Onzin maar hij is naar mijn mening wel minder als voor de overtreding op hem.quote:Op zondag 21 september 2008 15:23 schreef sammeh het volgende:
[..]
Zo'n geweldenaar is dat nou ook weer niet
Woensdag ingevallen tegen Vilarreal, dus zal vandaag ook wel invallen.quote:Op zondag 21 september 2008 15:28 schreef sammeh het volgende:
Is ronaldo al bijna fit eigenlijk? Ik heb het niet zoveel gevolgd
Woensdag is 'ie in de tweede helft ingevallen, hij zit iig op de bank vandaag.quote:Op zondag 21 september 2008 15:28 schreef sammeh het volgende:
Is ronaldo al bijna fit eigenlijk? Ik heb het niet zoveel gevolgd
idd, dat was geen strafschop.quote:Op zondag 21 september 2008 15:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mja, hij ging wel echt voor de bal ..
Het zal eens nietquote:Op zondag 21 september 2008 15:38 schreef DutchGooner het volgende:
En geel voor Scholes.
En wat voor één .. 'n Belabberde overtreding die niet gemaakt hoeft te worden. Daar heeft 'ie toch 'n handje van ..quote:Op zondag 21 september 2008 15:38 schreef DutchGooner het volgende:
En geel voor Scholes.
quote:Op zondag 21 september 2008 15:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Woensdag is 'ie in de tweede helft ingevallen, hij zit iig op de bank vandaag.
Hij had hem in dit geval misschien niet hoeven geven maar hij had er al eentje eerder kunnen krijgen.quote:Op zondag 21 september 2008 15:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En wat voor één .. 'n Belabberde overtreding die niet gemaakt hoeft te worden. Daar heeft 'ie toch 'n handje van ..
Riley trekt ze meestal snel.quote:Op zondag 21 september 2008 15:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Scholes solliciteerde weer
En Berba mag ook oppassen .. Riley trekt ze snel trouwens
Richard Dunnequote:Op zondag 21 september 2008 16:22 schreef denthemen het volgende:
2-0 Manchester City
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |