Verte het maar, anders krijg je kind misschien een rotjeugdquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:50 schreef Fortitudo het volgende:
ik ga mn kind een hele vette naam geven, maar deze houd ik nog even voor me
Zo'n Chinees heet 'Beijing2008'quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:48 schreef Kriegel het volgende:
Die lui snappen ook echt niet dat ze hun kind een enorme kutjeugd bezorgen met zo'n naam.
Er zijn er vast meer met die naam.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zo'n Chinees heet 'Beijing2008'
Hé Pedo! Bearke hier op an.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:20 schreef MarMar het volgende:
Vroeger toen ik klein was bestonden er ook al rare namen. Zo hadden buren van me hun tweeling (meisje en jongetje) Fûgeltsje en Bearke genoemd.... (Ja ja, Fries voor vogeltje en beertje...)
Ach, die populariteit van die namen waait wel weer over. Het zijn verder geen storende namen toch?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die hun kind zon 'populaire' naam als sem of mees geven, die moeten dood.
Dat is dus een vrouwen naamquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:35 schreef Neleos het volgende:
Belachelijk inderdaad. Een vage kennis van mij heeft zijn zoontje Nike genoemd.
Pas maar op dat ie geen kungfules gaat geven aan schildpaddenquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:59 schreef xalo het volgende:
Ik vind Splinter zo'n rotnaam, terwijl er ondertussen in dit boerengat al 2 kinderen zijn geboren die nu zo heten.
waar is dat ook alweer van?quote:
Hoax hoop ik? Anders..quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:32 schreef zomgmoz het volgende:
k las eens iets over iemand die z'n kind 'version 2.0' noemde, maar dat kan een hoax zijn
Ehh, doe eens googelen op Jizz.quote:
Engineering geek names son version 2.0quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:32 schreef zomgmoz het volgende:
k las eens iets over iemand die z'n kind 'version 2.0' noemde, maar dat kan een hoax zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |