zeer goed programma indeedquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Move Your Ass.
(het is altijd erg rustig na 22.00 uur. Maar dit is echt een goed programma [ afbeelding ] )
MYA is één van de leukste programma's op 3FMquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Move Your Ass.
(het is altijd erg rustig na 22.00 uur. Maar dit is echt een goed programma [ afbeelding ] )
Erg goed inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Move Your Ass.
Ah, zie dat ze KoL MH hebben gemaakt. Week te laat, maar goed, lekkere plaatquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Helaas geen megahit geweest maar daarom niet minder lekker..
Dizzee Rascal ft Calvin Harris & Chrome - Dance Wiv Me
Helemaal mee eens !quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
MYA is één van de leukste programma's op 3FM![]()
Dance wiv me
Dronk vorige week Karakter, die was ook echt lekker....quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:08 schreef borisz het volgende:
Ik ben dr ook met mijn eerste bockbier van het jaar
Die is ergquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dronk vorige week Karakter, die was ook echt lekker....
Succes met slapenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:09 schreef Brennel het volgende:
Aargh!! De Schreeuwende Uil is terug. Net nu ik wil gaan slapen![]()
Nouja, dat heb je he, als je in het bos woontTruste und viel spaß mit Der Rudi
Succes ermee dan en trustenquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:09 schreef Brennel het volgende:
Aargh!! De Schreeuwende Uil is terug. Net nu ik wil gaan slapen![]()
Nouja, dat heb je he, als je in het bos woontTruste und viel spaß mit Der Rudi
WTF ??quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:08 schreef borisz het volgende:
Ik ben dr ook met mijn eerste bockbier van het jaar
Dankquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Succes met slapen [ afbeelding ]
Misschien dat het nog komt maar ik denk eigenlijk van niet.. het swingt in elk geval aan alle kanten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, zie dat ze KoL MH hebben gemaakt. Week te laat, maar goed, lekkere plaat
En die is heeeeeeel goed.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Succes ermee dan en trusten![]()
Kom er maar in met de volgende lekkere plaat!!
't is niet de remix, althans dat was vorige week het geval.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language (Tocadisco Remix).mp3
Hi there!!quote:
Ik heb alleen deze op mijn Mac, dus was ctrl c het makkelijkstquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is niet de remix, althans dat was vorige week het geval.![]()
Avond Kevin !!
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:14 schreef Marc63 het volgende:Love is Noise
Het is dat ik zometeen weg ga, anders zou ik tijdens MYA bij vrijwel elke plaat[insert naam van een plaat]
kunnen posten.
Ik weet al welke ik ga kiezen als Live requestquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hi there!!![]()
Complimenten weer voor de playlist!!Nieuwe, en 'n paar hele fijne oude platen.
The Verve!!Heerlijke plaat blijft dit.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze op mijn Mac, dus was ctrl c het makkelijkst
Nog een stem op 2 van mijquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik weet al welke ik ga kiezen als Live request
2. Underworld - Born Slippy (Lowlands 2008) [ afbeelding ]
Hm ,dan heb ik daar helemaal overheen gekeken, of ze hadden het nog niet bij het Museumplein.quote:
Ik neig ook meer naar 2 dan naar 3..quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik weet al welke ik ga kiezen als Live request
2. Underworld - Born Slippy (Lowlands 2008) [ afbeelding ]
Heb 'm gezocht maar kon 'm niet vinden.. Ben ook zeer benieuwd dus!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt, als je straks ook uur 2 ziet... ben trouwens ook zeer benieuwd naar de mash-up van Skeelo - I Wish.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |