waar is dat ook alweer van?quote:
Hoax hoop ik? Anders..quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:32 schreef zomgmoz het volgende:
k las eens iets over iemand die z'n kind 'version 2.0' noemde, maar dat kan een hoax zijn
Ehh, doe eens googelen op Jizz.quote:
Engineering geek names son version 2.0quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:32 schreef zomgmoz het volgende:
k las eens iets over iemand die z'n kind 'version 2.0' noemde, maar dat kan een hoax zijn
Roepnaam 'Kitt'?quote:Op zondag 21 september 2008 00:14 schreef TheZapster het volgende:
Mijn zoon of dochter krijgt 3 voornamen van mij...David Michael Hasselhoff
Wat hebben hun ouders gesnoven?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:59 schreef xalo het volgende:
Ik vind Splinter zo'n rotnaam, terwijl er ondertussen in dit boerengat al 2 kinderen zijn geboren die nu zo heten.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:58 schreef Jep. het volgende:
Toen ik 12 was wou ik mijn kinderen Arbok en Weezing noemen..
POKEYMANZ![]()
quote:Op zondag 21 september 2008 00:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb hier een jongen op school zitten die Tarek heette. Begrijpelijk dat je met zo'n naam wilt rondlopen, en dat vond Tarek ook. Dus Tarek heeft, na lang aandringen, van zijn ouders voor zijn verjaardag een naamsverandering gekregen. Kosten: Negenhonderd euro.
Nu heet hij Thor.
whhequote:Op zaterdag 20 september 2008 23:52 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Engineering geek names son version 2.0
Nog meer vreemde namen
Splinters?quote:
En dan echt zo van: "Hoi, ik ben Optimus Prime."quote:Optimus Prime. A member of the United States National Guard who legally changed his name to one of a Transformers character. [14]
Die namen worden ook gegeven door tienermoeders die zichzelf moed in willen spreken.quote:Op zondag 21 september 2008 03:17 schreef PiRANiA het volgende:
Weet je wat een stomme naam is:
destiny
Dat waren er dus echt maar 7 ofzoquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In 2003 ontstond er ineens een hele boom aan babies genaamd 'Jamai'.
Ook leuk om over 10 jaar bij een familiefeestje iedere keer weer te moeten horen dat je vernoemd bent naar een verlopen kandidaat uit een gehypte talentenjacht.
Volgens mijn veel meer.quote:Op zondag 21 september 2008 10:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat waren er dus echt maar 7 ofzo
Kan goed, ik weet het niet meer zeker. Eens Googlen straks.quote:
ODOL: Ongelooflijke Dikke Ochtend Lulquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
Terechte klacht. Je kind enorm voor lul laten lopen.
Waarom heet jij Diesel?
- Ja dat was een kledingmerk dat mijn ouders 40 jaar geleden droegen
Moet je je voorstellen dat je ouders je Odol noemden(jeweets, dat mondwater).
quote:AMSTERDAM - Belgen blijken hun kind graag te vernoemen naar een dier. Zo werden vorig jaar de namen Wolf, Lion, Vos en Stier (bij jongens) en Vlinder, Merel, Beertje, Berin, Bambi en Ezel (bij de meisjes) geregistreerd op de Belgische gemeentehuizen.
Emma was bij de Belgen in 2007 voor het vijfde jaar op rij de meest toegekende voornaam, bij jongens was Nathan dat voor de eerste keer. In Vlaanderen werden de namen Lotte en Milan het vaakst gegeven, in Wallonië Léa en Nathan.
Andere verrassende namen in 2007 waren Lancelot, Jerom, Sus, Adonis, Arafat, Aristoteles, Blade, Blij, Bonheur, Euro, Boy, C-jay, Doedoe (jongens) en Lux, Lorelei, Mackenzie, Zonne, Destiny, Summer, Meadow, Melody, Pixie, Beste, Charisma, Alaska, Condoleezza, Cozmo, Creator, Godwill, Magnificat, Hallelujah, Mammeloe en Harmonie (meisjes).
Friezen hebben vaak kutnamen. Zo heette mijn overleden moeder Eisje, en haar zusje heet Oekje. Mijn pa heet Mense btw, maar dat is dan weer Gronings.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:20 schreef MarMar het volgende:
Vroeger toen ik klein was bestonden er ook al rare namen. Zo hadden buren van me hun tweeling (meisje en jongetje) Fûgeltsje en Bearke genoemd.... (Ja ja, Fries voor vogeltje en beertje...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |