Misschien dat ze weer een kans hebben met Ronaldo, want zonder hem is het een tamelijk zoutloos zootje. Van het team van vorige week zou ik alleen Tevez graag ruilen voor Kuyt maar voor de rest niet (Ferdinand is niet slecht, al hoef ik die ook niet ipv Carragher).quote:Op zondag 21 september 2008 00:18 schreef DeVinger het volgende:
Dude, zo typisch Liverpool. Vorige week zei ik nog in de kroeg toen ik Liverpool Manchester live had gezien, ach, volgende week spelen ze weer gelijk en ja hoorOngelofelijk, wat een kutclub is het toch ook.
Manchester had vorige week gewoon moeten winnen, zonde van die drie punten, Liverpool doet er toch niets mee.
De scheids had z'n lenzen vergeten bedoel je ...quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kuyt wou wat teveel doen
quote:Op zondag 21 september 2008 11:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat een onzinplaatje. Het klopt dat voor de Kerst de kampioenskansen vaak (ook niet altijd; zie 2001/2002) tot 0 zijn gereduceerd, maar dat er echt gedacht wordt dat ze kampioen worden is ook weer niet zo. Budget technisch zitten ze al een tijd onder SCUM en CFC, dus dat die kampioen worden is dan niet heel raar. Budget technisch scoren ze gewoon "on par" en dat zal ook zo blijven tot er een oliesjeik komt die de boel overkoopt. Dat is ook de reden waarom CFC leuk scoort; zonder die financial backing zouden ze ook gewoon om een top 4 plek spelen ipv het kampioensschap. Dat de club zelf voordat het seizoen roept dat dit best wel eens kampioen zou kunnen worden is logisch vanuit PR-redenen: zeggen dat zevoor een top 4 plek spelen is tuurlijk ook niet echt motiverend
Ik maak me ook niet druk hoorquote:Op zondag 21 september 2008 12:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk, het is allemaal satire. Er zit wel een kern van waarheid in, want hoevaak ik moet lezen of horen dat Reina de beste keeper, Carragher de beste verdediger, Mascherano/Gerrard het beste middenveld en Torres de beste spits van de wereld is, is redelijk grappig.
Nou ja, na weer zo'n dig naar Chelsea's financiele vermogen, kwam het bij mij anders over, maar goed verkeerd dusquote:Op zondag 21 september 2008 12:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet druk hoor![]()
De spelers die je noemt zijn ook goede spelers die (wellicht met uitzondering van Carragher) in bijna ieder kampioensteam een echte aanvulling zouden zijn ...
Ik kan me wel wat klassieke wedstrijden herinneren, thoughquote:Op zondag 21 september 2008 14:00 schreef DutchGooner het volgende:
Kale Kees die Chelsea v Man Utd een klassieker noemt
Dat is wat anders dan deze wedstrijd een klassieker noemen natuurlijkquote:Op zondag 21 september 2008 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik kan me wel wat klassieke wedstrijden herinneren, though
Uiteraard, ik zocht gewoon een excuus om die video te posten.quote:Op zondag 21 september 2008 14:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan deze wedstrijd een klassieker noemen natuurlijk
Zulke wedstrijden mogen zonder excuus geplaatst worden, geen enkel probleem.quote:Op zondag 21 september 2008 14:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zocht gewoon een excuus om die video te posten.
ok thx, Neville voor Brown dan mag het wel een tikje beter zijn dan door de week tegen Villarrreal.quote:Op zondag 21 september 2008 14:13 schreef mcyodogg het volgende:
------------------ Cech --------------
Bosingwa--Carvalho--Terry--A. Cole
----------------- Mikel ---------------
------- Deco --------- Lampard ---
J. Cole ---- Anelka ---- Malouda
-------------Van der Sar------
---Neville--Ferdinand--Evans--Evra
---Hargreaves---Scholes--Fletcher
--------Rooney---------------------
------------------Berbatov-----------
* Tactische invulling door mcyodogg
Ja, Park.quote:Op zondag 21 september 2008 14:28 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik mis 1 speler bij Man utd?
Je hoort me niet beweren dat CFC niets voorstelde voor Brammetje (sterker nog: hij kocht CFC toen ze 4e stonden en dus CL konden spelen, dankzij een dramtisch slechte wedstrijd van LFC om de vierde plek), maar ik denk dat jij als CFC supporter zal moeten toegeven dat ze zonder die rus echt niet een van de gedoodverfde kampioenskandidaten zou zijn. Dan zouden ze eerder om de 4e plek spelen dan om de 1e. Is dat waar of niet?quote:Op zondag 21 september 2008 13:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ja, na weer zo'n dig naar Chelsea's financiele vermogen, kwam het bij mij anders over, maar goed verkeerd dus. De laatste 2 jaar kan Chelsea zelfs niet op tegen Liverpool's uitgaven
Trainerspraat heeft een heleboel functies, maar "objectief informeren" is niet een die heel hoog op het lijstje van functies staat. Als een trainer zoiets zegt betekent niet dat dat echt 100% op die manier geloofd wordt. Dat zou jij als CFC supporter na jaren Mourinho moeten weten.quote:Op zondag 21 september 2008 13:04 schreef mcyodogg het volgende:
Aanvulling ja, er is ook een hele zooi die denkt dat ze zo elk team binnen zouden lopen. Of zoiets als Benitez en z'n uitspraken deze week over Gerrard dat hij wel een record kan zetten als scorende middenvelder. Totaal negerend dat er op dit moment een middenvelder rondloopt in het land, die nog wel vaker scoort.
Het is minder een rollercoaster dan je denkt. Als LFC supporter kan je heus wel serieus inschatten hoe ze ervoor staan, namelijk spelend voor een plek in de top 4.quote:Op zondag 21 september 2008 13:04 schreef mcyodogg het volgende:
Maar uiteindelijk is mijn punt dat het als buitenstaander best amusant is die rollercoaster van emoties van Liverpool-supporters te volgen in een seizoen
mcyodogg was park vergeten dus hij speelt welquote:Op zondag 21 september 2008 14:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kieft beweert nu dat Park wel speelt
Onzin maar hij is naar mijn mening wel minder als voor de overtreding op hem.quote:Op zondag 21 september 2008 15:23 schreef sammeh het volgende:
[..]
Zo'n geweldenaar is dat nou ook weer niet
Woensdag ingevallen tegen Vilarreal, dus zal vandaag ook wel invallen.quote:Op zondag 21 september 2008 15:28 schreef sammeh het volgende:
Is ronaldo al bijna fit eigenlijk? Ik heb het niet zoveel gevolgd
Woensdag is 'ie in de tweede helft ingevallen, hij zit iig op de bank vandaag.quote:Op zondag 21 september 2008 15:28 schreef sammeh het volgende:
Is ronaldo al bijna fit eigenlijk? Ik heb het niet zoveel gevolgd
idd, dat was geen strafschop.quote:Op zondag 21 september 2008 15:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mja, hij ging wel echt voor de bal ..
Het zal eens nietquote:Op zondag 21 september 2008 15:38 schreef DutchGooner het volgende:
En geel voor Scholes.
En wat voor één .. 'n Belabberde overtreding die niet gemaakt hoeft te worden. Daar heeft 'ie toch 'n handje van ..quote:Op zondag 21 september 2008 15:38 schreef DutchGooner het volgende:
En geel voor Scholes.
quote:Op zondag 21 september 2008 15:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Woensdag is 'ie in de tweede helft ingevallen, hij zit iig op de bank vandaag.
Hij had hem in dit geval misschien niet hoeven geven maar hij had er al eentje eerder kunnen krijgen.quote:Op zondag 21 september 2008 15:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En wat voor één .. 'n Belabberde overtreding die niet gemaakt hoeft te worden. Daar heeft 'ie toch 'n handje van ..
Riley trekt ze meestal snel.quote:Op zondag 21 september 2008 15:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Scholes solliciteerde weer
En Berba mag ook oppassen .. Riley trekt ze snel trouwens
Richard Dunnequote:Op zondag 21 september 2008 16:22 schreef denthemen het volgende:
2-0 Manchester City
Daar zou Suarez zich nog voor schamen iddquote:
hoeveel is de boete dan ?quote:Op zondag 21 september 2008 16:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
6 kaarten voor Man U, dus de FA kan gaan cashen
Weet ik niet, maar bovenop de kaarten krijg je 'n extra boete.quote:
Gaat weer lekker daar dusquote:Op zondag 21 september 2008 16:55 schreef DutchGooner het volgende:
1548: Half-time Tottenham 0-0 Wigan
The home team are booed from the field
Volgens mij heeft ie geen rood gekregen hoor. 't Was gewoon meteen einde wedstrijd.quote:Op zondag 21 september 2008 16:59 schreef Daniane het volgende:
Ferdinand rood.
8 gele kaarten ManUtd.
Oh... okee mooi.quote:Op zondag 21 september 2008 17:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie geen rood gekregen hoor. 't Was gewoon meteen einde wedstrijd.
De teller staat op 84 inmiddels. Welke ploeg kan Chelsea thuis verslaan ?quote:Op zondag 21 september 2008 16:59 schreef mcyodogg het volgende:
he, de tweede helft zag er al een stuk beter uit. Gelukkig kwam die bekende spirit weer naar boven en ik denk dat een punt hier volkomen verdiend is. Vooraf zou ik niet zo blij zijn met dit gelijke spel, maar als je zo de wedstrijd ziet, kan ik er prima mee leven.
Up the blues!
85 na vandaag.quote:Op zondag 21 september 2008 17:01 schreef borisz het volgende:
[..]
De teller staat op 84 inmiddels. Welke ploeg kan Chelsea thuis verslaan ?
Volgens mij ook niet. Er is iig geen enkele site die een rode kaart aan Ferdinand geeft.quote:Op zondag 21 september 2008 17:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie geen rood gekregen hoor. 't Was gewoon meteen einde wedstrijd.
Die speelde verder inderdaad erg sterk. Goed om te weten dat we een goede stand-in hebben voor Vidic/Ferdinand.quote:Op zondag 21 september 2008 17:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hulde voor Evans trouwens, speelde uitstekend mee. Alleen moest hij Kalou dekken volgens mij bij die vrije trap.
Ik weet niet wie hem moest dekken maar Kalou gaf Ferdinand een duw waardoor ie vrij in kon koppen.quote:Op zondag 21 september 2008 17:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hulde voor Evans trouwens, speelde uitstekend mee. Alleen moest hij Kalou dekken volgens mij bij die vrije trap.
Oh, niet gezien. Ik zag 'n nummer 23 die Kalou liet lopen, volgens mij heeft Evans dat nummer.quote:Op zondag 21 september 2008 17:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hem moest dekken maar Kalou gaf Ferdinand een duw waardoor ie vrij in kon koppen.
Ronaldo viel tegen hij had wel iets extra's mogen brengen met zijn kwaliteiten.
En beide clubs waren daar op voorhand niet verwacht.quote:Op zondag 21 september 2008 17:54 schreef Dos37 het volgende:
Spers onderaan en Arsenal bovenaan het moet toch moeilijk zijn om Spers fan het zijn.
Nee hoor, geniet er elke week weer van, in het bijzonder vanwege de Londense mediaquote:Op zondag 21 september 2008 17:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
DG, moet je 't daar nu elk weekend over hebben? Laat 't toch rusten man ..
Prijzen hebben jullie al een tijdje niet gewonnen dus je moet wat als Arsenal fan.quote:Op zondag 21 september 2008 18:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor, geniet er elke week weer van, in het bijzonder vanwege de Londense media
Laat 'm maar .. Tis blijkbaar belangrijk voor 'm.quote:Op zondag 21 september 2008 18:19 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Prijzen hebben jullie al een tijdje niet gewonnen dus je moet wat als Arsenal fan.
Daarom leven we ook op momenten zoals dezequote:Op zondag 21 september 2008 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Arsenal zal uiteindelijk toch weer niks winnen
Hij heeft gewoon een goed punt. Het is toch hilarisch? Tientallen miljoenen uitgeven aan gehypte spelers en dan de slechtste seizoenstart in jaren meemaken.quote:Op zondag 21 september 2008 17:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
DG, moet je 't daar nu elk weekend over hebben? Laat 't toch rusten man ..
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 21 september 2008 18:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daarom leven we ook op momenten zoals deze
[..]
Hij heeft gewoon een goed punt. Het is toch hilarisch? Tientallen miljoenen uitgeven aan gehypte spelers en dan de slechtste seizoenstart in jaren meemaken.
Kom op man. Het is gewoon een geintje en de term 'rivaliteit' hoef ik je toch ook niet uit te leggen? De enige die het te serieus neemt dat ben jijquote:Op zondag 21 september 2008 18:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
En verder ga ik hier niet de discussie over aan, ik voel me namelijk volwassen genoeg om erboven te staan.
Eh nee, ik hou er niet van 3 keer dezelfde "grappen" te makenquote:Op zondag 21 september 2008 18:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als City stijf onderaan zou staan nadat ze Robinho hadden gekocht zou jij dat ook van de daken schreeuwen, bij wijze van spreken.![]()
Belangrijk is weer wat anders maar ik kan dit soort momenten absoluut waarderen.quote:Op zondag 21 september 2008 18:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Laat 'm maar .. Tis blijkbaar belangrijk voor 'm.
Overdrijven is ook een vak, ik geloof dat het toch wel de 2e keer is sinds de start van de competitie dat ik iets over dit onderwerp gemeld hebquote:Op zondag 21 september 2008 18:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Maar blijkbaar zit 't onder 'n sneltoets en moet elk weekend even genoemd worden dat menigeen Spurs boven Arsenal liet eindigen, etc. Dat weten we nu wel, "jullie" lijken wel gefrustreerd?
Heeft niets met volwassenheid te maken.quote:Op zondag 21 september 2008 18:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
En verder ga ik hier niet de discussie over aan, ik voel me namelijk volwassen genoeg om erboven te staan.
Maar dat staan we niet!quote:Op zondag 21 september 2008 18:46 schreef Gunner het volgende:
Als City stijf onderaan zou staan nadat ze Robinho hadden gekocht
Oh jammer dat je dat denkt, hoopte eigenlijk wel weer op een teller hoeveel punten Arsenal nog nodig heeft voor de titel.quote:Op zondag 21 september 2008 20:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gefrustreerd waarover trouwens, we staan bovenaan, iets wat niemand verwacht had Carpe Diem.
Kampioen zullen we uiteindelijk toch niet worden, dat roepen laten we wel aan Pool supporters over.
Daar stop ik even mee denk ik, heb mijn signature maar aangepast naar dit seizoenquote:Op zondag 21 september 2008 20:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Oh jammer dat je dat denkt, hoopte eigenlijk wel weer op een teller hoeveel punten Arsenal nog nodig heeft voor de titel.
Hele jaar nogquote:Op zondag 21 september 2008 21:14 schreef fanneke het volgende:![]()
Lekker, zo bovenaan.
Genieten dus maar, zolang het duurt...
Scherpe uitspraak!quote:Op zondag 21 september 2008 20:01 schreef Doc het volgende:
En dit weekend is er ook helemaal geen reden om Spurs af te zeiken: ze hebben hun aantal punten verdubbeld!
Op zich is uit gelijkspelen tegen je grootste concurrent niet slecht, zeker niet als daar al 84 wedstrijden niemand heeft gewonnen en je zelf niet best aan het seizoen begonnen bent. Voor de wedstrijd zou iedereen tevreden zijn geweest met een punt, achteraf is het een beetje een gemiste kans.quote:Op zondag 21 september 2008 22:11 schreef Grimm het volgende:
Jammerlijk gelijkspel..we kunnen net niet het beetje extra opbrengen om de wedstrijden te winnen..Eerst villareal en nu chelsea
Berbatov kijkt altijd depriquote:Op maandag 22 september 2008 11:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik vond 't spel gisteren al heel behoorlijk, 't gaf me in ieder geval meer vertrouwen dan de voorgaande matches. Al vond ik Berbatov er maar depri bijlopen de hele wedstrijd
Ach, je hebt uit bij Liverpool en Manchester er al opzitten. 1 puntje, twee was beter geweest. Al kun je beter Liverpool dan Chelsea de winst schenken, die doen er toch niets mee. Het gelijke spel thuis tegen Newcastle is achteraf zonde, maargoed. Arsenal op kop boeit niet, die gaan net als Liverpool nog genoeg punten verspelen, al is Arsenal natuurlijk wel een outsider itt Liverpool (gebaseerd op voorgaande jaren dan). Bovendien hebben ze nog een wedstrijd tegoed tegen Fulham thuis, dus dan sta je theoretisch nog maar 3 puntjes achter op de nummer 2 Chelsea (Arsenal boeit nietquote:Op maandag 22 september 2008 10:56 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Op zich is uit gelijkspelen tegen je grootste concurrent niet slecht, zeker niet als daar al 84 wedstrijden niemand heeft gewonnen en je zelf niet best aan het seizoen begonnen bent. Voor de wedstrijd zou iedereen tevreden zijn geweest met een punt, achteraf is het een beetje een gemiste kans.
Gezien het programma is 5 uit 4 matig maar zeker niet dramatisch, ik ben best positief omdat het spel ook alleen nog maar beter kan worden.
O ja joh? Waar zie jij Pool supporters die dat hier serieus roepen dan?quote:Op zondag 21 september 2008 20:38 schreef DutchGooner het volgende:
Kampioen zullen we uiteindelijk toch niet worden, dat roepen laten we wel aan Pool supporters over.
"The eigthies called. They want their frustration back!"quote:Op zondag 21 september 2008 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Zolang Liverpool naast elke prijs grijpt.
Is de thuisreeks van Chelsea al een wereldrecord of moeten ze nog beter hun best doen?quote:Op maandag 22 september 2008 10:56 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Op zich is uit gelijkspelen tegen je grootste concurrent niet slecht, zeker niet als daar al 84 wedstrijden niemand heeft gewonnen en je zelf niet best aan het seizoen begonnen bent. Voor de wedstrijd zou iedereen tevreden zijn geweest met een punt, achteraf is het een beetje een gemiste kans.
AW niet, gezien de bank.quote:Op maandag 22 september 2008 12:50 schreef BonJovi het volgende:
. Ze hebben heus wel geleerd van vorig jaar. .
Hier op het forum zitten er maar 2 naar mijn mening en die roepen het niet maar jij weet zelf ook dat op de diverse Engelse fora er anders over gedacht wordt.quote:Op maandag 22 september 2008 16:31 schreef Doc het volgende:
[..]
O ja joh? Waar zie jij Pool supporters die dat hier serieus roepen dan?
Wel een Engels record.quote:Op maandag 22 september 2008 16:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is de thuisreeks van Chelsea al een wereldrecord of moeten ze nog beter hun best doen?
Er zijn nog een paar LFC fans, zoals One_Conundrum, en die zijn ool bescheidener dan de gemiddelde AFC fan hier.quote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hier op het forum zitten er maar 2 naar mijn mening
Niet op de serieusere LFC fora waar ik kom.quote:Op maandag 22 september 2008 19:13 schreef DutchGooner het volgende:
...maar jij weet zelf ook dat op de diverse Engelse fora er anders over gedacht wordt.
Wacht nou maar, sinds Arsenal-uit in december geen competitieduel meer verlorenquote:Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wel een Engels record.
Ondanks dat is het record wat boven dat van Chelsea staat in die Wiki-link indrukwekkender
Leuk, maar geen kampioenschap mee gehaald de laatste twee jaar.quote:Op maandag 22 september 2008 19:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wacht nou maar, sinds Arsenal-uit in december geen competitieduel meer verloren
Die valt me dan met alle respect minder op al kijk ik maar sporadisch in het Pool topic.quote:Op maandag 22 september 2008 19:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar LFC fans, zoals One_Conundrum, en die zijn ool bescheidener dan de gemiddelde AFC fan hier.
[..]
Op TIA e.d. kom ik nooit omdat Pool me in dat opzicht totaal niet boeit.quote:Niet op de serieusere LFC fora waar ik kom.
Dat verwacht ik ook niet, maar ik kom daar wel en weet daarom dat je opmerking over Pool-supporters niet terecht wasquote:Op maandag 22 september 2008 19:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die valt me dan met alle respect minder op al kijk ik maar sporadisch in het Pool topic.
Ik ben dan ook geen fan
[..]
Op TIA e.d. kom ik nooit omdat Pool me in dat opzicht totaal niet boeit.
Ze staan op ik dacht de 5e plek achter oa PSV en Real Madrid.quote:Op maandag 22 september 2008 16:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is de thuisreeks van Chelsea al een wereldrecord of moeten ze nog beter hun best doen?
yup en PSV 2e met 93.quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef Dos37 het volgende:
Ja die zag ik toevallig ook, Real stond op 1 met 123//4/5 zoiets dan kunnen ze nog even.
ITS OUR YEAR!quote:Op maandag 22 september 2008 16:31 schreef Doc het volgende:
[..]
O ja joh? Waar zie jij Pool supporters die dat hier serieus roepen dan?
Maar dat zijn niet de Scousers die Doc kentquote:Op maandag 22 september 2008 23:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ITS OUR YEAR!
OH ITS ON!
Dit jaar viel het wel mee maar de vorige jaren was het wel erg hoor met die Scousers.
Moet hij eens naar zn aanvoerder luisterenquote:Op maandag 22 september 2008 23:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat zijn niet de Scousers die Doc kent
Dat is natuurlijk niet alleen maar pech. Chelsea had nog veel meer blessures maar zette daarmee op een gegeven moment wel een hele sterke reeks neer. Net als Man Utd heeft Chelsea een brede selectie. Het basisteam van Arsenal kan om het kampioenschap spelen, maar de bank komt tekort. Al ben je daarmee nog altijd beter uit dan Liverpool waar een deel van de basis al tekort komtquote:Op maandag 22 september 2008 12:50 schreef BonJovi het volgende:
Arsenal had vorig jaar echt veel pech domme fout van Clichy toen Birmingham gelijk maakte en Eduardo raakte zwaar geblesseerd ik denk als Arsenal eenmaal loopt zijn ze ook bijna niet te pakken. Ze hebben heus wel geleerd van vorig jaar. Als Man United maar geen kampioen word.
dat is inderdaad zeker niet alleen pech, het is eerder de koppigheid van wenger die liever geld uitgeeft aan talenten dan aan spelers die zichzelf al bewezen hebben. natuurlijk zijn die talenten ook de kracht van arsenal maar het zou niet verkeerd zijn daar wat ervaring aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:58 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet alleen maar pech. Chelsea had nog veel meer blessures maar zette daarmee op een gegeven moment wel een hele sterke reeks neer. Net als Man Utd heeft Chelsea een brede selectie. Het basisteam van Arsenal kan om het kampioenschap spelen, maar de bank komt tekort. Al ben je daarmee nog altijd beter uit dan Liverpool waar een deel van de basis al tekort komt
quote:'WHU moet miljoenen betalen'
Geschreven op dinsdag, 23 september om 10:37
Sheffield United is door een arbitrale commissie van de Engelse voetbalbond (FA) in het gelijk gesteld in de zaak ‘Carlos Tévez’. De Argentijnse spits was er hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor dat The Blades in het seizoen 2006/07 op de allerlaatste speeldag degradeerden uit de Premier League. Tévez, destijds in dienst bij West Ham United, speelde een zeer nadrukkelijke rol in de overwinning van zijn team op Manchester United, waardoor The Hammers degradatie wisten te ontlopen. Omdat zijn transferrechten, en ook die van toenmalig ploeggenoot Javier Mascherano, echter in handen waren van een grote investeringsmaatschappij, had hij volgens het gedupeerde Sheffield United niet mogen spelen.
Om die reden stapte de club uit het noorden van Engeland al eerder naar de rechter, die West Ham als straf een boete van zeven miljoen euro oplegde. Sheffield wilde echter meer, en eiste dat het alsnog in de Premier League mocht blijven ten koste van de Londenaren. Die claim werd wel van de hand gewezen, waarna het bestuur van de inmiddels in het Championship uitkomende club op zoek ging naar financiële genoegdoening.
Volgens een officieel statement op de website van Sheffield United heeft de rechter dinsdag bepaald dat West Ham United een niet kenbaar gemaakt bedrag moet betalen aan de traditierijke volksclub. Volgens de Engelse media ligt de compensatievergoeding rond de veertig miljoen euro. West Ham noch Sheffield United wil dat bedrag echter bevestigen.
Sheffield-voorzitter Kevin McCabe liet eerder al weten dat de degradatie zijn club destijds een slordige 65 miljoen euro aan inkomsten heeft gekost. Een deel daarvan is nu dus terug verdiend. “Maar de commissie is nog altijd bezig om de zaak af te handelen, dus ik laat mij nog niet uit over de precieze details. Dat gebeurt pas wanneer alles is afgerond”, zo verklaarde hij.
Wat een stelletje jankerds..degradatie is niet bepaald door 1 wedstrijd maar door een heel seizoen voetballenquote:
Inderdaad - dat zijn niet degene die in Liverpool wonen die ik spreek of die op de meer serieuse LFC fora komen. Wellicht de dwazen die AFC fora vervuilen, of nep-fans elders op algemene fora onzin spuien, maar dat soort dwazen heeft iedere club, ook AFC (zie bv Premier League 2008/2009 #5 )quote:Op maandag 22 september 2008 23:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat zijn niet de Scousers die Doc kent
In dat hele seizoen (laatste weken met name) was Tevez zeer belangrijk in het uit de degradatie zone komen voor WHU, dus wat dat betreft terecht ...quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Grimm het volgende:
[..]
Wat een stelletje jankerds..degradatie is niet bepaald door 1 wedstrijd maar door een heel seizoen voetballen
Ah, twee fouten in een:quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Moet hij eens naar zn aanvoerder luisteren![]()
Zegt SG dan iets anders op de vraag of ze nu kampioen worden? Dat de journo daar een ander titel boven zet mag je als je (Engelse) kranten kent niet verbazen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef mcyodogg het volgende:
Het grappige is dat ze elk jaar naar buiten komen hoezeer ze wel mee kunnen/moeten doen om de titel, en eigenlijk altijd in januari al klaar zijn. Ik hoor Dingsdag van Heerenveen ook niet zoiets roepen in de zomer. En die hebben ook altijd zo'n mooie top 5 notering aan het einde, en gaan er niet mee af.
Misschien moet je eerst even als doelstelling hebben dat je je direct voor de CL plaatst bijvoorbeeld. Kan dit jaar al met plek 3, dus ik zie allerlei mogelijkheden!
En dan had je ook nog Neil Warnock, de toenmalige trainer die beweerde dat andere degradatieclubs aan het samenzweren waren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Grimm het volgende:
[..]
Wat een stelletje jankerds..degradatie is niet bepaald door 1 wedstrijd maar door een heel seizoen voetballen
Het is niet zo zeer een nobel doel maar het " logische" doel. Als je qua omzet rond plek 3 of 4 zit, dan is niet het doel 3e of 4e te worden. Dan is het doel het beter te doen dan dat - althans dat is het doel dat je jezelf als speler zou moeten stellen. Nu is SG daar al steeds voorzichtiger op geworden om op dat soort vragen te antwoorden, maar als de vraag gesteld wordt of ze nu voor het kampioensschap spelen, dan is het antwoord dat hij moet geven "ja", want dat zou het doel moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:15 schreef mcyodogg het volgende:
Hij geeft het zelfs toe in dat artikel dat hij er zomers mee komt, nota bene: "I've done it in the past, when I've said we have got a chance in this or that year, only to see us fall short."
En dit jaar weer: "But it's not about closing the gap any more, it's about getting involved in the title race and staying there. That's my aim for this season and it's the aim of the manager and all the players, there's no question about that."
Heel erg nobel doel, maar ze praten er meer over dan dat ze het daadwerkelijk laten zien op het veld.
Neil Warnock had elke week wat nieuws te zeiken, maar wel vaak op een grappige manierquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan had je ook nog Neil Warnock, de toenmalige trainer die beweerde dat andere degradatieclubs aan het samenzweren waren.![]()
Ben het wel met je eens. Een club als Liverpool kan moeilijk roepen dat het gaat spelen voor plaats 3, zeker niet naar buiten toe. Intern lijkt me dit wel een reëel doel maar aan de supporters is het niet te verkopen. Al is dat naar mijn mening ook de schuld van Benitez, die door de jaren heen een waslijst matige spelers heeft gekocht en eigenlijk maar twee spelers (Torres en Mascherano) die een kampioenselftal waardig zijn.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer een nobel doel maar het " logische" doel. Als je qua omzet rond plek 3 of 4 zit, dan is niet het doel 3e of 4e te worden. Dan is het doel het beter te doen dan dat - althans dat is het doel dat je jezelf als speler zou moeten stellen. Nu is SG daar al steeds voorzichtiger op geworden om op dat soort vragen te antwoorden, maar als de vraag gesteld wordt of ze nu voor het kampioensschap spelen, dan is het antwoord dat hij moet geven "ja", want dat zou het doel moeten zijn.
Volgens mij gebeurt dit in elk groot voetballand wel. Behalve tot voor kort Spanje. Wel benieuwd of ze straks in 2010 wat zullen dimmen omdat ze het afgelopen EK niet eens meededen. Denk dat ze dat allang weer vergeten zijn als ze hun kwalificatiepoule winnenquote:Het is misschien ook iets Engels. Als het nationale team ergens op een EK of WK moeten spelen is het ook altijd dat het dit wel eens het jaar zou kunnen zijn dat ... want dit is het beste teams sinds ... etc en dat wordt mede gehyped door de journalistiek die zeker in Engeland leeft op ophemelen en neerhalen.
Het is maar wat je logisch wilt noemen. Mijn inschatting is dat Liverpool pas echt dicht bij een titel komt wanneer Chelsea en Manchester United(en laat ik Arsenal ook niet vergeten) niet in de buurt zullen komen van hun normale niveau(tegen de 90 punten). En een doel te hebben waarin je dermate afhankelijk bent van je concurrentie, lijkt mij niet een logisch, maar zelfs wat ongezond. Of nobel, wat ik net zei.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer een nobel doel maar het " logische" doel. Als je qua omzet rond plek 3 of 4 zit, dan is niet het doel 3e of 4e te worden. Dan is het doel het beter te doen dan dat - althans dat is het doel dat je jezelf als speler zou moeten stellen. Nu is SG daar al steeds voorzichtiger op geworden om op dat soort vragen te antwoorden, maar als de vraag gesteld wordt of ze nu voor het kampioensschap spelen, dan is het antwoord dat hij moet geven "ja", want dat zou het doel moeten zijn.
Het is misschien ook iets Engels. Als het nationale team ergens op een EK of WK moeten spelen is het ook altijd dat het dit wel eens het jaar zou kunnen zijn dat ... want dit is het beste teams sinds ... etc en dat wordt mede gehyped door de journalistiek die zeker in Engeland leeft op ophemelen en neerhalen.
Mij lijkt het dat je gewoon eerlijk moet zijn richting je supporters, en ze niet ongefundeerd vertrouwen moet toe stoppen. Uiteindelijk gaat het toch om de harde waarheid die de eindstand heet.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:08 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens. Een club als Liverpool kan moeilijk roepen dat het gaat spelen voor plaats 3, zeker niet naar buiten toe. Intern lijkt me dit wel een reëel doel maar aan de supporters is het niet te verkopen. Al is dat naar mijn mening ook de schuld van Benitez, die door de jaren heen een waslijst matige spelers heeft gekocht en eigenlijk maar twee spelers (Torres en Mascherano) die een kampioenselftal waardig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |