Oh, niet gezien. Ik zag 'n nummer 23 die Kalou liet lopen, volgens mij heeft Evans dat nummer.quote:Op zondag 21 september 2008 17:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hem moest dekken maar Kalou gaf Ferdinand een duw waardoor ie vrij in kon koppen.
Ronaldo viel tegen hij had wel iets extra's mogen brengen met zijn kwaliteiten.
En beide clubs waren daar op voorhand niet verwacht.quote:Op zondag 21 september 2008 17:54 schreef Dos37 het volgende:
Spers onderaan en Arsenal bovenaan het moet toch moeilijk zijn om Spers fan het zijn.
Nee hoor, geniet er elke week weer van, in het bijzonder vanwege de Londense mediaquote:Op zondag 21 september 2008 17:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
DG, moet je 't daar nu elk weekend over hebben? Laat 't toch rusten man ..
Prijzen hebben jullie al een tijdje niet gewonnen dus je moet wat als Arsenal fan.quote:Op zondag 21 september 2008 18:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor, geniet er elke week weer van, in het bijzonder vanwege de Londense media
Laat 'm maar .. Tis blijkbaar belangrijk voor 'm.quote:Op zondag 21 september 2008 18:19 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Prijzen hebben jullie al een tijdje niet gewonnen dus je moet wat als Arsenal fan.
Daarom leven we ook op momenten zoals dezequote:Op zondag 21 september 2008 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Arsenal zal uiteindelijk toch weer niks winnen
Hij heeft gewoon een goed punt. Het is toch hilarisch? Tientallen miljoenen uitgeven aan gehypte spelers en dan de slechtste seizoenstart in jaren meemaken.quote:Op zondag 21 september 2008 17:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
DG, moet je 't daar nu elk weekend over hebben? Laat 't toch rusten man ..
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 21 september 2008 18:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daarom leven we ook op momenten zoals deze
[..]
Hij heeft gewoon een goed punt. Het is toch hilarisch? Tientallen miljoenen uitgeven aan gehypte spelers en dan de slechtste seizoenstart in jaren meemaken.
Kom op man. Het is gewoon een geintje en de term 'rivaliteit' hoef ik je toch ook niet uit te leggen? De enige die het te serieus neemt dat ben jijquote:Op zondag 21 september 2008 18:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
En verder ga ik hier niet de discussie over aan, ik voel me namelijk volwassen genoeg om erboven te staan.
Eh nee, ik hou er niet van 3 keer dezelfde "grappen" te makenquote:Op zondag 21 september 2008 18:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als City stijf onderaan zou staan nadat ze Robinho hadden gekocht zou jij dat ook van de daken schreeuwen, bij wijze van spreken.![]()
Belangrijk is weer wat anders maar ik kan dit soort momenten absoluut waarderen.quote:Op zondag 21 september 2008 18:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Laat 'm maar .. Tis blijkbaar belangrijk voor 'm.
Overdrijven is ook een vak, ik geloof dat het toch wel de 2e keer is sinds de start van de competitie dat ik iets over dit onderwerp gemeld hebquote:Op zondag 21 september 2008 18:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Maar blijkbaar zit 't onder 'n sneltoets en moet elk weekend even genoemd worden dat menigeen Spurs boven Arsenal liet eindigen, etc. Dat weten we nu wel, "jullie" lijken wel gefrustreerd?
Heeft niets met volwassenheid te maken.quote:Op zondag 21 september 2008 18:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
En verder ga ik hier niet de discussie over aan, ik voel me namelijk volwassen genoeg om erboven te staan.
Maar dat staan we niet!quote:Op zondag 21 september 2008 18:46 schreef Gunner het volgende:
Als City stijf onderaan zou staan nadat ze Robinho hadden gekocht
Oh jammer dat je dat denkt, hoopte eigenlijk wel weer op een teller hoeveel punten Arsenal nog nodig heeft voor de titel.quote:Op zondag 21 september 2008 20:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gefrustreerd waarover trouwens, we staan bovenaan, iets wat niemand verwacht had Carpe Diem.
Kampioen zullen we uiteindelijk toch niet worden, dat roepen laten we wel aan Pool supporters over.
Daar stop ik even mee denk ik, heb mijn signature maar aangepast naar dit seizoenquote:Op zondag 21 september 2008 20:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Oh jammer dat je dat denkt, hoopte eigenlijk wel weer op een teller hoeveel punten Arsenal nog nodig heeft voor de titel.
Hele jaar nogquote:Op zondag 21 september 2008 21:14 schreef fanneke het volgende:![]()
Lekker, zo bovenaan.
Genieten dus maar, zolang het duurt...
Scherpe uitspraak!quote:Op zondag 21 september 2008 20:01 schreef Doc het volgende:
En dit weekend is er ook helemaal geen reden om Spurs af te zeiken: ze hebben hun aantal punten verdubbeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |