Daar is de 'programma gemist'-pagina voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:25 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet toegeven, move your ass is ook wel een lekker programma om naar te luisteren, maar ik kan nooit luisteren tot 1 uur, meestal slaap ik rond die tijd al
Moet je werken morgen ochtend.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:25 schreef gerbenp het volgende:
Ik moet toegeven, move your ass is ook wel een lekker programma om naar te luisteren, maar ik kan nooit luisteren tot 1 uur, meestal slaap ik rond die tijd al
Gelukkig is dat probleem voor mij wel opgelost nu het programma op de vrijdag is te horen.. de mannen van Basement Jaxx weten wel hoe ze vette remixen moeten maken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:25 schreef gerbenp het volgende:
Bockbierquote:
Nee, ik ben 13, en m'n ouders vinden altijd dat ik op 'christelijke' tijden moet gaan slapen (dus 11 uur etc.)quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Moet je werken morgen ochtend.
Trouwens, dat hoeft het niet te zijn. Ik slaap ook (bijna) nooit voor 02:00 uur als ik om 08.30 uur op mijn werk moet zijn....
Oh, ok. Ja, dan snap ik het wel. Een beetje...quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:30 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nee, ik ben 13, en m'n ouders vinden altijd dat ik op 'christelijke' tijden moet gaan slapen (dus 11 uur etc.)
Combinatie van al die factoren, en misschien nog wel meer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Die traagheid van Fok! is dat het programmeer werk, de server of de hoeveelheid (mensen en postings).
Of den combinatie ervan... Soms is het echt niet prettig.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Combinatie van al die factoren, en misschien nog wel meer.
Eens isquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:33 schreef Marc63 het volgende:
Voicst als voorprogramma van Kane? Ik zou Kane niet in mn na-programma willen hebben. Dinand en co. zullen er nog een zware kluif aan hebben om het feest van Voicst te kunnen overtreffen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:33 schreef Marc63 het volgende:
Voicst als voorprogramma van Kane? Ik zou Kane niet in mn na-programma willen hebben.
Klinkt oud... Of zoietsquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Ej deze staat niet op de playlist maar leuk om te horen hoor. Sam Sparro dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |