abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:43:53 #205
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_62265058
Verkeerd topic uitgekozen
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_62265147
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Verkeerd topic uitgekozen
Probeer het eens bij R&P of de Klaagbaak
Mijn urgentieverklaring heeft gewerkt: ik had met een 3 weken een woning.

Maar da's allemaal offtopic geneuzel
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 9 oktober 2008 @ 17:53:08 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62265272
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:47 schreef Sally het volgende:

[..]

Probeer het eens bij R&P of de Klaagbaak
Mijn urgentieverklaring heeft gewerkt: ik had met een 3 weken een woning.

Maar da's allemaal offtopic geneuzel
Werk, Geldzaken en Recht is een beter subforum voor deze vraag
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62265303
Ach ja ... op de meeste computers staat F1 voor hulp

flauw
Calm down, please!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:10:10 #209
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_62265669
alle (electronische) hulpmiddelen zijn vanag seizoen 2008 verboden
Please, make yourself uncomfortable.
pi_62267006
quote:
Canada verdwenen door commercieel meningsverschil

Eerder deze week werd de kalender voor 2009 bekendgemaakt, en de Canadese Grand Prix ontbrak hierop. Volgens de organisatie door commerciële geschillen met Bernie Ecclestone. Ze zouden niet in staat zijn de hoge prijs te betalen die de Brit vraagt voor het organiseren van een Grand Prix. Alleen financiële hulp van de regering zou de race terug op de kalender kunnen krijgen.

Paul Wilson, woordvoerder van de race-organisatie, meldde dat er tot voor kort nog altijd onderhandelingen gaande waren tussen de organisatie en Ecclestone, omdat de organisatie de hoge kosten niet meer kon betalen. Deze onderhandelingen zijn echter stopgezet door Ecclestone en de Formule 1-baas haalde de onder fans populaire race ook maar meteen van de kalender.

"Het is waar dat er een commercieel meningsverschil tussen ons bestond", aldus Wilson. "We vinden het erg jammer dat meneer Ecclestone de onderhandelingen heeft stopgezet en op deze manier heeft gereageerd. We zijn een private onderneming en het is voor een organisatie als de onze onmogelijk om aan de huidige vraag van de Formule 1 te voldoen."

"Of het waard is voor de regering om geld in het evenement te stoppen? Geen idee, die vraag moet de regering beantwoorden", antwoordde Wilson op de vraag of het voor de regering rendabel is hulp te bieden aan de organisatie.
pi_62267170
Commercieel, dus t gaat om geld.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:54 schreef Googolplexian het volgende:
Ach ja ... op de meeste computers staat F1 voor hulp

flauw
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:38:16 #212
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_62267541
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:23 schreef Atreidez het volgende:
Commercieel, dus t gaat om geld.
[..]


en dan mekkeren dat de kosten naar beneden moeten
Please, make yourself uncomfortable.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:17:58 #213
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62277079
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_62278240
FP2 is NU, he
Calm down, please!
pi_62278793
Nou ik nog nog mooi de laatste beelden mee pakken...
pi_62280335
quote:
Williams man warns that a manufacturer could quit

09/10/2008

Williams chief executive Adam Parr has gone public and admitted what many have been whispering for some time, that a manufacturer could quit F1 in the not too distant future.

"There is a serious possibility that one or two teams may pull out and they could be manufacturer teams," Parr told BBC Oxford. "The assumption is that it would be an independent team but I don't think this is necessarily the case."

The fact is that Pitpass has been warning of such a scenario for some time. While most focus on the independent and smaller teams, such as Williams and Force India, there is the very real fact that the major manufacturers will re-evaluate what they get out of F1 compared to what they put in.

For the teams at the front of the grid, convincing shareholders, boardroom executives and sponsors to continue splashing the cash is not a problem, but for those teams spending millions and millions in order to grab the occasional point and maybe even a once-a-season trip to the podium things are getting harder.

While Honda no longer has to worry about being embarrassed by Super Aguri, the fact is that 2009 is almost certainly going to be make or break for the Brackley team. Should Ross Brawn and the new regulations not see the Japanese team make serious progress, the powers-that-be are sure to reconsider their involvement in the sport, especially if Toyota's upturn continues.

Then there is Renault, where the senior management in France has made no secret of the fact that it will only continue in F1 while the team is capable of competing for wins. While Fernando Alonso's victory in Singapore was most welcome, for the many millions it invests in its F1 project it will want to see its cars dicing with Ferrari and McLaren not Red Bull and Toro Rosso.

However, let's not forget that when Red Bull's Dietrich Mateschitz came into F1 he made it clear that he was only going to be in it for a limited period, at one time "three years" was mentioned. Thankfully, while the 'mother' team is struggling, Toro Rosso pulled off a popular victory at Monza. This in turn has led to Mateschitz admitting that he is reconsidering his previous decision to sell his fifty per cent stake in the Faenza outfit.

However, in the same way that the Austrian might have had a change of heart over Toro Rosso, one day he could well awake and ask himself why he is spending so much money on a sport which has already served its purpose, namely telling the world about his energy drink.

"What is broken in Formula One is, in broad terms, the revenue available to the teams is less than the costs of participating in the sport," added Parr, and Williams has more reason to worry about the future than most.

Being the last remaining independent, the team is already under threat. However, the ongoing financial crisis is hitting many of its sponsors including the Royal Bank of Scotland, not to mention the many Icelandic companies whose names are embalozned on the Toyota-powered car. Names such as All Saints and mydiamonds.com, which are both part of the Icelandic giant, the Baugur Group, which also sponsors the Grove outfit courtesy another of its companies, Hamleys, the London-based toy store.

Worrying times.
Calm down, please!
pi_62280526
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:54 schreef Googolplexian het volgende:
Ach ja ... op de meeste computers staat F1 voor hulp

flauw
Zou ze serieus zo gedacht hebben?
Serieus probleem natuurlijk, maar je leest toch even een topic? (jaja, 1e post op het forum... dus mss toch een doos van de bovenste plank )

Oh: je grapje: lol lol
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_62280799
quote:
Paul Wilson, woordvoerder van de race-organisatie, meldde dat er tot voor kort nog altijd onderhandelingen gaande waren tussen de organisatie en Ecclestone, omdat de organisatie de hoge kosten niet meer kon betalen. Deze onderhandelingen zijn echter stopgezet door Ecclestone en de Formule 1-baas haalde de onder fans populaire race ook maar meteen van de kalender.
Met andere woorden, het klopt dat ze een contract hadden, maar Montreal kon het niet nakomen, en zoals de meeste commerciele ondernemingen zouden doen, heeft Bernie de stekker er uitgetrokken. Jammer maar helaas. Misschien dat Canada kan bijspringen om te zorgen dat Montreal de afspraken kan nakomen.
pi_62282320
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:49 schreef Googolplexian het volgende:

[..]


Dan wordt het toch tijd om de kosten / budgets te beperken om te zorgen dat er anderen kunnen instappen in de F1. Nu is dat eigenlijk alleen mogelijk voor autofabrikanten of de upper rich (FI, RBR+STR).

Mochten er teams uitvallen (door hoge budgetten en tegenvallende resultaten) moeten er natuurlijk wel andere teams voor in de plaats komen want een F1 met minder dan 10 team (of 20 wagens) is natuurlijk geen F1.

Dus een motoren fabrikant dat motor en versnellingsbak voor weinig levert aan andere teams zou een welkome aanvulling zijn. Of klantenchassis en klantenmotoren natuurlijk.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:24:31 #221
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_62282480
Klantenmotoren bestaan al. Klantenchassis ook min of meer.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_62285151
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:24 schreef bodylotion het volgende:
Klantenmotoren bestaan al. Klantenchassis ook min of meer.
Ik doelde ook op de combinatie. En vanaf 2010 zouden klantenchassis helemaal verboden worden (nu worden ze nog gedoogd ). Maar of dat nu zo'n goed idee is in deze tijd ...
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:01:04 #223
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_62293139
Het zal tijd worden.... In een al dan niet iets gewijzigde vorm, maar tenminste beter als nu
quote:
Oude safetycar-regels keren terug in 2009
Eindelijk afspraken over nieuw systeem

[10-10-2008] Volgend jaar keren de oude safetycar-regels terug. Het huidige systeem, waarin bij het op de baan komen van de safetycar de pitstraat dicht gaat, wordt afgeschaft.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:57:13 #224
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_62294323
Goeie zaak
ff wachten nog
pi_62295337
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 18:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Het zal tijd worden.... In een al dan niet iets gewijzigde vorm, maar tenminste beter als nu
[..]


Mooi. Want nu is het echt een ramp.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:43:22 #226
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_62295412
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik doelde ook op de combinatie. En vanaf 2010 zouden klantenchassis helemaal verboden worden (nu worden ze nog gedoogd ). Maar of dat nu zo'n goed idee is in deze tijd ...
Eerder heb ik eens een ideetje opgeworpen voor een constructie als in de MotoGP, waarin je verschillende fabrieksteams hebben die gebruik maken van eigen engineers die in contact staan met de engineers van de fabrikant. Deze zullen ook vaak bij het hoofdteam aanwezig zijn, als er al een hoofdteam is.
Ok, het constructeurskampioenschap zal dan scheef getrokken worden en weinig meer voorstellen vanwege de ongelijke hoeveelheden (tenzij er een limiet wordt opgesteld oid, maar dat heb je in de MotoGP ook niet).
Het gaat dan wel om volledige auto's die worden overgenomen. Maar dan moeten de officiele fabrieksteams het wel dulden dat andere teams het beter doen dan hunzelf, wat we ook regelmatig in de MotoGP zien.
Maar goed, dat is met verschillende constructies ook wel te voorkomen (bijv. de klantenteams en zusterteams een ouder chassis geven of updates wat later oid.). Om de F1 goedkoop te houden en toch een volwaardige klasse te houden denk ik dat men niet zo restrictief met dergelijke constructies moet omgaan.
Ok, de teams die perse alles op eigen kracht willen doen zullen op termijn onder de druk bezwijken. Maar dat liever dan een gestandaardiseerde zooi.
Een ander probleem is dat het instappen van nieuwe teams dan ook langs de fabrikanten moet gaan omdat een van hun waarschijnlijk een auto moet leveren (tenzij het een nieuwe fabrikant betreft of een privateer die denkt het op eigen houtje te kunnen, maar dat wordt dus minder waarschijnlijk).
pi_62296642
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 19:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Ok, het constructeurskampioenschap zal dan scheef getrokken worden en weinig meer voorstellen vanwege de ongelijke hoeveelheden (tenzij er een limiet wordt opgesteld oid, maar dat heb je in de MotoGP ook niet).
In het verleden (tot jaren 70 werd het gedaan) kon je ook een overjarige auto kopen, en daar je wedstrijden mee rijden. Toen telde alleen de hoogste uitslag mee voor het constructeurskampioenschap. Je zou nu kunnen stellen dat alleen de hoogste twee klasseringen meetellen.
pi_62296861
Honda heeft een manier gevonden om langzamer te gaan door naar Ferrari te kijken:
quote:
Honda trial 'traffic lights' pitstop system
Friday 10 Oktober at 19:00 : Oct.10 (GMM)

Just as Ferrari abandons its unique 'traffic lights' approach to F1 pitstops, rival team Honda has begun testing a near-identical concept at the scene of the Japanese grand prix

The Brackley based squad does not intend to replace the traditional 'lollipop' system either at Fuji Speedway or elsewhere in 2008

But Honda, led by the former long time Ferrari technical director Ross Brawn, did trial the system during pitstop practice in the pitlane on Thursday

It is believed the system, to be further tested over the forthcoming winter period, is being evaluated in view of a possible debut next season

Meanwhile, it is rumoured in the Fuji paddock that - despite the calamity during Felipe Massa's pitstop in Singapore two weeks ago - Ferrari might reintroduce a tweaked traffic lights system at some point in the future

It is believed that Honda's new system can only trigger a green light if the fuel hose is removed from the car, irrespective of any manual button controls operated by mechanics
Calm down, please!
pi_62297158
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 20:53 schreef Googolplexian het volgende:
Honda heeft een manier gevonden om langzamer te gaan door naar Ferrari te kijken:
[..]


Zo zorgt Honda teminste nog een beetje voor spektakel
pi_62331481
quote:
Raikkonen: Both McLarens hit me

Kimi Raikkonen claimed after the Japanese Grand Prix that he was hit by both McLaren drivers in a controversial first corner incident which cost world championship leader Lewis Hamilton a drive-through penalty in Fuji on Sunday.

The Ferrari driver got a better start from the front row than poleman Hamilton but was forced to run wide by the late-braking McLaren driver, who along with his teammate Heikki Kovalainen failed to exit Turn One on-track. This allowed Robert Kubica and Fernando Alonso to sneak through ahead of all three.

Raikkonen recovered to finish third, but the Finn felt that damage sustained in the first corner incident cost him any chance of a win on Sunday.

"I got a pretty good start but then braking into Turn 1 I was trying to turn and there was first one McLaren and then a second," he said. "Both hit me and I had nowhere to go other than straight. I lost many places and had some damage on the front, I got back on circuit but was behind people.

"I was catching up and getting past some people, then at the pitstop I was behind Robert [Kubica], I was fighting against him. In the last stint I had a few tries to get past him, but always caught him in the last part of the circuit and the main straight.

"He went to the inside and I didn't have anywhere to go, we got side-by-side but I knew that if nobody lifted in Turn 3 I had no option but to run-off the circuit.

"Then my tyres started to grain a bit so I eased off. It was a bit disappointing what happened in the first corner but at least I got to the finish this time."

This was Raikkonen's first finish since the Hungarian Grand Prix five races ago, and while he was relieved to have finally registered a result, the 28-year-old clearly believed he should have achieved more in the race.

"I lost straightaway the front [after the incident], it didn't feel the same any more," he explained. "Heikki [Kovalainen] hit me harder, the front felt quite light, I didn't know I didn't ask if we had damaged something.

"It was okay, but we were missing something to not be fast enough to catch up with the cars in front. Before the second stop I got stuck behind Rubens Barrichello and lost a second. In the end it was quite a difficult race so we got third place and hopefully now we can score better from here."
pi_62332774
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 18:22 schreef Trystar het volgende:

[..]


Raikkonen kan zoveel zeggen, maar Hamilton heeft hem bij de start niet geraakt, zoals hier, hier en hier te zien is. Misschien Kovalainen, maar ook dat betwijfel ik.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_62333860
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:29 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Raikkonen kan zoveel zeggen, maar Hamilton heeft hem bij de start niet geraakt, zoals hier, hier en hier te zien is. Misschien Kovalainen, maar ook dat betwijfel ik.
Ik heb in het bericht gezet dat het Kovalainen was, dat zegt Kimi zelf in een interview. (zie o.a. GPUpdate).
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:53:23 #233
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_62334838
Kimi moet niet zeiken. Zelf reed die de vorige race bekant Glock dood
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:24:13 #234
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_62349273


Renault Mousepadje kopen bij Autoweek?
pi_62349470
Waar is de prijs op gebaseerd?
Where facts are few, experts are many.
pi_62349638
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:31 schreef Atreidez het volgende:
Waar is de prijs op gebaseerd?
Zal wel een foutje zijn of je krijgt Piquet er bij
pi_62351524
quote:
Alonso willing to help Massa
13 October 2008

Felipe Massa has received the support of double world champion Fernando Alonso as the Brazilian fights for the 2008 F1 championship title. Renault driver Alonso has revealed he will do whatever he can to help Massa winning the championship.

When asked by Spanish reporters if Alonso is willing to help Felipe Massa the Spaniard replied: "Yes, absolutely. If I'm able to help Massa I certainly will."

Felipe Massa finished seventh at the Fuji Speedway while championship leader Lewis Hamilton did not score any points. Massa is, with two races to go, five points behind on Hamilton.
Pffff Va Cagare!
Where facts are few, experts are many.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:52:28 #238
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62351615
Waarom zou hij Massa willen helpen? Als ik me het goed herinner waren ze vorig jaar niet de beste vrienden...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:55:46 #239
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_62351709
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom zou hij Massa willen helpen? Als ik me het goed herinner waren ze vorig jaar niet de beste vrienden...
Nog altijd meer dan met Hamilton !
Please, make yourself uncomfortable.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:58:51 #240
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62351793
Goed punt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:58:54 #241
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_62351795
Hij is nog steeds verbolgen over z'n mislukte seizoen bij McLaren
pi_62351952
Ja idd, naar mannetje zeg .... Had ie bij Mclaren maar beter moeten zijn als Hamilton
quote:
Alonso: "Ik zal Massa helpen waar ik kan"
13 oktober 2008

In de strijd om de wereldtitel krijgt Felipe Massa tijdens de laatste twee races nog hulp vanuit onverwachte hoek. Renault-coureur Fernando Alonso heeft laten weten de 27-jarige Braziliaan te zullen helpen, als hij daarvoor de kans krijgt.

Op de vraag van de Spaanse sportkrant AS of hij Massa zal helpen om zijn oud-teamgenoot Lewis Hamilton te verslaan, antwoordde de winnaar van de Japanse Grand Prix: "Ja, absoluut. Als ik Massa kan helpen, dan doe ik dat."
Bron
pi_62352064
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom zou hij Massa willen helpen? Als ik me het goed herinner waren ze vorig jaar niet de beste vrienden...
Hij gunt het McLaren niet.

Ik wil nu het bericht op FOK!sport hierneer zetten, maar de poster heeft het nog niet geplaatst
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_62352099
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:05 schreef dapluiz het volgende:
Ja idd, naar mannetje zeg .... Had ie bij Mclaren maar beter moeten zijn als Hamilton
[..]

Bron
Ik durf te wedden dat dit bericht verdraaid is door de pers.
pi_62352401
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Pffff Va Cagare!
Hamilton er af rammen in de eerste bocht in China én Brazillie
pi_62352501
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:24 schreef Trystar het volgende:

[..]

Hamilton er af rammen in de eerste bocht in China én Brazillie
Als Kovalainen Massa er dan af ramt is er niets aan de hand.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_62352597
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:27 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Als Kovalainen Massa er dan af ramt is er niets aan de hand.
lol.
Ik vind het maar onzin van Alonso, hij is dus zó anti McLaren dat ie Massa wil gaan helpen
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:46:19 #248
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_62354793
Alonso wilt ook vrienden met Ferrari blijven natuurlijk he
Please, make yourself uncomfortable.
pi_62357462
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:37 schreef Trystar het volgende:

[..]

Zal wel een foutje zijn of je krijgt Piquet er bij
Dan kan hij nooit zo duur zijn.
pi_62365783
Sorry jong's: Punten ronde 16 later
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:41:30 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62367001
ik mag die Alonso steeds meer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:03:52 #252
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62371573
http://www.nu.nl/news/178(...)ij_met_Hamilton.html
quote:
Lewis Hamilton maakt zich steeds minder populair bij zijn collega's in de Formule 1. De Britse McLaren-Mercedes-coureur zou er een te agressieve rijstijl op na houden.

Robert Kubica stoort zich al langer aan zijn tegenstander en vindt dat Hamilton het afgelopen weekend op de Fuji Speedway in Japan ook weer te bont maakte.

De Pool heeft liever Felipe Massa als wereldkampioen dan Hamilton. De Brit kwam de laatste tijd in opspraak door Timo Glock, Kimi Räikkönen en Fernando Alonso af te snijden.

Het AD tekende uit Kubica's mond op: "Er zijn twee mogelijkheden: óf iemand rijdt hard maar fair, óf iemand rijdt te agressief en te zelfverzekerd. Wat hij deed op Monza door Glock het gras in te dwingen, of dat Alonso op de rem moest trappen om een botsing te voorkomen, dat is veel te gevaarlijk."

Geen invloed

"De anderen denken er hetzelfde over", zegt hij over zijn medecoureurs. "Maar uiteindelijk kunnen we er alleen over praten. Wanneer iemand ervan overtuigd is dat hij zulke dingen mag doen, dan hebben we verder geen invloed."

De hoofdpersoon in deze rel gaat niet in op de aantijgingen. "Ik praat wel op het asfalt. Ik denk dat iedereen hierover een eigen mening heeft en dat respecteer ik. Verder wil ik er niet op ingaan."

Opzet

Hamilton gaf tegenover de BBC een veeg uit de pan aan Massa, die hem afgelopen weekend voorbleef. "Ik nam de bocht op een normale manier, maar Felipe knokte zich op erg agressieve wijze terug en raakte me. Hier was overduidelijk opzet in het spel", zei Hamilton, die daardoor begon te spinnen en het hele veld voor moest laten gaan. De Brit eindigde uiteindelijk als twaalfde.
Ik ben het er bij nader inzien wel mee eens, maar het is net op het randje naar mijn idee. Om te kunnen winnen moet je soms gewoon een aggressieve rij-stijl hebben, en daarnaast is het ook leuk om te kijken
The line is a dot to you!
pi_62371725
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:03 schreef kepler het volgende:

Om te kunnen winnen moet je soms gewoon een aggressieve rij-stijl hebben, en daarnaast is het ook leuk om te kijken
Amen.

Hamilton is de enige die dit seizoen het kijken waard maakt.
Calm down, please!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:11:26 #254
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62371769
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:09 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Amen.

Hamilton is de enige die dit seizoen het kijken waard maakt.
Massa en Raikonen maken het ook wel leuk
Alonso en Kubica trouwens ook

Gewoon een tof seizoen
The line is a dot to you!
pi_62371871
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:11 schreef kepler het volgende:

[..]

Massa en Raikonen maken het ook wel leuk
Alonso en Kubica trouwens ook

Gewoon een tof seizoen
Als Hamilton er niet zou zijn of 30 punten achter lag dan was er 0,0 aan.
Laten we zeggen dat de huidige situatie IDEAAL is voor Bernie.
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')