Ik bedoelde deze niet, die clip is welquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Flux ! geweldige clip ook. beetje beasty boys - intergalactic stijl.

Thank youquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Banquet / The Prayer / Two More Years / hunting for Witches ...

Alleen Same Jeans. Meer ken ik er niet van. Same Jeans werd best veel gedraaid toen..quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kent iemand The View nog... niks meer van gehoord

Lijkt ook een echte one day fly te zijn. Zo jammer want Same Jeans is natuurlijk een hartstikke leuke plaat. Eind van de plaat vind ik ook wel bijzonder leuk met het up-tempo gedeelte.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:21 schreef moveyourass-kevin het volgende:
kent iemand The View nog... niks meer van gehoord

quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mijn hemel, wat 'n track is dit!!![]()
L-L, sorry was ff pizzaatje bakken.. Maar je hebt 'm al dus

quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Jullie nog concerten gepland de komende tijd?
ik sta binnenkort vooraan met mn vlaggetje bij Klaxons, Ting Tings, MGMT, Hot Chip, Black Kids (met ladyhawke in voorprogramma!) en Roisin Murphy...

Het heeft bij mij nog al even geduurd voor het kwartje viel...quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ben geen groot fan van KC, maar deze single is echt goed!

Ik ga eigenlijk opvallend weinig naar concerten (komt ook omdat ik nogal slecht tegen lang staan en grote mensenmassa's kan).quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Jullie nog concert gepland de komende tijd?
ik sta binnenkort vooraan met mn vlaggetje bij Klaxons, Ting Tings, MGMT, Hot Chip, Black Kids (met ladyhawke in voorprogramma!) en Roisin Murphy...

Chronologisch: Bryan Adams (die man is live zó goed!), Infadels, Sigur Ros, Fiction Plane.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:

quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:

quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jep gevonden, geweldig nummer!

Kende het tweede gedeelte van As heard on radio Soulwax Pt. 2. Van welke plaat komt de mix van net?quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:40 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, van 2 Many DJ's maar ik heb hem wel wat ingekort...

Ah ok, thanksquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is de originele mix, maar ze kregen geen toestemming van Survivor voor op As Heard On Radio Soulwax pt II dus daarom is hij daar met een andere gemixed

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |