Daar zou Suarez zich nog voor schamen iddquote:
hoeveel is de boete dan ?quote:Op zondag 21 september 2008 16:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
6 kaarten voor Man U, dus de FA kan gaan cashen
Weet ik niet, maar bovenop de kaarten krijg je 'n extra boete.quote:
Gaat weer lekker daar dusquote:Op zondag 21 september 2008 16:55 schreef DutchGooner het volgende:
1548: Half-time Tottenham 0-0 Wigan
The home team are booed from the field
Volgens mij heeft ie geen rood gekregen hoor. 't Was gewoon meteen einde wedstrijd.quote:Op zondag 21 september 2008 16:59 schreef Daniane het volgende:
Ferdinand rood.
8 gele kaarten ManUtd.
Oh... okee mooi.quote:Op zondag 21 september 2008 17:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie geen rood gekregen hoor. 't Was gewoon meteen einde wedstrijd.
De teller staat op 84 inmiddels. Welke ploeg kan Chelsea thuis verslaan ?quote:Op zondag 21 september 2008 16:59 schreef mcyodogg het volgende:
he, de tweede helft zag er al een stuk beter uit. Gelukkig kwam die bekende spirit weer naar boven en ik denk dat een punt hier volkomen verdiend is. Vooraf zou ik niet zo blij zijn met dit gelijke spel, maar als je zo de wedstrijd ziet, kan ik er prima mee leven.
Up the blues!
85 na vandaag.quote:Op zondag 21 september 2008 17:01 schreef borisz het volgende:
[..]
De teller staat op 84 inmiddels. Welke ploeg kan Chelsea thuis verslaan ?
Volgens mij ook niet. Er is iig geen enkele site die een rode kaart aan Ferdinand geeft.quote:Op zondag 21 september 2008 17:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie geen rood gekregen hoor. 't Was gewoon meteen einde wedstrijd.
Die speelde verder inderdaad erg sterk. Goed om te weten dat we een goede stand-in hebben voor Vidic/Ferdinand.quote:Op zondag 21 september 2008 17:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hulde voor Evans trouwens, speelde uitstekend mee. Alleen moest hij Kalou dekken volgens mij bij die vrije trap.
Ik weet niet wie hem moest dekken maar Kalou gaf Ferdinand een duw waardoor ie vrij in kon koppen.quote:Op zondag 21 september 2008 17:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hulde voor Evans trouwens, speelde uitstekend mee. Alleen moest hij Kalou dekken volgens mij bij die vrije trap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |