Het nummer "Save The Lies" van haar is ook niet slechtquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
*lief aan mij
niks is lief aan mij
jaahaa
lief aan mij
niks is lief aan mijhij
jaahaaa*
"als er lessen moeten geleheeeerd worden.."quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
*lief aan mij
niks is lief aan mij
jaahaa
lief aan mij
niks is lief aan mijhij
jaahaaa*
Ligt eraan, het eerste is de Ether, dan Kabel en dan de digitale kanalen. Daar zit wat vertraging in, inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:52 schreef Brennel het volgende:
Huh, heb ik vertraging?
Nou dat.quote:
Voor de 4e keer deze week!quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
best wel...je heb de hele uitzending gemist
Stay the Nights vind ik ook errug fijn. Met die Ducktales-intro. Jammergenoeg hoor ik em alleen nog maar op mn mp3-speler.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor de 4e keer deze week!
Ja, ik hoor 'm regelmatig voorbij komen op m'n MP3-speler. Fijne muziek voor onderweg.
Die is er nooit als er 'iemand anders' is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
er is geen wissel geweest
Nooit als er "iemand anders" is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:57 schreef muisje-eliza het volgende:
er is geen wissel geweest
Ff... weldra ga ik nog ff een kijkje op de kermis nemen en daarna flink bier tanken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Blijven er menschen hangen bij Rudy?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Stay the Nights vind ik ook errug fijn. Met die Ducktales-intro. Jammergenoeg hoor ik em alleen nog maar op mn mp3-speler.
quote:22-23
Klaxons - Golden Skans
Dizzee Rascal ft Calvin Harris & Chrome - Dance Wiv Me
The Verve - Love Is Noise
Vampire Weekend - Oxford Comma
Adele - Cold Shoulder (Basement Jaxx Classic Remix)
Voicst - High As An Amsterdam Tourist
Heaven 17 - Tempation
Crystal Castles - Vanished
Postman - You Make Me Feel
The Girls - Live in de studio (1)
The Bucketheads - The Bomb
You're not alonequote:Op vrijdag 19 september 2008 21:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Blijven er menschen hangen bij Rudy?
quote:22-23
Klaxons - Golden Skans
The Verve - Love Is Noise
Vampire Weekend - Oxford Comma
Adele - Cold Shoulder (Basement Jaxx Classic Remix)
Voicst - High As An Amsterdam Tourist
Heaven 17 - Tempation
Crystal Castles - Vanished
Postman - You Make Me Feel
The Girls - Live in de studio (1)
The Bucketheads - The Bomb
Het bier waar Limburg trots op is...quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:59 schreef Brennel het volgende:
Fok, brand op m'n laptop![]()
*pakt doekje en poetst het eraf*
zeer goed programma indeedquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Move Your Ass.
(het is altijd erg rustig na 22.00 uur. Maar dit is echt een goed programma [ afbeelding ] )
MYA is één van de leukste programma's op 3FMquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Move Your Ass.
(het is altijd erg rustig na 22.00 uur. Maar dit is echt een goed programma [ afbeelding ] )
Erg goed inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Move Your Ass.
Ah, zie dat ze KoL MH hebben gemaakt. Week te laat, maar goed, lekkere plaatquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Helaas geen megahit geweest maar daarom niet minder lekker..
Helemaal mee eens !quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
MYA is één van de leukste programma's op 3FM![]()
Dance wiv me
Dronk vorige week Karakter, die was ook echt lekker....quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:08 schreef borisz het volgende:
Ik ben dr ook met mijn eerste bockbier van het jaar
Die is ergquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dronk vorige week Karakter, die was ook echt lekker....
Succes met slapenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:09 schreef Brennel het volgende:
Aargh!! De Schreeuwende Uil is terug. Net nu ik wil gaan slapen![]()
Nouja, dat heb je he, als je in het bos woontTruste und viel spaß mit Der Rudi
Succes ermee dan en trustenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:09 schreef Brennel het volgende:
Aargh!! De Schreeuwende Uil is terug. Net nu ik wil gaan slapen![]()
Nouja, dat heb je he, als je in het bos woontTruste und viel spaß mit Der Rudi
WTF ??quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:08 schreef borisz het volgende:
Ik ben dr ook met mijn eerste bockbier van het jaar
Dankquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Succes met slapen [ afbeelding ]
Misschien dat het nog komt maar ik denk eigenlijk van niet.. het swingt in elk geval aan alle kanten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, zie dat ze KoL MH hebben gemaakt. Week te laat, maar goed, lekkere plaat
En die is heeeeeeel goed.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Succes ermee dan en trusten![]()
Kom er maar in met de volgende lekkere plaat!!
't is niet de remix, althans dat was vorige week het geval.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language (Tocadisco Remix).mp3
Hi there!!quote:
Ik heb alleen deze op mijn Mac, dus was ctrl c het makkelijkstquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is niet de remix, althans dat was vorige week het geval.![]()
Avond Kevin !!
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:14 schreef Marc63 het volgende:Love is Noise
Het is dat ik zometeen weg ga, anders zou ik tijdens MYA bij vrijwel elke plaat[insert naam van een plaat]
kunnen posten.
Ik weet al welke ik ga kiezen als Live requestquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hi there!!![]()
Complimenten weer voor de playlist!!Nieuwe, en 'n paar hele fijne oude platen.
The Verve!!Heerlijke plaat blijft dit.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze op mijn Mac, dus was ctrl c het makkelijkst
Nog een stem op 2 van mijquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik weet al welke ik ga kiezen als Live request
2. Underworld - Born Slippy (Lowlands 2008) [ afbeelding ]
Hm ,dan heb ik daar helemaal overheen gekeken, of ze hadden het nog niet bij het Museumplein.quote:
Ik neig ook meer naar 2 dan naar 3..quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik weet al welke ik ga kiezen als Live request
2. Underworld - Born Slippy (Lowlands 2008) [ afbeelding ]
Heb 'm gezocht maar kon 'm niet vinden.. Ben ook zeer benieuwd dus!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt, als je straks ook uur 2 ziet... ben trouwens ook zeer benieuwd naar de mash-up van Skeelo - I Wish.
Daar is de 'programma gemist'-pagina voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:25 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet toegeven, move your ass is ook wel een lekker programma om naar te luisteren, maar ik kan nooit luisteren tot 1 uur, meestal slaap ik rond die tijd al
Moet je werken morgen ochtend.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:25 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet toegeven, move your ass is ook wel een lekker programma om naar te luisteren, maar ik kan nooit luisteren tot 1 uur, meestal slaap ik rond die tijd al
Gelukkig is dat probleem voor mij wel opgelost nu het programma op de vrijdag is te horen.. de mannen van Basement Jaxx weten wel hoe ze vette remixen moeten maken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:25 schreef gerbenp het volgende:
Bockbierquote:
Nee, ik ben 13, en m'n ouders vinden altijd dat ik op 'christelijke' tijden moet gaan slapen (dus 11 uur etc.)quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Moet je werken morgen ochtend.
Trouwens, dat hoeft het niet te zijn. Ik slaap ook (bijna) nooit voor 02:00 uur als ik om 08.30 uur op mijn werk moet zijn....
Oh, ok. Ja, dan snap ik het wel. Een beetje...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:30 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nee, ik ben 13, en m'n ouders vinden altijd dat ik op 'christelijke' tijden moet gaan slapen (dus 11 uur etc.)
Combinatie van al die factoren, en misschien nog wel meer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Die traagheid van Fok! is dat het programmeer werk, de server of de hoeveelheid (mensen en postings).
Of den combinatie ervan... Soms is het echt niet prettig.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Combinatie van al die factoren, en misschien nog wel meer.
Eens isquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:33 schreef Marc63 het volgende:
Voicst als voorprogramma van Kane? Ik zou Kane niet in mn na-programma willen hebben. Dinand en co. zullen er nog een zware kluif aan hebben om het feest van Voicst te kunnen overtreffen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:33 schreef Marc63 het volgende:
Voicst als voorprogramma van Kane? Ik zou Kane niet in mn na-programma willen hebben.
Klinkt oud... Of zoietsquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Ej deze staat niet op de playlist maar leuk om te horen hoor. Sam Sparro dus.
Waar jouw broertje kok is?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:40 schreef Marc63 het volgende:
Mn broertje vragen of ie dat ook wel eens doet.
Het is voor mij echt heel lang geleden dat ik uberhaubt kreeft op heb. Zou niet eens meer weten hoe het ruikt of smaakt...quote:
Een paar vrienden van me zijn (zeer goede) koks.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In (of eigenlijk net buiten) het altijd dampende Ruurlo (Achterhoek).
Na sesamstraat zou ik zeggenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:30 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nee, ik ben 13, en m'n ouders vinden altijd dat ik op 'christelijke' tijden moet gaan slapen (dus 11 uur etc.)
Vergeet het niet even op te noteren...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:49 schreef Sirolf het volgende:
"Dat moet ik nog even nachecken"
Die spelling...
Of wat dacht je van de verwarring tussen 'mits' en 'tenzij'? Al kan dat vooral heel erg grappig zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vergeet het niet even op te noteren...
Have funquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of wat dacht je van de verwarring tussen 'mits' en 'tenzij'? Al kan dat vooral heel erg grappig zijn.
Klaar zit, met Afstandsbediening in den handquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hou alvast de eerste plaat van het volgende uur in de gaten! (eentje om de speakers hard bij te zetten)
Tof! kan ik weer punten scoren bij de buren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hou alvast de eerste plaat van het volgende uur in de gaten! (eentje om de speakers hard bij te zetten)
Test mislukt, sommige posts neemt hij de PI ook mee. Niet bij deze.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:56 schreef borisz het volgende:
Test voorbereiding
Wie is die mooie vrouw die daar op de bank zit?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[3FM #736] Schudden met die billen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Test mislukt, sommige posts neemt hij de PI ook mee. Niet bij deze.
.
Zie de clip van The Madd de laatste tijd best vaak bij de clipstations. Leuk liedje.quote:23-00
MGMT - Kids (Soulwax Nite Version)
Ladyhawke - Paris Is Burning
Jamie Lidell - Another Day
The Madd - Je Suis Parti
The Girls - Live in de studio (2)
Gabriella Cilme - Sweet About Me
Kings Of Leon - Sex On Fire
Coparck - A Good Year For The Robots
Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
Daft Punk - Robot Rock
Emiliana Torrini - Me And Armani
Die van mij zijn zeer luidruchtig vertrokken als 1 of andere Gay paradequote:Op vrijdag 19 september 2008 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof! kan ik weer punten scoren bij de buren.![]()
Dat heb ik een keer gepoogd uit te leggen aan m'n voetbalkornuiten. Probleempje was alleen da'k vrij dronken was, dus daar word ik nog wel eens aan herinnerd...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of wat dacht je van de verwarring tussen 'mits' en 'tenzij'? Al kan dat vooral heel erg grappig zijn.
Als ik op deze link druk, kan ik hem weer wijzigen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar bij http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1199589/1/999/61771511 wel
Die smileys ook, meesterlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die van mij zijn zeer luidruchtig vertrokken als 1 of andere Gay parade [ afbeelding ]
Als ze zo niet terug komen, vind ik het prima...
Wilde een andere link gebruikenquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als ik op deze link druk, kan ik hem weer wijzigen...
oohh heel erg nicequote:Op vrijdag 19 september 2008 23:03 schreef Sirolf het volgende:
Vooral de 2e en 4e plaat van het komende uur zijn erg gaaf.
De uitleg die bij mensen die ik spreek het beste werkt:quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gepoogd uit te leggen aan m'n voetbalkornuiten. Probleempje was alleen da'k vrij dronken was, dus daar word ik nog wel eens aan herinnerd...
Ook aan het doen is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Maar dan kan jij in elk geval de volumeknop lekker open laten staan.
Ik kan 'm ook flink opendraaien, maar da's meer omdat ik een koptelefoon op heb.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die smileys ook, meesterlijk![]()
Maar dan kan jij in elk geval de volumeknop lekker open laten staan.
PAS OP!quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook flink opendraaien, maar da's meer omdat ik een koptelefoon op heb.
Zoiets wilde ik dus ook zeggen, maar dat kwam een beetje lullig m'n strot uit en daarmee was een traditie van met nadruk "MITS" en "TENZIJ" zeggen geboren...quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De uitleg die bij mensen die ik spreek het beste werkt:
"Mits is hetzelfde als Je wilt iets doen, maar alleen als iets anders ook waar is."
"Tenzij is hetzelfde als Je wilt iets doen, behalve als iets anders waar is."
hahaquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook flink opendraaien, maar da's meer omdat ik een koptelefoon op heb.
Het is bijna elke week zo laat tegenwoordig, komt doordat DWDD weer is begonnen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:09 schreef Feivel1 het volgende:
3FM op NED3 om 01.55, jezus wat een tijd!
En 1 van die momenten komt sowieso straks...quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:15 schreef Sirolf het volgende:
Op sommige momenten is het jammer dat de verslaggever geen videoverbinding heeft.
(Ze waren aan het karaokenquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:19 schreef Feivel1 het volgende:
Get the crap out of me.
Ik luister naar een station met het niveau: "Hier wil je liever niet teveel voor betalen".
Is Giel weer op de radio?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:19 schreef Feivel1 het volgende:
Get the crap out of me.
Ik luister naar een station met het niveau: "Hier wil je liever niet teveel voor betalen".
De onvermijdelijke vraag: waarom luister je ernaar als je het zo slecht vind?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, zijn opvolger wel.
Mijn god, wat een prutser.
Wie is zijn opvolger....?quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, zijn opvolger wel.
Mijn god, wat een prutser.
Omdat vooral het karaoken slecht was.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De onvermijdelijke vraag: waarom luister je ernaar als je het zo slecht vind?
quote:01. AC/DC - Rock N Roll Train
02. Barry Adamson - Straight 'Til Sunrise
03. Fleet Foxes - He Doesn't Know Why
04. Cold War Kids - Something Is Not Right With Me
05. Jamie Lidell - Little Bit Of Feel Good
06. Recloose ft Joe Dukie - Deeper Waters
07. Shwayze - Buzzin'
08. Giovanca - Joyride
09. DJ Chus & Peter Gelderblom - Feelin' 4 You
10. The Zutons - What's Your Problem
11. Distant Dreams - Nitin Sawhney
Het wordt nu goed gemaakt !quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we moeten 1 hit per uur draaien he?
Kut, maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Kunnen jullie natuurlijk ook weinig aan veranderen. Vaag beleid, maar goed de rest van de lijst maakt echt veel goed.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
De Megahit is toch ook een hit? 't Zit zelfs in de benaming!quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik wil best het nieuws horen, maar er zijn echt veel radio stations die op vrijdag en zaterdag avond geen nieuws uitzenden van 22.00 tot 06.00 uurquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:59 schreef Sirolf het volgende:
Al de tweede keer vanavond dat Rudy een andere persoon moet afkappen omdat het nieuws eraan komt...
Bloc Party!!quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Boney M - Daddy Cool
Bloc Party - Talons
Duffy - Warwick Avenue
The View - Same Jeans
Pharrell ft Julian Casablancas & Santogold - My Drive Thru
Kaiser Chiefs - Never Miss A Beat
Skeelo - I Wish (vs Eye Of Tiger)
dEUS - Eternal Woman
Snow Patrol - Take Back The City
Live Request:
1. The Wombats - Kill The Director (Lowlands 2008)
2. Underworld - Born Slippy (Lowlands 2008)
3. Roisin Murphy - You Know Me Better (Lowlands 2008)
Fleet Foxes - He Doesn't Know Why
... ....... - ... ..........
Nu moeten we Harm Edens alleen nog kunnen quoten: Gelukkig hebben we de foto`s nog...quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Flux ! geweldige clip ook. beetje beasty boys - intergalactic stijl.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welke van hun is ook zo bekend, naast Mecury??
Banquet / The Prayer / Two More Years / hunting for Witches ...quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welke van hun is ook zo bekend, naast Mecury??
Ik bedoelde deze niet, die clip is welquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Flux ! geweldige clip ook. beetje beasty boys - intergalactic stijl.
Thank youquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Banquet / The Prayer / Two More Years / hunting for Witches ...
Alleen Same Jeans. Meer ken ik er niet van. Same Jeans werd best veel gedraaid toen..quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kent iemand The View nog... niks meer van gehoord
Lijkt ook een echte one day fly te zijn. Zo jammer want Same Jeans is natuurlijk een hartstikke leuke plaat. Eind van de plaat vind ik ook wel bijzonder leuk met het up-tempo gedeelte.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kent iemand The View nog... niks meer van gehoord
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mijn hemel, wat 'n track is dit!!![]()
L-L, sorry was ff pizzaatje bakken.. Maar je hebt 'm al dus
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Jullie nog concerten gepland de komende tijd?
ik sta binnenkort vooraan met mn vlaggetje bij Klaxons, Ting Tings, MGMT, Hot Chip, Black Kids (met ladyhawke in voorprogramma!) en Roisin Murphy...
Het heeft bij mij nog al even geduurd voor het kwartje viel...quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ben geen groot fan van KC, maar deze single is echt goed!
Ik ga eigenlijk opvallend weinig naar concerten (komt ook omdat ik nogal slecht tegen lang staan en grote mensenmassa's kan).quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Jullie nog concert gepland de komende tijd?
ik sta binnenkort vooraan met mn vlaggetje bij Klaxons, Ting Tings, MGMT, Hot Chip, Black Kids (met ladyhawke in voorprogramma!) en Roisin Murphy...
Chronologisch: Bryan Adams (die man is live zó goed!), Infadels, Sigur Ros, Fiction Plane.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jep gevonden, geweldig nummer!
Kende het tweede gedeelte van As heard on radio Soulwax Pt. 2. Van welke plaat komt de mix van net?quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:40 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, van 2 Many DJ's maar ik heb hem wel wat ingekort...
Ah ok, thanksquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is de originele mix, maar ze kregen geen toestemming van Survivor voor op As Heard On Radio Soulwax pt II dus daarom is hij daar met een andere gemixed
Eens.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:47 schreef -Hans- het volgende:
Ben geen Snow Patrol-fan maar ik vind dit toch wel een erg leuke single.
Het klinkt in elk geval heel anders dan Shut Your Eyes en Chasing Cars wat eigenlijk weinig up-tempo platen zijn. Take Back The City is tenminste lekker up-tempo.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Ligt het aan mij als ik zeg dat ik dit een andere sound vind, dan die ik ken van Snow patrol.
Ik vind hem wel goed overigens [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
Underworld? en Fleet Foxes nog?
Geen tijd voor The Killers dus..![]()
quote:
Sinds vandaagquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:54 schreef -Hans- het volgende:
ooeh mooi ditFleet Foxes - He Doesn't Know Why
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
shit we gaan de killers niet meer halen vanavond
Groeten terug!quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij gaan er vandoor... hopelijk tot volgende week weer!!! en de groeten van der rudy!
Volgende week de Thin White Duke mix dan maar?quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
shit we gaan de killers niet meer halen vanavond
Het was weer een waar genoegenquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij gaan er vandoor... hopelijk tot volgende week weer!!! en de groeten van der rudy!
Dat zal het meeste Giel worden wat ik zal horen van de afgelopen en komende weken/ maanden, als hij dat doet....quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Hopen dat Giel de show begint met The Killers - Mr. Brightside..
Tot volgende week Kevin en Rudy![]()
Heldquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgende week de Thin White Duke mix dan maar?
wel 9 minuten versiequote:Op zaterdag 20 september 2008 00:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgende week de Thin White Duke mix dan maar?
Goed weekend, ook Der Rudy natuurlijk![]()
Check.quote:
Check.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De uit knop in indruk positie
Klopt, die is van Sawdust.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:04 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij duurt iets langer toch?
Ik heb een 10 minuten + met een verborgen song aan het einde.![]()
* Sirolf is naar YouTube verhuist...quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Kop dichten de the killers draaien
Ik ook nu!quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is naar YouTube verhuist...
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Tot zover MoveYourAss, en aangezien er geen tijd meer over is, wordt het tijd om te verhuizen naar YouTube of MP3...Kevin & Rudy
Wombats
Helaas pas om 01:55 op tvquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oohh Ancilla.
Misschien toch maar even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |