als dat volgens de mods geen trolls zijn dan is het op zijn minst wel offtopicquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:29 schreef SCH het volgende:
Als je ziet wat er allemaal gezegd wordt, hoe zo'n discussie gevoerd wordt.
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan deze:
[..]
Met de suggestie dat het om 'de lol' gaat en dat ik dus aan het trollen zou zijn.
Terwijl ik de manier waarop er tegen scheidsrechters geageerd wordt aan de orde stel, ik vind dit belangrijk, ik meen dat serieus. Maar blijkbaar hoef je SCH niet serieus te nemen. sjimz komt al meteen met een smiley waarmee hij wil zeggen: die SCH spreekt zichzelf altijd tegen en Gordon gaat er even later over heen.
En dan mag ik niet pissed zijn?
De helft maarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef dndiek het volgende:
Dat kan ook nooit goed gaan met zoveel Ajax-mods
Ja ja, uiterlijke schijn noemen ze datquote:
De andere helft bestaat uit vrienden van de jodenquote:
Bos81 gewoon. PM hem gewoon, zal van het weekend wel een reactie geven denk ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaat er op dit moment over de toto ik had daar een vraag over via pm ff
Verbeterde versie.De titel van het 1e topic kan ook aangepast wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:05 schreef borisz het volgende:
Feliciteer hier Feyenoord = dubbel
Maar eigenlijk kunnen al die feliciteer hier topics op slot na een paar uur![]()
Was het idee, nu doorgevoerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:05 schreef borisz het volgende:
Feliciteer hier Feyenoord = dubbel
Maar eigenlijk kunnen al die feliciteer hier topics op slot na een paar uur![]()
Gewoon geen _Mike_ / Dj_Davy (of wie het ook doen) plaatjes posten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:37 schreef RayMania het volgende:
Waarom is mijn bericht gewijzigd? Live eredivisieverslagen #25: Boeren vs SuperBoeren
Ajax-moderatie.
Zal er even naar kijkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:18 schreef TC03 het volgende:
Ik word een beetje moe van deze user. Hij post alleen maar dit soort inhoudsloze trolls... Voegt echt niks toe.
Live Eredivisieverslagen #26
Ja, klopt. We hielden hem al in de gaten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:18 schreef TC03 het volgende:
Ik word een beetje moe van deze user. Hij post alleen maar dit soort inhoudsloze trolls... Voegt echt niks toe.
Live Eredivisieverslagen #26
AFC AJAX #1080 : Dan maar de UEFA CUPquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:59 schreef Breach het volgende:
Is er geen Ajax topic op het moment of wil ik het gewoon niet zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |